Ik kan welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:00 schreef ursel het volgende:
Morgen avond??
vanavond ook alquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
Whehe Windows fail
[..]
Ik kan wel
Kev zal er ook wel zijn met zn collega
Keltie, heb je gisteren toegevoegd
Ik hoop dat die nog werkt..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Last Battle: 10.03.2008, 22:01
Ik hoop dat ik nog een beetje weet hoe het werkt
Bij mij welquote:
Nee maar BF2 welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik doe geen rare dingen met mijn pc
It's alive!quote:
Last Battle 26/01/2008, 3:42 amquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Last Battle: 10.03.2008, 22:01
Ik hoop dat ik nog een beetje weet hoe het werkt
op me werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar zat je??
Je hebt al dagen niet meer thuis geslapen...
aanname hierbovenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Meneer wil zich ook onmisbaar maken hoor..
Dat kan ook zonder je relatie te verpesten..
Gave tekening en erg mooi gedaan. Als brave burgerlul is t natuurlijk niet mijn ding maar goed :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:11 schreef Keltie het volgende:
Zo, vanochtend crematie gehad..
Tattoo is zaterdag dus ook afgemaakt:
[ afbeelding ]
Vindt met name het stuk met je notenbalk een beetje heel erg druk geworden..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:11 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Mjah, dat was'ie al ey.. Laatste verandering is alleen de skulls rechts en onder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Vindt met name het stuk met je notenbalk een beetje heel erg druk geworden..
Tss.. M'n lichaam is zo strak, dat de striemen op m'n huid komenquote:Verder ziet er er wel strak uit..
De tattoo dan, niet het lichaam
Waarom?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef jpjedi het volgende:
@Jorrit, die iphone is echt wel wat voor jou.
Ik heb hem toch maar niet gehaald... Geen Adobe Flash support en een slechte camera... Ik wacht op de next gen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef jpjedi het volgende:
@Jorrit, die iphone is echt wel wat voor jou.
jezus ik heb gelijk, je komt echt bij elke foto wat pondjes aan! lange zit he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:11 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
had em dan ook tussen je benen geplaatst, had je 2 noten meer gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, dat was'ie al ey.. Laatste verandering is alleen de skulls rechts en onder.
EDIT:
"Pech" was een beetje dat het refrein van Hand In Hand iets teveel noten had
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
had em dan ook tussen je benen geplaatst, had je 2 noten meer gehad
omg Inco,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
itunes is inderdaad ruk maar die apps store werkt op zich nog wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb echt een hekel aan iTunes
[..]
Ja al die apps als buienradar heb je ook op andere phones... En de camera, kleine moeite er iig een beetje camera in te gooien... Tuurlijk maak je betere fotos met een dSLR...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:17 schreef FJD het volgende:
Het ontbreken van Flash support zuigt wel ja, zou fijn zijn als ze dat nog eens in gaan bouwen in Safari.
Camera vind ik een non-argument maar dat is persoonlijk. Ik maak echte foto's of ik maak helemaal geen foto's en voor echte foto's heb ik een dSLR.
Verder is de 3G wel een slag trager dan de 1st gen. Moet deze vaker rebooten. Aan de andere kant is 3G een verademing (Youtube in het OV, duizenden radiostations), werkt het mail programma nu eindelijk fatsoenlijk met Gmail en is de App Store echt geniaal
Buienradar verdient een eigen alinea's Ochtends even kijken of ikkan fietsen en anders nog lekker even omdraaien
![]()
Ow ja en de wind kwam opzij dus ik kon niet echt hard doorfietsen
OMG Die stereotype "diner"quote:
Aan de andere kant heb ik nog nooit zo'n grote lul gezien dus t zou moeten passen,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:28 schreef Incolumis het volgende:
Afgelopen jaar/ 1.5 jaar 4 KG aangekomenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jezus ik heb gelijk, je komt echt bij elke foto wat pondjes aan! lange zit he?
Dat heb ik al eens gedaan, in een training voor de Nike City Run (Hilversum), sinds dat moment weet ik zeker dat ik hardlopen an sich serieus geen reet aan vindquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:50 schreef FJD het volgende:
Zorg voor een schema, jezelf doodlopen is niet leuk omdat je geen doel hebt. Er is ook niets om voor lopen en dus is te erg makkelijk om op de bank te blijven hangen. Stel jezelf een groter doel en werk daar naar toe. Ik ging hardlopen omdat ik t jaar daarop de marathon zou lopen, ik fiets om dit jaar d'Huez op te komen en volgend jaar of Marmotte en/of een Marathon/triatlon te lopen. Doelen stellen en volgens een schema daarnaar toewerken, dan slijt je vanzelf discipline in. Voor hardlopen kun je de Start to run mp3 serie downloaden. Kun je hardlopen met EvyDan heb je een vast schema en een vaste trainingsomvang.
Overigens wordt hardlopen pas echt leuk als je meer dan 10km tempo kunt lopen maar goed daar moet je dus naar toe trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |