quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Misschien meet volgend jaar danquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
Ja, volgens mij is het wel te hebben daar
Ik neem me nu al jaren voor er eens naartoe te gaan.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
*Heb trouwens wel vrij genomen voor de 30e
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee... Zou ik moeten doen zeker?
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee... Zou ik moeten doen zeker?
Elleuw soapiequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef soapie het volgende:
Hellow
Elke keer ben ik van plan om weer vaker te posten, en steeds is het topic al weer vol....
En zo snel gaat het hier nou toch ook weer niet
Ik maak ook wel een beetje drama hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb ff gelezen over je werk, maedel, dat zuigt maar ja kweet ook zo gauw niet wat je d'r aan moet doen, ik zal 'ns nadenken of ik nog 'n idee heb waar je voor ander werk zou kunnen zoeken. Ik weet ook niet welke regio ofzo, dus ik denk dat ik niet ver kom.lol
M.
Ja, ik heb eigenlijk echt een geweldige baan. Alleen een beetje zeurcollega's af en toe.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:22 schreef soapie het volgende:
Waardeloos als je met tegenzin naar je werk gaat!!!!! Hoop dat het snel overwaait of dat je iets anders vindt..![]()
Dan moet je met Fleur mee naar Gent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:46 schreef katerwater het volgende:
Ik hoor hier normaal niet, maar ik las Gense meiskes.
Daar moet ik getuige van zijn![]()
![]()
Gent![]()
Meisjes uit Gent
Nu weer he-le-maal goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Haaaaaai!!! Goed, en met jou??????
Dan pak ik nog lekker een bajkje thee mee, en een vers bakje jusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:01 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
koffieronde start pas om 10.00 uur ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:38 schreef maedel het volgende:
*koffie pakt.
ik zit in het bejaardenhuis... te wachten voor bloedprikken. ze hebben hier kanariepietjes. en geen koffie. het is hier druuuuuuk...
In ieder geval ná dat ik weg wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koffieronde start pas om 10.00 uur ?
en daar hebben jullie toch zo'n superdeluxe koffie dinges ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:09 schreef maedel het volgende:
[..]
In ieder geval ná dat ik weg was
-ben weer thuis-
Ja, maar ik heb thee gezetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar hebben jullie toch zo'n superdeluxe koffie dinges ?
quote:
Da's toch ergens anders dan hier danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:35 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen
Wat ziet het weer er lekker uit
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:36 schreef JanesBrownie het volgende:
Vrijdag wezen eten met iemand, was heel gezellig, voor herhaling vatbaar.
Zaterdag ook, was ook leuk...
Zondag weer () en dat was eigenlijk gewoon echt heeeel erg leuk...
Ben tot maandagavond blijven hangen
Want? Het klinkt wel heel leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:39 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit...
Erg praktisch is het niet iig...
Die zijn met papa op vakantie...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Want? Het klinkt wel heel leuk![]()
Waar waren je kids al die tijd trouwens![]()
De leukste dingen zijn bijna nooit de planning. Als je maar op let dat je jezelf niet te snel weer ergens in gooit dan moet je er gewoon zo veel mogelijk van genietenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Het is ook leuk.
maar was niet de planning
Al zou ik willen (wat niet zo is, voorlopig maar even lekker rustig aan ) dan zou het nog niet kunnen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
De leukste dingen zijn bijna nooit de planning. Als je maar op let dat je jezelf niet te snel weer ergens in gooit dan moet je er gewoon zo veel mogelijk van genietenDenk ik dan.
Het wordt wel steeds mysterieuzer zoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Al zou ik willen (wat niet zo is, voorlopig maar even lekker rustig aan ) dan zou het nog niet kunnen..
die vallende sterren.quote:
Gemiste kansquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef JanesBrownie het volgende:
Ja.
Ik weet het, vrouwen zijn gewoon veel te moeilijk te versieren
Ik snap daar niets van hoe dat werkt.
Jij zou mij ook heel gemakkelijk kunnen versierenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb daar nooit moeite mee gehad anders![]()
Oeh, goed bezigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:49 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Jij zou mij ook heel gemakkelijk kunnen versieren
Ah volgende keer beter toch?quote:Maar ik kan dat gewoon niet
Ik voel me bij vrouwen veel minder op mijn gemak dan bij mannen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Oeh, goed bezig
[..]
Ah volgende keer beter toch?
De volgende keer vraag je gewoon om een handleiding
Tot dan moet je je maar even behelpen met die kerel dan. Ofsow....
daar voel ik me dan wat minder op het gemakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me bij vrouwen veel minder op mijn gemak dan bij mannen..
En nu ga ik naar mijn opa en oma
Oh, maar dat heb ik ook. Mannen zijn gewoon veel gemakkelijker in omgang, veel direkter. Altijd fijn om te weten wat je aan iemand hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me bij vrouwen veel minder op mijn gemak dan bij mannen..
En nu ga ik naar mijn opa en oma
Bij JB's opa en oma?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar voel ik me dan wat minder op het gemak
ook, maar ook bij mijn eigen opa en omaquote:
Super!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:27 schreef Noodly het volgende:
Lesbische duomoeders straks eenvoudig beide jurisch ouder
w'rom?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook, maar ook bij mijn eigen opa en oma
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:24 schreef BlueMage het volgende:
Geen van m'n opa's en oma's zijn nog in leven.Maar ik voelde me altijd bij hen op m'n gemak, zelfs toen m'n oma dement aan 't worden was op 87 jarige leeftijd ofzo.
M.
Ah ja ik heb opa van m'n moeders kant ook nooit gekend, jammer want volgens mij had ik 't met hem idd ook goed kunnen vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik heb vooral een hele warme herinnering aan mijn opa van moeders kant. En ik heb het gevoel dat ik het heel goed had kunnen vinden met oma van vaders kant, maar die heb ik nooit gekend helaas.
Dat dus!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:43 schreef Noodly het volgende:
[..]
hoeren#&%8347u8u8988909:@:@:@fadiufai933![]()
![]()
![]()
![]()
!
Tot zover de Gentse Meiskesquote:
Jammer...hoewel ik me niet precies meer herinner wat je in Gent ging doen, maar goed..quote:
Jammer voor je FdFquote:
Die kans zit er wel in jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:![]()
Daar zit vast een verband tussen
Shit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef JanesBrownie het volgende:
Nee, 3 uur met de trein, 2 uur met de auto
Bilitis, dat zijn tegenwoordig oude vrouwenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik vraag me af waarom zoveel lesbische films toch over jonge meisjes lijken te gaan.... Iemand een tip voor eentje waar ik wat meer mee kan relaten?
Je bent toch een jong meisjequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik vraag me af waarom zoveel lesbische films toch over jonge meisjes lijken te gaan.... Iemand een tip voor eentje waar ik wat meer mee kan relaten?
Tussen de 12 en de 18...Van die middelbare schoolmeisjes met heel voorzichtige seks. Waarom geen leuke lesbeau-film met studentes die ladderzat worden in foute lesbeau-barren? Zit ook genoeg drama in, zo'n kleine scene van vrouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:23 schreef Noodly het volgende:
[..]
Je bent toch een jong meisjeOf bedoel je 12- ?
Ja, dan moet je terug naar de 80-er jaren. Als je niet in slaap valt bij het (geen)tempo vind ik persoonlijk Claire of the Moon een enorme aanrader.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tussen de 12 en de 18...Van die middelbare schoolmeisjes met heel voorzichtige seks. Waarom geen leuke lesbeau-film met studentes die ladderzat worden in foute lesbeau-barren? Zit ook genoeg drama in, zo'n kleine scene van vrouwen.
Thanksquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dan moet je terug naar de 80-er jaren. Als je niet in slaap valt bij het (geen)tempo vind ik persoonlijk Claire of the Moon een enorme aanrader.
En Desert Hearts.
Met dit koppel:
[ afbeelding ]
Maar dan 20 jaar geleden
Mmm, echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben nu deze aan het downloaden ook:
La Tourneuse de pages
Volgens mij ook een lesbisch ding in.
Die staat nu ook in de downloadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Mmm, echt?
Ik hoor het wel als je hem gezien hebt dan
Die twee van hierboven zijn zeker lesbisch in ieder geval.
Ja, precies, dat pedogevoel. Daar hoef je echt geen 34 voor te zijn hoor, 21 is dus ook al genoegquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:06 schreef maedel het volgende:
ik snap trouwens zeker wel wat je bedoelt FdF.
Ik ben 34, en ik vind het ook niet echt heel tof van die 16-jarigen. Da's leuk als je je coming-out hebt, maar ik krijg het gevoel dat ik naar een pedofilm zit te kijken ofzo dan
Ik heb Water Lilies net binnen, ga ik deze week kijken denk ik. Ook met jonge grietjes.
oh jee, ik hou eigenlijk niet van franse filmsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, precies, dat pedogevoel. Daar hoef je echt geen 34 voor te zijn hoor, 21 is dus ook al genoeg
Water lilies is mooi wel. Beetje raar ook...echt Frans
Oh god. Nou, you're in for a treatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:03 schreef maedel het volgende:
[..]
oh jee, ik hou eigenlijk niet van franse films
Oeh die vond ik zelf echt tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben nu deze aan het downloaden ook:
La Tourneuse de pages
Volgens mij ook een lesbisch ding in.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik moet er heel hard van lachen
Maar ik weet niet of het gevoelige snaren raakt hier
Ook in de downloadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef NanKing het volgende:
In het zelfde genre (ongeveer) heb je ook http://www.imdb.com/title/tt0461694/ die is ook wel de moeite waard.
is daar wat lesbisch aan? ik hoor tegenstrijdige berichtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef NanKing het volgende:
In het zelfde genre (ongeveer) heb je ook http://www.imdb.com/title/tt0461694/ die is ook wel de moeite waard.
Ja, maar dan andersom (onthoud 'm die uitspraak maar voor als je ze beiden gekeken hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ook in de download
Wel grappig, die plot klinkt echt bijna precies hetzelfde
Yup is echt zo. Uiteindelijk draait de film er om.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef maedel het volgende:
[..]
is daar wat lesbisch aan? ik hoor tegenstrijdige berichten
Vier Minuten is idd een lesbische film.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, maar dan andersom (onthoud 'm die uitspraak maar voor als je ze beiden gekeken hebt).
[..]
Yup is echt zo. Uiteindelijk draait de film er om.
ohquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef NanKing het volgende:
Yup is echt zo. Uiteindelijk draait de film er om.
Geen hoogstandjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
Vier Minuten is idd een lesbische film.
Heb hem al gezien. Leuke film.. Geen hoogstandje maar tja dat heb ik bij bijna alle lesbische films...
Smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geen hoogstandje. Ik vond dit juist een van de betere films die ik de afgelopen tijd heb gezien.
Wat vind jij de leukste lesbofilm?quote:
imagine me and youquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat vind jij de leukste lesbofilm?
Oeh, die is ook wel heel fijn!quote:
Mijn tweede keus is bound... denk ook dat dat met jeugdsentiment te maken heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Oeh, die is ook wel heel fijn!![]()
Loving Annabelle vind ik zelf ook heel erg in de buurt komen.
same here iddquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Bound was mijn eerste aanraking met lesboseksualiteit![]()
Voor altijd een (heul) warm plekje voor die film...
She likes mequote:
zo'n piepstemmetje heb ik niet...quote:
zei ik dat dat niet mag?quote:
Okee, dan mag jij Jennifer zonder piepstem zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
zei ik dat dat niet mag?![]()
Ik zei alleen maar dat ik niet zo'n piepstem heb als Jennifer
eigenlijk is dat piepstemmetje ook alleen maar irritant.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Okee, dan mag jij Jennifer zonder piepstem zijn
Is alleen maar beter![]()
Als je Groningen had gezegd had ik ja gezegdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Noodle en ik gaan vanavond Nijmegen onveilig maken, als iemand zin heeft om te joinen
Daar ga ik morgen heenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
eigenlijk is dat piepstemmetje ook alleen maar irritant.
[..]
Als je Groningen had gezegd had ik ja gezegd
moet morgenaaf en vrijdagaaf werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen heen
Twee dagen Noorderzon meepakken,
Ik weet het nog niet. Plotseling zijn er die dag namelijk heel veel leuke dingen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:06 schreef maedel het volgende:
Wie gaat er nou naar de Pann H+L meet volgende week en bij wel onderdeel haak je aan?
Ik twijfel namelijk wanneer ik aansluit
bahquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben ook lesbisch![]()
Ik val ook op vrouwen!!![]()
![]()
quote:
Go to your closet!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben ook lesbisch![]()
Ik val ook op vrouwen!!![]()
![]()
en welk meisje zorgde voor die filosofische inslag?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Lekker Stroek![]()
Ik heb net besloten te verhuizen. Naar Groningen. Om filosofie te studeren
Hihi, geeneen. Helemaal zelf beslotenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
en welk meisje zorgde voor die filosofische inslag?
* Wexy pakt een sjoko mee
Ligt vrijwel op dezelfde afstand van je huidige adres als Gent ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, geeneen. Helemaal zelf besloten
Jep...en begint ook met een G.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ligt vrijwel op dezelfde afstand van je huidige adres als Gent ?
Wat moet je nou met filosofie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Lekker Stroek![]()
Ik heb net besloten te verhuizen. Naar Groningen. Om filosofie te studeren
Nou ja in principe niet veel. Maar het is nuttiger dan een jaar niets doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat moet je nou met filosofie?![]()
M.
Ja da's ook waar. Hoewel je ook zou kunnen gaan werken voor 'n jaar, geld is ook nooit weg.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja in principe niet veel. Maar het is nuttiger dan een jaar niets doen
Plus dat ik na dat jaar waarschijnlijk gewoon een tweede bachelor in the pocket het, en dat is ook altijd leuk.
Geld is voor yuppenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja da's ook waar. Hoewel je ook zou kunnen gaan werken voor 'n jaar, geld is ook nooit weg.
M.
En veel er van hebben is ook handigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja nou is toch wel verdomde handig als je d'r 'n beetje van hebt...
M.
Ik wil er ook wel veel vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef maedel het volgende:
[..]
En veel er van hebben is ook handig
Hippie zijn is voor arme mensenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel veel van![]()
Die hippie-idealen zijn zo overboord zodra ik eindelijk huizen en auto's kan kopen
ik keek in jouw profielquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:36 schreef Noodly het volgende:
Ik ben arm, dus dat klopt wel.
Vinnik ook.quote:Ze hebben hier bij de Bruna trouwens geen ZaZ of Expreszo of ander homo tijdschrift. Dat terwijl ze die bij alle andere Bruna's toch gewoon wel hebben. Ik zeg, discriminatie!
sue the basterds!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:36 schreef Noodly het volgende:
Ik ben arm, dus dat klopt wel.
Ze hebben hier bij de Bruna trouwens geen ZaZ of Expreszo of ander homo tijdschrift. Dat terwijl ze die bij alle andere Bruna's toch gewoon wel hebben. Ik zeg, discriminatie!
Mwah dat kan weer erg tegen je gaan werken enzo onder 't motto 'geld maakt niet gelukkig'quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef maedel het volgende:
[..]
En veel er van hebben is ook handig
Maar gelukkig maken ze wel geldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah dat kan weer erg tegen je gaan werken enzo onder 't motto 'geld maakt niet gelukkig'
M.
Jeumig, het is echt erg hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:31 schreef BlueMage het volgende:
Is goed, hoewel ik me afvraag of 't gaat werken...
M.
Ja, ik dacht dat dat misschien lullig was dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maar toch nog steeds geen Bette
Mooie vrouwen zijn nooit lullig, maedelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat misschien lullig was dan.
Maar vooruit:
[ afbeelding ]
Volgens mij komt vandaag de dvd box uit van Lword S4!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Mooie vrouwen zijn nooit lullig, maedel
Ik heb nog steeds nooit gekeken....Zag vandaag box1 liggen, maar niet gekocht uit zuinigheid - bijna verhuizen enzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij komt vandaag de dvd box uit van Lword S4!
-denk ik nu ineens-
OMG, nog nooit gezien?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nooit gekeken....Zag vandaag box1 liggen, maar niet gekocht uit zuinigheid - bijna verhuizen enzo
Ja, het staat ook zeker nog in de planningquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:00 schreef maedel het volgende:
[..]
OMG, nog nooit gezien?
Het is wel de moeite hoor
-inmiddels box4 besteld, morgen in huis
-
Die vorige box, die hebben we in een weekend gekeken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:02 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, het staat ook zeker nog in de planning
Hihi, leukquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Die vorige box, die hebben we in een weekend gekeken.
Bed niet uitgeweest
Hihiquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:15 schreef maedel het volgende:
Briefje in de super hangen:
"Groningse Lesbeau met Lword box S1 t/m4 zoekt leuke lesbeau voor meerdere weekenden in bed"
Gelukkigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef BlueMage het volgende:
Ik reageer niet op contact advertenties en dergelijke.Ik voel me nog steeds klote maar wel 'n beetje beter, toch wel.
M.
Heb je die verzamelbox gekocht? Of gewoon net als ik los?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:29 schreef Wexy het volgende:
Heb zelf Lword 1 tm 4 dus ik reageer niet op die advertentie
Dat liedje, daar word ik ziek van, daarom red ik het gewoon niet tot het eindequote:
los.. ik had 1 tm 3 al.. dus ja dan hoef ik die niet dubbelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Heb je die verzamelbox gekocht? Of gewoon net als ik los?
jemug wat een irritant lied!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat liedje, daar word ik ziek van, daarom red ik het gewoon niet tot het einde
woon je er al dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik klik er maar gewoon niet op denk ik
Welterusten dames. De eerste nacht die ik in ooit Groningen doorbreng waarin ik ga slapen voor 12en volgens mij
joepiequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:12 schreef maedel het volgende:
JeuhWe hebben nog snel een vakantie geboekt in het najaar
![]()
Ik zal het in de gaten houden... koop of huur? enne hoeveel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik logeer er. Heb nog steeds geen huis...
Als iemand iets weet
De zon -> Spanjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
joepie
Waar gaat de reis naar toe?
[..]
Vriendin van me woont in Groningen, heb idd begrepen dat 't 'n nachtmerrie is om daar iets te vinden, ik kan d'r wel 'ns vragen of ze ideeën heeft. D'r vriend en zij staan volgens mij ook al vrij lang bij de woningbouwvereniging ingeschreven zonder dat er iets gebeurt, maar goed...en ik spreek haar ook nauwelijks meer. Goed to zover de nutteloze info.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik logeer er. Heb nog steeds geen huis...
Als iemand iets weet
Huur...enne...weinigquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
joepie
Waar gaat de reis naar toe?
[..]
Ik zal het in de gaten houden... koop of huur? enne hoeveel?
Ja, van de woningbouwverenigingen moet ik het sowieso niet hebben, heb echt een hele korte termijn namelijk dat het collegejaar 1sept begint en ik nog steeds geen huis hebquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vriendin van me woont in Groningen, heb idd begrepen dat 't 'n nachtmerrie is om daar iets te vinden, ik kan d'r wel 'ns vragen of ze ideeën heeft. D'r vriend en zij staan volgens mij ook al vrij lang bij de woningbouwvereniging ingeschreven zonder dat er iets gebeurt, maar goed...en ik spreek haar ook nauwelijks meer. Goed to zover de nutteloze info.![]()
M.
whooeeeiiiiquote:Op zondag 31 augustus 2008 08:21 schreef maedel het volgende:
Aangezien Stroek waarschijnlijk nog ligt te maffen ergens in Eindhoven:
* maedel zet een verse kan rooibosthee neer
Volgens mij geen L'squote:Op zondag 31 augustus 2008 08:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whooeeeiiii
Wie is er gisteren naar de meet geweest en hoe was het?
OK. Ik ga ongetwijfeld nog het verslag horen, al is het maar van Ang3l.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij geen L's
Stroek en Erik wel geloof ik.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:01 schreef DR34M3R het volgende:
Dadelijk lekker met dekentje, broodjes, drinken en boekje naar de kinderboerderij / speeltuin, genieten van het zonnetje
dank. Ontbijt wordt lunch bij bagel n juice met evaluatie momentquote:Op zondag 31 augustus 2008 08:21 schreef maedel het volgende:
Aangezien Stroek waarschijnlijk nog ligt te maffen ergens in Eindhoven:
* maedel zet een verse kan rooibosthee neer
Hoe was het Stroek?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dank. Ontbijt wordt lunch bij bagel n juice met evaluatie moment
ik kende al die extra features helemaal nietquote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef maedel het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie? http://fok.nl/shop/notes.php
Ik 3
Ikke 0...maar ik kom ook bijna alleen maar hier en in UVT slowchatquote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef maedel het volgende:
Ik 3
gristus zit ie nou nog je posts te lezen?quote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo!
Weer een nieuwe account maar en nog steeds hetzelfde topic!
Gaat niet erg hard...
Nee, was dommigheid van me, toetsenbord hier stond verkeerd dus kreeg geen + in mijn ww, maar dat had ik niet in de gaten. Deed dus domquote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef maedel het volgende:
[..]
gristus zit ie nou nog je posts te lezen?
maar wel wel handig mobiel internet onderhand bereikquote:Op maandag 1 september 2008 15:21 schreef maedel het volgende:
en daar zit ik weer, gezellig bij de wasstraat. deze keer geen lompe voordringerts
Oiteraart!quote:Op maandag 1 september 2008 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel wel handig mobiel internet onderhand bereik
Hehe, kun je dat zienquote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef maedel het volgende:
Ik 3
Ik ga ook niet kijken hoor, ik heb helemaal geen behoefte om te weten wat er staat. Ik kan me wel een beetje zelf bedenken wat er staatquote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef Noodly het volgende:
[..]
Hehe, kun je dat zien![]()
Ik heb er 1 maar ga niet betalen om te kijken waarvoor, en ik heb ook eigenlijk geen idee. Zal wel lang geleden zijn want de laatste tijd kom ik hier vrij weinig.
* Wexy pakt sjoko voor bij de lunchquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:05 schreef Stroekie het volgende:
had een vrije dag.. dus dan ga je dingen doen die je op een vrije dag heerlijk uitgebreid kan doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:17 schreef maedel het volgende:
Een uur in bad gelegen?![]()
Hoezo dat op dit tijdstip?
veel plezier bij madonna, misschien lees je dit tijdens de pauzequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef maedel het volgende:
en de groetjes vanuit de arena!
* maedel gaat zo fuiven met madonna!
op de terugweg dusquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
veel plezier bij madonna, misschien lees je dit tijdens de pauze
Leuk gehad?quote:
Neemt sjoko mee voor onderweg....quote:Op woensdag 3 september 2008 07:54 schreef Stroekie het volgende:
zwaait enthousiast naar NanKingquote:Op donderdag 4 september 2008 08:07 schreef NanKing het volgende:
* NanKing pakt kopje koffie.
Goedemorgen Stroekert
lees je even de jongste stroekblunder in het H topicquote:Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef NanKing het volgende:
Helaas, ik heb je zwaaisessie net gemist.
ff lezen... wil wel ff lachenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees je even de jongste stroekblunder in het H topic
idd erg strakke actie!!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja lach er maar om...........doe ik stiekum ook
Kortom je zit nu in de gang te fokken.... leuk ideequote:Op donderdag 4 september 2008 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb internet thuis
Wel alleen in de gang, maar toch
Ik lees nog iets te veel over foutjes.. Zoals dat ze je zomaar een download kunnen opdringen... bv..quote:Op donderdag 4 september 2008 13:40 schreef maedel het volgende:
Ik heb nu Google Chrome. Sodemieter, dan is Fok zelfs snel
Ow dan hoef ik er sowieso niet mee bezig. Heb de frontpage en de telegraaf altijd op de hoofdpagina en alles wat ik leuk vind open ik in een nieuwe tab zodat ik in 1 keer door kan lezen.. stuk of 15 tabs is niet ongewoon...quote:Op donderdag 4 september 2008 13:45 schreef NanKing het volgende:
Ik heb het ook geprobeerd maar ik werk altijd met tig tabs en daar kan Chrome niet zo goed mee omgaan.
Ik denk dat dat nog een hele tijd gaat duren, het is nu nog in de beta fase.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:54 schreef BlueMage het volgende:
Ik wacht nog even met downloaden van die nieuwe Google browser totdat ze alle fouten d'ruit hebben gehaald.
M.
Is alles van Google niet sowieso altijd beta?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog een hele tijd gaat duren, het is nu nog in de beta fase.
Juist in de beta fase kun je goed helpen om een stukje software te ontwikkelen. Je kunt een lijstje invullen met fouten.
Ik vind dat ook wel de charme van heel Google hoor. Dat het eik maar een beetje aanmodderen is.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is alles van Google niet sowieso altijd beta?
edit: oh nee, de search iig niet meer
Eigenlijk is dat best ergquote:Op donderdag 4 september 2008 15:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
Kortom je zit nu in de gang te fokken.... leuk idee
[..]
Geen mogelijkheid om een lange netwerkkabel te nemen voor je pc? desnoods via een open deur oid..quote:Op donderdag 4 september 2008 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best erg
Misschien zit ze wel illegaal op de verbinding van de burenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om een lange netwerkkabel te nemen voor je pc? desnoods via een open deur oid..
Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:10 schreef NanKing het volgende:
Ja, had je gezegd. Hoe bevalt het nu en hoe houd je het vol
Ja, maar dan is de magie er vanafquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben chagrijnig
Maar je kan alles toch nog eens kijken maedel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |