quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 weken vakantie + een superleuk weekend zijn weer voorbijNu weer aan 't werk
Ik geloof niet dat die z'n moeder is wezen palen nee..quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
PrimaVakantie geweest met vrienden, veel gelachen, gevoetbalt en bier gedronken! Daardoor m'n vriendin een week niet gezien dus het weekend dat ik weer thuiskwam was ook leuk
Ze is nu alleen 10 dagen naar Spanje
Maar ik heb het vorige Topic doorgelezen en wat me nu bezig houd is of Jorrit die chick nu wel of niet geneukt heeft? Is dat raadsel al opgelost?
Ahum!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
PrimaVakantie geweest met vrienden, veel gelachen, gevoetbalt en bier gedronken! Daardoor m'n vriendin een week niet gezien dus het weekend dat ik weer thuiskwam was ook leuk
Maar ik heb het vorige Topic doorgelezen en wat me nu bezig houd is of Jorrit die chick nu wel of niet geneukt heeft? Is dat raadsel al opgelost?
Alleen op z'n Hyves..quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ahum!
Ik heb wat gemist![]()
Meisie Frankie!?LEUK! Foto??
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef ursel het volgende:
Ik geloof niet dat die z'n moeder is wezen palen nee..
Ik heb gelijk gekeken natuurlijk! Leuk!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inderdaad Hyves
Fer / Keltie: vanavond RS:V2? Ik kan ook vrijwel heel de week aangezien m'n vriendin op vakantie is
Thanks!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb gelijk gekeken natuurlijk! Leuk!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:46 schreef FJD het volgende:
Wel ruk gepland voor je Frank die vakantie! Maar je leert er wel van; ten tijde van Rusland-Nederland dacht je nog dat je geen dag uit elkaar zou overleven maar nu na ruim een week leef je nogLeermomentje!
Al last van trillende handen? en nee rukken valt niet onder die categorie!
Ik zou er in ieder geval geen topic over openen op FOK!..quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Weekje alleen weg met m'n vrienden was ook helemaal niet verkeerd, wel veel gesmst uiteraard maar het was extra leuk om elkaar dan afgelopen vrijdag na een week weer te zien. We hebbenb dan ook een superweekend gehad samen!
Neuh, ik vertrouw haar en als daar iets gebeurt kan ik er toch niks aan veranderen vanaf hier.
Doet eens foto hier plempen dan??quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb gelijk gekeken natuurlijk! Leuk!
Doe maar niet!quote:
Vanavond word lastig, zie vorig topicquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inderdaad Hyves
Fer / Keltie: vanavond RS:V2? Ik kan ook vrijwel heel de week aangezien m'n vriendin op vakantie is
Flauw.. Ben je bang dat BoF een groepsmasturbatiesessie gaat organiseren ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe maar niet!
Je kan ook op m'n Hyves kijken zonder zelf Hyver te zijn
JA!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Flauw.. Ben je bang dat BoF een groepsmasturbatiesessie gaat organiseren ofzo?
Ach ik had ook net iets vlak voor ik op vakantie ging en de dag dat ik terug kwam, ging zij weer 4,5 week weg. Ach je overleeft het welquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uhm, nee... Zal voorlopig ook niet gebeuren.quote:Maar ik heb het vorige Topic doorgelezen en wat me nu bezig houd is of Jorrit die chick nu wel of niet geneukt heeft? Is dat raadsel al opgelost?
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Flauw.. Ben je bang dat BoF een groepsmasturbatiesessie gaat organiseren ofzo?
Hoe bedoel je inkoppertjequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
JA!
Is dat dat roze t-shirt waar je elke avond in slaapt??quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.
Prima!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@Frank: Hoe staat het eigenlijk met je huisje?
Nee die blauwe die hij sinds kort kan gebruiken als bijzettafeltje en dat allemaal dankzij de foto van Frank z'n vriendin!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:21 schreef ursel het volgende:
Is dat dat roze t-shirt waar je elke avond in slaapt??
Vijf man fietsen een berg op, vier man op een fiets, 1 man op vier kratten bier per dag.quote:
Einsteinquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Vijf man fietsen een berg op, vier man op een fiets, 1 man op vier kratten bier per dag.
Boeiend![]()
Ow ja en ik kom als eerste boven natuurlijk en jij gaat verliezen van Jorrit
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:40 schreef FJD het volgende:
Zilver is zo'n kansloze medaille. Mensen die brons halen zijn altijd veel blijer![]()
Ow Jorrit mn order loopt nu wel door. Had er denk ik mee te maken dat die sportdrank pas half september weer beschikbaar wasHeb nu een enkel potje en wat gel ergens anders besteld.
Als je zelf gestopt bent met eten dan mag je dit doping noemen en jezelf puur natuur jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:28 schreef ursel het volgende:
Zo durf ik ook wel een kratje pils in te zetten op iemand die vol met doping zit..
Urseltje gaat lekker puur natuur de berg op..![]()
![]()
Ja.. dus.. en??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
Nou je hebt ze anders weer goed in slaap gekregen Viro!
Goedemorgen homo's! Wilde ik vandaag gaan fietsen, ging het regenenZomer in Nederland
Als het vanavond maar droog is, aangezien ik dan even naar de Posbank wil.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
Nou je hebt ze anders weer goed in slaap gekregen Viro!
Goedemorgen homo's! Wilde ik vandaag gaan fietsen, ging het regenenZomer in Nederland
Jorrit met z'n lekke bandquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:58 schreef ursel het volgende:
Ja.. dus.. en??
Je had toch geen lekke band?? Dus die fiets rijdt nog steeds prima..
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit met z'n lekke band
Eerst mn reserveband eronder maar die leek te dik. Ik met een noodgang naar beneden en weer met een noodgang omhoog (op z'n Cancellara's) om een nieuwe band uit mn auto te halen. Kom ik boven zegt ie doodleuk "Volgens mij had ik t ventiel dieper in de band moeten drukken, dan past t wel goed!" Was kapot
Even met 30 in t uur een heuveltje op, kon meteen aan t infuus!
Ja wat dacht jij dan, alles met voorbedachte radequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit met z'n lekke band
Eerst mn reserveband eronder maar die leek te dik. Ik met een noodgang naar beneden en weer met een noodgang omhoog (op z'n Cancellara's) om een nieuwe band uit mn auto te halen. Kom ik boven zegt ie doodleuk "Volgens mij had ik t ventiel dieper in de band moeten drukken, dan past t wel goed!" Was kapot
Even met 30 in t uur een heuveltje op, kon meteen aan t infuus!
Aan t fietsen?quote:
En dat moet je aan ons vragen???quote:
Hij heeft me denk ik verlaten..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En dat moet je aan ons vragen???
Jij bent met hem getrouwd
Morgen avond??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk weer eens een rondje knallen?Heb wel weer eens zin in een avondje BoF! humor op TS!
Ik kan welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:00 schreef ursel het volgende:
Morgen avond??
vanavond ook alquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
Whehe Windows fail
[..]
Ik kan wel
Kev zal er ook wel zijn met zn collega
Keltie, heb je gisteren toegevoegd
Ik hoop dat die nog werkt..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Last Battle: 10.03.2008, 22:01
Ik hoop dat ik nog een beetje weet hoe het werkt
Bij mij welquote:
Nee maar BF2 welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik doe geen rare dingen met mijn pc
It's alive!quote:
Last Battle 26/01/2008, 3:42 amquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Last Battle: 10.03.2008, 22:01
Ik hoop dat ik nog een beetje weet hoe het werkt
op me werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar zat je??
Je hebt al dagen niet meer thuis geslapen...
aanname hierbovenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Meneer wil zich ook onmisbaar maken hoor..
Dat kan ook zonder je relatie te verpesten..
Gave tekening en erg mooi gedaan. Als brave burgerlul is t natuurlijk niet mijn ding maar goed :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:11 schreef Keltie het volgende:
Zo, vanochtend crematie gehad..
Tattoo is zaterdag dus ook afgemaakt:
[ afbeelding ]
Vindt met name het stuk met je notenbalk een beetje heel erg druk geworden..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:11 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Mjah, dat was'ie al ey.. Laatste verandering is alleen de skulls rechts en onder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Vindt met name het stuk met je notenbalk een beetje heel erg druk geworden..
Tss.. M'n lichaam is zo strak, dat de striemen op m'n huid komenquote:Verder ziet er er wel strak uit..
De tattoo dan, niet het lichaam
Waarom?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef jpjedi het volgende:
@Jorrit, die iphone is echt wel wat voor jou.
Ik heb hem toch maar niet gehaald... Geen Adobe Flash support en een slechte camera... Ik wacht op de next gen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef jpjedi het volgende:
@Jorrit, die iphone is echt wel wat voor jou.
jezus ik heb gelijk, je komt echt bij elke foto wat pondjes aan! lange zit he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:11 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
had em dan ook tussen je benen geplaatst, had je 2 noten meer gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, dat was'ie al ey.. Laatste verandering is alleen de skulls rechts en onder.
EDIT:
"Pech" was een beetje dat het refrein van Hand In Hand iets teveel noten had
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
had em dan ook tussen je benen geplaatst, had je 2 noten meer gehad
omg Inco,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
itunes is inderdaad ruk maar die apps store werkt op zich nog wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb echt een hekel aan iTunes
[..]
Ja al die apps als buienradar heb je ook op andere phones... En de camera, kleine moeite er iig een beetje camera in te gooien... Tuurlijk maak je betere fotos met een dSLR...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef FJD het volgende:
Het ontbreken van Flash support zuigt wel ja, zou fijn zijn als ze dat nog eens in gaan bouwen in Safari.
Camera vind ik een non-argument maar dat is persoonlijk. Ik maak echte foto's of ik maak helemaal geen foto's en voor echte foto's heb ik een dSLR.
Verder is de 3G wel een slag trager dan de 1st gen. Moet deze vaker rebooten. Aan de andere kant is 3G een verademing (Youtube in het OV, duizenden radiostations), werkt het mail programma nu eindelijk fatsoenlijk met Gmail en is de App Store echt geniaal
Buienradar verdient een eigen alinea's Ochtends even kijken of ikkan fietsen en anders nog lekker even omdraaien
![]()
Ow ja en de wind kwam opzij dus ik kon niet echt hard doorfietsen
OMG Die stereotype "diner"quote:
Aan de andere kant heb ik nog nooit zo'n grote lul gezien dus t zou moeten passen,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:28 schreef Incolumis het volgende:
Afgelopen jaar/ 1.5 jaar 4 KG aangekomenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jezus ik heb gelijk, je komt echt bij elke foto wat pondjes aan! lange zit he?
Dat heb ik al eens gedaan, in een training voor de Nike City Run (Hilversum), sinds dat moment weet ik zeker dat ik hardlopen an sich serieus geen reet aan vindquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
Zorg voor een schema, jezelf doodlopen is niet leuk omdat je geen doel hebt. Er is ook niets om voor lopen en dus is te erg makkelijk om op de bank te blijven hangen. Stel jezelf een groter doel en werk daar naar toe. Ik ging hardlopen omdat ik t jaar daarop de marathon zou lopen, ik fiets om dit jaar d'Huez op te komen en volgend jaar of Marmotte en/of een Marathon/triatlon te lopen. Doelen stellen en volgens een schema daarnaar toewerken, dan slijt je vanzelf discipline in. Voor hardlopen kun je de Start to run mp3 serie downloaden. Kun je hardlopen met EvyDan heb je een vast schema en een vaste trainingsomvang.
Overigens wordt hardlopen pas echt leuk als je meer dan 10km tempo kunt lopen maar goed daar moet je dus naar toe trainen
Agh, we zullen eens zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:28 schreef FJD het volgende:
Verdomme Frank, gisteren was t al 17:01 nu is t pas 08:25! Straks moeten we ons vooroordeel over luie ambtenaren nog bijstellen!
Sporten in de buitenlucht ruled gewoon, alleen in de stromende regen niet maar verder altijd
als straks de platinum games komen is ratchet & clank ook een aanraderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:05 schreef FJD het volgende:
Vanmiddag Top Spin & Metal Gear Solid ophalenNu alleen nog een PS3
Wat houd het in?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef Viro het volgende:
Keltie zin om ranked matches te spelen in army of two?
ik heb namelijk iemand die ook online wil spelen in AoT. Dan zijn we met zijn 3en. Als we een 4de persoon kunnen vinden zou het ideaal zijn. Lekker met vier man online knallen en achievement hoeren :p
De vorige keer hadden ze hier geen pinda saus..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:Morguh
Wie weet vandaag een broodje bal
je speelt 2 tegen 2 en moet netals in de singleplayer objectives voltooien zoals carry the hostage to the extracionpoint, take out the terrorist, find the intell, destroy the weaponcache etc etc. Ener lopen cpu gestuurde enemy AI rond die ammo laten vallen als je ze uitschakelt.quote:
Lekker belangrijk het hoesjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:11 schreef FJD het volgende:
Heb vorige week toevallig de Platinum hoesjes gezien maar thanks no thanksKoop m wel tweedehands. Toch alle tijd, ben aan t wachten op de nieuwe 60gb versie. Die komt pas in bundle ergens in september.
Klinkt geinig ... Heb interesse!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:17 schreef Viro het volgende:
[..]
je speelt 2 tegen 2 en moet netals in de singleplayer objectives voltooien zoals carry the hostage to the extracionpoint, take out the terrorist, find the intell, destroy the weaponcache etc etc. Ener lopen cpu gestuurde enemy AI rond die ammo laten vallen als je ze uitschakelt.
Doel van ranked is o zoveel mogelijk main objectives te voltooien en op die manier snel geld bij elkaar verzamelen. De team met het meeste geld aan het einde van de ronde wint.
Tja, met spellen wordt over te algemeenerg goed om gegaan dus 2e hands is vaak zgan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:18 schreef staticdata het volgende:
Lekker belangrijk het hoesje. als je die platinum voor 25 euro kan krijgen nieuw of tweedehands voor 25e ga ik voor nieuw.
Oe.. Morgen gratis bier..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, met spellen wordt over te algemeenerg goed om gegaan dus 2e hands is vaak zgan.
Ze hebben hier elke dag broodje bal! Allemaal hier lunchen
Over zaagmans gesproken; die blijft een dagje langer om morgen mijn twintiger-jaren door midden te zagen
Beetje verkapte kijk-mij-morgen-eens-mooi-jarig-zijn-postquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, met spellen wordt over te algemeenerg goed om gegaan dus 2e hands is vaak zgan.
Ze hebben hier elke dag broodje bal! Allemaal hier lunchen
Over zaagmans gesproken; die blijft een dagje langer om morgen mijn twintiger-jaren door midden te zagen
Sorryquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beetje verkapte kijk-mij-morgen-eens-mooi-jarig-zijn-post![]()
Knetterhard zuipen, zelfs tijdens het sporten en dat dan een straf noemenquote:Nu snap ik ook waarom ik niet als eerste boven ga zijn. Ik heb 20 strafkilo's en jullie hebben je jeugd nog
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Knetterhard zuipen, zelfs tijdens het sporten en dat dan een straf noemen
Jorrit drinkt toch geen alcohol meer??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:36 schreef FJD het volgende:
[..]
SorryIk wil gewoon meer cadeautjes
[..]
Knetterhard zuipen, zelfs tijdens het sporten en dat dan een straf noemen
Nu niet meer maar die strafkilos komen niet van t naar de zon starenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:42 schreef ursel het volgende:
Jorrit drinkt toch geen alcohol meer??
Voetbal is zo niet olympischquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:06 schreef ursel het volgende:
Moeizame zege brengt Nederland in kwartfinale![]()
Alleen moet er wel vele malen beter gevoetbald worden willen ze Argentinië kunnen verslaan..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voetbal is zo niet olympisch![]()
Brons voor Bosch![]()
![]()
Voetbalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zou trots op je land moeten zijn joh, landverrader.
Zeg ik ergens dan dat de prestatie beter is dan Edith..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voetbal
Ik ben er even helemaal klaar mee. In vergelijking vind ik de prestatie Edith Bosch voorlopig veel beter dan met slecht spel van een reeds uitgeschakeld land winnen met 1-0 door een penalty.
Zeg ik dat danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dan dat de prestatie beter is dan Edith..
Eens!quote:Edith Bosch
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:28 schreef FJD het volgende:
Verdomme Frank, gisteren was t al 17:01 nu is t pas 08:25! Straks moeten we ons vooroordeel over luie ambtenaren nog bijstellen!
Oe.. die ga ik in mijn sig zetten..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk die Ursel die heeft wel degelijk toegevoegde waarde
Wat ferdi dus zegt...frank ===> noobquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef FJD het volgende:
Kon je je legale CD niet rippen op 320kb/s? Dan komt automatisch de juiste tag er ook bij en ben je snel klaar
frank wel die is muziekofielquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat ferdi dus zegt...frank ===> noob
btw zonde om het op 320 kb/s te rippen. Je hoort het verschil tussen 192 en 320 kb/s niet tenzij je een 7.1 systeem hebt. Een ipod komt daar lang niet in de buurt.
Is nooit 100% betrouwbaar, dan kijk ik het liever zelf na zodat ik zeker weet dat het goed staat. Tevens zitten er via FreeDB nooit covers bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef FJD het volgende:
Kon je je legale CD niet rippen op 320kb/s? Dan komt automatisch de juiste tag er ook bij en ben je snel klaar
Wat een onzin kraam jij uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat ferdi dus zegt...frank ===> noob
btw zonde om het op 320 kb/s te rippen. Je hoort het verschil tussen 192 en 320 kb/s niet tenzij je een 7.1 systeem hebt. Een ipod komt daar lang niet in de buurt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
frank wel die is muziekofiel
al die gasten die hun muziek ook in flac willen omdat het dan ''beter'' is
ik heb altijd 192 kb/s en hoor het echt niet als het hoger is hoor
dat heb ik al teveel gedaan vandaar dat ik gewoon op 192 blijf zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is nooit 100% betrouwbaar, dan kijk ik het liever zelf na zodat ik zeker weet dat het goed staat. Tevens zitten er via FreeDB nooit covers bij.
[..]
Onzin. Met een Logitech PC speaker setje hoor je inderdaad geen verschil maar daarmee luister ik nooit muziek. Als je een beetje goede versterker + speakers hebt hoor je weldegelijk verschil tussen 192 en 320 kbps.
[..]
Dat gaat me net iets tever. Het verschil tussen 192 en 320 kbps is voor mij best groot, het geluid is veel dynamischer en voller dan bij een lagere bitrate. Zeker als je het geluid hard zet.
Trust me frank je hoort echt geen verschil, maakt niet uit wat voor speakers je hebt, tenzij je bij een platenlabel werkt. Die hebben pas apparatuurquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is nooit 100% betrouwbaar, dan kijk ik het liever zelf na zodat ik zeker weet dat het goed staat. Tevens zitten er via FreeDB nooit covers bij.
[..]
Onzin. Met een Logitech PC speaker setje hoor je inderdaad geen verschil maar daarmee luister ik nooit muziek. Als je een beetje goede versterker + speakers hebt hoor je weldegelijk verschil tussen 192 en 320 kbps.
[..]
Dat gaat me net iets tever. Het verschil tussen 192 en 320 kbps is voor mij best groot, het geluid is veel dynamischer en voller dan bij een lagere bitrate. Zeker als je het geluid hard zet.
Dit vraagt gewoon om een blinde luistertestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin kraam jij uit. 5.1 of 7.1 heeft daar werkelijk niks mee te maken. En misschien nieuw voor je maar een iPod kun je via een dock aansluiten op je versterker he?
Met een Logitech PC speaker setje hoor je inderdaad geen verschil maar daarmee luister ik nooit muziek. Als je een beetje goede versterker + speakers hebt hoor je weldegelijk verschil tussen 192 en 320 kbps.
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat heb ik al teveel gedaan vandaar dat ik gewoon op 192 blijf zitten
wa zeggie?!!
Naar welke apparatuur heb je uberhaupt ooit geluisterd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Trust me frank je hoort echt geen verschil, maakt niet uit wat voor speakers je hebt, tenzij je bij een platenlabel werkt. Die hebben pas apparatuurwaar je het verschil mee hoort.
B2quote:
Ff snel editten hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een onzin kraam jij uit. 5.1 of 7.1 heeft daar werkelijk niks mee te maken. En misschien nieuw voor je maar een iPod kun je via een dock aansluiten op je versterker he?
Frankie krijgt het nog druk.. Er staat nog steeds een blinde bieren test voor hem open..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit vraagt gewoon om een blinde luistertest
Overigens ben ik heb natuurlijk wel met je eens dat de hoeveelheid speakers niet uitmaakt
De meeste muziek is stereo, dus dat is 2.0 en als je ook een sub gebruikt 2.1
Ik krijg hopelijk binnenkort eindelijk mijn Zune
geen idee of dat ding goed is, laat staan prettig in gebruik, maar gratis is goed
quote:
How the hell should i know what he got in his studio. K ga niet tijdens een opname vragen wat voor apparatuur hij heeft of van welke merk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Naar welke apparatuur heb je uberhaupt ooit geluisterd?
Ja na 2x lezen kwam ik er pas achter wat vor klinkklare onzin er stond. Maar goed ik stop met deze discussie, heeft toch geen zin.quote:
Als ik me kapot lach, dan heeft het toch zin?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar goed ik stop met deze discussie, heeft toch geen zin.
Wii Homebrew welteverstaan Quake spelen met je wiimotequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef FJD het volgende:
Goed nu we de muziek gehad hebben is het tijd voor een overbrugging richting het wekelijks voetbal gezeik.
PS3
Xbox
Wii![]()
![]()
OMG!11!1
Preciesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:06 schreef ursel het volgende:
Voetbal hebben Jorrit en ik al doorgenomen..
FOUT!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef FJD het volgende:
Goed nu we de muziek gehad hebben is het tijd voor een overbrugging richting het wekelijks voetbal gezeik.
geloof me, dat verschil hoor je echt wel, X-Fi kaartje en Sennheiser koptelefoon, je wil niet weten wat een verschil dat maakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
frank wel die is muziekofiel
al die gasten die hun muziek ook in flac willen omdat het dan ''beter'' is
ik heb altijd 192 kb/s en hoor het echt niet als het hoger is hoor
Frankquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
FOUT!
er zijn ook nog mensen die werken en geen pc in de buurt hebben om te replyen![]()
[..]
geloof me, dat verschil hoor je echt wel, X-Fi kaartje en Sennheiser koptelefoon, je wil niet weten wat een verschil dat maakt.
als je het niet weet en er niet naar kijkt hoor je het niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
FOUT!
er zijn ook nog mensen die werken en geen pc in de buurt hebben om te replyen![]()
[..]
geloof me, dat verschil hoor je echt wel, X-Fi kaartje en Sennheiser koptelefoon, je wil niet weten wat een verschil dat maakt.
als je het niet weet en niet naar kijkt weet je ook het verschil niet tussen een Suzuki Alto en een Ferrari Enzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
als je het niet weet en er niet naar kijkt hoor je het niet.
zo niet belangrijk
Je mag het ook een keer bij mij komen spelen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:58 schreef FJD het volgende:
Bier en taart staat klaar hoor
Ow Jorrit, Vanmiddag komt ook mn wielerkleding binnen
Puni, als je GT4 of Metal Gear wilt lenen moet je maar even roepen, ik heb toch pas over een maand een PS3
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:12 schreef staticdata het volgende:
Je mag het ook een keer bij mij komen spelen hoor
Morgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:20 schreef FJD het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk gewoon eens een vrijdagavondje inplannenRoep eens wat? Groentepakket is net weer geweest helaas
Dat zou je we willen he! Kan ik meteen de overgebleven taart meenemen zeker?quote:
nee hij komt ps3'enquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer, a.s. vrijdag 19:50 of 22:10 Get Smart.... ok?
keertje bf2'en is ook wel een ideequote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:40 schreef ursel het volgende:Hij had gister-avond afgesproken voor de FNFN
Oh ja dat was gisteren ook nogquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:40 schreef ursel het volgende:Hij had gister-avond afgesproken voor de FNFN
En maak ook even duidelijke afspraken met t vrouwtjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:45 schreef ursel het volgende:
SNFN![]()
Moet alleen ff in de agenda kijken..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef FJD het volgende:
Thanks allemaalBier en bitterballen staan klaar
[..]
En maak ook even duidelijke afspraken met t vrouwtje
Die afspraak had hij duidelijk gemaakt met mij hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:06 schreef FJD het volgende:
[..]
En maak ook even duidelijke afspraken met t vrouwtje
Sorry hoor..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:29 schreef staticdata het volgende:
Die afspraak had hij duidelijk gemaakt met mij hoor![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:52 schreef ursel het volgende:
[..]Dat mensen het BoF! Forum nog steeds gebruiken zeg..
Waarom niet... Handig om mensen van vroeger terug te vinden etc...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:52 schreef ursel het volgende:
[..]Dat mensen dat nog steeds gebruiken zeg..
Waarom denk je dat ik die niet meer zie dan.. Dat heeft vaak een bepaalde reden..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom niet... Handig om mensen van vroeger terug te vinden etc...
Uhm dit is onze bakermatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Onze bakermat, onze thuis haven, wat doe je..??
Tis onze FOK! backup..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm dit is onze bakermat
Dat is onze ... uhm... tja wat is dat eigenlijk...
Hmm, dat ga ik nooit redden, tenzij ik toch echt op het vlakke ga koersen en hele hele goeie benen voor mijn doen hebquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:38 schreef FJD het volgende:
Dank je wel geile nicht!
[ afbeelding ]
Kom maar op Jorrit![]()
Ik wil ook klimmenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, dat ga ik nooit redden, tenzij ik toch echt op het vlakke ga koersen en hele hele goeie benen voor mijn doen heb
Elke keer die Posbank er in is killing voor je gemiddelde (en benen).
Mij ook, dan stap ik tenminste weer eens op die fiets..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wil ook klimmenIk moet het doen met wat laffe bruggetjes en heel veel tegenwind. Als ik ergens een pleurishekel aan heb dan is het wel tegenwind
Heen met 25 in t uur en dan terug met 45
Geef mij maar 25 graden windstil
![]()
Tis maar goed dat ik mn krat bier nu op Jorrit heb gezetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:17 schreef ursel het volgende:
Mij ook, dan stap ik tenminste weer eens op die fiets..
waar ben jij het wel mee eensquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat blijft Rage Against The Machine toch een geniale band!Ben het totaal niet eens met hun teksten maar het klinkt en rockt zo lekker!
![]()
Komt uiteraard ook door het geniale gitaarwerk van Tom Morello en de agressieve zang van Zack de la Rocha!
Ben heel blij dat ik ze op RaR live heb gezien, was echt geweldig! 100.000 mensen tegelijk springen bij Killing In The Name Of
nee want jij bent het nooit met mij of iemand eensquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Geven we elkaar een hand dan?
Fuck you! Ik rijd gewoon 100 en ga niet van de linkerbaan voor je fucking vervuilende BMW!quote:
Hey, als je toch ook tijd hebt om te posten, zullen we dan ook een rondje gaan knallen??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Fuck you! Ik rijd gewoon 100 en ga niet van de linkerbaan voor je fucking vervuilende BMW!
Wordt geen top 40 hit, blijft underground denk ik
ik heb geen bmwquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Fuck you! Ik rijd gewoon 100 en ga niet van de linkerbaan voor je fucking vervuilende BMW!
Wordt geen top 40 hit, blijft underground denk ik
Ik zit iPhone te posten, familie-verjaardagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:40 schreef ursel het volgende:
Hey, als je toch ook tijd hebt om te posten, zullen we dan ook een rondje gaan knallen??
Net alsof Frank het verschil zietquote:
Ook gezellig..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit iPhone te posten, familie-verjaardag
Morgen weer traditioneel bier drinken, dat bevalt vast beter :p
Bier staat koud hoor en er is nog taartquote:
en jullie kijken zeker nog steeds onder de motorkap om te kijken waar al die paarden nou toch zijn verstopt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Sickert het volgende:
alles wat harder kan als 100 is volgens Frank een bmw
Ik heb eigenlijk nog geen vlakke rit gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wil ook klimmenIk moet het doen met wat laffe bruggetjes en heel veel tegenwind. Als ik ergens een pleurishekel aan heb dan is het wel tegenwind
Heen met 25 in t uur en dan terug met 45
Geef mij maar 25 graden windstil
![]()
Ja verhuizen, ander school etc... Er zijn er zat die ik niet wil spreken hoor...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die niet meer zie dan.. Dat heeft vaak een bepaalde reden..
Hey, wat is er mis met trouwen en kinderen..??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:22 schreef FJD het volgende:
Zeker van de basisschool zijn bekende van me zo enorm in een andere fase van hun leven. Ze zijn bijna allemaal getrouwd en zwangerDaarben ik toch echt niet mee bezig.
Bij mensen vd middelbare school is t iets beter maar bij veel ook weer niet
Niets maar tis een beetje confronterendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:06 schreef ursel het volgende:
Hey, wat is er mis met trouwen en kinderen..??
Je mag Aaron best wel een dagje huren hoor..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Niets maar tis een beetje confronterend![]()
Raar eigenlijk, je voelt t toch een beetje als dat je achter loopt in t leven terwijl het gewoon een bewuste keuze is. Ik moet er niet aan denken om een koter te hebben. Vind het hartstikke leuk als ik bij jou thuis ben en kan me er wel iets bij voorstellen maar op dit moment wil toch nog een heleboel andere dingen doen en voel ik er niets voor om de hele dag zorg te moeten dragen voor een kind.
Is er niet zoiets als rent-a-child ofzo?
Als je dat vaak genoeg herhaalt, ga je het vanzelf gelovenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag Aaron best wel een dagje huren hoor..![]()
Maar begrijp wel wat je bedoelt.. En andersom is het ook wel eens zo hoor. Dat je wel eens tot de conclusie komt dat je vrijheid soms wel beperkter is.
Ach ja, iedereen zijn keuze. Zelf in ieder geval nergens spijt van..![]()
Ik geloof het al..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je dat vaak genoeg herhaalt, ga je het vanzelf geloven
Elke ochtend voor de spiegel:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef Keltie het volgende:
Als je dat vaak genoeg herhaalt, ga je het vanzelf geloven
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Elke ochtend voor de spiegel:
Ik ben echt mooi
Ik ben echt mooi
Ik ben echt mooi
Ik ben echt mooi
Ik ben echt verschikkelijk mooi
zijn er paarden dan? ik kan de letters P & K nooit vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef FJD het volgende:
[..]
en jullie kijken zeker nog steeds onder de motorkap om te kijken waar al die paarden nou toch zijn verstopt?
Ach ja, sommige mensen checken dit forum niet eens meer..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:28 schreef Viro het volgende:
Ik check de X360 topic eerder dan BoF topic
Ah goed dat jij je koppie laat zien, ik zag rond een uur of 9.30 3 politie wagens weg rijden voor jou deur. Bovenbuuf doorgedraaidquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen checken dit forum niet eens meer..
Mijn langste toch is 80km ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:11 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel want die 150 heeft wat leuke klimmetjes bij Rhenen maar goed dan moet ik wel belachelijk vroeg mn nest uit en mn langste tocht tot nu toe was 140km dus 110 lijkt me verstandiger
Je drinkt geen alcohol meer, dus denk dat het geen probleem moet zijn..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn langste toch is 80km ofzo
110 lijkt me wel leuk, echter ik heb de avond ervoor beatstad in Den Haag, weet niet of dat wel zo'n goed voorbereiding is
Aahhh.. is ze eindelijk naakt over straat wezen rennen met een mes in der hand??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah goed dat jij je koppie laat zien, ik zag rond een uur of 9.30 3 politie wagens weg rijden voor jou deur. Bovenbuuf doorgedraaid![]()
Ontslaan bij thuiskomstquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Aahhh.. is ze eindelijk naakt over straat wezen rennen met een mes in der hand??
ff bij thuisfront informeren..
Mja, denk dat de oppas heeft zitten slapen, want die weet van niets..
Nee, maar weeg nog wel steeds 100+quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Je drinkt geen alcohol meer, dus denk dat het geen probleem moet zijn..
Ik hoop voor je dat je wel meer verdient dan die hoer..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:34 schreef Keltie het volgende:
Pff... Wat een werk, wat een werk..
Zit vaker op m'n knieën dan een hoer die der kont voor 5 euro verpatst achter het centraal station
En dat om stroompunten te inventariseren
We hebben de vorige al net ontslagenquote:
Fer, je kan het kratje weer op mij zetten..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, maar weeg nog wel steeds 100+
En dat is zwaar als je na tig km nog een bult op moet
Dat wel, maar waarschijnlijk voelen m'n knietjes ook rotter aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je wel meer verdient dan die hoer..
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook meebewegen met iedere stootquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat wel, maar waarschijnlijk voelen m'n knietjes ook rotter aan
Oei lastigquote:[..]
We hebben de vorige al net ontslagen
Laten we deze nog maar ff aankijken..
Tis overigens de vriendin van Sanne die gelukkig wat flexibeler is met der tijden..![]()
Ik ga je gewoon op 10minuten of meer rijdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
We hebben de vorige al net ontslagen
Laten we deze nog maar ff aankijken..
Tis overigens de vriendin van Sanne die gelukkig wat flexibeler is met der tijden..![]()
[..]
Fer, je kan het kratje weer op mij zetten..![]()
Ik acht die kans nog niets eens onmogelijk..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon op 10minuten of meer rijden
Ga dan eens trainen luie flikker!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef ursel het volgende:
Ik acht die kans nog niets eens onmogelijk..
Of het waait, of het regent, of ik heb geen tijd, of ik ben te lui..quote:
Aan de kust in Nederland wonen en dan klagen dat het waaitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:56 schreef ursel het volgende:
Of het waait, of het regent, of ik heb geen tijd, of ik ben te lui..
Hey, en iemand moet die rode lantaarn met zich meenemen..![]()
Mja, dat fietsen is nog steeds voor mij een uitje..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan de kust in Nederland wonen en dan klagen dat het waait
Mijn doel is om zo snel mogelijk die berg op te rijden en als jullie allemaal harder gaan, so be it. Ik zie mezelf echter nog wel eens op het podium verschijnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik acht die kans nog niets eens onmogelijk..
Ik vroeg me eerder af of Baussie nog wel leeft..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:12 schreef FJD het volgende:
Denk t ook wel Jorrit
Enige vraagteken is even of en hoe Raffie zich aan te voorbereiden is :p Zal je zien dat ie zich de pest pleuris traint, ons niets vertelt en dan straks rondjes om ons heen rijdt
Ach ik vertel ook maar 1/3 van mijn trainingsrondjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:12 schreef FJD het volgende:
Denk t ook wel Jorrit
Enige vraagteken is even of en hoe Raffie zich aan te voorbereiden is :p Zal je zien dat ie zich de pest pleuris traint, ons niets vertelt en dan straks rondjes om ons heen rijdt
Wel raar eigenlijk, gisteren ben jij een ouwe bok geworden en vandaag is Baus een jonge god gewordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:15 schreef FJD het volgende:
gefeliciteerd Bausie![]()
Dat je maar een grote varen mag worden
mwoah denk toch dat in baus meer alcohol zit dan een fles wijn hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:59 schreef FJD het volgende:
Baus is een net als een goede fles wijn, die worden beter met de jaren. Zit ook ongeveer net zo veel procent alcohol in gok ik zo
eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
mwoah denk toch dat in baus meer alcohol zit dan een fles wijn hoor
Laatste tijd weinig gefietst en veel gedronken dus moet oppassen dat jorrit en ursel me niet inhallen. Nu week vrij dus hopelijk veel mooi weer kan ik lekker veel fietsenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:12 schreef FJD het volgende:
Denk t ook wel Jorrit
Het heeft mij ook zeker 10 minuten gekost om hem te lezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef Mr_Baus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% 80 promile alchole muthafucjkaz!!!![]()
llol @ faelictaties! TRUE!!~![]()
BIer en t
eiten!! JALALALALALALLAAAAAAA!!!![]()
BoF!!![]()
7.62!!![]()
VArens![]()
BAUS!![]()
65 uur per week werken end an vrijdangmiddagborrel![]()
Op zaterdgacohjtend omd 4 uur dronke wakker wq4rden om300 kranten tel open![]()
![]()
trusten bitfhces!![]()
dzee post heeft me zeker `10 mintuen gekoste om te typen![]()
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef Mr_Baus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% 80 promile alchole muthafucjkaz!!!![]()
llol @ faelictaties! TRUE!!~![]()
BIer en t
eiten!! JALALALALALALLAAAAAAA!!!![]()
BoF!!![]()
7.62!!![]()
VArens![]()
BAUS!![]()
65 uur per week werken end an vrijdangmiddagborrel![]()
Op zaterdgacohjtend omd 4 uur dronke wakker wq4rden om300 kranten tel open![]()
![]()
trusten bitfhces!![]()
dzee post heeft me zeker `10 mintuen gekoste om te typen![]()
Daar moet je geen medelijden mee hebben, maar juist bewonderingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jeJe blijft een aparte met een bijzondere manier van leven
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:06 schreef jpjedi het volgende:
morguh![]()
http://www.kerkraadsbiergilde.nl/images/jupilerMain.jpg
Alter Bridge niet nee maar "The Used" bijv. welquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alter Bridge niet nee maar "The Used" bijv. wel
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |