Dichtbij? Over 3 weken pas de eerste uitwedstrijd en over 5 weken pas de eerste thuiswedstrijdquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:36 schreef Blight het volgende:
Gelukkig komt de seizoenstart nu echt dichtbij. Ik heb er zin in.
Da's toch om voordat je het weet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Dichtbij? Over 3 weken pas de eerste uitwedstrijd en over 5 weken pas de eerste thuiswedstrijd
Duurt mij allemaal nog veel te lang.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Dichtbij? Over 3 weken pas de eerste uitwedstrijd en over 5 weken pas de eerste thuiswedstrijd
Kun je nog geen oordeel over vellen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Offensief alle vertrouwen in, defensief geen enkel vertrouwen in.
Kampioenschap zit er in... Maar Europees wordt het weer vroeg exit.
Als we dan maar kampioen worden, boeit me een vroege Europese exit niet zo. Kampioenschap betekent ook meteen zes CL-wedstrijden volgend seizoen, (te) lang geleden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Offensief alle vertrouwen in, defensief geen enkel vertrouwen in.
Kampioenschap zit er in... Maar Europees wordt het weer vroeg exit.
Mwah, we hadden nu Anita die het leuk deed, maar er stond verder helemaal niets.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kun je nog geen oordeel over vellen.
We kunnen pas een oordeel vellen wanneer de ontbrekende spelers terug zijn, en wanneer Oleguer zijn draai heeft gevonden.
Was je het niet zat, na elk jaar onder HTC geen CL te halenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we dan maar kampioen worden, boeit me een vroege Europese exit niet zo. Kampioenschap betekent ook meteen zes CL-wedstrijden volgend seizoen, (te) lang geleden.
Is dit een retorische vraag?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was je het niet zat, na elk jaar onder HTC geen CL te halen
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we dan maar kampioen worden, boeit me een vroege Europese exit niet zo. Kampioenschap betekent ook meteen zes CL-wedstrijden volgend seizoen, (te) lang geleden.
quote:
Zuur voor die jongen, dit had toch wel het seizoen van zijn doorbraak moeten worden. Nu maar afwachten of en hoe hij hiervan terugkomt......quote:Zware kniekwetsuur Donald
maandag 11 augustus, door cheyennebonobo4, Amsterdam, 11:10u, www.ajax.nl
Mitchell Donald heeft in de wedstrijd tegen Internazionale FC de voorste kruisband in zijn linkerknie afgescheurd. Dat werd maaandagmorgen duidelijk. Het seizoen is daarmee nu al voorbij voor de 19-jarige middenvelder.
Donald wordt naar verwachting op korte termijn geopereerd aan de linkerknie. De Amsterdammer liep de zware blessure zaterdag, kort na de rust van het treffen met Internazionale op. Ajax verloor het tweede duel op het LG Amsterdam Tournament met 0-1.
Ik volg je serieus even niet.quote:
Alex zou leuk zijn, maar ik geloof er niet zo in.quote:Zal Alex dan nog komen? Of rolt er nog iets uit de mogelijke samenwerking met Arsenal. Schijnt dat de intentie voor het laatste er zeker is, maar nog geen speler naar Amsterdam wilde.
Godskolere, begint het nu al? Ik snap dat werken met teveel voetballers lastig is, maar ik weet niet of iedereen dan maar wegdoen wel zo'n goed plan is als het zo doorgaat, straks hebben we halverwege niet eens genoeg mensen om er 11 op te stellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |