quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 weken vakantie + een superleuk weekend zijn weer voorbijNu weer aan 't werk
Ik geloof niet dat die z'n moeder is wezen palen nee..quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
PrimaVakantie geweest met vrienden, veel gelachen, gevoetbalt en bier gedronken! Daardoor m'n vriendin een week niet gezien dus het weekend dat ik weer thuiskwam was ook leuk
Ze is nu alleen 10 dagen naar Spanje
Maar ik heb het vorige Topic doorgelezen en wat me nu bezig houd is of Jorrit die chick nu wel of niet geneukt heeft? Is dat raadsel al opgelost?
Ahum!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
PrimaVakantie geweest met vrienden, veel gelachen, gevoetbalt en bier gedronken! Daardoor m'n vriendin een week niet gezien dus het weekend dat ik weer thuiskwam was ook leuk
Maar ik heb het vorige Topic doorgelezen en wat me nu bezig houd is of Jorrit die chick nu wel of niet geneukt heeft? Is dat raadsel al opgelost?
Alleen op z'n Hyves..quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ahum!
Ik heb wat gemist![]()
Meisie Frankie!?LEUK! Foto??
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef ursel het volgende:
Ik geloof niet dat die z'n moeder is wezen palen nee..
Ik heb gelijk gekeken natuurlijk! Leuk!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inderdaad Hyves
Fer / Keltie: vanavond RS:V2? Ik kan ook vrijwel heel de week aangezien m'n vriendin op vakantie is
Thanks!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb gelijk gekeken natuurlijk! Leuk!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:46 schreef FJD het volgende:
Wel ruk gepland voor je Frank die vakantie! Maar je leert er wel van; ten tijde van Rusland-Nederland dacht je nog dat je geen dag uit elkaar zou overleven maar nu na ruim een week leef je nogLeermomentje!
Al last van trillende handen? en nee rukken valt niet onder die categorie!
Ik zou er in ieder geval geen topic over openen op FOK!..quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Weekje alleen weg met m'n vrienden was ook helemaal niet verkeerd, wel veel gesmst uiteraard maar het was extra leuk om elkaar dan afgelopen vrijdag na een week weer te zien. We hebbenb dan ook een superweekend gehad samen!
Neuh, ik vertrouw haar en als daar iets gebeurt kan ik er toch niks aan veranderen vanaf hier.
Doet eens foto hier plempen dan??quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb gelijk gekeken natuurlijk! Leuk!
Doe maar niet!quote:
Vanavond word lastig, zie vorig topicquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inderdaad Hyves
Fer / Keltie: vanavond RS:V2? Ik kan ook vrijwel heel de week aangezien m'n vriendin op vakantie is
Flauw.. Ben je bang dat BoF een groepsmasturbatiesessie gaat organiseren ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe maar niet!
Je kan ook op m'n Hyves kijken zonder zelf Hyver te zijn
JA!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Flauw.. Ben je bang dat BoF een groepsmasturbatiesessie gaat organiseren ofzo?
Ach ik had ook net iets vlak voor ik op vakantie ging en de dag dat ik terug kwam, ging zij weer 4,5 week weg. Ach je overleeft het welquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uhm, nee... Zal voorlopig ook niet gebeuren.quote:Maar ik heb het vorige Topic doorgelezen en wat me nu bezig houd is of Jorrit die chick nu wel of niet geneukt heeft? Is dat raadsel al opgelost?
Been there, done that, got the t-shirt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Flauw.. Ben je bang dat BoF een groepsmasturbatiesessie gaat organiseren ofzo?
Hoe bedoel je inkoppertjequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
JA!
Is dat dat roze t-shirt waar je elke avond in slaapt??quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt.
Prima!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@Frank: Hoe staat het eigenlijk met je huisje?
Nee die blauwe die hij sinds kort kan gebruiken als bijzettafeltje en dat allemaal dankzij de foto van Frank z'n vriendin!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:21 schreef ursel het volgende:
Is dat dat roze t-shirt waar je elke avond in slaapt??
Vijf man fietsen een berg op, vier man op een fiets, 1 man op vier kratten bier per dag.quote:
Einsteinquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Vijf man fietsen een berg op, vier man op een fiets, 1 man op vier kratten bier per dag.
Boeiend![]()
Ow ja en ik kom als eerste boven natuurlijk en jij gaat verliezen van Jorrit
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:40 schreef FJD het volgende:
Zilver is zo'n kansloze medaille. Mensen die brons halen zijn altijd veel blijer![]()
Ow Jorrit mn order loopt nu wel door. Had er denk ik mee te maken dat die sportdrank pas half september weer beschikbaar wasHeb nu een enkel potje en wat gel ergens anders besteld.
Als je zelf gestopt bent met eten dan mag je dit doping noemen en jezelf puur natuur jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:28 schreef ursel het volgende:
Zo durf ik ook wel een kratje pils in te zetten op iemand die vol met doping zit..
Urseltje gaat lekker puur natuur de berg op..![]()
![]()
Ja.. dus.. en??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
Nou je hebt ze anders weer goed in slaap gekregen Viro!
Goedemorgen homo's! Wilde ik vandaag gaan fietsen, ging het regenenZomer in Nederland
Als het vanavond maar droog is, aangezien ik dan even naar de Posbank wil.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
Nou je hebt ze anders weer goed in slaap gekregen Viro!
Goedemorgen homo's! Wilde ik vandaag gaan fietsen, ging het regenenZomer in Nederland
Jorrit met z'n lekke bandquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:58 schreef ursel het volgende:
Ja.. dus.. en??
Je had toch geen lekke band?? Dus die fiets rijdt nog steeds prima..
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit met z'n lekke band
Eerst mn reserveband eronder maar die leek te dik. Ik met een noodgang naar beneden en weer met een noodgang omhoog (op z'n Cancellara's) om een nieuwe band uit mn auto te halen. Kom ik boven zegt ie doodleuk "Volgens mij had ik t ventiel dieper in de band moeten drukken, dan past t wel goed!" Was kapot
Even met 30 in t uur een heuveltje op, kon meteen aan t infuus!
Ja wat dacht jij dan, alles met voorbedachte radequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit met z'n lekke band
Eerst mn reserveband eronder maar die leek te dik. Ik met een noodgang naar beneden en weer met een noodgang omhoog (op z'n Cancellara's) om een nieuwe band uit mn auto te halen. Kom ik boven zegt ie doodleuk "Volgens mij had ik t ventiel dieper in de band moeten drukken, dan past t wel goed!" Was kapot
Even met 30 in t uur een heuveltje op, kon meteen aan t infuus!
Aan t fietsen?quote:
En dat moet je aan ons vragen???quote:
Hij heeft me denk ik verlaten..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En dat moet je aan ons vragen???
Jij bent met hem getrouwd
Morgen avond??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk weer eens een rondje knallen?Heb wel weer eens zin in een avondje BoF! humor op TS!
Ik kan welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:00 schreef ursel het volgende:
Morgen avond??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |