Die lui van de Tsar Bomba hebben volgens mij niet zolang geleefd erna want een flinke doses straling konden ze niet ontsnappen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef Terpentin07 het volgende:
Google eens op Tsar Bomba.
Dat was maar een kleintje vergeleken met wat er nu klaar staat, heh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef remlof het volgende:
Overleef je met gemak. Paul Tibbets heeft op 6 augustus 1945 een atoombom op Hiroshima gedropt en hij overleed pas vorig jaar.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef Rosbief het volgende:
Ja natuurlijk, de bom valt toch op de grond, die zal echt niet terug stuiteren hoor.
Beide.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:06 schreef jslavenburg het volgende:
In de 2e wereld oorlog hebben ze een nuclieare bom uit een vliegtuig laten vallen, weet alleen niet of het boven nagasaki was of hiroshima
Nederland verloor de WK finale, weet alleen niet of het in 74 was of in 78.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:06 schreef jslavenburg het volgende:
In de 2e wereld oorlog hebben ze een nuclieare bom uit een vliegtuig laten vallen, weet alleen niet of het boven nagasaki was of hiroshima
zat ik net aan te denken, de zwaarste bom ooit gebouwd, de piloten wisten nog maar net te ontsnappen. De schokgolf ging 3x om de aarde heenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef Terpentin07 het volgende:
Google eens op Tsar Bomba.
hahahahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland verloor de WK finale, weet alleen niet of het in 74 was of in 78.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:20 schreef MouseOver het volgende:
Die bom overleven is punt 1.. het is waarschijnlijk lastiger om weer een bruikbare basis te vinden om te landen
befehl ist befehl !quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:39 schreef santax het volgende:
Mijn vraag zou eerder zijn, wil je zoiets overleven als jij de lul bent die dat ding had kunnen tegenhouden maar het niet hebt gedaan.
Tja, net zoals er duizenden mannen gevonden werden in de loopgraven die geen enkele kogel hadden afgeschoten... aan de frontlinie (!) had die dude die hem afgooide natuurlijk ook zo een blokkade kunnen krijgen. Achja, als er ooit nog eentje gebruikt zal worden gaat die toch per raket nu. Of per pizzakoerier als ie van al qaeda isquote:
quote:Atoombom overleven
Ik zat er op te wachtenquote:
Bump hem dan niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:30 schreef woads het volgende:
Kick! Ik wilde zelf een topic hierover open, maar ik vond deze al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |