Ik weet het nog niet. Plotseling zijn er die dag namelijk heel veel leuke dingen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:06 schreef maedel het volgende:
Wie gaat er nou naar de Pann H+L meet volgende week en bij wel onderdeel haak je aan?
Ik twijfel namelijk wanneer ik aansluit
bahquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben ook lesbisch![]()
Ik val ook op vrouwen!!![]()
![]()
quote:
Go to your closet!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben ook lesbisch![]()
Ik val ook op vrouwen!!![]()
![]()
en welk meisje zorgde voor die filosofische inslag?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Lekker Stroek![]()
Ik heb net besloten te verhuizen. Naar Groningen. Om filosofie te studeren
Hihi, geeneen. Helemaal zelf beslotenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:37 schreef Wexy het volgende:
[..]
en welk meisje zorgde voor die filosofische inslag?
* Wexy pakt een sjoko mee
Ligt vrijwel op dezelfde afstand van je huidige adres als Gent ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, geeneen. Helemaal zelf besloten
Jep...en begint ook met een G.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ligt vrijwel op dezelfde afstand van je huidige adres als Gent ?
Wat moet je nou met filosofie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:22 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Lekker Stroek![]()
Ik heb net besloten te verhuizen. Naar Groningen. Om filosofie te studeren
Nou ja in principe niet veel. Maar het is nuttiger dan een jaar niets doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat moet je nou met filosofie?![]()
M.
Ja da's ook waar. Hoewel je ook zou kunnen gaan werken voor 'n jaar, geld is ook nooit weg.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:24 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja in principe niet veel. Maar het is nuttiger dan een jaar niets doen
Plus dat ik na dat jaar waarschijnlijk gewoon een tweede bachelor in the pocket het, en dat is ook altijd leuk.
Geld is voor yuppenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja da's ook waar. Hoewel je ook zou kunnen gaan werken voor 'n jaar, geld is ook nooit weg.
M.
En veel er van hebben is ook handigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja nou is toch wel verdomde handig als je d'r 'n beetje van hebt...
M.
Ik wil er ook wel veel vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:02 schreef maedel het volgende:
[..]
En veel er van hebben is ook handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |