whooeeeiiiiquote:Op zondag 31 augustus 2008 08:21 schreef maedel het volgende:
Aangezien Stroek waarschijnlijk nog ligt te maffen ergens in Eindhoven:
* maedel zet een verse kan rooibosthee neer
Volgens mij geen L'squote:Op zondag 31 augustus 2008 08:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whooeeeiiii
Wie is er gisteren naar de meet geweest en hoe was het?
OK. Ik ga ongetwijfeld nog het verslag horen, al is het maar van Ang3l.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij geen L's
Stroek en Erik wel geloof ik.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:01 schreef DR34M3R het volgende:
Dadelijk lekker met dekentje, broodjes, drinken en boekje naar de kinderboerderij / speeltuin, genieten van het zonnetje
dank. Ontbijt wordt lunch bij bagel n juice met evaluatie momentquote:Op zondag 31 augustus 2008 08:21 schreef maedel het volgende:
Aangezien Stroek waarschijnlijk nog ligt te maffen ergens in Eindhoven:
* maedel zet een verse kan rooibosthee neer
Hoe was het Stroek?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dank. Ontbijt wordt lunch bij bagel n juice met evaluatie moment
ik kende al die extra features helemaal nietquote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef maedel het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie? http://fok.nl/shop/notes.php
Ik 3
Ikke 0...maar ik kom ook bijna alleen maar hier en in UVT slowchatquote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef maedel het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie? http://fok.nl/shop/notes.php
Ik 3
gristus zit ie nou nog je posts te lezen?quote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo!
Weer een nieuwe account maar en nog steeds hetzelfde topic!
Gaat niet erg hard...
Nee, was dommigheid van me, toetsenbord hier stond verkeerd dus kreeg geen + in mijn ww, maar dat had ik niet in de gaten. Deed dus domquote:Op maandag 1 september 2008 14:31 schreef maedel het volgende:
[..]
gristus zit ie nou nog je posts te lezen?
maar wel wel handig mobiel internet onderhand bereikquote:Op maandag 1 september 2008 15:21 schreef maedel het volgende:
en daar zit ik weer, gezellig bij de wasstraat. deze keer geen lompe voordringerts
Oiteraart!quote:Op maandag 1 september 2008 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel wel handig mobiel internet onderhand bereik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |