abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60732791
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:27 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

En dan op de manier alla Sneijder.
Voor een groot bedrag, maar geen waardige vervanger.
Zou zomaar kunnen. Er is i.i.g. beter op geanticipeert dit jaar met Sulejamni en Cvitanich
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60732814
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar goed met 6 Nederlanders in de selectie maak je je ook wel een beetje belachelijk...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60732819
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een waardige vervanger zullen we nooit krijgen, niemand kan KJH vervangen.
Ik ken nog wel een Spaanse grootverdiener die Van Basten erg belangrijk wil maken
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 11 augustus 2008 @ 14:30:59 #79
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60732866
Ik weet bijna zeker dat Huntelaar gewoon blijft.Hij is aanvoerder en er wordt gesproken over een nieuw contract.
#FreeHat
pi_60732869
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:29 schreef Longmen het volgende:

[..]

Maar goed met 6 Nederlanders in de selectie maak je je ook wel een beetje belachelijk...
Inderdaad ja, bij 2-3 verloren wedstrijden op rij met die Nederlanders in de basis zal er aardig gemort worden door het publiek en alles. Hetzelfde als met Barcelona in de tijd van van Gaal.
pi_60732955
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik weet bijna zeker dat Huntelaar gewoon blijft.Hij is aanvoerder en er wordt gesproken over een nieuw contract.
Niks is zeker in het voetbal.
pi_60732989
Ik heb toch het gevoel dat huntelaar weggaat.. Arsenal, man u en real allemaal nog zoekend naar een spits, ze hebben allemaal geld.. Ik moet het nog maar ff zien..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_60733002
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:34 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Niks is zeker in het voetbal.
En zeker niet met spelers bij Ons Aller Ajax.
Ajax is nu eenmaal een club die erg in trek is bij buitenlandse clubs.(jammer genoeg)
pi_60733047
Kan de transfermarkt niet twee weken eerder dicht? Ik haat het om lang in onzekerheid te worden gesteld
pi_60733129
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan de transfermarkt niet twee weken eerder dicht? Ik haat het om lang in onzekerheid te worden gesteld
Je kan er als club weinig aan doen. Maar het is gewoon zuur wanneer een speler een paar dagen voor de deadline vertrekt.
Ajax is op deze manier al zovaak "genaaid".
En het feit dat er geroepen werd dat er na 14 Juli niemand meer mocht vertrekken, helpt daar niet aan.
pi_60733267
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Jasza het volgende:

Als wij kampioen worden komtie zeker weer vrolijk doen bij ons
Ik ga even een sateprikker door m'n plasbuis raggen.
pi_60733270
En aangezien Huntelaar zelf de deur nog wel op een kier laat....

Ik vertrouw het allemaal niet en het zou voor mij al gelijk een smet zijn op het volgende seizoen.
pi_60733311
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:48 schreef Rnnz het volgende:
En aangezien Huntelaar zelf de deur nog wel op een kier laat....

Ik vertrouw het allemaal niet en het zou voor mij al gelijk een smet zijn op het volgende seizoen.
Het scheelt je gewoon 10 tot 15 doelpunten.
pi_60733483
Jammer hoor van Donald. Hoewel het duidelijk was dat hij geen basisspeler zou worden is het ten eerste natuurlijk persoonlijk heel zuur voor die jongen, maar ook niet fijn wat betreft zijn ontwikkeling, want hij zou toch wel minuten gaan maken.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60733537
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:55 schreef Jasza het volgende:

Als wij kampioen worden komtie zeker weer vrolijk doen bij ons
Hij is fan van elke club volgens mij.

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60733939
Interesse Ajax voor Lucas Biglia

Ajax zoekt nog steeds naar versterking op het middenveld, en zou daarbij denken aan Lucas Biglia, die momenteel bij Anderlecht speelt. De Argentijn stond al langer op de transferlijst, maar mag enkel weg bij een goed bod.

Na de uitschakeling in de tweede ronde van de Champions League, is het voor Anderlecht nodig om enkele van zijn topspelers te verkopen. Dat deed het vorig seizoen ook door zijn spits Tchité te laten gaan. Manager Van Holsbeeck liet echter weten dat geen enkele speler onder zijn waarde zal vertrekken.

El Principito kwam in 2006 van de Argentijnse club Independiente voor drie miljoen en bloeide nadien open bij paars-wit en de Argentijnse beloftenploeg. Biglia staat ook op het lijstje van PSG en Racing Santander.

Is het wat??

http://www.soccernews.nl/news/50175
pi_60734004
Misschien zelfs wel een verzonnen bericht.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60734232
Is hij wel speelgerechtigd in de UEFA?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60734405
Schilder in de wachtkamer bij Ajax
11-08-08

Amper een maand geleden was Robbert Schilder er nog heel duidelijk in: hij wilde naar NAC Breda, liever vandaag dan morgen. Bij Ajax zag de 22-jarige middenvelder geen toekomst voor zichzelf, waardoor hij zijn geluk in Breda wilde beproeven. Afgelopen vrijdag, tijdens de Amsterdam Tournament-wedstrijd tegen Arsenal waarbij coach Marco van Basten zijn 'beste elftal' opstelde, stond Schilder echter ineens in de basis bij Ajax. "Maar of ik blijf, weet ik nog steeds niet."

AjaxF-side.NL
Natuurlijk, potentiële concurrenten als Jan Vertonghen en Urby Emanuelson waren vanwege de Olympische Spelen niet van de partij. Maar toch. Dat Robbert Schilder vrijdag in de basis stond tegen Arsenal, was geen toeval. De jonge middenvelder leek enkele weken geleden nog overbodig, maar behoorde níet tot de acht spelers die vorige week van coach Van Basten te horen kregen dat ze op weinig tot geen speeltijd hoeven te rekenen. Waar spelers als Kenneth Perez, Dennis Rommedahl, Albert Luque, Kennedy Bakircioglu, Laurent Delorge en Jurgen Colin door Van Basten afgeserveerd werden, bleef Schilder overeind. Hij mag blijven.

En zo kon het gebeuren dat de middenvelder, die begin juli nog mopperde over het feit dat Ajax en NAC geen akkoord konden bereiken over de transfersom voor hem, tegen Arsenal in de basis stond. "Ja, hartstikke leuk natuurlijk", zegt hij tegen FCUpdate.nl. "Ik heb ook wel redelijk gespeeld, denk ik. Alleen die slotfase was jammer, één van die tegengoals was mijn schuld", verwijst de linkspoot naar de fase in de wedstrijd waarin Arsenal een 2-0 achterstand omboog in een 2-3 zege.

Ondanks deze basisplaats, en het feit dat hij niet tot de spelers behoort die van Van Basten moeten vertrekken, blijft Schilder echter voorzichtig. "Of ik ook volgende maand nog Ajacied ben, weet ik nog steeds niet. De situatie is nog een beetje onduidelijk, vooral ook omdat een paar spelers bij de Olympische Spelen zitten. Voorlopig moet ik dus even afwachten, pas als de groep compleet is wordt duidelijk wat mijn plek in de selectie is. Of dat niet te lang duurt? Nee hoor. Want er is natuurlijk een kans dat België of Nederland woensdag al uitgeschakeld is op de Spelen, dan zijn die spelers volgende week alweer hier. Dan is er nog voldoende tijd over, tot de transfermarkt sluit."

Schilder is in ieder geval blij met het feit dat hij door Van Basten 'voor vol' wordt aangezien. "Tot dusver maak ik gewoon een lekkere voorbereiding mee, ik ben topfit. En het is natuurlijk prettig dat de trainer me vertrouwen geeft. Als de jongens uit Peking terugkomen, ga ik wel even met de club praten over mijn situatie. Daarna kijken we wel verder. Ik ben gewoon blij dat ik nu mijn wedstrijdjes speel. Trainen onder Van Basten, in de basis staan tegen Arsenal: dat zijn sowieso mooie ervaringen, wat er de komende weken verder ook gebeurt."

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=5808
  maandag 11 augustus 2008 @ 15:44:13 #95
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60734676
Ik ben bang voor hem dat Schilder de nieuwe Reuser/Knopper is.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60734710
Ik weet niet waar dat onzinnige Wielaert-topic is gebleven, maar inmiddels is duidelijk dat de belangstelling van Ajax voor deze topverdediger definitief van de baan is, aldus de Twentse Courant Tubantia:

Ajax legt zich neer bij 'nee' van FC Twente
ENSCHEDE - Ajax-trainer Marco van Basten meldde het afgelopen weekeinde dat zijn club nog altijd gesprekken voert met FC Twente over Robbie Wielaert.

Maar volgens Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van de verdediger, is de transfer nu definitief van de baan. "Ik heb Danny Blind (technisch manager van Ajax) gesproken en die heeft me gezegd dat Ajax niet verder kan gaan dan wat het heeft geboden. En omdat Twente niet lager wil gaan zitten, is het boek dicht.'' Twente volgt al een tijdje de ontwikkeling van de Zweed Petter Andersson, een aanvallende middenvelder van Hammarby.

Jammer jongens, maar ik heb al eerder geschreven dat met onze voorzitter niet valt te spotten: nee is nee!!
pi_60734757
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:44 schreef BoNi het volgende:
Ik ben bang voor hem dat Schilder de nieuwe Reuser/Knopper is.....
Klopt.
  maandag 11 augustus 2008 @ 15:47:51 #98
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_60734760
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:45 schreef Angstgegner het volgende:
Ik weet niet waar dat onzinnige Wielaert-topic is gebleven, maar inmiddels is duidelijk dat de belangstelling van Ajax voor deze topverdediger definitief van de baan is, aldus de Twentse Courant Tubantia:

Ajax legt zich neer bij 'nee' van FC Twente
ENSCHEDE - Ajax-trainer Marco van Basten meldde het afgelopen weekeinde dat zijn club nog altijd gesprekken voert met FC Twente over Robbie Wielaert.

Maar volgens Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van de verdediger, is de transfer nu definitief van de baan. "Ik heb Danny Blind (technisch manager van Ajax) gesproken en die heeft me gezegd dat Ajax niet verder kan gaan dan wat het heeft geboden. En omdat Twente niet lager wil gaan zitten, is het boek dicht.'' Twente volgt al een tijdje de ontwikkeling van de Zweed Petter Andersson, een aanvallende middenvelder van Hammarby.

Jammer jongens, maar ik heb al eerder geschreven dat met onze voorzitter niet valt te spotten: nee is nee!!
Nog 20 dagen tot 31 augustus.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_60734772
Als Ajax echt wil, komt dat geld wel op tafel.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60734816
Ik ben benieuwd wie er dan gaat komen, de andere namen die genoemd zijn Mokoena en Loovens lijken mij niet echt beter dan Anita, van der Wiel of Alderweireld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')