Dichtbij? Over 3 weken pas de eerste uitwedstrijd en over 5 weken pas de eerste thuiswedstrijdquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:36 schreef Blight het volgende:
Gelukkig komt de seizoenstart nu echt dichtbij. Ik heb er zin in.
Da's toch om voordat je het weet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Dichtbij? Over 3 weken pas de eerste uitwedstrijd en over 5 weken pas de eerste thuiswedstrijd
Duurt mij allemaal nog veel te lang.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Dichtbij? Over 3 weken pas de eerste uitwedstrijd en over 5 weken pas de eerste thuiswedstrijd
Kun je nog geen oordeel over vellen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Offensief alle vertrouwen in, defensief geen enkel vertrouwen in.
Kampioenschap zit er in... Maar Europees wordt het weer vroeg exit.
Als we dan maar kampioen worden, boeit me een vroege Europese exit niet zo. Kampioenschap betekent ook meteen zes CL-wedstrijden volgend seizoen, (te) lang geleden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Offensief alle vertrouwen in, defensief geen enkel vertrouwen in.
Kampioenschap zit er in... Maar Europees wordt het weer vroeg exit.
Mwah, we hadden nu Anita die het leuk deed, maar er stond verder helemaal niets.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kun je nog geen oordeel over vellen.
We kunnen pas een oordeel vellen wanneer de ontbrekende spelers terug zijn, en wanneer Oleguer zijn draai heeft gevonden.
Was je het niet zat, na elk jaar onder HTC geen CL te halenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we dan maar kampioen worden, boeit me een vroege Europese exit niet zo. Kampioenschap betekent ook meteen zes CL-wedstrijden volgend seizoen, (te) lang geleden.
Is dit een retorische vraag?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was je het niet zat, na elk jaar onder HTC geen CL te halen
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we dan maar kampioen worden, boeit me een vroege Europese exit niet zo. Kampioenschap betekent ook meteen zes CL-wedstrijden volgend seizoen, (te) lang geleden.
quote:
Zuur voor die jongen, dit had toch wel het seizoen van zijn doorbraak moeten worden. Nu maar afwachten of en hoe hij hiervan terugkomt......quote:Zware kniekwetsuur Donald
maandag 11 augustus, door cheyennebonobo4, Amsterdam, 11:10u, www.ajax.nl
Mitchell Donald heeft in de wedstrijd tegen Internazionale FC de voorste kruisband in zijn linkerknie afgescheurd. Dat werd maaandagmorgen duidelijk. Het seizoen is daarmee nu al voorbij voor de 19-jarige middenvelder.
Donald wordt naar verwachting op korte termijn geopereerd aan de linkerknie. De Amsterdammer liep de zware blessure zaterdag, kort na de rust van het treffen met Internazionale op. Ajax verloor het tweede duel op het LG Amsterdam Tournament met 0-1.
Ik volg je serieus even niet.quote:
Alex zou leuk zijn, maar ik geloof er niet zo in.quote:Zal Alex dan nog komen? Of rolt er nog iets uit de mogelijke samenwerking met Arsenal. Schijnt dat de intentie voor het laatste er zeker is, maar nog geen speler naar Amsterdam wilde.
Godskolere, begint het nu al? Ik snap dat werken met teveel voetballers lastig is, maar ik weet niet of iedereen dan maar wegdoen wel zo'n goed plan is als het zo doorgaat, straks hebben we halverwege niet eens genoeg mensen om er 11 op te stellenquote:
Dat zit er dik inquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:44 schreef BoNi het volgende:
Dat wordt dan Delorge maar terughalen.....
Was die niet opnieuw geblesseerd geraakt aan zijn schouder?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Sarpong?
Inderdaad, komende zaterdag was beter geweest haha, heb er weer zin inquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Duurt mij allemaal nog veel te lang.
Wel eens mee, maar europees ligt het doel nu ook ff niet, je kan moeilijk verwachten dat we nu ineens weer hoge ogen gaan gooien in europa.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Mwah, we hadden nu Anita die het leuk deed, maar er stond verder helemaal niets.
Ik heb van Oleguer begrepen dat ie niet echt de leider is die er van hem verwacht wordt (lastig ook, in het Spaans) en we wachten op lichtpunt Vermaelen.
Een oordeel vellen kan alleen maar achteraf, maar als ik een voorspelling mag doen dan is dat dat we dit seizoen internationaal weer laag in de middenmoot staan.
Er is hier ook niemand die overdrijftquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
We moeten nu niet ineens overdrijven, de blessure van Mitchell Donald zullen we nagenoeg niet merken. Hij mocht verhuurd worden, dus of hij nou op huurbasis een seizoen speelt voor FC Omniworld of een seizoen geblesseerd is, de prestaties van Ajax zullen er niet onder lijden. oor die jongen zelf is het heel jammer, maar de kans op een landstitel wordt niet ineens minder.
Je was niet serieus met het terughalen van Laurent Delorge?quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er is hier ook niemand die overdrijft
Er zal iemand zijn plaats moeten innemen in de selectie, that's all.......quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je was niet serieus met het terughalen van Laurent Delorge?
De eerste 20 minuten waren echt triest. Dacht echt dat het 10-0 zou worden ofzo. Toch vind ik het wel mooi aan van Basten: schijt aan iedereen en gewoon een half jjeugdelftal opstellen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:30 schreef andre347 het volgende:
Leuk toernooitje ja. Gelukkig heb ik de wedstrijd tegen Inter niet gekeken
Nou ja... een keertje langs een FC Kopenhagen, Lausanne, etc zou ik niet meteen hoge ogen willen noemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel eens mee, maar europees ligt het doel nu ook ff niet, je kan moeilijk verwachten dat we nu ineens weer hoge ogen gaan gooien in europa.
Volgens had Van Basten wel grotere plannen met hem dan hem verhuren aan FC Omniworld. En dat hij verhuurd mag worden heb ik ook nooit uit de mond van Van Basten of iemand anders van Ajax gehoord.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
We moeten nu niet ineens overdrijven, de blessure van Mitchell Donald zullen we nagenoeg niet merken. Hij mocht verhuurd worden, dus of hij nou op huurbasis een seizoen speelt voor FC Omniworld of een seizoen geblesseerd is, de prestaties van Ajax zullen er niet onder lijden. oor die jongen zelf is het heel jammer, maar de kans op een landstitel wordt niet ineens minder.
Sethje loopt weer eens te provoceren, niet op letten joh.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:57 schreef Dunckie het volgende:
Echte supporters hoor in dit topic......echt topreacties op de zware blessure van een jong talent van je club. Poe zeg....
Misselijk
Maandje geleden: http://www.sportwereld.nl(...)_Ajax_mogen_weg.htmlquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens had Van Basten wel grotere plannen met hem dan hem verhuren aan FC Omniworld. En dat hij verhuurd mag worden heb ik ook nooit uit de mond van Van Basten of iemand anders van Ajax gehoord.
quote:Kenneth Perez houdt van Ajax. Dat vertelde de Deen nog maar eens in februari, vlak na het verschijnen van het vernietigende rapport van de commissie-Coronel. Dat is de man die zich even later zelf tot voorzitter liet benoemen, toen de rook wat was opgetrokken.
Dat de voetballers van Ajax het rapport, dat een zeldzaam staaltje zelfreflectie was, niet eens kregen overhandigd na een doordeweekse training, werd de club vergeven door Perez. De Deen haalde het rapport van internet en las het aandachtig.
Hij bewonderde de zelfkritische houding en zei aan de rand van het veld op jeugdcomplex De Toekomst dat hij Ajax zelfs een warme club vond.
Hij zei ook: `Misschien is de Arena een koud gebouw, maar daar kunnen de mensen die er werken niets aan doen. Of het nu gaat om de mensen rond het eerste elftal of om de portier, je wordt nooit aan je lot overgelaten.'
Maar toen was Van Basten nog geen trainer.
Van Basten sprak maandag met Perez en zei dat hij hem niet meer nodig heeft. Perez, bijna 34, moet met Jong Ajax meetrainen en dat weigert hij vooralsnog. In een verklaring liet hij opnemen dat de fatsoensnormen bij Ajax niet deugen.
Het is maar hoe je het bekijkt. Van Basten is gewoon keihard. Hij heeft al eens gezegd dat sport geen sociale instelling is. Hij heeft veel geld laten uitgeven voor spelers die op de posities van Perez uitkomen. Aissati en Sulejmani bijvoorbeeld.
Van Basten voorziet mogelijk problemen als Perez op de bank zit, want dan is het meestal kwaad kersen eten met de Deen. Anderzijds neemt Van Basten ook een risico, door jonge, onervaren talenten bijna onbeperkt vertrouwen te geven.
Perez scoorde afgelopen seizoen nog 15 keer: 8 keer voor PSV, voor de winterstop, en 7 keer daarna, voor Ajax. Hij geeft ook gemakkelijk assists. In de écht belangrijke wedstrijden laat hij het wel eens afweten, maar verder is hij een bruikbare speler. Hij is bovendien een van de weinige routiniers in de selectie.
Maar de wegen van Van Basten zijn ondoorgrondelijk. En Van Basten is de absolute baas bij Ajax. Hij durfde zelfs adviseur Cruijff weg te sturen, toen hij vond dat Cruijff de jeugdafdeling te rigoureus wilde hervormen.
En dan te bedenken dat Cruijff nog een vriend is ook. Wie zijn inspirator en geestelijke vader durft weg te sturen, gaat echt niet zitten sippen om Kenneth Perez. Het is niet anders.
Sethje hé, niet supportersquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:57 schreef Dunckie het volgende:
Echte supporters hoor in dit topic......echt topreacties op de zware blessure van een jong talent van je club. Poe zeg....
Misselijk
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:32 schreef Jasza het volgende:
Het is klote voor die gast, maar voor Ajax maakt het verder weinig uit vind ik.
Denk het wel, we hebben al niet zo'n breed middenveld en nu al helemaal niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:32 schreef Jasza het volgende:
WTF, en aan het begin van dat seizoen stond ie nog leuk te doen bij de presentatie van Ajaxquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Jasza het volgende:
Als wij kampioen worden komtie zeker weer vrolijk doen bij ons
Het hoeft niet het einde te betekenen he, Heitinga kwam ook sterker dan ooit tevoren terug van zijn zware blessure.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:08 schreef Wooldoor het volgende:
Toch een jaar stilstand voor Donald, erg zonde. Vorig seizoen precies hetzelfde met van der Wiel die we vorig seizoen toch eigenlijk hard nodig hadden. Nu is het middenveld wel iets beter bezet maar toch erg jammer want die gast heeft zeker potentie.
Ow dat zeker maar Heitinga had er al een geweldig seizoen opzitten en Donald moet nog door gaan breken. En de kans om door te breken is op dit moment erg hoog bij van Basten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Het hoeft niet het einde te betekenen he, Heitinga kwam ook sterker dan ooit tevoren terug van zijn zware blessure.
quote:‘Schuster dringt aan op extra spits’
AMSTERDAM - Met het naderende vertrek van Robinho bij Real Madrid wil Bernd Schuster zijn voorhoede uitbreiden met een extra spits, zo meldt het Spaanse Marca. Nu heeft Schuster nog de talentvolle Argentijn Higuain achter de hand als reserve achter Van Nistelrooij en Raul.
Maar Higuain is ondanks zijn talent geen speler die twintig goals maakt in een seizoen, en dat is nou juist wat Real Madrid nodig heeft als Raul of Van Nistelrooij uitvallen.
De namen die circuleren in de Madrileense catacomben zijn Klaas-Jan Huntelaar van Ajax en Davil Villa van Valencia.
Het is maar weer een gerucht, echter mijn gevoel zegt dat Klaas-Jan al ergens mee bezig is of zelfs rond is.quote:
Ik denk en hoop niet dat Huntelaar voor een positie als derde spits naar Real Madrid zou vertrekken. Zelfs al zou dat een aanloopjaar zijn dan zie ik hem eerder nog een jaar doorgroeien bij Ajax onder van Basten en Bergkamp.quote:
En dan op de manier alla Sneijder.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:23 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben er ook bang voor dat Huntelaar straks ineens weg is :S
Een waardige vervanger zullen we nooit krijgen, niemand kan KJH vervangen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En dan op de manier alla Sneijder.
Voor een groot bedrag, maar geen waardige vervanger.
Zou zomaar kunnen. Er is i.i.g. beter op geanticipeert dit jaar met Sulejamni en Cvitanichquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En dan op de manier alla Sneijder.
Voor een groot bedrag, maar geen waardige vervanger.
Maar goed met 6 Nederlanders in de selectie maak je je ook wel een beetje belachelijk...quote:
Ik ken nog wel een Spaanse grootverdiener die Van Basten erg belangrijk wil makenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een waardige vervanger zullen we nooit krijgen, niemand kan KJH vervangen.
Inderdaad ja, bij 2-3 verloren wedstrijden op rij met die Nederlanders in de basis zal er aardig gemort worden door het publiek en alles. Hetzelfde als met Barcelona in de tijd van van Gaal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:29 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar goed met 6 Nederlanders in de selectie maak je je ook wel een beetje belachelijk...
Niks is zeker in het voetbal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Huntelaar gewoon blijft.Hij is aanvoerder en er wordt gesproken over een nieuw contract.
En zeker niet met spelers bij Ons Aller Ajax.quote:
Je kan er als club weinig aan doen. Maar het is gewoon zuur wanneer een speler een paar dagen voor de deadline vertrekt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan de transfermarkt niet twee weken eerder dicht? Ik haat het om lang in onzekerheid te worden gesteld
Ik ga even een sateprikker door m'n plasbuis raggen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Jasza het volgende:
Het scheelt je gewoon 10 tot 15 doelpunten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:48 schreef Rnnz het volgende:
En aangezien Huntelaar zelf de deur nog wel op een kier laat....
Ik vertrouw het allemaal niet en het zou voor mij al gelijk een smet zijn op het volgende seizoen.
Hij is fan van elke club volgens mij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Jasza het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:44 schreef BoNi het volgende:
Ik ben bang voor hem dat Schilder de nieuwe Reuser/Knopper is.....
Nog 20 dagen tot 31 augustus.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:45 schreef Angstgegner het volgende:
Ik weet niet waar dat onzinnige Wielaert-topic is gebleven, maar inmiddels is duidelijk dat de belangstelling van Ajax voor deze topverdediger definitief van de baan is, aldus de Twentse Courant Tubantia:
Ajax legt zich neer bij 'nee' van FC Twente
ENSCHEDE - Ajax-trainer Marco van Basten meldde het afgelopen weekeinde dat zijn club nog altijd gesprekken voert met FC Twente over Robbie Wielaert.
Maar volgens Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van de verdediger, is de transfer nu definitief van de baan. "Ik heb Danny Blind (technisch manager van Ajax) gesproken en die heeft me gezegd dat Ajax niet verder kan gaan dan wat het heeft geboden. En omdat Twente niet lager wil gaan zitten, is het boek dicht.'' Twente volgt al een tijdje de ontwikkeling van de Zweed Petter Andersson, een aanvallende middenvelder van Hammarby.
Voor zover het nog niet tot je botte hersens is doorgedrongen, want lezen kunnen ze in Amsterdam kennelijk niet:: Ajax wil niet, dus einde verhaal Wielaert!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:48 schreef kevin6188 het volgende:
Als Ajax echt wil, komt dat geld wel op tafel.
Je knijpt hem al, he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:56 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Voor zover het nog niet tot je botte hersens is doorgedrongen, want lezen kunnen ze in Amsterdam kennelijk niet:: Ajax wil niet, dus einde verhaal Wielaert!!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:56 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Voor zover het nog niet tot je botte hersens is doorgedrongen, want lezen kunnen ze in Amsterdam kennelijk niet:: Ajax wil niet, dus einde verhaal Wielaert!!
Misschien wil Wielaert eerst een ass-beating van Arsenal, om vervolgens bij ons te komen spelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef Angstgegner het volgende:
Dat is een ander verhaal, maar het gaat mij er even om dat Twente na het behouden van de grote talenten Douglas (Keizer vond het niet nodig om hem te bekijken, klasse gedaan Piet!!) en Arnautovic ook niet met zich laat spotten in de zaak Wielaert. Munsterman heeft vanaf het begin gezegd dat ze deze speler niet laten gaan en daar was de kous voor hem af. Wat Van Basten, Blind en het AD ook allemaal hebben beweerd. En ik vind het alleen maar mooi dat deze topverdediger in Enschede blijft voetballen. En knijpen doe ik hem absoluut niet..
Dat is dus niet waar. FC Twente vindt dat Ajax niet het juiste bedrag biedt om Wielaert naar Amsterdam te laten gaan. Dat zegt Ploegsma ook. Ajax biedt X, FC Twente wil Y en beide clubs zijn niet bereid elkaar in het midden te treffen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef Angstgegner het volgende:
Dat is een ander verhaal, maar het gaat mij er even om dat Twente na het behouden van de grote talenten Douglas (Keizer vond het niet nodig om hem te bekijken, klasse gedaan Piet!!) en Arnautovic ook niet met zich laat spotten in de zaak Wielaert. Munsterman heeft vanaf het begin gezegd dat ze deze speler niet laten gaan en daar was de kous voor hem af. Wat Van Basten, Blind en het AD ook allemaal hebben beweerd. En ik vind het alleen maar mooi dat deze topverdediger in Enschede blijft voetballen. En knijpen doe ik hem absoluut niet..
Ok, dat is wat inderdaad wat ongelukkig omschreven, bedoelde eigenlijk dat Ajax de vraagprijs van Twente (zes miljoen naar verluidt) niet wil betalen. Verder dan 2 miljoen wenst de club niet te gaan volgens ingewijden, ja dan houdt alles op.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Quote jij eens waar letterlijk staat dat Ajax niet wil...
Sjezus, zodra de naam Wielaert in het Ajax topic valt, ben je er elke keer als de kippen bij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:07 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ok, dat is wat inderdaad wat ongelukkig omschreven, bedoelde eigenlijk dat Ajax de vraagprijs van Twente (zes miljoen naar verluidt) niet wil betalen. Verder dan 2 miljoen wenst de club niet te gaan volgens ingewijden, ja dan houdt alles op.
Wat wel waar is, dat Twente gewoon zijn poot stijf heeft gehouden in de onderhandelingen. Maar ik had ook niets anders verwacht. Dus is de conclusie dat de club niet met zich laat spotten in deze kwestie en klopt mijn tekst wel degelijk. De tijd dat spelers uit de provincie voor een appel en een ei kunnen worden opgehaald, eindelijk voorbij. Voor Kennedy gold dit nog wel, maar daar heeft Ajax lekker 'veel' plezier van gehad, terwijl hij bij Twente vrijwel wekelijks de sterren van de hemel voetbalde en als rechterspits goed was voor maar liefst zestien goals..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. FC Twente vindt dat Ajax niet het juiste bedrag biedt om Wielaert naar Amsterdam te laten gaan. Dat zegt Ploegsma ook. Ajax biedt X, FC Twente wil Y en beide clubs zijn niet bereid elkaar in het midden te treffen.
Als ik dingen over Wielaert lees die me niet aanstaan, klim ik even in de pen ja. Ben overigens net thuis, dus je overdrijft schromelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sjezus, zodra de naam Wielaert in het Ajax topic valt, ben je er elke keer als de kippen bij.
Loop je de hele dag het Ajax topic te F5-en?
Ja !! Hij is precies de gast die we nodig hebben. Ik dacht eigenlijk dat hij al wel weggekocht zou zijn. Ajax wilde hem vorig seizoen al hebben, maar toen wilde hij zelfs niet omdat we geen CL speelden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:18 schreef versteegrob het volgende:
Interesse Ajax voor Lucas Biglia
Ajax zoekt nog steeds naar versterking op het middenveld, en zou daarbij denken aan Lucas Biglia, die momenteel bij Anderlecht speelt. De Argentijn stond al langer op de transferlijst, maar mag enkel weg bij een goed bod.
Na de uitschakeling in de tweede ronde van de Champions League, is het voor Anderlecht nodig om enkele van zijn topspelers te verkopen. Dat deed het vorig seizoen ook door zijn spits Tchité te laten gaan. Manager Van Holsbeeck liet echter weten dat geen enkele speler onder zijn waarde zal vertrekken.
El Principito kwam in 2006 van de Argentijnse club Independiente voor drie miljoen en bloeide nadien open bij paars-wit en de Argentijnse beloftenploeg. Biglia staat ook op het lijstje van PSG en Racing Santander.
Is het wat??
http://www.soccernews.nl/news/50175
quote:
Is nogal wat anders dan poot stijf houden.quote:Ok, dat is wat inderdaad wat ongelukkig omschreven, bedoelde eigenlijk dat Ajax de vraagprijs van Twente (zes miljoen naar verluidt) niet wil betalen. Verder dan 2 miljoen wenst de club niet te gaan volgens ingewijden, ja dan houdt alles op.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
[..]
Is nogal wat anders dan poot stijf houden.
De echte kenners weten wat deze man bij Twente heeft gepresteerd. Toen hij van NEC overkwam vroeg ik me ook wat we in vredesnaam met deze simpele rechtsback moesten, maar onder Rutten is hij een geweldige centrale verdediger geworden, die prima kritieken heeft gehad in de pers. Daarom vind ik 2 miljoen een belachelijk bedrag. Als Van Basten hem echt zo goed vindt, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK, want Wielaert is een klasse beter dan zijn zwager Joris Mathijsen. Maar daar zijn we het zeker over eens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij wordt gehyped door Angstgegner. Ajax wil niet meer betalen dan 2 miljoen en dat vindt iedereen hier wel terecht volgens mij.
hahaha...neequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:28 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
De echte kenners weten wat deze man bij Twente heeft gepresteerd. Toen hij van NEC overkwam vroeg ik me ook wat we in vredesnaam met deze simpele rechtsback moesten, maar onder Rutten is hij een geweldige centrale verdediger geworden, die prima kritieken heeft gehad in de pers. Als Van Basten hem echt zo goed vindt, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK, want Wielaert is een klasse beter dan zijn zwager Joris Mathijsen. Maar daar zijn we het zeker over eens.
Sjezus man, wat is er nou bijzonder aan een speler bij een club uit de sub-top die op zijn 29ste een leuk seizoen heeft gespeeld?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:28 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
De echte kenners weten wat deze man bij Twente heeft gepresteerd. Toen hij van NEC overkwam vroeg ik me ook wat we in vredesnaam met deze simpele rechtsback moesten, maar onder Rutten is hij een geweldige centrale verdediger geworden, die prima kritieken heeft gehad in de pers. Als Van Basten hem echt zo goed vindt, had hij hem ook wel mee kunnen nemen naar het EK, want Wielaert is een klasse beter dan zijn zwager Joris Mathijsen. Maar daar zijn we het zeker over eens.
Biglia is dus precies wat Ajax niet nodig heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja !! Hij is precies de gast die we nodig hebben. Ik dacht eigenlijk dat hij al wel weggekocht zou zijn. Ajax wilde hem vorig seizoen al hebben, maar toen wilde hij zelfs niet omdat we geen CL speelden.
Accepteren?? Ik wil niet eens dat ie komt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:37 schreef Angstgegner het volgende:
Ajax is al enkele seizoenen niet meer van het niveau wat jij in je hoofd hebt. Wielaert heeft geen leuk seizoen gespeeld, maar al twee prima jaren achter de rug. Ik heb trouwens geen enkel niveauverschil gemerkt in de vier duels die Twente afgelopen seizoen tegen Ajax heeft gespeeld. Sterker nog, Twente was vier keer de betere ploeg, dus waar hebben we het over. En accepteer nu maar dat Wielaert niet komt, al heb ik het idee dat dit zeer moeilijk voor je zal zijn gelet op je gefrustreerde teksten.
als je er zo zeker van bent dat wielaert de beste verdediger uit de eredivisie is (quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:37 schreef Angstgegner het volgende:
Ajax is al enkele seizoenen niet meer van het niveau wat jij in je hoofd hebt. Wielaert heeft geen leuk seizoen gespeeld, maar al twee prima jaren achter de rug. Ik heb trouwens geen enkel niveauverschil gemerkt in de vier duels die Twente afgelopen seizoen tegen Ajax heeft gespeeld. Sterker nog, Twente was vier keer de betere ploeg, dus waar hebben we het over. En accepteer nu maar dat Wielaert niet komt, al heb ik het idee dat dit zeer moeilijk voor je zal zijn gelet op je gefrustreerde teksten.
Hij mag dan niet meer meedoen volgens mij.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:39 schreef Silaz het volgende:
Maar is het niet zo dat als Wielaert woensdag met Fct meespeeld, hij , bij een eventuele komst, niet meer met Ajax in de Uefa cup mag spelen?
Eén seizoen presteert FCT beter en meteen een wijde muil, wat een arrogantie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:37 schreef Angstgegner het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:41 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
als je er zo zeker van bent dat wielaert de beste verdediger uit de eredivisie is () en dat hij niet naar Ajax komt (wat er dik in zit, nadat hij de OS heeft afgezegd wegens de CL kwalificatie tegen Arsenal) waarom zit je je dan nog zo op te winden hier..
Ben benieuwd trouwens hoe hij het gaat doen tegen Adebayor of van Persie ofzo haha
Wij komen niet met een stropdas om dat nog eens extra te accentueren. Ik ken een club die zich daar enkele jaren geleden nog wel onsterfelijk belachelijk mee maakte, dus houd alsjeblieft op over arrogantie..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eén seizoen presteert FCT beter en meteen een wijde muil, wat een arrogantie.
Kom op, voor het eerst in 52 jaar betaald voetbal (?) eindigen jullie boven Ajax en nog pas na de play-offs ook. Je doet echter overkomen alsof FCT structureel beter is dan Ajax, alsof men Ajax voorbij is. Beetje jammer dat één zo'n seizoen er al voor zorgt dat sommigen de realiteit al uit het oog verliezen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:48 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Wij komen niet met een stropdas om dat nog eens extra te accentueren. Ik ken een club die zich daar enkele jaren geleden nog wel onsterfelijk belachelijk mee maakte, dus houd alsjeblieft op over arrogantie..
najah ik denk dat als je een klasse beter bent dan Mathijsen, dat je dan wel bij de beste verdedigers hoort van de eredivisie..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:46 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat hij de beste verdediger van de eredivisie is, want dat is een andere verdediger van Twente, die jullie ook al niet konden krijgen, Douglas ha ha. Ik zit me helemaal niet op te winden. Dat is ook de man die tegen Adebayor gaat spelen. Douglas heeft Huntelaar ook al drie keer aan banden gelegd, dus wellicht krijgt de overigens geweldige spits Adebayor ook geen poot aan de grond tegen hem.
We zullen zien, ik spreek jullie woensdagavond wel. Ook als Twente verliest, zal ik hier mijn mening geven.
Dan wordt het tijd dat Mathijsen dat ook eens laat zien in Oranje. Het is voor mij en zeker niet alleen voor mij onbegrijpelij dat deze verdediger al dertig interlands heeft gespeeld. Dat zegt eigenlijk alles over de vorige bondscoach. In mijn ogen is hij inderdaad een klasse beter dan Joris, dat mag ik toch vinden of niet soms?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:55 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
najah ik denk dat als je een klasse beter bent dan Mathijsen, dat je dan wel bij de beste verdedigers hoort van de eredivisie..
komop man, Joris speelt al 2 seizoenen meer dan 30 wedstrijden bij HSV, en heeft ook meer dan 30 interlands op zijn naam staan..dat is toch haast niet te vergelijken met Wielaert.. en om dan te zeggen dat hij een klasse beter is dan Joris, vind ik krom
Begrijp jij nou echt niet dat er niveau verschil is tussen wedstrijden die Twente speelt, of wedstrijden die je speelt met Oranje?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:58 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat Mathijsen dat ook eens laat zien in Oranje. Het is voor mij en zeker niet alleen voor mij onbegrijpelij dat deze verdediger al dertig interlands heeft gespeeld. Dat zegt eigenlijk alles over de vorige bondscoach. In mijn ogen is hij inderdaad een klasse beter dan Joris, dat mag ik toch vinden of niet soms?
ja hoor is, zodra iemand hier zegt dat Wielaert niet meer dan 2 miljoen waard is, is de wereld te klein, en als jij zegt dat jij hem beter vindt dan Joris dan "mag jij dat toch gewoon vinden"..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:58 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat Mathijsen dat ook eens laat zien in Oranje. Het is voor mij en zeker niet alleen voor mij onbegrijpelij dat deze verdediger al dertig interlands heeft gespeeld. Dat zegt eigenlijk alles over de vorige bondscoach. In mijn ogen is hij inderdaad een klasse beter dan Joris, dat mag ik toch vinden of niet soms?
quote:George Ogararu kreeg deze week van Marco van Basten te horen dat hij dit seizoen weinig zal spelen. Donovan Slijngard overleefde de eerste schifting wel. De Roemeen en de jeugdspeler waren zaterdag de backs tegen Internazionale en ze verloren met 1-0.
Slijngard in gymzaal op Curaçao
Zoef. Daar vliegt Nelson Rivas door de lucht. De verdediger van Inter heeft de bal te ver voor zich uitgespeeld en Slijngard grijpt in. De Colombiaan van negentig kilo heeft na de landing verzorging nodig.
''Er stond bij mij ook nog een verdediger in de buurt,'' zegt Slijngard. ''Dus ik wist: als ik uitstap, moet ik de bal ook hebben. En als hij dan gaat vliegen, dan moet dat maar. Het was een harde, maar correcte tackle op de bal. De scheidsrechter heeft niet gefloten.''
Slijngard wil slagen bij Ajax. De in Amsterdam geboren linksback speelt al vanaf zijn zevende in het rood-wit en hij droomt al dertien jaar van een plek in de hoofdmacht. In de laatste wedstrijd van het vorige seizoen mocht hij vanwege schorsingen en blessures al één keer meedoen. De kans die hij van Marco van Basten krijgt, is waarschijnlijk zijn laatste kans bij Ajax. Zijn contract loopt volgend jaar af.
Daarom is Slijngard fit aan de voorbereiding begonnen. Hij wist dat de linksbacks Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson waarschijnlijk naar de Olympische Spelen zouden gaan, zodat híj zich kon laten gelden. Zoals ook zijn concurrent Robert Schilder dat kon.
Slijngard is in de zomerstop met Vurnon Anita, Mitchell Donald en Javier Martina op vakantie geweest naar Curaçao, maar hij heeft er een trainingsvakantie van gemaakt. ''We hebben plezier gemaakt, maar als profvoetballer moet je serieus zijn. We hebben dus ook getraind. De ochtenden ging ik met Anita naar het krachthonk. In de middagen waren we vrij.''
De gedegen voorbereiding is niet voor niets geweest. Hoewel hij zelf vindt dat het altijd beter kan, mag Slijngard tevreden zijn met zijn optredens in de oefenwedstrijden. Hij heeft veel gespeeld en in het afscheidsduel van Jaap Stam scoorde hij met een prachtig schot van buiten het strafschopgebied.
Daar staat echter tegenover dat Schilder vrijdagavond speelde in het duel met Arsenal. Slijngard speelde zaterdagavond in het voorlopige schaduwteam. Schilder deed het goed, al gaf hij wel een terugspeelbal waaruit Arsenal scoorde.
Hoewel hij de eerste schifting heeft overleefd, weet Slijngard niet of hij langer bij de selectie mag blijven. ''Het is afwachten wat er gebeurt als de spelers terugkomen van de Spelen,'' zegt hij. ''De trainer heeft nog niet met mij gesproken over de periode daarna. Ik hoop natuurlijk dat ik erbij mag blijven. Als dat niet lukt, word ik het liefst verhuurd. Ik heb al twee seizoenen in Jong Ajax gespeeld.''
Ogararu al bijna klaar
'Korter dekken, George.'' Op een toon alsof hij het al vaker heeft gezegd, geeft Marco van Basten een aanwijzing aan Ogararu. Tijdens een training in Cardiff staat Ogararu tegenover Miralem Sulejmani en waar de teamgenoten van Ogararu kort dekken, is Ogararu niet alert genoeg. Sulejmani kan de bal aannemen, langs de lijn spelen en er zelf als een haas achteraan rennen.
Dat Ogararu de snellere Sulejmani kan afstoppen door hem fel op de huid te zitten, is een wijze les die hij een week vóór het trainingsmoment in Wales eigenlijk al had kunnen leren van Marc Overmars. Bij het afscheidsduel van Jaap Stam snelde Overmars voortdurend voorbij Ogararu. De oud-international kreeg van de Roemeen steeds te veel ruimte om zijn surplus aan snelheid uit te buiten. ''Korter dekken, George,'' zal Van Basten ook in de nabespreking hebben gezegd.
Zaterdagavond speelde Ogararu met Ajax zijn derde wedstrijd tegen Inter. De eerste vond plaats op het Amsterdam Tournament van twee jaar geleden (1-1), in januari 2008 was er een ontmoeting in Doebai (2-2) en zaterdagavond had Ogararu zijn derde duel met de Italiaanse topclub te pakken. Drie oefenwedstrijden, geen enkele zege.
De kans dat de 28-jarige Roemeen zich kan revancheren, is klein. Ogararu zwijgt over het gesprek met Van Basten, maar het staat vast dat hij dit seizoen op weinig speelminuten kan rekenen. Bruno Silva is de eerste keuze en bovendien zoekt Ajax nog altijd een andere rechtsbenige verdediger.
Ogararu heeft het in Amsterdam nooit echt kunnen waarmaken. De vervanger van Hatem Trabelsi voldeed amper in het elftal van Henk ten Cate en onder Adrie Koster kocht Ajax met Silva een nieuwe rechtsback. Ogararu staat wel nog tot 2010 onder contract.
Hij bezocht vorig seizoen al eens een sportpsycholoog, maar desondanks kon Ogararu ook Van Basten niet overtuigen. De Roemeen wil nauwelijks iets zeggen over zijn toekomstperspectief.''Ik heb bij Ajax altijd gevochten voor mijn plaats. Dat zou ik nu ook wel willen doen.'' Maar in de ogen van Van Basten is het gevecht beslist.
Thuisvak zeker?quote:
quote:De redactie van Ajax.nl is op zoek naar een stagiair. Kandidaten volgen bij voorkeur een studie journalistiek of communicatie. Affiniteit met voetbal is een vereiste. De stageperiode bedraagt minimaal drie maanden, 40 uur per week.
Profiel:
bla
bla
bla[
http://www.ajax.nl/web/show/id=159918/contentid=67017
Trieste redenen, die steward was buiten het uitvak en dat 2e staat totaal los van WII-Ajaxquote:Onderbouwing
Het besluit om de Ajax-supporters dit jaar weer met een buscombi te vervoeren, wordt door de gemeente Tilburg onderbouwd met de volgende argumenten:
-Het gedrag van twee jaar geleden staat nog vers op het netvlies, vorig jaar is bij een incident een steward mishandeld.
-Het gedrag van Ajax-supporters in Zwolle zorgt ervoor dat de gemeente voet bij stuk houdt met betrekking tot de vervoerswijze.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef denthemen het volgende:
Echte 013 boyz gaan buiten de combi, je weetz
016?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef denthemen het volgende:
Echte 016 boyz gaan buiten de combi, je weetz
Toma, weet jij of het te doen is om met een clubcard van willem ii nog kaartjes te krijgen? Of is alles dan al uitverkocht?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[..]veel vrienden van me hebben een seizoenskaart.
Pas op je word het vak afgeslagen gekquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Toma, weet jij of het te doen is om met een clubcard van willem ii nog kaartjes te krijgen? Of is alles dan al uitverkocht?
Valt allemaal reuze mee johquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pas op je word het vak afgeslagen gek [ afbeelding ]
je kan maar 1 kaart p. seizoenskaart halen (vroeger altijd 2) maar mn vrienden hebben al extra kaarten gekocht, ik had geluk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Toma, weet jij of het te doen is om met een clubcard van willem ii nog kaartjes te krijgen? Of is alles dan al uitverkocht?
ach je moet niet uitbundig gaan juichen als er gescoord word voor Ajax en je verder een beetje gedeisd houden dan gebeurd er niksquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pas op je word het vak afgeslagen gek [ afbeelding ]
Ok thnx. Wordt afwachten dan of er wat te regelen is. Heb weinig zin in die kutcombi.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:58 schreef toma het volgende:
[..]
je kan maar 1 kaart p. seizoenskaart halen (vroeger altijd 2) maar mn vrienden hebben al extra kaarten gekocht, ik had geluk.
Ja joh, ze zijn niet overal zo gevaarlijk als jij he.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sethje loopt weer eens te provoceren, niet op letten joh.
Wat een bullshit, wat boeit het nou dat die gozer geblesseerd raakt. Lullig voor die jongen maar Van Basten zal er echt niet wakker van liggen hoor. Donald heeft op dit moment niks toe te voegen aan dit Ajax, en ik ben benieuwd of hij uberhaupt wel het niveau heeft om voor Ajax 1 te voetballen.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:32 schreef Jasza het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:36 schreef denthemen het volgende:
Sethje, wat jij van zijn blessure zal vinden zal mij ook een worst zijn. Ik reageerde enkel op het feit dat die jots weer eens iedereen over 1 kam wist te scheren, je hoeft je niet aangevallen te voelen
Ik wil me hierbij aansluiten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Sterkte Donald, fuck Europees voetbal, kampioen van Nederland is het enige wat telt en Ali B heb ik nooit gemogen, mag ik nog steeds niet en mag van mij lekker optyfen. Achterlijke knuffelmocro.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Apfel. het volgende:
litmanen scoort 2 keer voor lathi (zijn nieuwe finse club).
Die Ali B zal wel hebben lopen balen dat de Open Dag bij FC Twente vanwege verbouwing niet doorging.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Sterkte Donald, fuck Europees voetbal, kampioen van Nederland is het enige wat telt en Ali B heb ik nooit gemogen, mag ik nog steeds niet en mag van mij lekker optyfen. Achterlijke knuffelmocro.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klote voor Donald.
K las het net ook. Beetje raar dat Perez via de rechtbank zijn plek terug willen winnen. En dat hij stopt zal wel meevallen want hij kan nog makkelijk een aantal jaar mee in Nederland. Ik hoop eigenlijk stiekem dat hij toch bij Ajax 1 blijft want voetballen kan hij echt wel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:44 schreef El-Salvador het volgende:
Weet niet of het al gepost is? ZO nee, vreemd leest er nou niemand Sportweek (papieren versie) hier?
Kenneth Perez: "Het is of Ajax, of ik stop er wellicht mee"
Al gepost? Ik heb ook maar een baan.
arbeiderquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:44 schreef El-Salvador het volgende:
Al gepost? Ik heb ook maar een baan.
Je bent weer in je ouderwetse prutspost-kwaliteit aan het vervallen?quote:
Check het filmpje maar op Youtube en trek zelf je conclusies maar.quote:
Teruglezen helpt je meer denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
'het filmpje op youtube' daar kan ik nog geen fuck mee
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Jasza het volgende:
Wat een video weerquote:
Zo een onnoemelijke tyfushekel aan die gast, echt ongelofelijk. Dat juist hij toonbeeld moet zijn voor de zogenaamde integratie.. gadverdamme!quote:
Je moet maar zo bedenken dat hij nu in ieder geval bij FC buitenlander feestjes viert en niet in Amsterdam!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zo een onnoemelijke tyfushekel aan die gast, echt ongelofelijk. Dat juist hij toonbeeld moet zijn voor de zogenaamde integratie.. gadverdamme!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef Frutsel het volgende:
Misschien rare vraag, maar weet iemand me een foto te showen met Van Basten samen met Cvitanich en Sulejmani?
Ik had een fijner gevoel gehad als hij een feestje vierde in de donkerste krochten van de helquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je moet maar zo bedenken dat hij nu in ieder geval bij FC buitenlander feestjes viert en niet in Amsterdam!
Wat moet JIJ daar nou meequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef Frutsel het volgende:
Misschien rare vraag, maar weet iemand me een foto te showen met Van Basten samen met Cvitanich en Sulejmani?
Eindhoven dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik had een fijner gevoel gehad als hij een feestje vierde in de donkerste krochten van de hel
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een waardige vervanger zullen we nooit krijgen, niemand kan KJH vervangen.
Misschien wel omdat er in Amsterdam niks te vieren is?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je moet maar zo bedenken dat hij nu in ieder geval bij FC buitenlander feestjes viert en niet in Amsterdam!
wat wil hij bereiken vraag ik me dan af. of hij nu bij ajax 1 of 2 meetraint, in het weekend zittie op de tribune (waarschijnlijk). neem je verlies, accepteer dat je er niet bij zit en zoek een andere club.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
K las het net ook. Beetje raar dat Perez via de rechtbank zijn plek terug willen winnen. En dat hij stopt zal wel meevallen want hij kan nog makkelijk een aantal jaar mee in Nederland. Ik hoop eigenlijk stiekem dat hij toch bij Ajax 1 blijft want voetballen kan hij echt wel.
Zijn bang voor emquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Catch22- het volgende:
@iedereen: waarom krijgt Angstgegner zoveel aandacht?
Wie?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Catch22- het volgende:
@iedereen: waarom krijgt Angstgegner zoveel aandacht?
quote:Slecht nieuws vanuit het Finse Lahti! De bouw van het Litmanen-standbeeld loopt (alweer) vertraging op. Zodoende wordt er in Jari's geboorteplaats alweer anderhalf jaar gesteggeld over het bronzen eerbetoon voor de levende legende. Onze betrokken Finse Ajax Life-correspondent Pasi Savitie houdt de boel nauwlettend in de gaten. Hij is niet erg te spreken over de projectleiders. 'Ik was hier al bang voor. Wat een amateurs. Dit verdient Jari niet!'
Ook nieuwe Jari-website
Desondanks verwacht Pasi dat de website www.littipatsas.fi binnen een paar weken gelanceerd wordt. 'Het is de bedoeling dat de site ook in het Nederlands te bekijken is, zodat alle Ajax-fans een donatie kunnen doen. Ik houd jullie op de hoogte!'
quote:Eind juli ontvingen wij een brief van de gemeente Tilburg, waarin de vervoersregeling van het nieuwe seizoen werd gecommuniceerd. Voor het komende seizoen is Willem II-Ajax een 'midden risicowedstrijd' (categorie B) voor de gemeente Tilburg. Ajacieden zijn alleen welkom met een verplichte buscombi. Direct na ontvangst van de brief hebben we bezwaar aangetekend tegen het besluit. Hierbij hebben we gewezen op het goede verloop van de regeling vorig jaar en ook op het beleid van de gemeente Tilburg.
Tilburgs beleid?
Het Tilburgse beleid houdt in, dat wanneer een regeling goed verloopt, deze in het daarop volgende jaar aangepast kan worden. Dit geldt overigens ook de andere kant op, zoals we vorig jaar hebben gemerkt toen we van vrij vervoer in mei 2007 naar een buscombi gingen.
Onderbouwing
Het besluit om de Ajax-supporters dit jaar weer met een buscombi te vervoeren, wordt door de gemeente Tilburg onderbouwd met de volgende argumenten:
-Het gedrag van twee jaar geleden staat nog vers op het netvlies, vorig jaar is bij een incident een steward mishandeld.
-Het gedrag van Ajax-supporters in Zwolle zorgt ervoor dat de gemeente voet bij stuk houdt met betrekking tot de vervoerswijze.
Trouwe supporters de dupe
Dat deze regeling de vaste, trouwe uitkaarthouders treft die geen overlast veroorzaken doet niet ter zake. De gemeente Tilburg scheert erg makkelijk alle supporters over één en dezelfde kam. Inmiddels hebben we opnieuw een brief gestuurd naar de gemeente Tilburg om tot een acceptabele vervoersregeling te komen.
Wedstrijdoverleg
Volgende week dinsdag volgt een bezoek aan Tilburg voor het wedstrijdoverleg. Na afloop hiervan is duidelijk welke vervoerswijze definitief is en zal de informatie over de kaartverkoop bekend zijn.
Heldquote:
Jari is het nog niet verleerdquote:Litmanen tilde de stand naar 6-1 door een strafschop te benutten en bepaalde de eindstand op 8-1 met een stift over de keeper.
jwtquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Paaskonijn defence force is ook weer back in town.
ben niet de enige dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wie?Die posts van hem heb ik zowaar overheen gelezen.
We hebben als Spakenburg die Werkendammers afgelopen seizoen in de competitie twee keer gek gemaakt, moet ik hier nou ook nog een keer beginnen?quote:
Je denkt toch niet dat ik een of andere blinde idioot die Johnny Heitinga als de held van Amsterdam beschouwt, serieus neem. Vraag me af of jij woensdagavond nog wel met mij in discussie durft te gaan, want ik kan je nu al verzekeren dat van een oorwassing geen sprake zal zijn..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Gast scheer je for god sake nou eens weg en kom woensdag na de oorwassing maar weer terug.
Even anderhalve maand uit VBL geweest, dus ben niet geheel op de hoogtequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:34 schreef Fortitudo het volgende:
zou wel een stunt zijn als ook huntelaar naar real madrid gaat6 nederlanders
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een of andere blinde idioot die Johnny Heitinga als de held van Amsterdam beschouwt, serieus neem. Vraag me af of jij woensdagavond nog wel met mij in discussie durft te gaan, want ik kan je nu al verzekeren dat van een oorwassing geen sprake zal zijn..
Logisch, maar jammer dat er nu nog twee spelers zijn die een deel van de voorbereiding missen.quote:Suarez en Bruno Silva geselecteerd
dinsdag 12 augustus, door aegon, apeldoorn, 07:05u, ad sportwereld
MONTEVIDEO - De Uruguayaanse bondscoach Oscar Tabarez heeft twintig spelers geselecteerd voor de oefenwedstrijd op 20 augustus in Sapporo tegen Japan. Onder hen de Ajacieden Bruno Silva en Luis Suarez.
Uruguay bereidt zich voor op de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Colombia en Ecuador begin september
Dus als ze 2 keer met 8-0 op de broek krijgen, waarbij 8 persoonlijke fouten van Wielaert, ben je nog steeds trots op je cluppie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:35 schreef Angstgegner het volgende:
Ook jou zal het lachen nog vergaan. Als Twente wordt uitgeschakeld gaan ze in ieder geval met opgeheven hoofd ten onder. Ajax was echter het lachertje van Europa na de desastreuze uitschakelingen tegen de 'gerenommeerde' topploegen FC Kopenhagen en Slavia Praag.
Laat die gast nou, hij wordt saai.......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus als ze 2 keer met 8-0 op de broek krijgen, waarbij 8 persoonlijke fouten van Wielaert, ben je nog steeds trots op je cluppie?
quote:
Ik snap die frustraties bij die jongen wel. Waarschijnlijk heeft hij voor zijn 13e verjaardag van zijn moeder een shirtje gekregen van Twente met Wieleart erop gedrukt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Laat die gast nou, hij wordt saai.......
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik snap die frustraties bij die jongen wel. Waarschijnlijk heeft hij voor zijn 13e verjaardag van zijn moeder een shirtje gekregen van Twente met Wieleart erop gedrukt.
Zou dan toch zonde zijn dat Wieleart ineens ergens anders gaat voetballen.
dan heeft Nederland toch ook een oefenwedstrijd, dus veel zullen ze niet missen. Behalve dan wat training met de jeugdspelersquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Logisch, maar jammer dat er nu nog twee spelers zijn die een deel van de voorbereiding missen.
Ik moest lachen bij het mental image van Angstgegner die achter zijn pc verwoede pogingen doet dit verhaal tegen te sprekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik snap die frustraties bij die jongen wel. Waarschijnlijk heeft hij voor zijn 13e verjaardag van zijn moeder een shirtje gekregen van Twente met Wieleart erop gedrukt.
Zou dan toch zonde zijn dat Wieleart ineens ergens anders gaat voetballen.
quote:Kwestie Perez: Ajax leert niet van het verleden
De voetballerij is en blijft een dynamische wereld waarin vrijwel dagelijks interessante ontwikkelingen plaatsvinden. Hierdoor kan het gebeuren dat je - kort voordat je naar een zuidelijk gelegen vakantieadres wilt vertrekken - wordt verzocht om een reactie te geven op de laatste zet van Kenneth Perez in het conflict dat hij heeft met zijn werkgever Ajax.
Het verhaal van Perez is bekend. Na twee jaar FC Kopenhagen, drie jaar MVV en zeven jaar AZ, werd hij in de zomer van 2006 door technisch directeur Martin van Geel naar Ajax gehaald. Toen bleek dat hij zich onder trainer Henk ten Cate veelal tevreden moest stellen met invalbeurten, vertrok Perez in de zomer van 2007 naar PSV om vervolgens een half jaar later weer terug te keren naar Ajax. Van Perez is ook bekend dat hij een zeer mondige speler is die zich niet met een kluitje in het riet laat sturen.
Direct aan het begin van de voorbereiding van dit seizoen heeft de nieuwe Ajax trainer Marco van Basten aangegeven dat hij bij Ajax wilde werken met een selectie van 24 spelers. Aangezien de selectie op dat moment zo’n 32 spelers telde dienden er spelers af te vallen. De eerste shifting werd op maandag 4 augustus bekend gemaakt: Kenneth Perez, Albert Luque, Jurgen Colin en Laurent Delorge werden teruggezet naar de Amsterdamse beloftes.
Perez was woedend over deze stap, ook omdat interim algemeen directeur Henri van der Aat vorige week woensdag te kennen gaf dat Ajax niet wilde meewerken aan een (door Perez gewenste) oplossing. Op de website van zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink (foto, rechts) stelde Perez dat 'de fatsoensnormen lijken te zijn verdwenen bij Ajax sinds Van Basten aan het roer is'. Daarnaast meende Perez dat Ajax hem verhindert zijn beroep uit te oefenen. Van Basten heeft hierop aangegeven dat Ajax 2 ook betaald voetbal is waar Perez zijn werk zou kan doen. Inmiddels heeft de Deense aanvallende middenvelder de arbitragecommissie van de KNVB verzocht de Amsterdamse club te veroordelen hem met onmiddellijke ingang weer toe te staan te trainen met de eerste elftal.
Hoe zal deze zaak nu naar verwachting verder verlopen?
Uitgangspunt is dat een werknemer (Perez) recht op werk heeft. Als een werkgever (Ajax) de werknemer niet tewerk wenst te stellen in de overeengekomen functie, dient zij daarvoor gegronde redenen aan te voeren. Een gegronde reden is bijvoorbeeld dat de werknemer slecht functioneert (disfunctioneren). Een disfunctionerende werknemer kan -onder omstandigheden- een andere (lagere) functie worden aangeboden (met behoud van salaris). Als een werknemer hier niet mee akkoord wenst te gaan kan hij bij de rechter om wedertewerkstelling in de overeengekomen functie verzoeken. De rechter zal dan eerst beoordelen of de aangeboden functie wel een andere is dan de overeengekomen functie. Vervolgens zal de rechter beoordelen of er redenen zijn waarom de werknemer de lagere functie in beginsel zou dienen te accepteren, bijvoorbeeld disfuctioneren. Indien deze er niet zijn zal de werkgever de werknemer zijn overeengekomen werkzaamheden uit moeten laten oefenen.
De eerste vraag in deze zaak is dus of Ajax daadwerkelijk Perez verhindert zijn overeengekomen functie uit te oefenen.
In dit verband zijn twee zaken uit het (recente) verleden erg interessant. Ten eerste is er natuurlijk de zaak tussen de spelers Rob Witschge, Regi Blinker, Pablo Sánchez, Fernando Picun en Igor Korneev en Feyenoord. Feyenoord trainer Arie Haan zette deze spelers uit de A-selectie van Feyenoord. De spelers spanden daarop een arbitrageprocedure aan. In deze arbitrageprocedure overwoog de arbitragecommissie van de KNVB dat een club in beginsel het recht heeft om een speler met een zogenoemd A-contract uit te sluiten van een trainingskamp en mag verplichten om wedstrijden met de beloften te spelen. Het weigeren van toegang tot de reguliere trainingen van de A-selectie kon echter niet door de beugel. Van doorslaggevend belang in deze zaak was dat Feyenoord werkte met zogenaamde A- en B-contracten. De spelers in deze zaak hadden allemaal een A-contract (de in deze zaak overeengekomen functies).
De tweede zaak die van belang is, is die tussen Olaf Lindenbergh en Ajax. Iets meer dan een jaar geleden (op maandag 7 augustus 2007) werd Olaf Lindenbergh de toegang tot het trainingsveld van Ajax geweigerd door trainer Henk ten Cate. Naar aanleiding van vragen van Lindenberg gaf de technisch directeur Martin van Geel toen als commentaar dat Henk ten Cate had besloten dat Lindenbergh niet het niveau van Ajax had. Daarom diende hij bij Jong Ajax te trainen. Geconfronteerd met de hier eerder genoemde Feyenoord-zaak stelde de Ajax leiding dat er bij Ajax geen sprake was van een contract voor de A-, B- of zelfs C-selectie. "Iedereen heeft dezelfde arbeidsovereenkomst en de trainer geeft vervolgens aan wie waar speelt en traint."
Hetzelfde standpunt neemt Ajax nu in in de kwestie Perez. Eenieder kan echter aanvoelen dat Kenneth Perez tot dusver deel heeft uitgemaakt van de eerste selectie van de Amsterdammers en dat het voor hem een degradatie is om te worden teruggezet naar de beloftes. Het lijkt mij dan ook waarschijnlijk dat Perez in de arbitrageprocedure op dit punt gelijk zal krijgen van de arbitragecommissie van de KNVB.
De tweede vraag is of Ajax voldoende redenen kan aanvoeren waarom Perez de terugplaatsing naar de beloften zou moeten accepteren. De eisen die daaraan worden gesteld in het 'normale Nederlandse arbeidsrecht' zijn echter vrij streng. Zo dient een werkgever functioneringsgesprekken te voeren met de werknemer waarin deze laatste wordt gewezen op het disfunctioneren. Deze gesprekken dienen in beginsel ook te worden vastgelegd. Tevens dient de werknemer de mogelijkheid te krijgen zichzelf te verbeteren. Deze zaken zijn in het voetbal echter doorgaans niet (goed) geregeld. Hoewel voornoemde vereisten voor betaaldvoetbal organisaties in mindere mate zullen gelden, lijkt het onwaarschijnlijk dat Ajax het disfunctioneren van Kenneth Perez in voldoende mate aan zal kunnen tonen.
Om deze redenen lijkt de verwachting gerechtvaardigd dat Kenneth Perez gelijk zal krijgen van de arbitragecommissie van de KNVB, hetgeen waarschijnlijk zal betekenen dat Ajax wél het recht heeft om Perez uit te sluiten van trainingskampen en mag verplichten om wedstrijden met de beloften te spelen, maar Perez niet de toegang tot de reguliere trainingen van het eerste elftal mag ontzeggen. Aangezien Van Basten straks slechts met de 24 spelers van zijn keuze wil gaan werken, zal Ajax iets dienen te doen.
In de zaak met Olaf Lindenbergh kocht Ajax het contract van Lindenbergh uiteindelijk af en liet hem transfervrij naar Sparta Rotterdam vertrekken. Dit laatste is wat Perez wil, en naar mijn mening ook zal, bereiken. In de huidige situatie acht ik dit ook een redelijke oplossing.
Ajax heeft Perez niet meer nodig (op het trainingsveld), maar wil blijkbaar nog wel een transfersom voor hem ontvangen. Ajax had echter kunnen weten dat het zo niet werkt. Maar blijkbaar leert Ajax niet van het verleden. Wellicht dat dit in de toekomst verandert als oud-speler en advocaat Keje Molenaar bij de hoofdstedelingen wordt aangesteld als algemeen directeur.
Hein van den Hout is advocaat bij Stibbe te Amsterdam, PG Employment, Tax & Benefits, en houdt zich bezig met sportrecht.
Bron: Voetbalzone.nl
Zou mooi zijn, ik zie het alleen niet staan op de officiële site.quote:Trainer/coach Marco van Basten van Ajax laat op de officiele Ajax-site weten dat hij graag nog twee spelers aan het publiek wil laten tonen. De coach wil de namen nog niet cadeau geven, maar hij wil wel een verdediger en een middenvelder.
``Ik zal niet alles op alles zetten deze week de versterkingen te presenteren, want ook zonder de aanwinsten is hij zeer tevreden met zijn selectie.``
"Ik ben niet het soort trainer dat tien miljoen euro voor een speler wil betalen, terwijl die in werkelijkheid maar vijf miljoen euro waard is. Wij halen de beste spelers, maar op een verantwoorde wijze. Elk jaar worden weer dezelfde buitensporige bedragen gevraagd. Soms is het verstandig om tot het laatste moment te wachten."
"Als het deze week niet lukt één of twee nieuwe spelers aan te trekken, dan kunnen we het best nog iets langer wachten. Ik ben gelukkig met de ploeg die ik nu heb, maar er moeten zeker nog enkele versterkingen bij," aldus de trainer van Ajax.
bron: http://ajaxf-side.nl/
Dus bullshit, maar da's logisch......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:09 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, ik zie het alleen niet staan op de officiële site.
Alles voor de kijkcijfers!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:13 schreef JOHAN410 het volgende:
Denk het ook ja dan ben je toch zielig als je helemaal van die quotes gaat verzinnen
Ik zal het doorgeven.quote:
En terecht. Kansloze actie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:25 schreef Fathom het volgende:
Feyenoord betreurt door Ajax-fans ontworpen shirts
Feyenoord heeft teleurgesteld gereageerd op de provocerende shirts die de Ajax-supporters hebben laten maken met oog op de Klassieker van 21 september. De Amsterdammers hebben shirts ontworpen met daarop een afbeelding van het bombardement in Rotterdam.
Feyenoord eist nu dat Ajax de shirts afpakt. "Zulke shirts willen wij absoluut niet in ons stadion", aldus Guido Vader woordvoerder van de Rotterdamse club tegenover het AD. "Wij betreuren zulke uitingen, die kwetsend zijn."
Feyenoord en Ajax ontmoeten elkaar op 21 september in de Kuip. Beide ploegen hebben echter afspraken gemaakt over uitingen van supporters. Er mogen alleen spanddoeken, shirts en vlaggen mee het stadion in die de club aanmoedigen.
Trieste lui die die shirts hebben gemaakt, dragen. Inderdaad weg ermee!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:25 schreef Fathom het volgende:
Feyenoord betreurt door Ajax-fans ontworpen shirts
Feyenoord heeft teleurgesteld gereageerd op de provocerende shirts die de Ajax-supporters hebben laten maken met oog op de Klassieker van 21 september. De Amsterdammers hebben shirts ontworpen met daarop een afbeelding van het bombardement in Rotterdam.
Feyenoord eist nu dat Ajax de shirts afpakt. "Zulke shirts willen wij absoluut niet in ons stadion", aldus Guido Vader woordvoerder van de Rotterdamse club tegenover het AD. "Wij betreuren zulke uitingen, die kwetsend zijn."
Feyenoord en Ajax ontmoeten elkaar op 21 september in de Kuip. Beide ploegen hebben echter afspraken gemaakt over uitingen van supporters. Er mogen alleen spanddoeken, shirts en vlaggen mee het stadion in die de club aanmoedigen.
Sommige mensen hebben echt niks beters te doen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:09 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, ik zie het alleen niet staan op de officiële site.
El Principito.quote:
Een is al out for the seasonquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:42 schreef fuckbuddy het volgende:
Dus 2 erbij betekend dus ook 2 eraf.
Hij moest er al een handje vol spelers de deur wijzen.
Als het verhaal klopt dan zullen er dus wel 2 moeten vertekken lijkt me
K wil dat ook graag weten heb nog een paar kaarten nodig. Hoop dat je meer dan 1 kaart per cc kan kopen trouwens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef Egamer het volgende:
Ajax had toch een tijdje geleden interesse in de Noor Per Ciljan Skjelbred? Heb hem een paar keer zien voetballen (tegen NAC oa) en hij is echt een goede speler. Hij is inmiddels 20 jaar oud en waarschijnlijk is hij ook niet duur.
Nog een vraagje, wanneer kun je kaarten kopen voor de thuiswedstrijden van Ajax (Ajax - Roda JC bijv)?
Nu moet Real nog optyfen.quote:United is nog altijd volop in de race voor Dimitar Berbatov. Coach Alex Ferguson wil de Bulgaar per sé nog voor de start van de Premier League, aanstaand weekend, vastleggen. De relaties tussen de Mancunians en Tottenham zijn echter al enige tijd bekoeld, waardoor de onderhandelingen zeer moeizaam verlopen. (The Times)
bron: ajax.nlquote:Ajax neemt afstand van 'bommen-shirt'
Amsterdam, 12 aug 2008
Ajax heeft kennisgenomen van berichten op diverse websites over de verkoop van T-shirts met daarop afbeeldingen van het bombardement op Rotterdam. Ajax neemt nadrukkelijk afstand van deze ongepaste uiting.
De club betreurt het ook dat deze T-shirts in omloop zijn gebracht. Ajax hanteert het beleid dat de supporters zich met hun uitingen dienen te richten op het aanmoedigen van de eigen club. Het bewuste T-shirt staat haaks op dit beleid. Personen bij wie het T-shirt bij Ajax-wedstrijden wordt aangetroffen, wordt de toegang tot het stadion (bij thuiswedstrijden) en de bus of trein (bij uitwedstrijden) geweigerd.
Er is toch ook een gerucht dat ze Henry voor 27 miljoen euro willen kopen.. laat ze maar achter die 2 aan gaan..quote:
quote:
Het tegenovergestelde?quote:
quote:SIR Alex Ferguson is ready to pull the plug on the hunt for Dimitar Berbatov and move for Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar.
United have chased Berbatov for more than a year and believed they could land him for £28m.
Spurs are willing to do business for the want-away 27-year-old but have insisted on waiting until manager Juande Ramos finds a replacement.
Now Ferguson says he is ready to look elsewhere, with the likes of the former Ajax player of the year top of his shopping list.
"We are looking at some options at the moment - three or four different options in the striking department, which I hope will come to a happy conclusion," he said. "Hopefully we will have someone in for the start of the season."
The Berbatov deal has also been complicated by the public spat between Ferguson and Spurs chairman Daniel Levy, who reported United to the Premier League for trying to lure Berbatov to Old Trafford, but it is understood he is willing to let him go.
Disappointed
And Ramos is keen to sell, having been disappointed with the forward's attitude since learning of United's interest.
A new face will go a long way to deciding the future of Louis Saha, who has been linked with moves to Sunderland, West Ham, Paris St Germain and Monaco.
It still seems likely he will be shown the door - having not figured in any of United's pre-season schedule - although Fergie has offered the injured-prone Frenchman a lifeline.
Fergie said: "He's on a programme at the moment that we feel will get him to 100 per cent fitness. I think it's about his confidence. That will enable him to get back and we are very confident about that now.
"He's such a fantastic player. You don't want to give up on a player like that just because of a few injuries.
"When he's fit he's absolutely explosive and will guarantee 20-odd goals a season."
Fergie has been boosted by the news that Wayne Rooney should be fit for the start of the season after overcoming a mystery virus.
"We think we have a big job to get him ready for next week, but with seven or eight days training he may just make it. He's much, much better," said the United boss. "Hopefully we can get him ready for Newcastle."
Tegen Roda is dat geen probleem, denk zo rond de 20e van deze maand dat het wel kanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
K wil dat ook graag weten heb nog een paar kaarten nodig. Hoop dat je meer dan 1 kaart per cc kan kopen trouwens.
Nouja Real heeft naar het schijnt ook nog steeds interesse in Huntelaar. Dus ja zij zijn samen met Manchester de meest concrete clubs als ik de geruchten van de laatste maanden erbij pak.quote:
Jij zit dit de hele tijd al te zeggen, natuurlijk kan het maar er is nog steeds niks concreets tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:13 schreef patrickt37 het volgende:
Geloof me, Huntelaar blijft niet.
Blijft hij wel, eet ik................op
Pacman in the house.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:13 schreef patrickt37 het volgende:
Geloof me, Huntelaar blijft niet.
Blijft hij wel, eet ik................op
Je ziet bij interviews met KJ aan zijn houding/gezichtsuitdrukking dat er meer speelt. Ook heeft hij nog nooit concreet gezegd dat hij volgend seizoen voor Ajax speelt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij zit dit de hele tijd al te zeggen, natuurlijk kan het maar er is nog steeds niks concreets tot nu toe.
Beetje mager bericht. Huntelaars naam wordt genoemd en verder helemaal niets.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Beetje mager bericht. Huntelaars naam wordt genoemd en verder helemaal niets.
Volgens mij ben je een van de weinigen die dat ziet....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je ziet bij interviews met KJ aan zijn houding/gezichtsuitdrukking dat er meer speelt. Ook heeft hij nog nooit concreet gezegd dat hij volgend seizoen voor Ajax speelt.
Volgens mij heeft hij dat een tijdje geleden ontkracht door te zeggen dat alles kan voor 31 augustus maar dat hij er in principe vanuit gaat dat Huntelaar blijft.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Van Basten heeft me verzekerd dat er niemand meer weggaat als de voorbereiding is begonnen, als KJH dus weggaat mag van Basten er linea-recta achteraan, ja, zonder 1 wedstijd gespeeld te hebben..
Het is tijd dat ze bij Ajax een nokken met het in de maling nemen van de supporters, de AT was al een schandalige vertoning....
Gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef patrickt37 het volgende:
Huntelaar: 'Ik wil op het hoogste niveau spelen'
- Datum: 11-aug-2008 01:07
Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) heeft een transfer nog niet uit zijn hoofd gezet. De aanvoerder van Ajax wordt dagelijks met clubs uit Europa in verband gebracht. Volgens de Engelse media maakte de spits indruk met zijn goal tegen Arsenal, afgelopen vrijdag, op het Amsterdam Tournament.
Op de vraag van Sky Sports of zijn toekomst wellicht in de Engelse Premier League ligt, antwoordde de oud Heerenveen-spits: ‘Ik weet het niet, ik zie wel, maar natuurlijk wil ik in de toekomst in het buitenland spelen.’ Huntelaar, die dinsdag zijn 25e verjaardag viert, besluit: ‘Ik wil op het hoogste niveau spelen, maar op dit moment ben ik in dienst van Ajax, dus ik zie wel wat er gebeurt.’(MB)
Bullshitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar blijft, want er is geen club die de hoofdprijs voor hem wil betalen.
Dat denk ik ook, tevens zijn de mensen die er nu zitten wat minder geld belust, sterker nog zo geven erg veel uit momenteel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar blijft, want er is geen club die de hoofdprijs voor hem wil betalen.
Eerste optiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef OudFruit het volgende:
Als hij alsnog weggaat, gooi ik mijn seizoenkaart in de verkoop voor 1 symbolische euro, net zoveel als de club mij dan waard is...
dan koop ik hem van jequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef OudFruit het volgende:
Als hij alsnog weggaat, gooi ik mijn seizoenkaart in de verkoop voor 1 symbolische euro, net zoveel als de club mij dan waard is...
Als Man united komt een van zijn droomclubs en het is 1-2 dagen voor het eind van de transferperiode en Man united komt er met tottenham niet uit dan betalen ze de volle mep maar hebben ze Huntelaar toch echt binnen. Hetzelfde geldt voor Real Madrid natuurlijk dus eigenlijk is het te hopen dat Robinho blijft en Berbatov alsnog naar Man United gaat. Voor de rest zijn er geen echte top clubs die geintereseerd zijn in Huntelaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Engelse berichten slaan helemaal nergens op. Huntelaar geeft echt een duidelijk signaal af in interviews dat hij dit jaar aanvoerder is van Ajax en kampioen wil worden. Ik heb juist helemaal niet het gevoel dat er iets anders speelt. Ik denk zelfs dat de grote clubs een beetje twijfelen over Huntelaar en willen wachten tot hij wat goedkoper is.
@ Jasza Bedankt!! Dat is goed nieuws.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:36 schreef BB-boy het volgende:
Hoeveel heeft United voor Berbatov over?
Spurs kennende zullen ze nog wel een miljoentje 3 of 4 meer vragen.quote:Diverse Engelse kranten stellen dat Manchester United al een bod van 25 miljoen euro op Berbatov heeft uitgebracht.
0,0 concreet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:46 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zie bericht boven je van @Wooldoor.
Als de grote clubs het een beetje benauwd krijgen willen ze best geld op tafel leggen inderdaad. Maar Ajax heeft zijn lesje toch wel geleerd hopelijk. Je kan onmogelijk je beste speler verkopen zo vlak voor het einde van de transferperiode zonder je seizoen te verkloten. En hij lijkt mij dat het bestuur dat er nu zit wat minder naar het geld kijkt en meer naar het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:40 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Als Man united komt een van zijn droomclubs en het is 1-2 dagen voor het eind van de transferperiode en Man united komt er met tottenham niet uit dan betalen ze de volle mep maar hebben ze Huntelaar toch echt binnen. Hetzelfde geldt voor Real Madrid natuurlijk dus eigenlijk is het te hopen dat Robinho blijft en Berbatov alsnog naar Man United gaat. Voor de rest zijn er geen echte top clubs die geintereseerd zijn in Huntelaar.
Dan zullen ze ook wel de hoofdprijs voor Huntelaar betalen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Spurs kennende zullen ze nog wel een miljoentje 3 of 4 meer vragen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
Arbitrage van Perez dient pas 25 augustus.
Huntelaar is geen eerste optie bij die grotere clubs maar zal zeker in hun lijstjes voor komen, en voorlopig is het erg rustig op de transfermarkt op spitsengebied.quote:
quote:'Lindgren in belangstelling Juventus'
dinsdag 12 augustus, door litmanen88, Amsterdam, 15:27u, soccernews
Nu Ajax-aanvaller Klaas Jan Huntelaar onhaalbaar lijkt voor Juventus, wil de Italiaanse nu een andere Ajacied inlijven. Volgens de website AjaxToday.nl wil de club uit Turijn graag middenvelder Rasmus Lindgren aantrekken. De website meldt dat De Oude Dame een bod heeft gedaan van 5,2 miljoen euro op de Zweed. Ajax heeft het bod inmiddels in beraad.
Juventus is, na het wegvallen van Cristiano Zanetti en Marco Marchionni, op zoek naar nieuwe middenvelders. Niet alleen Rasmus Lindgren staat in de belangstelling, maar ook Alberto Aquilani (AS Roma) en Nenad Kovacevic (RC Lens) staan op de verlanglijst van Juventus.
Rasmus Lindgren keerde afgelopen winter terug bij Ajax, nadat hij eerder door de Amsterdammers aan FC Groningen verkocht werd. Bij Ajax kan Lindgren onder trainer Marco van Basten rekenen op een basisplaats als verdedigende middenvelder.
litmanen88 blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wie verzint die berichten toch iedere keer.
Sommige mensen hebben echt geen leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wie verzint die berichten toch iedere keer.
Wehehe, die heb ik ff in dit topic gegooit Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:35 schreef OudFruit het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt geen leven.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt niks beters te doen...
quote:'RSC Anderlecht wil Biglia ruilen voor Vertonghen'
Gepubliceerd op 2008-08-12 14:21:27 door Jeronimo
'RSC Anderlecht wil Biglia ruilen voor Vertonghen' EXCLUSIEF - De onderhandelingen tussen Ajax en RSC Anderlecht over de Argentijnse middenvelder Lucas Biglia lijken te zijn losgebarsten. Eerder meldde La Dernière Heure al dat Ajax samen met Paris Saint-Germain en Racing Santander geïnteresseerd was in de éénmalige international. Bronnen binnen Ajax melden vandaag aan AjaxToday.nl dat Anderlecht heil ziet in een ruil tussen Lucas Biglia en Ajacied Jan Vertonghen.
Het is echter de vraag of Ajax akkoord zal gaan met het voorstel. De Amsterdammers zullen naast de ruil namelijk nog één miljoen euro moeten betalen voor Biglia. Bovendien lijkt Vertonghen dit seizoen af te stevenen op een basisplaats onder Marco van Basten. Zijn contract loopt tot juni 2011.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |