abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:51:07 #251
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60761500
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef Egamer het volgende:
Ajax had toch een tijdje geleden interesse in de Noor Per Ciljan Skjelbred? Heb hem een paar keer zien voetballen (tegen NAC oa) en hij is echt een goede speler. Hij is inmiddels 20 jaar oud en waarschijnlijk is hij ook niet duur.

Nog een vraagje, wanneer kun je kaarten kopen voor de thuiswedstrijden van Ajax (Ajax - Roda JC bijv)?
K wil dat ook graag weten heb nog een paar kaarten nodig. Hoop dat je meer dan 1 kaart per cc kan kopen trouwens.
#FreeHat
pi_60761549
quote:
United is nog altijd volop in de race voor Dimitar Berbatov. Coach Alex Ferguson wil de Bulgaar per sé nog voor de start van de Premier League, aanstaand weekend, vastleggen. De relaties tussen de Mancunians en Tottenham zijn echter al enige tijd bekoeld, waardoor de onderhandelingen zeer moeizaam verlopen. (The Times)
Nu moet Real nog optyfen.
pi_60761606
quote:
Ajax neemt afstand van 'bommen-shirt'

Amsterdam, 12 aug 2008
Ajax heeft kennisgenomen van berichten op diverse websites over de verkoop van T-shirts met daarop afbeeldingen van het bombardement op Rotterdam. Ajax neemt nadrukkelijk afstand van deze ongepaste uiting.
De club betreurt het ook dat deze T-shirts in omloop zijn gebracht. Ajax hanteert het beleid dat de supporters zich met hun uitingen dienen te richten op het aanmoedigen van de eigen club. Het bewuste T-shirt staat haaks op dit beleid. Personen bij wie het T-shirt bij Ajax-wedstrijden wordt aangetroffen, wordt de toegang tot het stadion (bij thuiswedstrijden) en de bus of trein (bij uitwedstrijden) geweigerd.
bron: ajax.nl
pi_60761682
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Er is toch ook een gerucht dat ze Henry voor 27 miljoen euro willen kopen.. laat ze maar achter die 2 aan gaan..
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef toma het volgende:

[..]

bron: ajax.nl
pi_60761692
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde?
quote:
SIR Alex Ferguson is ready to pull the plug on the hunt for Dimitar Berbatov and move for Ajax striker Klaas-Jan Huntelaar.

United have chased Berbatov for more than a year and believed they could land him for £28m.

Spurs are willing to do business for the want-away 27-year-old but have insisted on waiting until manager Juande Ramos finds a replacement.

Now Ferguson says he is ready to look elsewhere, with the likes of the former Ajax player of the year top of his shopping list.

"We are looking at some options at the moment - three or four different options in the striking department, which I hope will come to a happy conclusion," he said. "Hopefully we will have someone in for the start of the season."

The Berbatov deal has also been complicated by the public spat between Ferguson and Spurs chairman Daniel Levy, who reported United to the Premier League for trying to lure Berbatov to Old Trafford, but it is understood he is willing to let him go.

Disappointed

And Ramos is keen to sell, having been disappointed with the forward's attitude since learning of United's interest.

A new face will go a long way to deciding the future of Louis Saha, who has been linked with moves to Sunderland, West Ham, Paris St Germain and Monaco.

It still seems likely he will be shown the door - having not figured in any of United's pre-season schedule - although Fergie has offered the injured-prone Frenchman a lifeline.

Fergie said: "He's on a programme at the moment that we feel will get him to 100 per cent fitness. I think it's about his confidence. That will enable him to get back and we are very confident about that now.

"He's such a fantastic player. You don't want to give up on a player like that just because of a few injuries.

"When he's fit he's absolutely explosive and will guarantee 20-odd goals a season."

Fergie has been boosted by the news that Wayne Rooney should be fit for the start of the season after overcoming a mystery virus.

"We think we have a big job to get him ready for next week, but with seven or eight days training he may just make it. He's much, much better," said the United boss. "Hopefully we can get him ready for Newcastle."
-
pi_60761724
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

K wil dat ook graag weten heb nog een paar kaarten nodig. Hoop dat je meer dan 1 kaart per cc kan kopen trouwens.
Tegen Roda is dat geen probleem, denk zo rond de 20e van deze maand dat het wel kan
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:59:12 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60761765
Van Basten heeft me verzekerd dat er niemand meer weggaat als de voorbereiding is begonnen, als KJH dus weggaat mag van Basten er linea-recta achteraan, ja, zonder 1 wedstijd gespeeld te hebben..

Het is tijd dat ze bij Ajax een nokken met het in de maling nemen van de supporters, de AT was al een schandalige vertoning....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60761983
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde?
[..]
Nouja Real heeft naar het schijnt ook nog steeds interesse in Huntelaar. Dus ja zij zijn samen met Manchester de meest concrete clubs als ik de geruchten van de laatste maanden erbij pak.

Zelf hoop ik gewoon dat Berbatov naar Manchester vertrekt. Maar met de Britse tabloids weet je echt niet wie je moet geloven.

Overigens is je bericht van vorige week. Tenminste die uitspraken had hij toen al gedaan. Afgelopen zondag na afloop van de Community Shield hield ie z'n mond op de vraag wanneer hij de komst van hun nieuwe spits wil afronden.
pi_60762154
Geloof me, Huntelaar blijft niet.
Blijft hij wel, eet ik................op
pi_60762260
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:13 schreef patrickt37 het volgende:
Jij zit dit de hele tijd al te zeggen, natuurlijk kan het maar er is nog steeds niks concreets tot nu toe.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60762296
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:13 schreef patrickt37 het volgende:
Pacman in the house.
pi_60762370
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jij zit dit de hele tijd al te zeggen, natuurlijk kan het maar er is nog steeds niks concreets tot nu toe.
Je ziet bij interviews met KJ aan zijn houding/gezichtsuitdrukking dat er meer speelt. Ook heeft hij nog nooit concreet gezegd dat hij volgend seizoen voor Ajax speelt.
pi_60762371
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde?
[..]

Beetje mager bericht. Huntelaars naam wordt genoemd en verder helemaal niets.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:22:42 #264
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60762422
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Beetje mager bericht. Huntelaars naam wordt genoemd en verder helemaal niets.
I've got more game than Monopoly.
pi_60762426
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:17 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Pacman in the house.
+1 scherp
pi_60762564
Huntelaar: 'Ik wil op het hoogste niveau spelen'

- Datum: 11-aug-2008 01:07

Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) heeft een transfer nog niet uit zijn hoofd gezet. De aanvoerder van Ajax wordt dagelijks met clubs uit Europa in verband gebracht. Volgens de Engelse media maakte de spits indruk met zijn goal tegen Arsenal, afgelopen vrijdag, op het Amsterdam Tournament.

Op de vraag van Sky Sports of zijn toekomst wellicht in de Engelse Premier League ligt, antwoordde de oud Heerenveen-spits: ‘Ik weet het niet, ik zie wel, maar natuurlijk wil ik in de toekomst in het buitenland spelen.’ Huntelaar, die dinsdag zijn 25e verjaardag viert, besluit: ‘Ik wil op het hoogste niveau spelen, maar op dit moment ben ik in dienst van Ajax, dus ik zie wel wat er gebeurt.’(MB)
pi_60762591
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:20 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Je ziet bij interviews met KJ aan zijn houding/gezichtsuitdrukking dat er meer speelt. Ook heeft hij nog nooit concreet gezegd dat hij volgend seizoen voor Ajax speelt.
Volgens mij ben je een van de weinigen die dat ziet....

Maar goed, sommige Ajax supporters denken soms negatiever merk ik de laatste tijd, vaak onder het mom van dan kan het alleen maar meevallen.
pi_60762604
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Van Basten heeft me verzekerd dat er niemand meer weggaat als de voorbereiding is begonnen, als KJH dus weggaat mag van Basten er linea-recta achteraan, ja, zonder 1 wedstijd gespeeld te hebben..

Het is tijd dat ze bij Ajax een nokken met het in de maling nemen van de supporters, de AT was al een schandalige vertoning....
Volgens mij heeft hij dat een tijdje geleden ontkracht door te zeggen dat alles kan voor 31 augustus maar dat hij er in principe vanuit gaat dat Huntelaar blijft.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:31:39 #269
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_60762674
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef patrickt37 het volgende:
Huntelaar: 'Ik wil op het hoogste niveau spelen'

- Datum: 11-aug-2008 01:07

Klaas-Jan Huntelaar (foto, links) heeft een transfer nog niet uit zijn hoofd gezet. De aanvoerder van Ajax wordt dagelijks met clubs uit Europa in verband gebracht. Volgens de Engelse media maakte de spits indruk met zijn goal tegen Arsenal, afgelopen vrijdag, op het Amsterdam Tournament.

Op de vraag van Sky Sports of zijn toekomst wellicht in de Engelse Premier League ligt, antwoordde de oud Heerenveen-spits: ‘Ik weet het niet, ik zie wel, maar natuurlijk wil ik in de toekomst in het buitenland spelen.’ Huntelaar, die dinsdag zijn 25e verjaardag viert, besluit: ‘Ik wil op het hoogste niveau spelen, maar op dit moment ben ik in dienst van Ajax, dus ik zie wel wat er gebeurt.’(MB)
Gefeliciteerd?

Ik ben bang dat hij inderdaad nog gaat vertrekken voor de start van het seizoen..
I've got more game than Monopoly.
pi_60762732
Huntelaar blijft, want er is geen club die de hoofdprijs voor hem wil betalen.
pi_60762809
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef Radegast het volgende:
Bullshit
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:35:54 #272
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_60762826
Als hij alsnog weggaat, gooi ik mijn seizoenkaart in de verkoop voor 1 symbolische euro, net zoveel als de club mij dan waard is...
pi_60762837
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef Radegast het volgende:
Dat denk ik ook, tevens zijn de mensen die er nu zitten wat minder geld belust, sterker nog zo geven erg veel uit momenteel.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:36:15 #274
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60762842
Die Engelse berichten slaan helemaal nergens op. Huntelaar geeft echt een duidelijk signaal af in interviews dat hij dit jaar aanvoerder is van Ajax en kampioen wil worden. Ik heb juist helemaal niet het gevoel dat er iets anders speelt. Ik denk zelfs dat de grote clubs een beetje twijfelen over Huntelaar en willen wachten tot hij wat goedkoper is.

@ Jasza Bedankt!! Dat is goed nieuws.
#FreeHat
pi_60762849
Hoeveel heeft United voor Berbatov over?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')