Dat is echt helemaal nixquote:
Fanboy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal nix![]()
Vind Emar beter!
Die playstation is ouder dan dat ventje.quote:
Jij ook ?quote:
quote:
Niet waar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
En je hebt zijn dvdtje al thuis staan
Ik moet toegeven dat ik wel kan lachen om die reviews.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef disjfa het volgende:
AQ: Nee jij bent stom
TT: Nietus jij
AQ: Neeheee jijhhhijjijiji
TT Boehoe
AQ NouHou
TT: jahahahhahahaa
Kinders kinders. Jullie posten allemaal hier dus jullie zijn allemaal fanboys! En aQuila is de fanboyste fanboy die er natuurlijk is
Zo.
Wtf, een fokking kloon van een kloon!quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef disjfa het volgende:
AQ: Nee jij bent stom
TT: Nietus jij
AQ: Neeheee jijhhhijjijiji
TT Boehoe
AQ NouHou
TT: jahahahhahahaa
Zo.
quote:Kinders kinders. Jullie posten allemaal hier dus jullie zijn allemaal fanboys! En aQuila is de fanboyste fanboy die er natuurlijk is
Dat is idd wel heel erg lijp dat ze gewoon Emar na gaan doen dus niet eens de geniale AVGN maar een mindere versie daarvanquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wtf, een fokking kloon van een kloon!"Omg tweede review" *stapt uit bed met hond*
Zegt iemand die alle cd's van Lucas en Gea Hulshof heeftquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De kneuzen staan op!
Een ''Succes'' ben je zoveel is zekerquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef emarwii het volgende:
De volgende review staat er vanavond nog niet op. De opnames zijn wel begonnen en de meeste scenes zijn ook klaar nu. Morgen of overmorgen zal mijn volgende review online staan.
Verder vind ik het erg tof dat ik zo'n succes ben op jullie site, vandaar dat ik vertel wat mijn 13e review word:
Starwars op NES.
En het is niet nerd maar fan. Gelieve dit even aanpassen.
Heb ik even gedaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja de TT veranderen moet je even in het feeback topic aanvragen!
Hoor ik daar een aankondiging?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Gamer_V het volgende:
Eigenlijk moet een gefrustreerde nerd reviews maken van die 'reviews'
Ja en hij heb precies dezelfde knuffel, dat kleine menneke noemt hem Fluff en onze stotteraar noemt hem Fluffy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is dit echt niet je broertje emarwii? hij gebruikt zelfs een quote van je "Mijn hele dag is verpest, mijn hele fakking weekend is verpest!". Hij maakt er nog wel een ander grapje bij: "Ookal is het nog maar euhh *kijkt horloge* dinsdag.."
Jij hebt de DVD niet bestelt. Dit kun je wel doen via mijn site.quote:
Ook flauw..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef emarwii het volgende:
[..]
Jij hebt de DVD niet bestelt. Dit kun je wel doen via mijn site.
En de FOK!weblog bracht je ruim 600 extra kijkers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Krijgen Fokkers hem niet eens automatisch? Denk er wel aan wie je groot maken!!!
Ik bedoel maar...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En de FOK!weblog bracht je ruim 600 extra kijkers.
Oke.. Waar kan ik hem downloaden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef emarwii het volgende:
Nee, Fok kijkers krijgen hem niet gratis gezien ik echt heeeeel veeeeel werk in de DVD gestoken heb. En DGPF is niet mijn broertje.
Gast. Doe niet alsof je vecht om vooraan te staan als ze gratis ijsjes uitdelen bij de macdonaldsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef Twarres het volgende:
[..]
Oke.. Waar kan ik hem downloaden?
Klopt. De Mac heeft geen bijzonder lekker ijs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gast. Doe niet alsof je vecht om vooraan te staan als ze gratis ijsjes uitdelen bij de macdonalds
Talaminiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:18 schreef Twarres het volgende:
[..]
Klopt. De Mac heeft geen bijzonder lekker ijs.
Talimini in Rijswijk ZH... Da's een ander verhaal.
Is toch nog best een eindje rijden voor je volgens mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
TalaminiStaan altijd rijen, da's dan wel weer minder... Maar toch wel de beste manier om aan een toetje te komen
Welnee joh, geboren en getogen in oud rijswijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:27 schreef Twarres het volgende:
[..]
Is toch nog best een eindje rijden voor je volgens mij.
Maria basisschool zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welnee joh, geboren en getogen in oud rijswijk
Neenee, dat niet, gewoon lekker in voorrrrrburrrrg naar schoolquote:
Zitten daar ook scholen?? Ik ken eigenlijk alleen het Veurs College. Daar zaten namelijk lekkere wijven op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Neenee, dat niet, gewoon lekker in voorrrrrburrrrg naar school
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef emarwii het volgende:
Nee, Fok kijkers krijgen hem niet gratis gezien ik echt heeeeel veeeeel werk in de DVD gestoken heb. En DGPF is niet mijn broertje.
Er staan ook EXCLUSIEVE bloopers op!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
DVD erin, al je reviews erin plakken, wat extra videos en branden maar
Tut mir leit Herr Aquila, es soll nicht wieder passieren!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
Spanky![]()
Dit is het ''Moedig Emar aan om door te gaan'' Topic niet een soort van Rijswijk reunie!
Is het niet een grote blooper?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er staan ook EXCLUSIEVE bloopers op!!!
Elke dvd heeft unieke bloopers!!
Daar hou ik je aan SpankyC!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tut mir leit Herr Aquila, es soll nicht wieder passieren!
En dat wordt dus Star Trek op de NES ? Kun je al iets er over zeggen? Is die heel erg slecht?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:22 schreef emarwii het volgende:
morgenavond is review 13 er
Dat is zn broertjequote:
Revieuwquote:
Starwars op de NES is niet al te best.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dat wordt dus Star Trek op de NES ? Kun je al iets er over zeggen? Is die heel erg slecht?
En ga je nu een nieuwe aflvering maken van '' aan het woord'' ? Komen wij er dan in voor
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef emarwii het volgende:
[..]
Starwars op de NES is niet al te best.....
Jan willem heeft hier ook weer een kleine rol in.
Jullie komen voor in de volgende aan het stotteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door muay-toy op 13-08-2008 13:40:56 ]je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:
Dit is weer een toppertje mensen informatief doch vermakelijk!quote:
Wat is er zo informatief aan de eerste minuten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is weer een toppertje mensen informatief doch vermakelijk!
Emar is er al bekend waneer de nieuwe'' aan het woord'' komt?
Ach, als mensen die al entertainment vind noem ik de film idiocrasy een heel erg eng, maar waar toekomstbeeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als je dat al humor noemt ben je lekker snel tevreden
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef emarwii het volgende:
Oke,
Jullie willen een aan het woord? Jullie krijgen een aan het woord!
VANAVOND!!!!!!!
Komen wij aan bod, pleaaaseeequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef emarwii het volgende:
Oke,
VANAVOND!!!!!!!
GROTE KLASSE DIT!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef emarwii het volgende:
Oke,
VANAVOND!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
QFT.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:31 schreef Wessiej het volgende:
Ok die review van Star Wars was een van de slechtste dingen dat ik ooit in mijn leven heb gezien, mijn god.
DUDE!!!quote:
Ik moet je helaas teleurstellen.....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef muay-toy het volgende:
nog even en dan een nieuwe DGVF aan het woord!![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen.....
Wegens tijdgebrek zal hij er vanavond nog niet opstaan. Excuus voor het ongemak. Maar ik maak het goed met en prijsvraag in de volgende dgvf aan het woord!!
Ach gossie. Wilde je broertje achter de PC?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef emarwii het volgende:
[..]
Wegens tijdgebrek zal hij er vanavond nog niet opstaan. Excuus voor het ongemak. Maar ik maak het goed met en prijsvraag in de volgende dgvf aan het woord!!
We hebben een prijsvraag, we hebben een prijsvraag, we hebben een prijsvraagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ik en prijzenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:41 schreef Ericjuh het volgende:
lol.. zie dit topic net een paar uur en kan gelijk al meedoen aan een prijsvraag!
Niet te makkelijk maken! anders gaat aquila360 er zoals gewoon weer met de prijs vandoor!
Yesh!quote:
Awesome!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef emarwii het volgende:
Bij de volgende prijsvraag zal je weer een DVD kunnen winnen. Ik geef een kleine aanwijzing voor de prijsvraag: Om deze te kunnen winnen moet je erg creatief zijn. Ik hoop op veel deelnemende mensen en dat de volgende AW er morgen opstaat.
Ik hoop ook op een tekeningquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:29 schreef emarwii het volgende:
Bij de volgende prijsvraag zal je weer een DVD kunnen winnen. Ik geef een kleine aanwijzing voor de prijsvraag: Om deze te kunnen winnen moet je erg creatief zijn. Ik hoop op veel deelnemende mensen en dat de volgende AW er morgen opstaat.
De rol van Jan Willem? Die is elke keer anders! De ene keer is hij een gek en de andere keer een genie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yesh!![]()
Maar Emar wat is precies de rol van Jan Willem?
Die episode waar die een genie is moet nog komen neem ik aanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef emarwii het volgende:
[..]
De rol van Jan Willem? Die is elke keer anders! De ene keer is hij een gek en de andere keer een genie.
UND JETZT!!! DIE AQUILA-SHOW!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga je in elk geval niet na doen op youtube
Na 20 sec weer uitgezetquote:
Die zal nog komen ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die episode waar die een genie is moet nog komen neem ik aan
*kuchJALOEZIEkuch*quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:54 schreef Def1987 het volgende:
[..]ik betwijfel het
Word je al gepest op school btw?
Wacht even. Jij bent die dwaas die hier achter zit?quote:
Doe geen moeite, hij reageert er niet opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent die dwaas die hier achter zit?
Lees m'n post hierboven even. Die is op jouw gericht namelijk.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:19 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij reageert er niet opHij leeft in zn eigen wereldje en ziet alleen de reacties vol met sarcasme en neemt dit serieus en gaat weer aan de slag met een filmpje.
Cyb wat doe jequote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te kansloos gewoon.
TE KANSLOOS. HOOR JE DAT? TE KANSLOOS! JA LEES ER MAAR OVERHEEN. TOE MAAR.
Ik ook niet wat het zou over Fok! gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
Jongens, ik kan niet slapen, de Aan het Woord is uitgesteld:(
Ik hoop dat ie em snel post!
Ik lees deze berichten ook wel. Maar ik doe het voor de mensen die mijn game show wel leuk vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te kansloos gewoon.
FOK! heeft zijn eigen HERMANquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te kansloos gewoon.
Gelukkig heb ik toch nog een paar uurtjes kunnen slapen, maar och, toen ik eenmaal wakker was snelde ik naar mijn pc om te kijken of t al online stond.... Maar helaas....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook niet wat het zou over Fok! gaan
Ik zit vol spanning iedere minuut youtube te refreshen, maar mn subscriptie laat niets nieuws zienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:10 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik toch nog een paar uurtjes kunnen slapen, maar och, toen ik eenmaal wakker was snelde ik naar mijn pc om te kijken of t al online stond.... Maar helaas....
Herman was gewoon kutquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
FOK! heeft zijn eigen HERMANwat je ook tegen hem zegt hij gaat toch wel door
[ afbeelding ]
The Herman Award goes to......
Het gaat me meer om het feit dat er achter herman ook mensen waar die hem 'steunden' puur omdat ze het mooi vinden hoe hij op zijn bek gaatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Herman was gewoon kut![]()
Emar maakt goeie shows
Het is ook niet super goed maar het is gewoon leuk om na te kijken en hij doet zijn best en probeert toch elke review weer iets beter te worden!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het gaat me meer om het feit dat er achter herman ook mensen waar die hem 'steunden' puur omdat ze het mooi vinden hoe hij op zijn bek gaat
Hoe kun je hem uberhaupt goed vinden, hij komt amper uit zijn woorden :S Ik zeg niet dat ik het goed kan, alles behalve. Maar dit is ook slecht, zeer slecht zelfs.
Buikspreekpop? Je bedoelt Jordy? (of hoe dat kleine knulletje ook moge heten...)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer die Star Wars review gekeken!
Die buikspreekpop was me nog niet eens opgevallen de eerste keer
tis altijd hate it or love it! je hebt veel fans.. en als je fans zijn dan zijn er ook een aantal die ff moeten uiten dat ze het niks vinden!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:19 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ik lees deze berichten ook wel. Maar ik doe het voor de mensen die mijn game show wel leuk vinden.
Ohh is dat een klein kindjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Buikspreekpop? Je bedoelt Jordy? (of hoe dat kleine knulletje ook moge heten...)
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:46 schreef muay-toy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
Ik denk een neefje ofzo? Maar die was wel gaaf want die vond het wel cool en kon het ook niet waarderen dat Emar de controller afpaktequote:
Je maakt nu een geintje hoop ik? Ik heb dus 3x zitten kijken waar ik uberhaupt een buikspreekpop zag. Tja als je al geen kinderen meer herkent op filmpjes wordt het eens tijd dat je eens naar buiten kijktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ohh is dat een klein kindje![]()
Die was wel cool! Emar betrek hem er bij en hij kan een waardig opvolger zijn over een aantal jaar!
Kijk jij vaak filmpjes van kinderen danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je maakt nu een geintje hoop ik? Ik heb dus 3x zitten kijken waar ik uberhaupt een buikspreekpop zag. Tja als je al geen kinderen meer herkent op filmpjes wordt het eens tijd dat je eens naar buiten kijkt
Want dat is helemaal niet sinds review #1 al zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef SpankmasterC het volgende:
en je leek ook wel gemaakt gefrustreerd... Het leek zeg maar alsof je je best moest doen om het spel te haten,
Ja hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk jij vaak filmpjes van kinderen dan![]()
Maar het was idd een geintje
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef emarwii het volgende:
Morgen komt aan het woord 6.
Vlak daarna zal review 14 volgen.
AVGN is beter dan mij en doet er veel langer over om alles te bewrken met zijn dure progammas die ik dus niet heb. Daarom doe ik er monder lang overquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Def1987 het volgende:
[..]Je zal nooit beter kunnen worden als je om de 2 dagen een "review" online zet.
Niet dat je ooit beter word hoor als je er een maand over doet.
Waarom denk je dat de AVGN er gemiddeld een maand erover doet om een review online te zetten.
Omdat die lamzak ten eerste lui is, en ten tweede van nature zo ongrappig dat ie er een maand over doet om een show te vullen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de AVGN er gemiddeld een maand erover doet om een review online te zetten.
QFT!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat die lamzak ten eerste lui is, en ten tweede van nature zo ongrappig dat ie er een maand over doet om een show te vullen.
Emarwii daarentegen bezit het van nature, die doet het gewoon binnen een dagDa's pas knap!
Zochten jullie geen reviewers?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat die lamzak ten eerste lui is, en ten tweede van nature zo ongrappig dat ie er een maand over doet om een show te vullen.
Emarwii daarentegen bezit het van nature, die doet het gewoon binnen een dagDa's pas knap!
Ben jij nou trouwens een Tukker?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef emarwii het volgende:
Morgen komt aan het woord 6.
Vlak daarna zal review 14 volgen.
Ik wel, ik betwijfel of hij er een isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben jij nou trouwens een Tukker?
Lekker verstaanbaar is het niet in ieder geval.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik wel, ik betwijfel of hij er een is
Ik heb het overwogen, maar hij lijkt me van nature een videoreviewer, en daar hebben we voorlopig nog niet de juiste infrastructuur voor om dat allemaal goed te regelen... Maar het staat voor iedereen open om sollicitaties te sturen natuurlijkquote:
Hij heeft naast het reviewen ook nog ander werk die jij niet hebt, en hij denkt wel goed na over een review. Jij start een game op en verzint ondertussen wat om geforceerd gefrustreerd over te komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef emarwii het volgende:
[..]
AVGN is beter dan mij en doet er veel langer over om alles te bewrken met zijn dure progammas die ik dus niet heb. Daarom doe ik er monder lang over
Ik hoop voor jouw dat het sarcastisch bedoelt is want de avgn niet grappig vinden en lui noemen en emarwii een 'talent' te noemen als ik naar jouw woorden kijk is natuurlijk absurd. Dat jij het geforceerde geklungel niet ziet is onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar hij lijkt me van nature een videoreviewer, en daar hebben we voorlopig nog niet de juiste infrastructuur voor om dat allemaal goed te regelen... Maar het staat voor iedereen open om sollicitaties te sturen natuurlijk
Zonder jouw had fok!games geen LBP nieuwsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is dat ik nog voor jullie submit anders had FOK Games zijn dieptepunt allang bereikt.
En geen Nintendo nieuwsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zonder jouw had fok!games geen LBP nieuws
Laat Aquila het maar niet lezen, maar stiekempjes ben jij mn favoriete user hoor Cybjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het is dat ik nog voor jullie submit anders had FOK Games zijn dieptepunt allang bereikt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Laat Aquila het maar niet lezen, maar stiekempjes ben jij mn favoriete user hoor Cybje
En nu verwacht je dat er 10 mensen naar Fok gaan ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maargoed ik zie het als een pluspunt dat Emar zijn review enz zo snel afheeft! Hij speelt heel snel op de wensen van de fans in en dat goed!
Die nieuwe aflveringen van ''aan het woord' gaat over Fok! zoals wij vroegen omdat we willen weten wat dat voor zijn site heeft betekend! En daar kan die bliksem snel op ingaan en paar dagen later is het af en klaar voor de lancering!!
Nee ik bedoel meer dat FOK! voor hem veel heeft betekend en daar gaat die wat dieper op in! Zo zijn de kijkcijvers met 180% toegenomen o.i.d.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En nu verwacht je dat er 10 mensen naar Fok gaan ofzo, het is al zo'n kleine site.
wil jij nu kwaliteit of kwantiteit?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maargoed ik zie het als een pluspunt dat Emar zijn review enz zo snel afheeft! Hij speelt heel snel op de wensen van de fans in en dat goed!
Die nieuwe aflveringen van ''aan het woord' gaat over Fok! zoals wij vroegen omdat we willen weten wat dat voor zijn site heeft betekend! En daar kan die bliksem snel op ingaan en paar dagen later is het af en klaar voor de lancering!!
De combinatie van beide, precies wat emar biedtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
wil jij nu kwaliteit of kwantiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door muay-toy op 15-08-2008 18:46:00 ]je moet een gegeven paard niet in de bek staren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Emar is het succes je naar je hoofd gestege? Ik ben nu aan het kijken en de intro was in het begin echt tof met die muziek en die lijpe dingen maar 4 minuten die onzin gaat nergens over!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:33 schreef emarwii het volgende:
Uploaden voltooid.
Dgvf aan het woord 6:
kom op, AQuila360! je weet toch wel wat kipkruiden zijn:quote:En wtf zijn kipkruiden ofzo iets
Nu welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
kom op, AQuila360! je weet toch wel wat kipkruiden zijn:
[ afbeelding ]
Ik zie over 2 jaar emarwii stotterent in reclames kippenkruiden gerechten aanprijzenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:17 schreef emarwii het volgende:
Ik doe altijd kipkruiden door mijn ei, echt lekker, moet je ook eens proberen!
Yep,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
Emar,
Heb jij mijn inzending voor de prijsvraag in goede staat ontvangen?
AQ
Post hem hier ander ff!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
Emar,
Heb jij mijn inzending voor de prijsvraag in goede staat ontvangen?
AQ
Zeg even over je gebakken ei. Heb je je al opgegeven voor Wie is de Chef?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:33 schreef emarwii het volgende:
Uploaden voltooid.
Dgvf aan het woord 6:
W-Wie is d-de che-f-f: Boer-ren E-editi-iequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg even over je gebakken ei. Heb je je al opgegeven voor Wie is de Chef?
Ik denk dat veel mensen uberhaupt de moeite niet meer nemen om hier te komenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fans en haters door me kaar heen zo is het Emar! Maar je hebt meer fans dan haters hier![]()
Haterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen uberhaupt de moeite niet meer nemen om hier te komentja dan kun je wel zulke verhoudingen krijgen
Van mij mag je hem opnieuw doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
Oke er is sprake van een misverstand Emar! Ik dacht namelijk dat je een tekening moest maken o.i..d maar het is dus blijkbaar een logo![]()
[ afbeelding ]
Deze zal dus wel buiten de boot vallen
Okequote:
van mij kun je veel zeggen maar ik verlaag me niet tot lomp uitscheld werkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hater![]()
Dat vind ik nix voor jou Rkatier!
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke![]()
Heb je geen fan sectie op je site? Daar kan je dan mooi allemaal tekeningen zo plaatsen!
Nieuw Review? disney shit part 1 toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:08 schreef emarwii het volgende:
nieuwe video komt zondag.
Ze zijn echt goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:13 schreef Schunckelstar het volgende:
ik krijg last van plaatsvervangende schaamte bij het kijken van je filmpjes
mwahquote:
Je moet er ff doorheen denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah![]()
ik kan ze iig niet afkijken,krijg er echt een ongemakkelijk gevoel van
Emar ik heb nog een vraagje over '' Aan het woord''quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:28 schreef emarwii het volgende:
Review met een special guest, maar niet Jan Willem.
eigenlijk mis ik ook een introthema. Je weet wel.. zo'n a-team achtige thema. Die gewoon bij elke review + aan het woord naar voren komt. Zo'n intro dat ik gelijk weet waar ik naar kijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar ik heb nog een vraagje over '' Aan het woord''
De laatste duurde 8 minuten waarvan 4 minuten alleen maar muziek en een lege stoel in beeld! Waarom doe je dat op die manier?
Daardoor zijn wel erg kort kan je niet 10 minuten echt aan het woord zijn ofzo?
Die extreem lange intro is op 1 of andere rare manier een ritueel bij dgvf aan het woord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar ik heb nog een vraagje over '' Aan het woord''
De laatste duurde 8 minuten waarvan 4 minuten alleen maar muziek en een lege stoel in beeld! Waarom doe je dat op die manier?
Daardoor zijn wel erg kort kan je niet 10 minuten echt aan het woord zijn ofzo?
Maar ik vind ze erg kort zo je bent maar 4 min aan het woord! Kun je dat niet langer maken of komt dat vanzelf omdat er steeds meer te vertellen valt enz?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef emarwii het volgende:
[..]
Die extreem lange intro is op 1 of andere rare manier een ritueel bij dgvf aan het woord.
Ik had weinig te vertellen, ja gezien ik 2 aan het woords erg snel achter elkaar gepost heb.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ik vind ze erg kort zo je bent maar 4 min aan het woord! Kun je dat niet langer maken of komt dat vanzelf omdat er steeds meer te vertellen valt enz?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:29 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ik had weinig te vertellen, ja gezien ik 2 aan het woords erg snel achter elkaar gepost heb.
Maar jullie wilde graag een nieuwe aan het woord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef Def1987 het volgende:
[..]
En dan nog niet bij jezelf denken dat het te snel achter elkaar uitkomt
Kan je er niet een beetje game nieuw in doen? Dat je een paar nieuwtjes van die week even langs loopt en eventueel van commetaar voorziet? dan ga je al gauw naar 15 minuten incl intro!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:39 schreef emarwii het volgende:
[..]
Maar jullie wilde graag een nieuwe aan het woord.
Als het aan mij gelegen had, duurde het nog 2-3 weken. Ik moet ook een beetje naar mijn fans luisteren!
Wat heb je aan op dit moment?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:23 schreef Wessiej het volgende:
Maaruh gast, vertel eens wat meer over jezelf, 14 jaar ben je dus, wat doe je in het dagelijks leven en op school?
Dit gaat heel groot worden nog!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:41 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is de nieuwe aan het woord weer tof zeg! Met al die controllers enzo! Ook je opname studio wordt steeds mooier aangekleed! Met zo'n mooi a4tje en zo'n mooie presentatie kast op de achtergrond! Ik kan niet wachten op de reviewOok brilliant hoe je je ongelukjes zo vlekkeloos kunt mengen tussen de games door! Tof.
Lastig hé, sarcasme.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit gaat heel groot worden nog!
Er zijn nu ook nog wel veel haters in dit topic maar die zullen we gaan en dan hou je alleen de echte fans over
Geen sarcasme! Ik vind hoe die het nu al doet al best tof en je ziet gewoon voorruit gang!quote:
Je wenst hem door een voorruit van een auto of zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen sarcasme! Ik vind hoe die het nu al doet al best tof en je ziet gewoon voorruit gang!
Ik vind het ook wel leuk om naar te kijken juist door die rommelige indruk
Dude!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen sarcasme! Ik vind hoe die het nu al doet al best tof en je ziet gewoon voorruit gang!
Ik vind het ook wel leuk om naar te kijken juist door die rommelige indruk
Dat weet ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dude!Hij bedoelde dat Rayman sarcastisch was.
Dat is idd ook tof! Net zoals AVGN tof is! Maar wat betreft de nederlandse avgn is Emar het beste dat er is!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation
dát is humor.
dit niet.
Tuurlijk meen ik datquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar Rayman is niet sarcastisch
Die meent dat
Dit was iets te erg over de topquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tuurlijk meen ik datAnders word ik niet meer serieus genomen
Bij het begin was ik gewoon skeptisch. Ik heb nu ook de orginele Angry Nintendo Nerd bekeken en nu begrijp ik DGVGF nog meer! Morgen ga ik druk bezig met het ontwerpen van een logo. En het word ook is tijd dat er een mooi intro komt
Natuurlijk in de stijl van Aan het Woord 6, maar dan zonder Titanic muziek, want daar werd ik iets te verdrietig van
wat moet hij doen voordat jij het slecht vindquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit was iets te erg over de top![]()
Maar toch leuk
Echt kwaliteit gaan leverenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
wat moet hij doen voordat jij het slecht vind
Watquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit was iets te erg over de top![]()
Maar toch leuk
Sorryquote:
Dan ben ik vanaf nu af aan ook fan en ik wil dat je stoptquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:39 schreef emarwii het volgende:
[..]
Maar jullie wilde graag een nieuwe aan het woord.
Als het aan mij gelegen had, duurde het nog 2-3 weken. Ik moet ook een beetje naar mijn fans luisteren!
Jij vind het ook leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:42 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf nu af aan ook fan en ik wil dat je stopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij vind het ook leuk
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 bittere, bijtende spot
Dooiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:47 schreef Def1987 het volgende:
[..]
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)
1 bittere, bijtende spot
He deze topic is gewoon gezelligquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DooieLees die spoiler ook even
![]()
Je blijft terug komen in dit topic dus ergens moet je het wel leuk vinden!
Nee ik vind het niet leuk, hoevaak moet ik dat nog zeggen voordat je het snapt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DooieLees die spoiler ook even
![]()
Je blijft terug komen in dit topic dus ergens moet je het wel leuk vinden!
Je vind het wel leuk gekquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:13 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet leuk, hoevaak moet ik dat nog zeggen voordat je het snapt.
Ik heb zijn eerste "review" alleen maar gezien en een paar sec van zn andere "reviews".quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je vind het wel leuk gek![]()
Anders kwam je hier toch niet? Als je wegblijft uit het topic krijg je er helemaal nix meer van mee!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:24 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik heb zijn eerste "review" alleen maar gezien en een paar sec van zn andere "reviews".
en dat ik constant terugkom heet leedvermaak, of ken je dat woord ook niet?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Laten we dan vanaf nu zijn reviews ''vermakelijk'' noemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:59 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Niemand kan die reviews goed vinden, anders zit er echt een steekje bij je los
Dit is meteen een van je beroerdste uitspraken ooit..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Komt die in je sig?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dit is meteen een van je beroerdste uitspraken ooit..
Net als negatieve aandacht is ook aandacht
Je hebt een introquote:
idd, die stotterende sukkel wordt standaard door alles geraaktquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:15 schreef Wessiej het volgende:
Weer zo'n kut filmpje, zet je camera op een tripod dat die niet zo erg beweegt en kraakt.
En dat Donald Duck spel was meesterlijk, dat jij nou gewoon niet kan gamen
zover wou ik ook weer niet gaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:56 schreef BozoNightmare het volgende:
ik krijg t idee dat ie niet helemaal goed bij zn hoofd is.
dat idee heb ik ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:56 schreef BozoNightmare het volgende:
ik krijg t idee dat ie niet helemaal goed bij zn hoofd is.
Als ik over een aantal maanden je sig weer zie en dan hopelijk ook deze onzinhype voorbij is moet ik helaas weer terugdenken aan zal kulibur en gamekjoepquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:00 schreef Rkatier het volgende:
alsjeblieft Aquila, ik heb mijn sig aangepast
tegen de tijd dat de hyve over is of nog beter hij eindelijk door heeft dat het zwaar klote is staat er echt wel een andere sigquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:13 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Als ik over een aantal maanden je sig weer zie en dan hopelijk ook deze onzinhype voorbij is moet ik helaas weer terugdenken aan zal kulibur en gamekjoep
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de hyve over is of nog beter hij eindelijk door heeft dat het zwaar klote is staat er echt wel een andere sig
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:00 schreef Rkatier het volgende:
alsjeblieft Aquila, ik heb mijn sig aangepast
Wel weer eentje van mij tochquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de hyve over is of nog beter hij eindelijk door heeft dat het zwaar klote is staat er echt wel een andere sig
Met de hoeveelheid posts van jouw per dag zal er zeker nog wel is wat leuks tussenstaan, dus dat zal zeker gebeurenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Wel weer eentje van mij toch![]()
En het zijn allemaal kwaliteitsposts he! Dus dat zal dan idd wel!quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:47 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid posts van jouw per dag zal er zeker nog wel is wat leuks tussenstaan, dus dat zal zeker gebeuren
Ja iddquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
Die Jamey is trouwens wel tof niet jongens?!?! Hij herhaalt steeds alles
Maar uiteindelijk bepaal ik wat eronder komt te staanquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En het zijn allemaal kwaliteitsposts he! Dus dat zal dan idd wel!
Ik dacht dat ik dat mocht bepalenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk bepaal ik wat eronder komt te staan
Ja die van jezelfquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat mocht bepalen
Maar die van mij bepaald SpankyC alquote:
Ja, idd. Ik wil ook wel is jou mening op het gamenieuws horen! Aangezien je niet meer "De gefrustreerde Nintendo fan" bent, en je nu richt op alle consoles, kun je vast jou neutrale mening geven!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar die van mij bepaald SpankyC al![]()
Maar Emar kun je misschien bij '' Aan het woord'' ook wat gamenieuws ofzo vertellen ofzo? Of gewoon op een aantal nieuwtjes wat dieper ingaan? Want nu zijn ze altijd zo kort en dat is jammer!
Als je maandelijks een leuk bedrag op me rekeningnr stort wil ik standaard wel uitspraken van jouw doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar die van mij bepaald SpankyC al![]()
Maar Emar kun je misschien bij '' Aan het woord'' ook wat gamenieuws ofzo vertellen ofzo? Of gewoon op een aantal nieuwtjes wat dieper ingaan? Want nu zijn ze altijd zo kort en dat is jammer!
Hij komt nogsteeds ontzettend gegrustreerd over, dus echt neutraal gaat dat ook weer niet klinkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik wil ook wel is jou mening op het gamenieuws horen! Aangezien je niet meer "De gefrustreerde Nintendo fan" bent, en je nu richt op alle consoles, kun je vast jou neutrale mening geven!
Ja, zal ik doen in de volgende aan het woord.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik wil ook wel is jou mening op het gamenieuws horen! Aangezien je niet meer "De gefrustreerde Nintendo fan" bent, en je nu richt op alle consoles, kun je vast jou neutrale mening geven!
Het zou mooi zijn als je gewoon idd een aantal nieuwtjes van die week pakt en daar gewoon even wat dieper op ingaatquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:22 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ja, zal ik doen in de volgende aan het woord.
Part 2 van de disney shit komt over 2-3 weken gezien morgen de lessen voor mij weer beginnen en dus minder tijd heb dan in de vakantie.
¤ 001,00?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als je maandelijks een leuk bedrag op me rekeningnr stort wil ik standaard wel uitspraken van jouw doenhet bedrag moet minimaal 3 cijfers voor de komma hebben ofc
Donald Duck spel was mees-ter-lijk. Als games redacteur verwacht ik toch wel meer van je ;{quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb net je review gekeken, en ik vond hem tofJamey
Je nieuwe intro is ook goed, ook wat minder lang heb ik het idee dan je vorige, da's zeker mooi! Alleen inderdaad het harde gerammel van de camera is jammer, voor de rest primaGames zagen er ook echt slecht en irritant uit, zelfs Jamey werd ze zat en ging liever voor ijsjes!
hmmm... perenijsjes....
Edit: oh, en die "wordt vervolgd" op het einde kan echt niet, het is natuurlijk "wordT vervolgd"!
Sommigen raken beetje verblind door hun enthousiasmequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Donald Duck spel was mees-ter-lijk. Als games redacteur verwacht ik toch wel meer van je ;{
Nouja, van games.fok dan ....
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Donald Duck spel was mees-ter-lijk. Als games redacteur verwacht ik toch wel meer van je ;{
Nouja, van games.fok dan ....
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kheb nooit een snes en/of megadrive gehad, tot de xbox PC-only gamer geweest
quote:
Het enige verschil tussen ons 2 op dat gebied is dat ik ook nog commodore 64 gespeeld hebquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kheb nooit een snes en/of megadrive gehad, tot de xbox PC-only gamer geweest
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:58 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Eindredactie Games
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:22 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen ons 2 op dat gebied is dat ik ook nog commodore 64 gespeeld heb
Alsof een titeltje je minder mens maaktquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]geen verschil, want dat heb ik ook gedaan!
Laten we het wel reeël houdenquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
Spanky is de beste ER in den hele wereld!
Hij herkent jong talent tenminste!![]()
Jullie onderschatten Emar en hebben niet in de gaten dat hij over een jaar ofzo een baas is in de games industrie! En dat hij dus ook waarschijnlijk de WORLD EXCLUSIVE krijgt van GTA 5!
Er zou echt zo'n seal moeten komen jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:30 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Laten we het wel reeël houden
2012: hij eert zijn grootste fan door wereldwijd een officiele AQuila aproved label uit te brengen
Als je overdrijft moet je het wel goed doen
Wereldwijde fanboydagquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zou echt zo'n seal moeten komen ja
Het tofste is dus dat hij hier terug in de tijd reist, zichzelf vermoordt en daarmee een nog meer machtsgeile versie van zichzelf neerzet, MET techniek uit de verre toekomst!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:30 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Laten we het wel reeël houden
2051: Hij krijgt de nobelprijs voor vrede, natuurkunde, scheikunde, fysiologie of geneeskunde en literatuur door gebrek aan tegen kandidaten
2049: kroont zich tot de koning van de wereld
Als je overdrijft moet je het wel goed doen
quote:
Een hond heeft een baasquote:
Wat een baas die kerelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |