Ga toch een eind fietsen. Als je zoveel commentaar hebt, doe het dan lekker zelf. Denk je dat Bosch het zo wilde?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:17 schreef Freeling het volgende:
Wat een sukkel die bosch..ze heeft niet 1 aanval geprobeerd, en verliest door een schwalbe. Niet geschoten is altijd mis toch? ga er dan vol voor..echt schraal zo..
En jij denkt dat ze er niet vol voor gaat. Die Japanse is nogal klein, waardoor het moeilijk judoen is. En bovendien is die Japanse bestwel heul erg goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:17 schreef Freeling het volgende:
Wat een sukkel die bosch..ze heeft niet 1 aanval geprobeerd, en verliest door een schwalbe. Niet geschoten is altijd mis toch? ga er dan vol voor..echt schraal zo..
Exact mijn gevoel. Wat een slecht gevecht was dat zeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Elke fucking dag wordt je wakker met een halve finale bij het Judo en kijk dan is het niets
Wat een kut-instelling, daarmee kwam bosch ook op de mat volgens mij. Die Japanse was veel feller, en Bosch leek er al meteen vrede mee te hebben dat ze niet ging winnen.quote:
De eerste keer was het nog wel leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
SMS IPP ON naar 2211
Wat een onzin. Tuurlijk komt Bosch daarmee niet op de mat. Ze had gewoon geen kans. Zeker omdat de pakking nooit goed zat tegen de kleine Japanse. Door dat lengteverschil is het heel lastig judoën, omdat ze heel laag moet blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Freeling het volgende:
[..]
Wat een kut-instelling, daarmee kwam bosch ook op de mat volgens mij. Die Japanse was veel feller, en Bosch leek er al meteen vrede mee te hebben dat ze niet ging winnen.
wat een onzin. denk je dat je die japanse zomaar even optilt en op dr rug legt? die is ook niet voor niks regerend olympisch kampionquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Freeling het volgende:
[..]
Wat een kut-instelling, daarmee kwam bosch ook op de mat volgens mij. Die Japanse was veel feller, en Bosch leek er al meteen vrede mee te hebben dat ze niet ging winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |