Nou JP, dat zal ik je vertellen! We gingen daar naar een merkdag waar je ook wel zelf rond mocht rijden maar dat hebben we niet gedaan. Ter plaatse was te regenachtig en fris en de standjes e.d. sloegen echt nergens op; twee stands met aftandse modelautos, eentje met uitlaatsystemen en de fabrikant zelf met een paar design telefoons en de topmodellen uit hun stal. Verder was t vrij karigquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:10 schreef spy08 het volgende:
Wat ga je daar doen? circuit aanvegen? BF2 spelen in de pits met een ping van 12? of rondlopen met " ijsjes...hele lekkere ijsjes "
OMG je bent er echt van overtuigd he.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou JP, dat zal ik je vertellen! We gingen daar naar een merkdag waar je ook wel zelf rond mocht rijden maar dat hebben we niet gedaan. Ter plaatse was te regenachtig en fris en de standjes e.d. sloegen echt nergens op; twee stands met aftandse modelautos, eentje met uitlaatsystemen en de fabrikant zelf met een paar design telefoons en de topmodellen uit hun stal. Verder was t vrij karigDus toen thuis maar even OS zitten kijken. Sibon
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:53 schreef Sickert het volgende:
ik dacht even dat ik in Prinsenbeek zat en kaal begon te worden
Oh eens kijken of ik die ook leuk kan invullenquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:33 schreef jpjedi het volgende:
@ Jorrit, ideaal topic voor je gevonden.
Ik moet zeggen dat ik gisteravond op me feestje bijna niks meer voelde qua spierpijn ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Anyway, gisteren met Jorrit gefietst en dat viel me alles mee. Sterker nog, voor de onderlinge tweestrijd haal ik m'n krat pils van Ursel af en zet deze op Jorrit.
Voel nu wel een beetje m'n bovenbenen
Wel een leuk liedjequote:
Dat hele gezondheidsdenken van je neemt nu wel zorgelijke vormen aanquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Britse bioscopen verbieden popcorn
Kan niet wachten tot dit over waait naar Nederland
De wereld begint sowieso wel erg zielig te worden op deze gebiedenquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat hele gezondheidsdenken van je neemt nu wel zorgelijke vormen aan
Kussengevecht!quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:53 schreef FJD het volgende:
Eerst al bakstenen en honkbalknuppels en nu mogen we ook al geen popcornWaar moeten we dan straks mee gaan gooien?
Ik heb gewoon een hekel aan alles wat mij kan storen in de bioscoopquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat hele gezondheidsdenken van je neemt nu wel zorgelijke vormen aan
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Anyway, gisteren met Jorrit gefietst en dat viel me alles mee. Sterker nog, voor de onderlinge tweestrijd haal ik m'n krat pils van Ursel af en zet deze op Jorrit.
Voel nu wel een beetje m'n bovenbenen
Ik ga haast altijd doordeweeks. Dan is het sowieso al rustiger..quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan alles wat mij kan storen in de bioscoop
Mijn mooiste bioscoop ervaring was dan ook in Pathe Arena waar ik in mijn 1'tje een film heb gekeken, zonder pauze![]()
14 september mag je mn ongelijk bewijzen! Jorrit is er dan denk ik ook wel bijquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:11 schreef ursel het volgende:
Ik heb ook "zwaar" geoefend dit weekend..
Moet nog ff kijken of ik dan kan..quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:15 schreef FJD het volgende:
[..]
14 september mag je mn ongelijk bewijzen! Jorrit is er dan denk ik ook wel bij
Kentucky Fried....quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:20 schreef ursel het volgende:
Beetje afhankelijk van mijn trainings schema..
Vanavond? Dan komt een maatje om het splitscreen te doen dus dan gaat het volgens mij niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:13 schreef FJD het volgende:
Stoor je je dan niet aan de leegte Jorrit?
Keltie, vanavond een rondje R6?
quote:
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:13 schreef FJD het volgende:
Stoor je je dan niet aan de leegte Jorrit?
We zouden dan zelf bij mij kunnen beginnen, kunnen we eerst 20km warm rijden voor we de Posbank de eerste keer opfietsen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:15 schreef FJD het volgende:
[..]
14 september mag je mn ongelijk bewijzen! Jorrit is er dan denk ik ook wel bij
Met mijn lichte versnellinkjes moet het wel lukken..quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Ik heb overigens geen problemen als er andere mensen in de zaal zitten, zolang ze maar stil zitten en geen geluid maken. En ik heb een hekel aan de geur van popcorn, dus vandaar dat ik dat spul niet hoef in de bios.
[..]
We zouden dan zelf bij mij kunnen beginnen, kunnen we eerst 20km warm rijden voor we de Posbank de eerste keer opfietsen.
De 20 september kan ik wel..quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:13 schreef FJD het volgende:
Klinkt goed UrselWanneer gaan we weer eens BoF-BBQ-en?
Keltie, we kunnen vanavond wel even of kan en anders speel ik wel alleen
Lezen, schelequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:13 schreef FJD het volgende:
Keltie, we kunnen vanavond wel even of kan en anders speel ik wel alleen
Ik zie het, ik ben de schelequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef FJD het volgende:
Dat zeg ik toch ook lambalDan kijken we vanavond even of dat kan en zo niet dan ga ik wel in mn eentje spelen.
OOh! Ik wil ook weer eens BOF BBQ'en!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:13 schreef FJD het volgende:
21ste komt mij ook beter uit, aangezien ik dan weer kan drinkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef FJD het volgende:
Dat zeg ik toch ook lambalDan kijken we vanavond even of dat kan en zo niet dan ga ik wel in mn eentje spelen.
@Ursel, de 21e komt beter uit maar dat weekend moet wel lukken ja
Jaja, 7700km fietsen en er dan achterkomen dat de hond alle biefstuk op heeft gevreten zeker?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:17 schreef BattleLies het volgende:
OOh! Ik wil ook weer eens BOF BBQ'en!![]()
Wij willen het wel organiseren! Zeg maar wanneer jullie hier kunnen zijn
India bevalt prima hoor! Een heel andere wereld maar we maken vreselijk veel unieke dingen mee dus we klagen niet hoor! Al hebben we regelmatig heimwee naar de leuke Nederlandse dingen; het eten, bofmeetings, gamen, enz enzquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey Lies
Na de Alpe d'Huez komen we wel een keertje op de fiets langs
Moet kunnen toch
Bevalt het nog een beetje in India? Ik zag dat je goed bezig bent met je kledingprojectje
Biefstuk zat hier! Het loopt gewoon op straat!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Jaja, 7700km fietsen en er dan achterkomen dat de hond alle biefstuk op heeft gevreten zeker?
Heel misschien dat ik eind dit jaar naar India kan
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gravenstijn in de finale
Straks ff kijken
Kut zilver, nou ja ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |