quote:De redactie van Ajax.nl is op zoek naar een stagiair. Kandidaten volgen bij voorkeur een studie journalistiek of communicatie. Affiniteit met voetbal is een vereiste. De stageperiode bedraagt minimaal drie maanden, 40 uur per week.
Profiel:
bla
bla
bla[
http://www.ajax.nl/web/show/id=159918/contentid=67017
Trieste redenen, die steward was buiten het uitvak en dat 2e staat totaal los van WII-Ajaxquote:Onderbouwing
Het besluit om de Ajax-supporters dit jaar weer met een buscombi te vervoeren, wordt door de gemeente Tilburg onderbouwd met de volgende argumenten:
-Het gedrag van twee jaar geleden staat nog vers op het netvlies, vorig jaar is bij een incident een steward mishandeld.
-Het gedrag van Ajax-supporters in Zwolle zorgt ervoor dat de gemeente voet bij stuk houdt met betrekking tot de vervoerswijze.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef denthemen het volgende:
Echte 013 boyz gaan buiten de combi, je weetz
016?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef denthemen het volgende:
Echte 016 boyz gaan buiten de combi, je weetz
Toma, weet jij of het te doen is om met een clubcard van willem ii nog kaartjes te krijgen? Of is alles dan al uitverkocht?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:33 schreef toma het volgende:
[..]veel vrienden van me hebben een seizoenskaart.
Pas op je word het vak afgeslagen gekquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Toma, weet jij of het te doen is om met een clubcard van willem ii nog kaartjes te krijgen? Of is alles dan al uitverkocht?
Valt allemaal reuze mee johquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pas op je word het vak afgeslagen gek [ afbeelding ]
je kan maar 1 kaart p. seizoenskaart halen (vroeger altijd 2) maar mn vrienden hebben al extra kaarten gekocht, ik had geluk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Toma, weet jij of het te doen is om met een clubcard van willem ii nog kaartjes te krijgen? Of is alles dan al uitverkocht?
ach je moet niet uitbundig gaan juichen als er gescoord word voor Ajax en je verder een beetje gedeisd houden dan gebeurd er niksquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pas op je word het vak afgeslagen gek [ afbeelding ]
Ok thnx. Wordt afwachten dan of er wat te regelen is. Heb weinig zin in die kutcombi.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:58 schreef toma het volgende:
[..]
je kan maar 1 kaart p. seizoenskaart halen (vroeger altijd 2) maar mn vrienden hebben al extra kaarten gekocht, ik had geluk.
Ja joh, ze zijn niet overal zo gevaarlijk als jij he.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sethje loopt weer eens te provoceren, niet op letten joh.
Wat een bullshit, wat boeit het nou dat die gozer geblesseerd raakt. Lullig voor die jongen maar Van Basten zal er echt niet wakker van liggen hoor. Donald heeft op dit moment niks toe te voegen aan dit Ajax, en ik ben benieuwd of hij uberhaupt wel het niveau heeft om voor Ajax 1 te voetballen.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:32 schreef Jasza het volgende:
Het is klote voor die gast, maar voor Ajax maakt het verder weinig uit vind ik.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:36 schreef denthemen het volgende:
Sethje, wat jij van zijn blessure zal vinden zal mij ook een worst zijn. Ik reageerde enkel op het feit dat die jots weer eens iedereen over 1 kam wist te scheren, je hoeft je niet aangevallen te voelen
Ik wil me hierbij aansluiten.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Sterkte Donald, fuck Europees voetbal, kampioen van Nederland is het enige wat telt en Ali B heb ik nooit gemogen, mag ik nog steeds niet en mag van mij lekker optyfen. Achterlijke knuffelmocro.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:44 schreef Apfel. het volgende:
litmanen scoort 2 keer voor lathi (zijn nieuwe finse club).
Die Ali B zal wel hebben lopen balen dat de Open Dag bij FC Twente vanwege verbouwing niet doorging.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Sterkte Donald, fuck Europees voetbal, kampioen van Nederland is het enige wat telt en Ali B heb ik nooit gemogen, mag ik nog steeds niet en mag van mij lekker optyfen. Achterlijke knuffelmocro.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klote voor Donald.
K las het net ook. Beetje raar dat Perez via de rechtbank zijn plek terug willen winnen. En dat hij stopt zal wel meevallen want hij kan nog makkelijk een aantal jaar mee in Nederland. Ik hoop eigenlijk stiekem dat hij toch bij Ajax 1 blijft want voetballen kan hij echt wel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:44 schreef El-Salvador het volgende:
Weet niet of het al gepost is? ZO nee, vreemd leest er nou niemand Sportweek (papieren versie) hier?
Kenneth Perez: "Het is of Ajax, of ik stop er wellicht mee"
Al gepost? Ik heb ook maar een baan.
arbeiderquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:44 schreef El-Salvador het volgende:
Al gepost? Ik heb ook maar een baan.
Je bent weer in je ouderwetse prutspost-kwaliteit aan het vervallen?quote:
Check het filmpje maar op Youtube en trek zelf je conclusies maar.quote:
Teruglezen helpt je meer denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
'het filmpje op youtube' daar kan ik nog geen fuck mee
quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Jasza het volgende:
Als wij kampioen worden komtie zeker weer vrolijk doen bij ons
Wat een video weerquote:
Zo een onnoemelijke tyfushekel aan die gast, echt ongelofelijk. Dat juist hij toonbeeld moet zijn voor de zogenaamde integratie.. gadverdamme!quote:
Je moet maar zo bedenken dat hij nu in ieder geval bij FC buitenlander feestjes viert en niet in Amsterdam!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zo een onnoemelijke tyfushekel aan die gast, echt ongelofelijk. Dat juist hij toonbeeld moet zijn voor de zogenaamde integratie.. gadverdamme!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef Frutsel het volgende:
Misschien rare vraag, maar weet iemand me een foto te showen met Van Basten samen met Cvitanich en Sulejmani?
Ik had een fijner gevoel gehad als hij een feestje vierde in de donkerste krochten van de helquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je moet maar zo bedenken dat hij nu in ieder geval bij FC buitenlander feestjes viert en niet in Amsterdam!
Wat moet JIJ daar nou meequote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef Frutsel het volgende:
Misschien rare vraag, maar weet iemand me een foto te showen met Van Basten samen met Cvitanich en Sulejmani?
Eindhoven dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik had een fijner gevoel gehad als hij een feestje vierde in de donkerste krochten van de hel
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een waardige vervanger zullen we nooit krijgen, niemand kan KJH vervangen.
Misschien wel omdat er in Amsterdam niks te vieren is?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je moet maar zo bedenken dat hij nu in ieder geval bij FC buitenlander feestjes viert en niet in Amsterdam!
wat wil hij bereiken vraag ik me dan af. of hij nu bij ajax 1 of 2 meetraint, in het weekend zittie op de tribune (waarschijnlijk). neem je verlies, accepteer dat je er niet bij zit en zoek een andere club.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
K las het net ook. Beetje raar dat Perez via de rechtbank zijn plek terug willen winnen. En dat hij stopt zal wel meevallen want hij kan nog makkelijk een aantal jaar mee in Nederland. Ik hoop eigenlijk stiekem dat hij toch bij Ajax 1 blijft want voetballen kan hij echt wel.
Zijn bang voor emquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Catch22- het volgende:
@iedereen: waarom krijgt Angstgegner zoveel aandacht?
Wie?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Catch22- het volgende:
@iedereen: waarom krijgt Angstgegner zoveel aandacht?
quote:Slecht nieuws vanuit het Finse Lahti! De bouw van het Litmanen-standbeeld loopt (alweer) vertraging op. Zodoende wordt er in Jari's geboorteplaats alweer anderhalf jaar gesteggeld over het bronzen eerbetoon voor de levende legende. Onze betrokken Finse Ajax Life-correspondent Pasi Savitie houdt de boel nauwlettend in de gaten. Hij is niet erg te spreken over de projectleiders. 'Ik was hier al bang voor. Wat een amateurs. Dit verdient Jari niet!'
Ook nieuwe Jari-website
Desondanks verwacht Pasi dat de website www.littipatsas.fi binnen een paar weken gelanceerd wordt. 'Het is de bedoeling dat de site ook in het Nederlands te bekijken is, zodat alle Ajax-fans een donatie kunnen doen. Ik houd jullie op de hoogte!'
quote:Eind juli ontvingen wij een brief van de gemeente Tilburg, waarin de vervoersregeling van het nieuwe seizoen werd gecommuniceerd. Voor het komende seizoen is Willem II-Ajax een 'midden risicowedstrijd' (categorie B) voor de gemeente Tilburg. Ajacieden zijn alleen welkom met een verplichte buscombi. Direct na ontvangst van de brief hebben we bezwaar aangetekend tegen het besluit. Hierbij hebben we gewezen op het goede verloop van de regeling vorig jaar en ook op het beleid van de gemeente Tilburg.
Tilburgs beleid?
Het Tilburgse beleid houdt in, dat wanneer een regeling goed verloopt, deze in het daarop volgende jaar aangepast kan worden. Dit geldt overigens ook de andere kant op, zoals we vorig jaar hebben gemerkt toen we van vrij vervoer in mei 2007 naar een buscombi gingen.
Onderbouwing
Het besluit om de Ajax-supporters dit jaar weer met een buscombi te vervoeren, wordt door de gemeente Tilburg onderbouwd met de volgende argumenten:
-Het gedrag van twee jaar geleden staat nog vers op het netvlies, vorig jaar is bij een incident een steward mishandeld.
-Het gedrag van Ajax-supporters in Zwolle zorgt ervoor dat de gemeente voet bij stuk houdt met betrekking tot de vervoerswijze.
Trouwe supporters de dupe
Dat deze regeling de vaste, trouwe uitkaarthouders treft die geen overlast veroorzaken doet niet ter zake. De gemeente Tilburg scheert erg makkelijk alle supporters over één en dezelfde kam. Inmiddels hebben we opnieuw een brief gestuurd naar de gemeente Tilburg om tot een acceptabele vervoersregeling te komen.
Wedstrijdoverleg
Volgende week dinsdag volgt een bezoek aan Tilburg voor het wedstrijdoverleg. Na afloop hiervan is duidelijk welke vervoerswijze definitief is en zal de informatie over de kaartverkoop bekend zijn.
Heldquote:
Jari is het nog niet verleerdquote:Litmanen tilde de stand naar 6-1 door een strafschop te benutten en bepaalde de eindstand op 8-1 met een stift over de keeper.
jwtquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Paaskonijn defence force is ook weer back in town.
ben niet de enige dusquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wie?Die posts van hem heb ik zowaar overheen gelezen.
We hebben als Spakenburg die Werkendammers afgelopen seizoen in de competitie twee keer gek gemaakt, moet ik hier nou ook nog een keer beginnen?quote:
Je denkt toch niet dat ik een of andere blinde idioot die Johnny Heitinga als de held van Amsterdam beschouwt, serieus neem. Vraag me af of jij woensdagavond nog wel met mij in discussie durft te gaan, want ik kan je nu al verzekeren dat van een oorwassing geen sprake zal zijn..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Gast scheer je for god sake nou eens weg en kom woensdag na de oorwassing maar weer terug.
Even anderhalve maand uit VBL geweest, dus ben niet geheel op de hoogtequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:34 schreef Fortitudo het volgende:
zou wel een stunt zijn als ook huntelaar naar real madrid gaat6 nederlanders
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een of andere blinde idioot die Johnny Heitinga als de held van Amsterdam beschouwt, serieus neem. Vraag me af of jij woensdagavond nog wel met mij in discussie durft te gaan, want ik kan je nu al verzekeren dat van een oorwassing geen sprake zal zijn..
Logisch, maar jammer dat er nu nog twee spelers zijn die een deel van de voorbereiding missen.quote:Suarez en Bruno Silva geselecteerd
dinsdag 12 augustus, door aegon, apeldoorn, 07:05u, ad sportwereld
MONTEVIDEO - De Uruguayaanse bondscoach Oscar Tabarez heeft twintig spelers geselecteerd voor de oefenwedstrijd op 20 augustus in Sapporo tegen Japan. Onder hen de Ajacieden Bruno Silva en Luis Suarez.
Uruguay bereidt zich voor op de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Colombia en Ecuador begin september
Dus als ze 2 keer met 8-0 op de broek krijgen, waarbij 8 persoonlijke fouten van Wielaert, ben je nog steeds trots op je cluppie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 04:35 schreef Angstgegner het volgende:
Ook jou zal het lachen nog vergaan. Als Twente wordt uitgeschakeld gaan ze in ieder geval met opgeheven hoofd ten onder. Ajax was echter het lachertje van Europa na de desastreuze uitschakelingen tegen de 'gerenommeerde' topploegen FC Kopenhagen en Slavia Praag.
Laat die gast nou, hij wordt saai.......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus als ze 2 keer met 8-0 op de broek krijgen, waarbij 8 persoonlijke fouten van Wielaert, ben je nog steeds trots op je cluppie?
quote:
Ik snap die frustraties bij die jongen wel. Waarschijnlijk heeft hij voor zijn 13e verjaardag van zijn moeder een shirtje gekregen van Twente met Wieleart erop gedrukt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Laat die gast nou, hij wordt saai.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |