quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Misschien meet volgend jaar danquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
Ja, volgens mij is het wel te hebben daar
Ik neem me nu al jaren voor er eens naartoe te gaan.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:57 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
*Heb trouwens wel vrij genomen voor de 30e
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee... Zou ik moeten doen zeker?
Jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee... Zou ik moeten doen zeker?
Elleuw soapiequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:23 schreef soapie het volgende:
Hellow
Elke keer ben ik van plan om weer vaker te posten, en steeds is het topic al weer vol....
En zo snel gaat het hier nou toch ook weer niet
Ik maak ook wel een beetje drama hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb ff gelezen over je werk, maedel, dat zuigt maar ja kweet ook zo gauw niet wat je d'r aan moet doen, ik zal 'ns nadenken of ik nog 'n idee heb waar je voor ander werk zou kunnen zoeken. Ik weet ook niet welke regio ofzo, dus ik denk dat ik niet ver kom.lol
M.
Ja, ik heb eigenlijk echt een geweldige baan. Alleen een beetje zeurcollega's af en toe.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:22 schreef soapie het volgende:
Waardeloos als je met tegenzin naar je werk gaat!!!!! Hoop dat het snel overwaait of dat je iets anders vindt..![]()
Dan moet je met Fleur mee naar Gent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:46 schreef katerwater het volgende:
Ik hoor hier normaal niet, maar ik las Gense meiskes.
Daar moet ik getuige van zijn![]()
![]()
Gent![]()
Meisjes uit Gent
Nu weer he-le-maal goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Haaaaaai!!! Goed, en met jou??????
Dan pak ik nog lekker een bajkje thee mee, en een vers bakje jusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:01 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
koffieronde start pas om 10.00 uur ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:38 schreef maedel het volgende:
*koffie pakt.
ik zit in het bejaardenhuis... te wachten voor bloedprikken. ze hebben hier kanariepietjes. en geen koffie. het is hier druuuuuuk...
In ieder geval ná dat ik weg wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koffieronde start pas om 10.00 uur ?
en daar hebben jullie toch zo'n superdeluxe koffie dinges ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:09 schreef maedel het volgende:
[..]
In ieder geval ná dat ik weg was
-ben weer thuis-
Ja, maar ik heb thee gezetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar hebben jullie toch zo'n superdeluxe koffie dinges ?
quote:
Da's toch ergens anders dan hier danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:35 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen
Wat ziet het weer er lekker uit
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:36 schreef JanesBrownie het volgende:
Vrijdag wezen eten met iemand, was heel gezellig, voor herhaling vatbaar.
Zaterdag ook, was ook leuk...
Zondag weer () en dat was eigenlijk gewoon echt heeeel erg leuk...
Ben tot maandagavond blijven hangen
Want? Het klinkt wel heel leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:39 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit...
Erg praktisch is het niet iig...
Die zijn met papa op vakantie...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Want? Het klinkt wel heel leuk![]()
Waar waren je kids al die tijd trouwens![]()
De leukste dingen zijn bijna nooit de planning. Als je maar op let dat je jezelf niet te snel weer ergens in gooit dan moet je er gewoon zo veel mogelijk van genietenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Het is ook leuk.
maar was niet de planning
Al zou ik willen (wat niet zo is, voorlopig maar even lekker rustig aan ) dan zou het nog niet kunnen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
De leukste dingen zijn bijna nooit de planning. Als je maar op let dat je jezelf niet te snel weer ergens in gooit dan moet je er gewoon zo veel mogelijk van genietenDenk ik dan.
Het wordt wel steeds mysterieuzer zoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:55 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Al zou ik willen (wat niet zo is, voorlopig maar even lekker rustig aan ) dan zou het nog niet kunnen..
die vallende sterren.quote:
Gemiste kansquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:44 schreef JanesBrownie het volgende:
Ja.
Ik weet het, vrouwen zijn gewoon veel te moeilijk te versieren
Ik snap daar niets van hoe dat werkt.
Jij zou mij ook heel gemakkelijk kunnen versierenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb daar nooit moeite mee gehad anders![]()
Oeh, goed bezigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:49 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Jij zou mij ook heel gemakkelijk kunnen versieren
Ah volgende keer beter toch?quote:Maar ik kan dat gewoon niet
Ik voel me bij vrouwen veel minder op mijn gemak dan bij mannen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Oeh, goed bezig
[..]
Ah volgende keer beter toch?
De volgende keer vraag je gewoon om een handleiding
Tot dan moet je je maar even behelpen met die kerel dan. Ofsow....
daar voel ik me dan wat minder op het gemakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me bij vrouwen veel minder op mijn gemak dan bij mannen..
En nu ga ik naar mijn opa en oma
Oh, maar dat heb ik ook. Mannen zijn gewoon veel gemakkelijker in omgang, veel direkter. Altijd fijn om te weten wat je aan iemand hebtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me bij vrouwen veel minder op mijn gemak dan bij mannen..
En nu ga ik naar mijn opa en oma
Bij JB's opa en oma?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar voel ik me dan wat minder op het gemak
ook, maar ook bij mijn eigen opa en omaquote:
Super!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:27 schreef Noodly het volgende:
Lesbische duomoeders straks eenvoudig beide jurisch ouder
w'rom?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook, maar ook bij mijn eigen opa en oma
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:24 schreef BlueMage het volgende:
Geen van m'n opa's en oma's zijn nog in leven.Maar ik voelde me altijd bij hen op m'n gemak, zelfs toen m'n oma dement aan 't worden was op 87 jarige leeftijd ofzo.
M.
Ah ja ik heb opa van m'n moeders kant ook nooit gekend, jammer want volgens mij had ik 't met hem idd ook goed kunnen vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik heb vooral een hele warme herinnering aan mijn opa van moeders kant. En ik heb het gevoel dat ik het heel goed had kunnen vinden met oma van vaders kant, maar die heb ik nooit gekend helaas.
Dat dus!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:43 schreef Noodly het volgende:
[..]
hoeren#&%8347u8u8988909:@:@:@fadiufai933![]()
![]()
![]()
![]()
!
Tot zover de Gentse Meiskesquote:
Jammer...hoewel ik me niet precies meer herinner wat je in Gent ging doen, maar goed..quote:
Jammer voor je FdFquote:
Die kans zit er wel in jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:![]()
Daar zit vast een verband tussen
Shit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:48 schreef JanesBrownie het volgende:
Nee, 3 uur met de trein, 2 uur met de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |