Hehe, kun je dat zienquote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef maedel het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie? http://fok.nl/shop/notes.php
Ik 3
Ik ga ook niet kijken hoor, ik heb helemaal geen behoefte om te weten wat er staat. Ik kan me wel een beetje zelf bedenken wat er staatquote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef Noodly het volgende:
[..]
Hehe, kun je dat zien![]()
Ik heb er 1 maar ga niet betalen om te kijken waarvoor, en ik heb ook eigenlijk geen idee. Zal wel lang geleden zijn want de laatste tijd kom ik hier vrij weinig.
* Wexy pakt sjoko voor bij de lunchquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:05 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
had een vrije dag.. dus dan ga je dingen doen die je op een vrije dag heerlijk uitgebreid kan doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:17 schreef maedel het volgende:
Een uur in bad gelegen?![]()
Hoezo dat op dit tijdstip?
veel plezier bij madonna, misschien lees je dit tijdens de pauzequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef maedel het volgende:
en de groetjes vanuit de arena!
* maedel gaat zo fuiven met madonna!
op de terugweg dusquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
veel plezier bij madonna, misschien lees je dit tijdens de pauze
Leuk gehad?quote:
Neemt sjoko mee voor onderweg....quote:Op woensdag 3 september 2008 07:54 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
zwaait enthousiast naar NanKingquote:Op donderdag 4 september 2008 08:07 schreef NanKing het volgende:
* NanKing pakt kopje koffie.
Goedemorgen Stroekert
lees je even de jongste stroekblunder in het H topicquote:Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef NanKing het volgende:
Helaas, ik heb je zwaaisessie net gemist.
ff lezen... wil wel ff lachenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees je even de jongste stroekblunder in het H topic
idd erg strakke actie!!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja lach er maar om...........doe ik stiekum ook
Kortom je zit nu in de gang te fokken.... leuk ideequote:Op donderdag 4 september 2008 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb internet thuis
Wel alleen in de gang, maar toch
Ik lees nog iets te veel over foutjes.. Zoals dat ze je zomaar een download kunnen opdringen... bv..quote:Op donderdag 4 september 2008 13:40 schreef maedel het volgende:
Ik heb nu Google Chrome. Sodemieter, dan is Fok zelfs snel
Ow dan hoef ik er sowieso niet mee bezig. Heb de frontpage en de telegraaf altijd op de hoofdpagina en alles wat ik leuk vind open ik in een nieuwe tab zodat ik in 1 keer door kan lezen.. stuk of 15 tabs is niet ongewoon...quote:Op donderdag 4 september 2008 13:45 schreef NanKing het volgende:
Ik heb het ook geprobeerd maar ik werk altijd met tig tabs en daar kan Chrome niet zo goed mee omgaan.
Ik denk dat dat nog een hele tijd gaat duren, het is nu nog in de beta fase.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:54 schreef BlueMage het volgende:
Ik wacht nog even met downloaden van die nieuwe Google browser totdat ze alle fouten d'ruit hebben gehaald.
M.
Is alles van Google niet sowieso altijd beta?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog een hele tijd gaat duren, het is nu nog in de beta fase.
Juist in de beta fase kun je goed helpen om een stukje software te ontwikkelen. Je kunt een lijstje invullen met fouten.
Ik vind dat ook wel de charme van heel Google hoor. Dat het eik maar een beetje aanmodderen is.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:58 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is alles van Google niet sowieso altijd beta?
edit: oh nee, de search iig niet meer
Eigenlijk is dat best ergquote:Op donderdag 4 september 2008 15:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
Kortom je zit nu in de gang te fokken.... leuk idee
[..]
Geen mogelijkheid om een lange netwerkkabel te nemen voor je pc? desnoods via een open deur oid..quote:Op donderdag 4 september 2008 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best erg
Misschien zit ze wel illegaal op de verbinding van de burenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om een lange netwerkkabel te nemen voor je pc? desnoods via een open deur oid..
Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:10 schreef NanKing het volgende:
Ja, had je gezegd. Hoe bevalt het nu en hoe houd je het vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |