Ik voel me schuldig. Ik heb met moeite alleen de stofzuiger door het huis getrokken en 3 wassen gedraaid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik hoef alleen nog maar 20 overhemden te strijken en het eten te koken
De rest van het huis heeft inmiddels wel genoeg schoonmaakactiviteiten gezien
Shit, helemaal vergeten. Dat is wat ik hier moet doen; werken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Hup, aan de slaghier wordt hard gewerkt!
slavendrijver.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Hup, aan de slaghier wordt hard gewerkt!
Zoals eerder al gezegd: op een motor ben je erg kwetsbaar. Ik weet niet of een kat aanrijden minder gevaarlijk is dan proberen uit te wijken, voorover van je motor vallen lijkt me minder prettig dan naar opzijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vervelend voor je vader TM. Hopelijk valt het idd mee.
Ik mag het hier natuurlijk niet zeggen... maar ik weet niet of ik erg voor die kat uitgeweken zou zijn...
Zoals de motorambulance-bestuurder/broeder zei: voor alles kleiner dan je voorwiel rem je nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd: op een motor ben je erg kwetsbaar. Ik weet niet of een kat aanrijden minder gevaarlijk is dan proberen uit te wijken, voorover van je motor vallen lijkt me minder prettig dan naar opzij
Natuurlijk mag dat, volgend weekend toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik even roepen: LOWLANDS!!!
Interessant, onthouden voor het geval ik ooit nog zelf ga motorrijdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zoals de motorambulance-bestuurder/broeder zei: voor alles kleiner dan je voorwiel rem je niet
Staat er niet in hele kleine lettertjes bij: bij afhalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de post vandaag zat een op zich interessante aanbieden voor een pizza voor 6,99. Maar die toko bezorgt pas bij een bestelling vanaf 8 euro
Zeer spectaculair...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:15 schreef Supersheep het volgende:
Wat een prachtige opening in Peking
dat viel te verwachten natuurlijk. gelukkig weet ondertussen de hele wereld wat er aan de andere kant van de medaille zich afspeeltquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeer spectaculair...
Toch heb ik er een beetje moeite mee wanneer ik Chinezen de schone schijn op zie houden, terwijl je weet wat ze werkelijk uitvreten. Ik hoop dan ook op een protest op één of andere manier tijdens een wedstrijd of zo...
Nee! Het gaat om een double tasty van New York Pizza (het beleg van twee pizza's netjes per helft op 1 pizza), maar de meeste vind ik niet zo interessant. Ben nu in het foldertje van een andere pizzeria aan het kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Staat er niet in hele kleine lettertjes bij: bij afhalen
Ik vraag me wel af of die mensen allemaal een chip in hun lichaam hebben zitten waarlangs ze worden aangestuurd. Zo synchroon heb ik zo'n kudde mensen nog nooit bezig gezien...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat viel te verwachten natuurlijk. gelukkig weet ondertussen de hele wereld wat er aan de andere kant van de medaille zich afspeelt
Ik heb er knoflookbrood bij besteld, want daar had ik eigenlijk wel zin in. Nu kom ik op ongeveer hetzelfde bedrag uit als waarvoor ik bij een andere pizzeria zou bestellen dus dat maakt ook weer niet uit. Maar ik vond het even een principekwestiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:47 schreef iamredleader het volgende:
Da's inderdaad gek, Tim. Beetje tegenstrijdig. Gewoon bestellen, zeggen dat het hun aanbieding en dus hun probleem is. En anders een flesje drinken erbij bestellen of zo.
Ik ga zo aan het avondeten beginnen, dus weekend
Ik was een draak van een film aan het kijken op net 5, maar ik ben afgehaaktquote:
quote:
Yep absoluutquote:
Met mij wel goed, al is het echte leven alweer begonnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep absoluutAls je er meer over wilt weten kijk [url=majtie.waarbenjij.nu]hier[/url]
Hoe is het met jou? En in NL? I want all the goss!
Klein relletje in de quiz maar ik denk dat mayo al weg isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met mij wel goed, al is het echte leven alweer begonnen
Maar ik kan zo snel ff geen roddels bedenken of verzinnen voor je
Ik kom nooit meer in de quizquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Klein relletje in de quiz maar ik denk dat mayo al weg is
Misschien maar wel newbiesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer in de quiz![]()
iets met Google toevallig?
Ik was op zoek naar het relletje (nog niet gevonden), maar wel een reden gevonden waarom ik er niet meer zo vaak kom. Zodra er een jaartal gevraagd wordt gaat er gelijk iemand steigerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Klein relletje in de quiz maar ik denk dat mayo al weg is
Was supergezellig!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef Soempie het volgende:
Vanavond komt een vriendin uit Groningen langs met haar vriend.Ze gaan een weekendje weg en wij zijn de tweede stop.
Vanaf hierquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar het relletje (nog niet gevonden), maar wel een reden gevonden waarom ik er niet meer zo vaak kom. Zodra er een jaartal gevraagd wordt gaat er gelijk iemand steigeren
Gezellig knulletje, die El_Matadorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vanaf hier
Algemene Kennis Quiz deel 1293
Eerdere jaren (we zien elkaar 1 keer per jaar als groep en verder zie ik sommige mensen wel vaker) was er een discussie over of de partners welkom waren. De twee meiden met een vriend vonden van wel, de rest vond dat het leuker was zonder. Ik dus ook.quote:In de afgelopen 2 jaar is bijna iedereen verhuisd, heeft de helft van ons een studie afgemaakt, zijn sommige mensen geemigreerd en anderen juist niet en is er nog meer gebeurd. We hebben dus weer veel om over bij te kletsen. Het lijkt me dus leuk om weer een etentje te organiseren binnenkort.
Gelukkig geef je zelf het antwoord alquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:23 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt heel hypocriet.Krijg gister een mailtje van een vriendin naar een groepje vrienden.
[..]
Eerdere jaren (we zien elkaar 1 keer per jaar als groep en verder zie ik sommige mensen wel vaker) was er een discussie over of de partners welkom waren. De twee meiden met een vriend vonden van wel, de rest vond dat het leuker was zonder. Ik dus ook.Alleen nu met Sven maakt het me niet meer uit en lijkt het me juist wel leuk als hij mee gaat. Dat kan ik natuurlijk niet verkopen nu.
Als het echt een meidenavond wordt dan verveelt Sven zich waarschijnlijk de pleuris en is het voor hem ook niet leuk. De twee manieren daaromheen zijn: vrienden van andere meiden uitnodigen zodat hij daarmee kan socializen of hem elektronisch vermaak meegevenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:23 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt heel hypocriet.Krijg gister een mailtje van een vriendin naar een groepje vrienden.
[..]
Eerdere jaren (we zien elkaar 1 keer per jaar als groep en verder zie ik sommige mensen wel vaker) was er een discussie over of de partners welkom waren. De twee meiden met een vriend vonden van wel, de rest vond dat het leuker was zonder. Ik dus ook.Alleen nu met Sven maakt het me niet meer uit en lijkt het me juist wel leuk als hij mee gaat. Dat kan ik natuurlijk niet verkopen nu.
Inderdaad, weer iemand die (waarschijnlijk) nog niet zo lang mee doet en gelijk de AKQ wil omvormen naar zijn eigen wensenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gezellig knulletje, die El_Matador
En stronteigenwijs en niet willen luisteren, ik heb echt een hekel aan zulk volk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad, weer iemand die (waarschijnlijk) nog niet zo lang mee doet en gelijk de AKQ wil omvormen naar zijn eigen wensen
Laten we gaan knokkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gelazer in de AKQ?
Tijd dat ik weer eens ga kijken
De vriendengroep bestaat ook uit jongens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het echt een meidenavond wordt dan verveelt Sven zich waarschijnlijk de pleuris en is het voor hem ook niet leuk. De twee manieren daaromheen zijn: vrienden van andere meiden uitnodigen zodat hij daarmee kan socializen of hem elektronisch vermaak meegeven
Hopelijk schiet het op, ik wil mijn nieuwe speelgoed hebbenquote:Uw bestelling is in afwachting van accordatie van uw huidige service-provider. Na goedkeuring zal het u worden toegezonden.
Dat gaat je geen reet aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:13 schreef Etcetera het volgende:
Tim, heb jij koeien?
Wat is een mahna-mahna?quote:
who cares!quote:
Nee, ik ga niet op de fiets naar de kroeg in dit hondenweerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ohen :w iarl. jij hbet wel een sociaal leven vanavond?
Iemand anders nog briljante plannen?
leef jij ook nog?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:22 schreef Neleos het volgende:
Hoi.![]()
Tijdje geleden... Hoe is het hier?
Dacht het wel,quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker, leeft iedereen hier ook nog?
En waar ben jij al die tijd geweest?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:51 schreef Neleos het volgende:
Ok, bedankt voor de update...
Heb ff een FOK pauze genomen. Verder zijn er eigenlijk weinig nieuwe, boeiende, of schokkende dingen gebeurd in mijn leven eigenlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En waar ben jij al die tijd geweest?
Bij mij ook niet eigenlijk ben in april/mei 2 weken naar los angeles geweest maar dat was het dan ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb ff een FOK pauze genomen. Verder zijn er eigenlijk weinig nieuwe, boeiende, of schokkende dingen gebeurd in mijn leven eigenlijk![]()
Met jou dan?
Dus je werkt nog steeds op dezelfde plek?quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb ff een FOK pauze genomen. Verder zijn er eigenlijk weinig nieuwe, boeiende, of schokkende dingen gebeurd in mijn leven eigenlijk![]()
Met jou dan?
ben al sinds 11 uur wakker, voor het wielrennen op de weg maar vos werd 'slechts' derde dus eigenlijk vor niks opgestaan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vind je kwart voor een vroeg?
Waar ben je eigenlijk voor opgestaan?
Dus daarmee bevestig je de uitspraak?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef B.ertha het volgende:
middag
ik word saai bevonden, dus dan ga ik maar hierheen, saai doen
Door Sheep?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef B.ertha het volgende:
middag
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef B.ertha het volgende:
middag
Jaquote:
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is dit trouwens een verkapte jullie zijn ook saai post?
dat met CIV4 is idd lastig te combinerenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, CIV4alweer een tijdje niet gespeeld, weinig tijd gehad. Studie, werk en huishouden
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
http://foknieuws.nl/96963
Een maat van me woont er in de buurt en schrok zich te pletter. Om 12:00 was 'ie draadloos op MSN met z'n laptopje om me een liveverlag te geven
Mooi die techniek
Jazeker. Gelukkig heb ik de wilskracht om m'n studie prioriteit te geven. Helaas krijgt fok! ook een hoop aandachtquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat met CIV4 is idd lastig te combineren![]()
"Een potje" world met 18 civs, kan makkelijk een week kosten. Van 07:00 'sochtends tot 23:00 'savonds, met alleen eet-drink-douche-plas-pauzesquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar dat kan qua tijd niet tippen aan een potje CIV
Was ze weg dan?quote:
wiequote:
Paul 'Muad'Dib' atreidesquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef iamredleader het volgende:
Yuri, ik kan die foto in je ava niet plaatsen - wie is het, en waar komt het vandaan?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef MaJo het volgende:vanuit Hongarije
Nem, heb je mijn sms gehad?
Absoluutquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het een beetje uit te houden in het Oostblok?
Volgens mij is dat wel een toffe gast, zo kwam ie wel over, gister tijdens studio sportzomerquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef Soempie het volgende:
WTF. Buurjongen van vroeger doet mee aan de OS.Ruben Houkes.
Het is hier winderig met veel regen met zo'n graadje of 20 overdag.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
AbsoluutHeb echt mijn hart verloren aan de balkan
Goede sfeer. mooie landen, mooi weer en het is lekker cheap
Gelijk een paar sloffen sigaretten gekocht (schade: 13 euro
)
Hoe is het in NL?
Gister brons gehaaldquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef Soempie het volgende:
PEKING (ANP) - Judoka Ruben Houkes (-60 kg) heeft op het olympisch toernooi van Peking zaterdag de halve finale bereikt. De 29-jarige Haarlemmer won ook zijn derde partij, van Sanchez Guedez uit Venezuela.
damn.![]()
Is die halve finale al geweest? weet iemand dat?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef Soempie het volgende:
PEKING (ANP) - Judoka Ruben Houkes (-60 kg) heeft op het olympisch toernooi van Peking zaterdag de halve finale bereikt. De 29-jarige Haarlemmer won ook zijn derde partij, van Sanchez Guedez uit Venezuela.
damn.![]()
Is die halve finale al geweest? weet iemand dat?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een toffe gast, zo kwam ie wel over, gister tijdens studio sportzomer
Ik volg de OS niet hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De goede man heeft gisteren een bronzen medaille gewonnen en was gisteren op bijna alle TV-zenders te aanschouwen... Zijn Olympisch toernooi is nu voorbij...
Maar als je Ruben kent, dan kijk je toch wel even?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik volg de OS niet hoor.Alleen vandaag zwemmen gekeken of ik een vriendin van een vriend zag, maar niet gespot. Weet niet eens of ze wel moest zwemmen vandaag, maar stond toevallig op in de sportschool.
Ik zag een foto van hem in een topic op Fok! De foto met daarbij dat het een lekker ding is en ik: 'hee, die ken ik.'quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je Ruben kent, dan kijk je toch wel even?
Kennelijk niet dus...
Nu moet je weer 4 jaar wachten, als 'ie niet stopt met z'n judo carièrre...quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag een foto van hem in een topic op Fok! De foto met daarbij dat het een lekker ding is en ik: 'hee, die ken ik.'![]()
Ik wist niet meer dat hij meedeed. Ik wist het wel, maar ik had er niet meer aan gedacht.
Ik bekijk het wel op youtube.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu moet je weer 4 jaar wachten, als 'ie niet stopt met z'n judo carièrre...
Nee, niet gehadquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef MaJo het volgende:vanuit Hongarije
Nem, heb je mijn sms gehad?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:24 schreef Etcetera het volgende:
doet de site van nos niets archiveren ofzo?
Nu welquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik hier het Brussels bierweekend nog gepromoot?
Er was een melding van een koe in de sloot, brandweer gaat kijken en blijkbaar de politie ook. Die eindigde in de sloot.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:28 schreef iamredleader het volgende:
Cobra, wat is dat?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:04 schreef iamredleader het volgende:
Dus de brandweerman heeft in de tweede foto een politieagent bij de kraag vast
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij kan dus zo in het PWND-topic
quote:
Geen veranderingen sinds gisteren. Alles prima!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:19 schreef iamredleader het volgende:
'Ey PR, alles goed? Hoe'st met Eli? En met mrs. PhysicsRules?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.boston.com/big(...)pening_ceremony.html
Mooi!
Ja, nog even aftellen en je mag je zwembroek aandoenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
Lowlands!
Ja donderdagquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, nog even aftellen en je mag je zwembroek aandoen
Nee hoor, bij voorkeur slechts een AJLO-papiertje is genoeg...quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:54 schreef iamredleader het volgende:zijn er diploma's vereist voor stagediving?
Nee maar wel antimolesteerpakken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:54 schreef iamredleader het volgende:zijn er diploma's vereist voor stagediving?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef Rosbief het volgende:
Ja natuurlijk, de bom valt toch op de grond, die zal echt niet terug stuiteren hoor.
Hijs ietje grijzer maar verder nog precies hetzelfdequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:44 schreef iamredleader het volgende:
Nog ruim vijf kwartier hier
Yuri, ik moest net ineens denken aan Patrick Stewart in "Dune", hij is in 20 jaar geen spat veranderd
K kijk het net even terug maar volgens mij is ie precies hetzelfdequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:50 schreef iamredleader het volgende:
Grijzer? Hij had toen al geen haar!
Ja valt tegen he? Wat wel opvallend is: zo duurt een topic drie dagen en dan kan de volgende er in een paar uur doorheen zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. terug van vakantie. Wat is het hier rustig geweest zeg.
En dan was ie ook nog een stuk gratiser zeker ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:internet! Een cd gedownload in ruim minder tijd dan het kost om naar de dichtstbijzijnde cd-winkel te fietsen
Zou kunnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dan was ie ook nog een stuk gratiser zeker ?
http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:13 schreef Etcetera het volgende:
ziggo![]()
![]()
heb de hele dag nog geen internet gehadzit nu bij Pitt
![]()
en onze connectie bij ziggo (vriend van zus) is ziek thuis dus die kon niet kijken wat er loos is.
Niet helemaal de kant die ik op ga... maargoed voor backup en remote doeleinden is dat wel fraai.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:01 schreef MadMaster het volgende:
Ga binnenkort dit maar aanschaffen, dezelfde kant die WhiteGuy opgaat:
[ afbeelding ]
Meer info hier en hier...
Dat bedoel ik nou. Kijk, sommige acteurs veranderen gewoon niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
K kijk het net even terug maar volgens mij is ie precies hetzelfde
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo.. terug van vakantie. Wat is het hier rustig geweest zeg.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:internet! Een cd gedownload in ruim minder tijd dan het kost om naar de dichtstbijzijnde cd-winkel te fietsen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:13 schreef Etcetera het volgende:
ziggo![]()
![]()
heb de hele dag nog geen internet gehadzit nu bij Pitt
![]()
en onze connectie bij ziggo (vriend van zus) is ziek thuis dus die kon niet kijken wat er loos is.
Leuk! Weinig echt boeiends meegemaakt (weinig uitgevoerd namelijk), maar me wel prima vermaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]Whiteguy, hoe was je vakantie?
Had jij vandaag al "Lowlands" geroepen hier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik even roepen: LOWLANDS!!!
Das toch vreemd eigenlijk in 20 jaar niet veranderenquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Kijk, sommige acteurs veranderen gewoon niet.
Inderdaad.. had wat mij betreft ook nog wel wat langer mogen duren dan 1 week.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:48 schreef iamredleader het volgende:
Kijk, dat zijn toch goede vakanties!ik zou me ook wel 2 weken kunnen vermaken met bijna niks doen!
Mwoah, op die leeftijdquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Das toch vreemd eigenlijk in 20 jaar niet veranderen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
Inderdaad.. had wat mij betreft ook nog wel wat langer mogen duren dan 1 week.
Aan de andere kant begon dat dieet van bier en gyros onderhand wel zn negatieve effecten te vertonen
quote:13:38
Man met penis vast in stalen bank
11-08-2008 | Door: DAG
Chinees wilde een bankje 'nemen'.
Het was al nacht in Hong Kong toen de politie een paniekerig telefoontje kreeg van de 41-jarige Xing. De man was eerder die avond op het lumineuze idee gekomen zichzelf te bevredigen met behulp van de stalen bankjes in het park. Daar zitten namelijk gaten in en in die gaten kan je dan weer je penis steken. Nou was het op papier het al geen briljant plan, in de praktijk bleek het ronduit desastreus. Xing’s gezwollen geslacht kwam namelijk muurvast te zitten.
Bloed
De door de politie ingeseinde doktoren konden echter ook niet direct verlossing brengen. Door bloed af te nemen probeerden ze de druk van Xing’s geslacht af te halen, maar helaas….zijn penis bleef zitten waar hij zat. Uiteindelijk namen ze Xing daarom maar met bankje en al mee naar het ziekenhuis.
Daar werd hij na vier uur uit zijn benarde positie bevrijd. Volgens de doktoren had het ook geen uur langer moeten duren of Xing was zijn geslacht kwijt geweest.
Zullen we dan ook maar even alle voorspelbare opmerkingen erbij maken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus... spaar dan nog even door en ga naar de hoeren ofzo. Ik kan tegenwoordig al niet eens meer op een bankje gaan zitten zonder dat iemand er al met zn leuter in heeft gehangen
Je zal maar in het wachtbegied van een ziekenhuis zitten er dr komt een vent met bankje en al langsquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus... spaar dan nog even door en ga naar de hoeren ofzo. Ik kan tegenwoordig al niet eens meer op een bankje gaan zitten zonder dat iemand er al met zn leuter in heeft gehangen
Vertel jij mij eens waar in het ziekenhuis het wachtbegied zich bevindt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Je zal maar in het wachtbegied van een ziekenhuis zitten er dr komt een vent met bankje en al langs![]()
Naast het wachtgebied tochquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vertel jij mij eens waar in het ziekenhuis het wachtbegied zich bevindt?
Nee dan hoor je al klaar te zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:02 schreef iamredleader het volgende:
Goed, ik ga wat huishoudelijke taken uitvoeren, meissie komt zo thuis, en dan is het altijd fijn als manlief druk bezig is nietwaar?
Dat die hulpdiensten niet op het idee zijn gekomen om een zakje met ijs tegen z'n leuter te houden, dat scheelt waarschijnlijk ook een boelquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dies heul groter dan de mijnequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
Morgen op mijn werk mijn potentiele nieuwe montior maar eens bekijken. Mits de moeite waard kan ik meteen meenemen en wegstrepen tegen een paar overuren
Mag denk ik eerst wel even mn bureau opmeten.
Voor de etcie's onder ons:
Fujitsu S3260W, 26", 1920x1200, hdmi, dvi, *klik* (pdf alert)
Die hadden het te druk met lachen, foto's maken, en bedenken hoe ze hem er zo lang mogelijk in konden houden en langs zo veel mogelijk verschillende afdelingen/dienstverleners konden krijgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat die hulpdiensten niet op het idee zijn gekomen om een zakje met ijs tegen z'n leuter te houden, dat scheelt waarschijnlijk ook een boel
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dies heul groter dan de mijne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal dan wel meer moeten compenseren
Troost je: ze is superblij dat ik lekker aan het zilverpoetsen was netquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee dan hoor je al klaar te zijn
Goeienavond trouwens
Oeh het dure zilverquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Troost je: ze is superblij dat ik lekker aan het zilverpoetsen was net
Ik denk dat dat niet helpt. Zie het als een fietsventiel. Je kunt er wel lucht inpompen maar het komt er niet uit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat die hulpdiensten niet op het idee zijn gekomen om een zakje met ijs tegen z'n leuter te houden, dat scheelt waarschijnlijk ook een boel
Hm dat zou inderdaad kunnen... zelfde principe als waarom je vinger rood wordt als je hem afknijptquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet helpt. Zie het als een fietsventiel. Je kunt er wel lucht inpompen maar het komt er niet uit.
Denk dat z'n pik zodanig gezwollen was dat het bloed niet meer terug KAN stromen. En dan helpt een zakje ijs ook niet echt.
De morraal van het verhaal houd altijd je mobiel en ziekenfondspasje bij je als je met bankjes in het park neuktquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm dat zou inderdaad kunnen... zelfde principe als waarom je vinger rood wordt als je hem afknijpt
En dan dacht ik dat ik af en toe nutteloze dingen deed...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm dat zou inderdaad kunnen... zelfde principe als waarom je vinger rood wordt als je hem afknijpt
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef MadMaster het volgende:
En dan dacht ik dat ik af en toe nutteloze dingen deed...
Maar een 10 voor ijver en vlijt voor IARL...
Dat hebben ze bij ons ook als ze uit de vaatwasser komen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
thanks! En de vorken hebben weer mooie, glimmende punten
Voortaan op een goed donkere plek bewaren. Minder poetsen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
thanks! En de vorken hebben weer mooie, glimmende punten
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ook niet gebruiken. Zilver is om weg te stoppen en 1x per jaar te patsen, niet om te gebruikenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voortaan op een goed donkere plek bewaren. Minder poetsen!
Nee, maar ik zal niet klagenquote:
Met mijn is alles goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal niet klagen
Met jou dan?
Ha! Ik ben een physicist, niet een physicianquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga snel de laatste vraag oplossen, ik kom er niet uit.
Hoi schatteboutquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:40 schreef Tinuviel het volgende:
Hoi hoi.
Bij deze komt de aanstaande moeder ook even zwaaien.
Al druk mee bezigquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
wtf?
Gefeliciteerd!
Kan gelijk die kinderkamer ingericht worden
We zaten al te kijken hoelang jullie het vol zouden houden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:41 schreef iamredleader het volgende:het heeft me vreselijk veel moeite gekost om het zo lang niet hier uit te brullen
Juulie wisten hetquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
We zaten al te kijken hoelang jullie het vol zouden houden.
En dat vroeg naar bed gaan elke keerquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp nu de liefdesbetuigingen aan het adres van Tinuviel...
Wij wisten (vermoedden) het al toen ze het zelf nauwelijks wistenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Juulie wisten het![]()
Complot/samenswering
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef Tinuviel het volgende:
Ja Physics rules en Davinia HR kun je echt niet eens meer het nieuws vertellen. Komen ze al lekker aan met: Oh maar dat wisten wij allang.
Fijne avond. Bedankt voor de felicitaties.
Dan is het dus meestal 'Finding Nemo'...quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd.!
Nemo is duidelijk te zien op de echo. Meestal zie ik er niet zo veel in.![]()
Miscchien etcie of LBquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of heeft een van de andere Groningse SC'ers zin om me een dagje op sleeptouw te nemen?
Ik hoop er wel op, maar ik denk dat die kans vrij klein is. In het geval van Etsie nog kleiner dan bij LB. Toch jammerquote:
Ze zijn beiden niet zo van het meeten maar mischien als je een grote bak tomben&jerry mee neemtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op, maar ik denk dat die kans vrij klein is. In het geval van Etsie nog kleiner dan bij LB. Toch jammer
In Groningen kopen lijkt me handiger, dan smelt het minderquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze zijn beiden niet zo van het meeten maar mischien als je een grote bak tomben&jerry mee neemt
Hoezo, oude abbo nog niet verlopen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil m'n nieuwe telefoon om mee te spelen, maar dat kan nog wel een paar weken duren. Voor de geïnteresseerden: het is deze
Blijkbaar toch niet. Ik dacht dat ie 4 augustus zou verlopen (want eerste factuur is van 4 augustus tot 3 september) maar blijkbaar klopt dat toch niet. Ik kan ook nog gewoon bellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo, oude abbo nog niet verlopen?
We zien het wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet. Ik dacht dat ie 4 augustus zou verlopen (want eerste factuur is van 4 augustus tot 3 september) maar blijkbaar klopt dat toch niet. Ik kan ook nog gewoon bellen
We wachten de weblog à la die van Eli wel af...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 06:39 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh allemaal
dank voor alle felicitaties, we houden jullie op de hoogte van nieuwtjes
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Goeie smorgens heren van het goede leven
Nog niet. Eerst koffiedrinken en ontbijten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Onze militaire instalaties zijn weer veilig zie ik
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst koffiedrinken en ontbijten.
Ok dan, als je het zo graag wilt. Ik zal even aan de jongens die buiten in de regen op wacht staan vragen of alles veilig is.quote:
quote:
De Luchtmacht heeft vliegend en grondgebonden personeel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Maareh, wat is het verschil tussen Aviation en Air Force
quote:Capt. Ramsey: I expect and demand your very best. Anything less, you should have joined the Air Force.
Ik denk dat maar zo'n 10% van al het Luchtmacht personeel daadwerkelijk vliegt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:11 schreef PhysicsRules het volgende:
Ah, eigelijk ook wel logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |