Dat is echt helemaal nixquote:
Fanboy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal nix![]()
Vind Emar beter!
Die playstation is ouder dan dat ventje.quote:
Jij ook ?quote:
quote:
Niet waar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
En je hebt zijn dvdtje al thuis staan
Ik moet toegeven dat ik wel kan lachen om die reviews.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef disjfa het volgende:
AQ: Nee jij bent stom
TT: Nietus jij
AQ: Neeheee jijhhhijjijiji
TT Boehoe
AQ NouHou
TT: jahahahhahahaa
Kinders kinders. Jullie posten allemaal hier dus jullie zijn allemaal fanboys! En aQuila is de fanboyste fanboy die er natuurlijk is
Zo.
Wtf, een fokking kloon van een kloon!quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef disjfa het volgende:
AQ: Nee jij bent stom
TT: Nietus jij
AQ: Neeheee jijhhhijjijiji
TT Boehoe
AQ NouHou
TT: jahahahhahahaa
Zo.
quote:Kinders kinders. Jullie posten allemaal hier dus jullie zijn allemaal fanboys! En aQuila is de fanboyste fanboy die er natuurlijk is
Dat is idd wel heel erg lijp dat ze gewoon Emar na gaan doen dus niet eens de geniale AVGN maar een mindere versie daarvanquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wtf, een fokking kloon van een kloon!"Omg tweede review" *stapt uit bed met hond*
Zegt iemand die alle cd's van Lucas en Gea Hulshof heeftquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De kneuzen staan op!
Een ''Succes'' ben je zoveel is zekerquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef emarwii het volgende:
De volgende review staat er vanavond nog niet op. De opnames zijn wel begonnen en de meeste scenes zijn ook klaar nu. Morgen of overmorgen zal mijn volgende review online staan.
Verder vind ik het erg tof dat ik zo'n succes ben op jullie site, vandaar dat ik vertel wat mijn 13e review word:
Starwars op NES.
En het is niet nerd maar fan. Gelieve dit even aanpassen.
Heb ik even gedaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja de TT veranderen moet je even in het feeback topic aanvragen!
Hoor ik daar een aankondiging?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Gamer_V het volgende:
Eigenlijk moet een gefrustreerde nerd reviews maken van die 'reviews'
Ja en hij heb precies dezelfde knuffel, dat kleine menneke noemt hem Fluff en onze stotteraar noemt hem Fluffy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is dit echt niet je broertje emarwii? hij gebruikt zelfs een quote van je "Mijn hele dag is verpest, mijn hele fakking weekend is verpest!". Hij maakt er nog wel een ander grapje bij: "Ookal is het nog maar euhh *kijkt horloge* dinsdag.."
Jij hebt de DVD niet bestelt. Dit kun je wel doen via mijn site.quote:
Ook flauw..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:19 schreef emarwii het volgende:
[..]
Jij hebt de DVD niet bestelt. Dit kun je wel doen via mijn site.
En de FOK!weblog bracht je ruim 600 extra kijkers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Krijgen Fokkers hem niet eens automatisch? Denk er wel aan wie je groot maken!!!
Ik bedoel maar...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En de FOK!weblog bracht je ruim 600 extra kijkers.
Oke.. Waar kan ik hem downloaden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef emarwii het volgende:
Nee, Fok kijkers krijgen hem niet gratis gezien ik echt heeeeel veeeeel werk in de DVD gestoken heb. En DGPF is niet mijn broertje.
Gast. Doe niet alsof je vecht om vooraan te staan als ze gratis ijsjes uitdelen bij de macdonaldsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef Twarres het volgende:
[..]
Oke.. Waar kan ik hem downloaden?
Klopt. De Mac heeft geen bijzonder lekker ijs.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gast. Doe niet alsof je vecht om vooraan te staan als ze gratis ijsjes uitdelen bij de macdonalds
Talaminiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:18 schreef Twarres het volgende:
[..]
Klopt. De Mac heeft geen bijzonder lekker ijs.
Talimini in Rijswijk ZH... Da's een ander verhaal.
Is toch nog best een eindje rijden voor je volgens mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
TalaminiStaan altijd rijen, da's dan wel weer minder... Maar toch wel de beste manier om aan een toetje te komen
Welnee joh, geboren en getogen in oud rijswijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:27 schreef Twarres het volgende:
[..]
Is toch nog best een eindje rijden voor je volgens mij.
Maria basisschool zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welnee joh, geboren en getogen in oud rijswijk
Neenee, dat niet, gewoon lekker in voorrrrrburrrrg naar schoolquote:
Zitten daar ook scholen?? Ik ken eigenlijk alleen het Veurs College. Daar zaten namelijk lekkere wijven op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Neenee, dat niet, gewoon lekker in voorrrrrburrrrg naar school
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef emarwii het volgende:
Nee, Fok kijkers krijgen hem niet gratis gezien ik echt heeeeel veeeeel werk in de DVD gestoken heb. En DGPF is niet mijn broertje.
Er staan ook EXCLUSIEVE bloopers op!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
DVD erin, al je reviews erin plakken, wat extra videos en branden maar
Tut mir leit Herr Aquila, es soll nicht wieder passieren!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
Spanky![]()
Dit is het ''Moedig Emar aan om door te gaan'' Topic niet een soort van Rijswijk reunie!
Is het niet een grote blooper?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er staan ook EXCLUSIEVE bloopers op!!!
Elke dvd heeft unieke bloopers!!
Daar hou ik je aan SpankyC!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tut mir leit Herr Aquila, es soll nicht wieder passieren!
En dat wordt dus Star Trek op de NES ? Kun je al iets er over zeggen? Is die heel erg slecht?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:22 schreef emarwii het volgende:
morgenavond is review 13 er
Dat is zn broertjequote:
Revieuwquote:
Starwars op de NES is niet al te best.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dat wordt dus Star Trek op de NES ? Kun je al iets er over zeggen? Is die heel erg slecht?
En ga je nu een nieuwe aflvering maken van '' aan het woord'' ? Komen wij er dan in voor
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef emarwii het volgende:
[..]
Starwars op de NES is niet al te best.....
Jan willem heeft hier ook weer een kleine rol in.
Jullie komen voor in de volgende aan het stotteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door muay-toy op 13-08-2008 13:40:56 ]je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:
Dit is weer een toppertje mensen informatief doch vermakelijk!quote:
Wat is er zo informatief aan de eerste minuten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is weer een toppertje mensen informatief doch vermakelijk!
Emar is er al bekend waneer de nieuwe'' aan het woord'' komt?
Ach, als mensen die al entertainment vind noem ik de film idiocrasy een heel erg eng, maar waar toekomstbeeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als je dat al humor noemt ben je lekker snel tevreden
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef emarwii het volgende:
Oke,
Jullie willen een aan het woord? Jullie krijgen een aan het woord!
VANAVOND!!!!!!!
Komen wij aan bod, pleaaaseeequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef emarwii het volgende:
Oke,
VANAVOND!!!!!!!
GROTE KLASSE DIT!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef emarwii het volgende:
Oke,
VANAVOND!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
QFT.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:31 schreef Wessiej het volgende:
Ok die review van Star Wars was een van de slechtste dingen dat ik ooit in mijn leven heb gezien, mijn god.
DUDE!!!quote:
Ik moet je helaas teleurstellen.....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef muay-toy het volgende:
nog even en dan een nieuwe DGVF aan het woord!![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen.....
Wegens tijdgebrek zal hij er vanavond nog niet opstaan. Excuus voor het ongemak. Maar ik maak het goed met en prijsvraag in de volgende dgvf aan het woord!!
Ach gossie. Wilde je broertje achter de PC?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef emarwii het volgende:
[..]
Wegens tijdgebrek zal hij er vanavond nog niet opstaan. Excuus voor het ongemak. Maar ik maak het goed met en prijsvraag in de volgende dgvf aan het woord!!
We hebben een prijsvraag, we hebben een prijsvraag, we hebben een prijsvraagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef emarwii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |