als straks de platinum games komen is ratchet & clank ook een aanraderquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:05 schreef FJD het volgende:
Vanmiddag Top Spin & Metal Gear Solid ophalenNu alleen nog een PS3
Wat houd het in?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:54 schreef Viro het volgende:
Keltie zin om ranked matches te spelen in army of two?
ik heb namelijk iemand die ook online wil spelen in AoT. Dan zijn we met zijn 3en. Als we een 4de persoon kunnen vinden zou het ideaal zijn. Lekker met vier man online knallen en achievement hoeren :p
De vorige keer hadden ze hier geen pinda saus..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:Morguh
Wie weet vandaag een broodje bal
je speelt 2 tegen 2 en moet netals in de singleplayer objectives voltooien zoals carry the hostage to the extracionpoint, take out the terrorist, find the intell, destroy the weaponcache etc etc. Ener lopen cpu gestuurde enemy AI rond die ammo laten vallen als je ze uitschakelt.quote:
Lekker belangrijk het hoesjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:11 schreef FJD het volgende:
Heb vorige week toevallig de Platinum hoesjes gezien maar thanks no thanksKoop m wel tweedehands. Toch alle tijd, ben aan t wachten op de nieuwe 60gb versie. Die komt pas in bundle ergens in september.
Klinkt geinig ... Heb interesse!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:17 schreef Viro het volgende:
[..]
je speelt 2 tegen 2 en moet netals in de singleplayer objectives voltooien zoals carry the hostage to the extracionpoint, take out the terrorist, find the intell, destroy the weaponcache etc etc. Ener lopen cpu gestuurde enemy AI rond die ammo laten vallen als je ze uitschakelt.
Doel van ranked is o zoveel mogelijk main objectives te voltooien en op die manier snel geld bij elkaar verzamelen. De team met het meeste geld aan het einde van de ronde wint.
Tja, met spellen wordt over te algemeenerg goed om gegaan dus 2e hands is vaak zgan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:18 schreef staticdata het volgende:
Lekker belangrijk het hoesje. als je die platinum voor 25 euro kan krijgen nieuw of tweedehands voor 25e ga ik voor nieuw.
Oe.. Morgen gratis bier..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, met spellen wordt over te algemeenerg goed om gegaan dus 2e hands is vaak zgan.
Ze hebben hier elke dag broodje bal! Allemaal hier lunchen
Over zaagmans gesproken; die blijft een dagje langer om morgen mijn twintiger-jaren door midden te zagen
Beetje verkapte kijk-mij-morgen-eens-mooi-jarig-zijn-postquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, met spellen wordt over te algemeenerg goed om gegaan dus 2e hands is vaak zgan.
Ze hebben hier elke dag broodje bal! Allemaal hier lunchen
Over zaagmans gesproken; die blijft een dagje langer om morgen mijn twintiger-jaren door midden te zagen
Sorryquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beetje verkapte kijk-mij-morgen-eens-mooi-jarig-zijn-post![]()
Knetterhard zuipen, zelfs tijdens het sporten en dat dan een straf noemenquote:Nu snap ik ook waarom ik niet als eerste boven ga zijn. Ik heb 20 strafkilo's en jullie hebben je jeugd nog
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Knetterhard zuipen, zelfs tijdens het sporten en dat dan een straf noemen
Jorrit drinkt toch geen alcohol meer??quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:36 schreef FJD het volgende:
[..]
SorryIk wil gewoon meer cadeautjes
[..]
Knetterhard zuipen, zelfs tijdens het sporten en dat dan een straf noemen
Nu niet meer maar die strafkilos komen niet van t naar de zon starenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:42 schreef ursel het volgende:
Jorrit drinkt toch geen alcohol meer??
Voetbal is zo niet olympischquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:06 schreef ursel het volgende:
Moeizame zege brengt Nederland in kwartfinale![]()
Alleen moet er wel vele malen beter gevoetbald worden willen ze Argentinië kunnen verslaan..
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voetbal is zo niet olympisch![]()
Brons voor Bosch![]()
![]()
Voetbalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zou trots op je land moeten zijn joh, landverrader.
Zeg ik ergens dan dat de prestatie beter is dan Edith..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voetbal
Ik ben er even helemaal klaar mee. In vergelijking vind ik de prestatie Edith Bosch voorlopig veel beter dan met slecht spel van een reeds uitgeschakeld land winnen met 1-0 door een penalty.
Zeg ik dat danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dan dat de prestatie beter is dan Edith..
Eens!quote:Edith Bosch
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:28 schreef FJD het volgende:
Verdomme Frank, gisteren was t al 17:01 nu is t pas 08:25! Straks moeten we ons vooroordeel over luie ambtenaren nog bijstellen!
Oe.. die ga ik in mijn sig zetten..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk die Ursel die heeft wel degelijk toegevoegde waarde
Wat ferdi dus zegt...frank ===> noobquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef FJD het volgende:
Kon je je legale CD niet rippen op 320kb/s? Dan komt automatisch de juiste tag er ook bij en ben je snel klaar
frank wel die is muziekofielquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat ferdi dus zegt...frank ===> noob
btw zonde om het op 320 kb/s te rippen. Je hoort het verschil tussen 192 en 320 kb/s niet tenzij je een 7.1 systeem hebt. Een ipod komt daar lang niet in de buurt.
Is nooit 100% betrouwbaar, dan kijk ik het liever zelf na zodat ik zeker weet dat het goed staat. Tevens zitten er via FreeDB nooit covers bij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:54 schreef FJD het volgende:
Kon je je legale CD niet rippen op 320kb/s? Dan komt automatisch de juiste tag er ook bij en ben je snel klaar
Wat een onzin kraam jij uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat ferdi dus zegt...frank ===> noob
btw zonde om het op 320 kb/s te rippen. Je hoort het verschil tussen 192 en 320 kb/s niet tenzij je een 7.1 systeem hebt. Een ipod komt daar lang niet in de buurt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
frank wel die is muziekofiel
al die gasten die hun muziek ook in flac willen omdat het dan ''beter'' is
ik heb altijd 192 kb/s en hoor het echt niet als het hoger is hoor
dat heb ik al teveel gedaan vandaar dat ik gewoon op 192 blijf zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is nooit 100% betrouwbaar, dan kijk ik het liever zelf na zodat ik zeker weet dat het goed staat. Tevens zitten er via FreeDB nooit covers bij.
[..]
Onzin. Met een Logitech PC speaker setje hoor je inderdaad geen verschil maar daarmee luister ik nooit muziek. Als je een beetje goede versterker + speakers hebt hoor je weldegelijk verschil tussen 192 en 320 kbps.
[..]
Dat gaat me net iets tever. Het verschil tussen 192 en 320 kbps is voor mij best groot, het geluid is veel dynamischer en voller dan bij een lagere bitrate. Zeker als je het geluid hard zet.
Trust me frank je hoort echt geen verschil, maakt niet uit wat voor speakers je hebt, tenzij je bij een platenlabel werkt. Die hebben pas apparatuurquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is nooit 100% betrouwbaar, dan kijk ik het liever zelf na zodat ik zeker weet dat het goed staat. Tevens zitten er via FreeDB nooit covers bij.
[..]
Onzin. Met een Logitech PC speaker setje hoor je inderdaad geen verschil maar daarmee luister ik nooit muziek. Als je een beetje goede versterker + speakers hebt hoor je weldegelijk verschil tussen 192 en 320 kbps.
[..]
Dat gaat me net iets tever. Het verschil tussen 192 en 320 kbps is voor mij best groot, het geluid is veel dynamischer en voller dan bij een lagere bitrate. Zeker als je het geluid hard zet.
Dit vraagt gewoon om een blinde luistertestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin kraam jij uit. 5.1 of 7.1 heeft daar werkelijk niks mee te maken. En misschien nieuw voor je maar een iPod kun je via een dock aansluiten op je versterker he?
Met een Logitech PC speaker setje hoor je inderdaad geen verschil maar daarmee luister ik nooit muziek. Als je een beetje goede versterker + speakers hebt hoor je weldegelijk verschil tussen 192 en 320 kbps.
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat heb ik al teveel gedaan vandaar dat ik gewoon op 192 blijf zitten
wa zeggie?!!
Naar welke apparatuur heb je uberhaupt ooit geluisterd?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Trust me frank je hoort echt geen verschil, maakt niet uit wat voor speakers je hebt, tenzij je bij een platenlabel werkt. Die hebben pas apparatuurwaar je het verschil mee hoort.
B2quote:
Ff snel editten hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een onzin kraam jij uit. 5.1 of 7.1 heeft daar werkelijk niks mee te maken. En misschien nieuw voor je maar een iPod kun je via een dock aansluiten op je versterker he?
Frankie krijgt het nog druk.. Er staat nog steeds een blinde bieren test voor hem open..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit vraagt gewoon om een blinde luistertest
Overigens ben ik heb natuurlijk wel met je eens dat de hoeveelheid speakers niet uitmaakt
De meeste muziek is stereo, dus dat is 2.0 en als je ook een sub gebruikt 2.1
Ik krijg hopelijk binnenkort eindelijk mijn Zune
geen idee of dat ding goed is, laat staan prettig in gebruik, maar gratis is goed
quote:
How the hell should i know what he got in his studio. K ga niet tijdens een opname vragen wat voor apparatuur hij heeft of van welke merk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Naar welke apparatuur heb je uberhaupt ooit geluisterd?
Ja na 2x lezen kwam ik er pas achter wat vor klinkklare onzin er stond. Maar goed ik stop met deze discussie, heeft toch geen zin.quote:
Als ik me kapot lach, dan heeft het toch zin?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar goed ik stop met deze discussie, heeft toch geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |