Hihi, leukquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Die vorige box, die hebben we in een weekend gekeken.
Bed niet uitgeweest
Hihiquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:15 schreef maedel het volgende:
Briefje in de super hangen:
"Groningse Lesbeau met Lword box S1 t/m4 zoekt leuke lesbeau voor meerdere weekenden in bed"
Gelukkigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef BlueMage het volgende:
Ik reageer niet op contact advertenties en dergelijke.Ik voel me nog steeds klote maar wel 'n beetje beter, toch wel.
M.
Heb je die verzamelbox gekocht? Of gewoon net als ik los?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:29 schreef Wexy het volgende:
Heb zelf Lword 1 tm 4 dus ik reageer niet op die advertentie
Dat liedje, daar word ik ziek van, daarom red ik het gewoon niet tot het eindequote:
los.. ik had 1 tm 3 al.. dus ja dan hoef ik die niet dubbelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Heb je die verzamelbox gekocht? Of gewoon net als ik los?
jemug wat een irritant lied!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat liedje, daar word ik ziek van, daarom red ik het gewoon niet tot het einde
woon je er al dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik klik er maar gewoon niet op denk ik
Welterusten dames. De eerste nacht die ik in ooit Groningen doorbreng waarin ik ga slapen voor 12en volgens mij
joepiequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:12 schreef maedel het volgende:
JeuhWe hebben nog snel een vakantie geboekt in het najaar
![]()
Ik zal het in de gaten houden... koop of huur? enne hoeveel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik logeer er. Heb nog steeds geen huis...
Als iemand iets weet
De zon -> Spanjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
joepie
Waar gaat de reis naar toe?
[..]
Vriendin van me woont in Groningen, heb idd begrepen dat 't 'n nachtmerrie is om daar iets te vinden, ik kan d'r wel 'ns vragen of ze ideeën heeft. D'r vriend en zij staan volgens mij ook al vrij lang bij de woningbouwvereniging ingeschreven zonder dat er iets gebeurt, maar goed...en ik spreek haar ook nauwelijks meer. Goed to zover de nutteloze info.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik logeer er. Heb nog steeds geen huis...
Als iemand iets weet
Huur...enne...weinigquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
joepie
Waar gaat de reis naar toe?
[..]
Ik zal het in de gaten houden... koop of huur? enne hoeveel?
Ja, van de woningbouwverenigingen moet ik het sowieso niet hebben, heb echt een hele korte termijn namelijk dat het collegejaar 1sept begint en ik nog steeds geen huis hebquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vriendin van me woont in Groningen, heb idd begrepen dat 't 'n nachtmerrie is om daar iets te vinden, ik kan d'r wel 'ns vragen of ze ideeën heeft. D'r vriend en zij staan volgens mij ook al vrij lang bij de woningbouwvereniging ingeschreven zonder dat er iets gebeurt, maar goed...en ik spreek haar ook nauwelijks meer. Goed to zover de nutteloze info.![]()
M.
whooeeeiiiiquote:Op zondag 31 augustus 2008 08:21 schreef maedel het volgende:
Aangezien Stroek waarschijnlijk nog ligt te maffen ergens in Eindhoven:
* maedel zet een verse kan rooibosthee neer
Volgens mij geen L'squote:Op zondag 31 augustus 2008 08:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whooeeeiiii
Wie is er gisteren naar de meet geweest en hoe was het?
OK. Ik ga ongetwijfeld nog het verslag horen, al is het maar van Ang3l.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij geen L's
Stroek en Erik wel geloof ik.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:01 schreef DR34M3R het volgende:
Dadelijk lekker met dekentje, broodjes, drinken en boekje naar de kinderboerderij / speeltuin, genieten van het zonnetje
dank. Ontbijt wordt lunch bij bagel n juice met evaluatie momentquote:Op zondag 31 augustus 2008 08:21 schreef maedel het volgende:
Aangezien Stroek waarschijnlijk nog ligt te maffen ergens in Eindhoven:
* maedel zet een verse kan rooibosthee neer
Hoe was het Stroek?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dank. Ontbijt wordt lunch bij bagel n juice met evaluatie moment
ik kende al die extra features helemaal nietquote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef maedel het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie? http://fok.nl/shop/notes.php
Ik 3
Ikke 0...maar ik kom ook bijna alleen maar hier en in UVT slowchatquote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef maedel het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie? http://fok.nl/shop/notes.php
Ik 3
gristus zit ie nou nog je posts te lezen?quote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo!
Weer een nieuwe account maar en nog steeds hetzelfde topic!
Gaat niet erg hard...
Nee, was dommigheid van me, toetsenbord hier stond verkeerd dus kreeg geen + in mijn ww, maar dat had ik niet in de gaten. Deed dus domquote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef maedel het volgende:
[..]
gristus zit ie nou nog je posts te lezen?
maar wel wel handig mobiel internet onderhand bereikquote:Op maandag 1 september 2008 15:21 schreef maedel het volgende:
en daar zit ik weer, gezellig bij de wasstraat. deze keer geen lompe voordringerts
Oiteraart!quote:Op maandag 1 september 2008 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel wel handig mobiel internet onderhand bereik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |