Bilitis, dat zijn tegenwoordig oude vrouwenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik vraag me af waarom zoveel lesbische films toch over jonge meisjes lijken te gaan.... Iemand een tip voor eentje waar ik wat meer mee kan relaten?
Je bent toch een jong meisjequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik vraag me af waarom zoveel lesbische films toch over jonge meisjes lijken te gaan.... Iemand een tip voor eentje waar ik wat meer mee kan relaten?
Tussen de 12 en de 18...Van die middelbare schoolmeisjes met heel voorzichtige seks. Waarom geen leuke lesbeau-film met studentes die ladderzat worden in foute lesbeau-barren? Zit ook genoeg drama in, zo'n kleine scene van vrouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:23 schreef Noodly het volgende:
[..]
Je bent toch een jong meisjeOf bedoel je 12- ?
Ja, dan moet je terug naar de 80-er jaren. Als je niet in slaap valt bij het (geen)tempo vind ik persoonlijk Claire of the Moon een enorme aanrader.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tussen de 12 en de 18...Van die middelbare schoolmeisjes met heel voorzichtige seks. Waarom geen leuke lesbeau-film met studentes die ladderzat worden in foute lesbeau-barren? Zit ook genoeg drama in, zo'n kleine scene van vrouwen.
Thanksquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dan moet je terug naar de 80-er jaren. Als je niet in slaap valt bij het (geen)tempo vind ik persoonlijk Claire of the Moon een enorme aanrader.
En Desert Hearts.
Met dit koppel:
[ afbeelding ]
Maar dan 20 jaar geleden
Mmm, echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben nu deze aan het downloaden ook:
La Tourneuse de pages
Volgens mij ook een lesbisch ding in.
Die staat nu ook in de downloadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Mmm, echt?
Ik hoor het wel als je hem gezien hebt dan
Die twee van hierboven zijn zeker lesbisch in ieder geval.
Ja, precies, dat pedogevoel. Daar hoef je echt geen 34 voor te zijn hoor, 21 is dus ook al genoegquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:06 schreef maedel het volgende:
ik snap trouwens zeker wel wat je bedoelt FdF.
Ik ben 34, en ik vind het ook niet echt heel tof van die 16-jarigen. Da's leuk als je je coming-out hebt, maar ik krijg het gevoel dat ik naar een pedofilm zit te kijken ofzo dan
Ik heb Water Lilies net binnen, ga ik deze week kijken denk ik. Ook met jonge grietjes.
oh jee, ik hou eigenlijk niet van franse filmsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, precies, dat pedogevoel. Daar hoef je echt geen 34 voor te zijn hoor, 21 is dus ook al genoeg
Water lilies is mooi wel. Beetje raar ook...echt Frans
Oh god. Nou, you're in for a treatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:03 schreef maedel het volgende:
[..]
oh jee, ik hou eigenlijk niet van franse films
Oeh die vond ik zelf echt tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik ben nu deze aan het downloaden ook:
La Tourneuse de pages
Volgens mij ook een lesbisch ding in.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik moet er heel hard van lachen
Maar ik weet niet of het gevoelige snaren raakt hier
Ook in de downloadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef NanKing het volgende:
In het zelfde genre (ongeveer) heb je ook http://www.imdb.com/title/tt0461694/ die is ook wel de moeite waard.
is daar wat lesbisch aan? ik hoor tegenstrijdige berichtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef NanKing het volgende:
In het zelfde genre (ongeveer) heb je ook http://www.imdb.com/title/tt0461694/ die is ook wel de moeite waard.
Ja, maar dan andersom (onthoud 'm die uitspraak maar voor als je ze beiden gekeken hebtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ook in de download
Wel grappig, die plot klinkt echt bijna precies hetzelfde
Yup is echt zo. Uiteindelijk draait de film er om.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef maedel het volgende:
[..]
is daar wat lesbisch aan? ik hoor tegenstrijdige berichten
Vier Minuten is idd een lesbische film.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, maar dan andersom (onthoud 'm die uitspraak maar voor als je ze beiden gekeken hebt).
[..]
Yup is echt zo. Uiteindelijk draait de film er om.
ohquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef NanKing het volgende:
Yup is echt zo. Uiteindelijk draait de film er om.
Geen hoogstandjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
Vier Minuten is idd een lesbische film.
Heb hem al gezien. Leuke film.. Geen hoogstandje maar tja dat heb ik bij bijna alle lesbische films...
Smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Geen hoogstandje. Ik vond dit juist een van de betere films die ik de afgelopen tijd heb gezien.
Wat vind jij de leukste lesbofilm?quote:
imagine me and youquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat vind jij de leukste lesbofilm?
Oeh, die is ook wel heel fijn!quote:
Mijn tweede keus is bound... denk ook dat dat met jeugdsentiment te maken heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Oeh, die is ook wel heel fijn!![]()
Loving Annabelle vind ik zelf ook heel erg in de buurt komen.
same here iddquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:59 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Bound was mijn eerste aanraking met lesboseksualiteit![]()
Voor altijd een (heul) warm plekje voor die film...
She likes mequote:
zo'n piepstemmetje heb ik niet...quote:
zei ik dat dat niet mag?quote:
Okee, dan mag jij Jennifer zonder piepstem zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
zei ik dat dat niet mag?![]()
Ik zei alleen maar dat ik niet zo'n piepstem heb als Jennifer
eigenlijk is dat piepstemmetje ook alleen maar irritant.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:08 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Okee, dan mag jij Jennifer zonder piepstem zijn
Is alleen maar beter![]()
Als je Groningen had gezegd had ik ja gezegdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Noodle en ik gaan vanavond Nijmegen onveilig maken, als iemand zin heeft om te joinen
Daar ga ik morgen heenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
eigenlijk is dat piepstemmetje ook alleen maar irritant.
[..]
Als je Groningen had gezegd had ik ja gezegd
moet morgenaaf en vrijdagaaf werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen heen
Twee dagen Noorderzon meepakken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |