Inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klote voor Donald.
K las het net ook. Beetje raar dat Perez via de rechtbank zijn plek terug willen winnen. En dat hij stopt zal wel meevallen want hij kan nog makkelijk een aantal jaar mee in Nederland. Ik hoop eigenlijk stiekem dat hij toch bij Ajax 1 blijft want voetballen kan hij echt wel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:44 schreef El-Salvador het volgende:
Weet niet of het al gepost is? ZO nee, vreemd leest er nou niemand Sportweek (papieren versie) hier?
Kenneth Perez: "Het is of Ajax, of ik stop er wellicht mee"
Al gepost? Ik heb ook maar een baan.
arbeiderquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:44 schreef El-Salvador het volgende:
Al gepost? Ik heb ook maar een baan.
Je bent weer in je ouderwetse prutspost-kwaliteit aan het vervallen?quote:
Check het filmpje maar op Youtube en trek zelf je conclusies maar.quote:
Teruglezen helpt je meer denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
'het filmpje op youtube' daar kan ik nog geen fuck mee
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Jasza het volgende:
Als wij kampioen worden komtie zeker weer vrolijk doen bij ons
Wat een video weerquote:
Zo een onnoemelijke tyfushekel aan die gast, echt ongelofelijk. Dat juist hij toonbeeld moet zijn voor de zogenaamde integratie.. gadverdamme!quote:
Je moet maar zo bedenken dat hij nu in ieder geval bij FC buitenlander feestjes viert en niet in Amsterdam!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zo een onnoemelijke tyfushekel aan die gast, echt ongelofelijk. Dat juist hij toonbeeld moet zijn voor de zogenaamde integratie.. gadverdamme!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef Frutsel het volgende:
Misschien rare vraag, maar weet iemand me een foto te showen met Van Basten samen met Cvitanich en Sulejmani?
Ik had een fijner gevoel gehad als hij een feestje vierde in de donkerste krochten van de helquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je moet maar zo bedenken dat hij nu in ieder geval bij FC buitenlander feestjes viert en niet in Amsterdam!
Wat moet JIJ daar nou meequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef Frutsel het volgende:
Misschien rare vraag, maar weet iemand me een foto te showen met Van Basten samen met Cvitanich en Sulejmani?
Eindhoven dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik had een fijner gevoel gehad als hij een feestje vierde in de donkerste krochten van de hel
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een waardige vervanger zullen we nooit krijgen, niemand kan KJH vervangen.
Misschien wel omdat er in Amsterdam niks te vieren is?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je moet maar zo bedenken dat hij nu in ieder geval bij FC buitenlander feestjes viert en niet in Amsterdam!
wat wil hij bereiken vraag ik me dan af. of hij nu bij ajax 1 of 2 meetraint, in het weekend zittie op de tribune (waarschijnlijk). neem je verlies, accepteer dat je er niet bij zit en zoek een andere club.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
K las het net ook. Beetje raar dat Perez via de rechtbank zijn plek terug willen winnen. En dat hij stopt zal wel meevallen want hij kan nog makkelijk een aantal jaar mee in Nederland. Ik hoop eigenlijk stiekem dat hij toch bij Ajax 1 blijft want voetballen kan hij echt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |