Kungfu Panda?quote:Op maandag 4 augustus 2008 06:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
altijd nog beter dan een een Misvormde hyperactieve kansloze Panda
Goedemorgen
quote:
Hier regent het dus je mag wel hier komen als je wiltquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:07 schreef Cobra4 het volgende:
gadver, het is veel te lekker weer om binne te zitten. Ik ga maar eens kijken of ik niet weer eens met een oefening mee kan.
Heb je je nu alweer ingeschreven voor volgend jaar?quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Nee Campzone is voorbij
om 2u gaat het stroom eraf, de deelnemers vertrekken vandaag naar huis, dan gaat het grote afbreken weer beginnen
volgend jaar weer
Laat maar. Hier begint het ook al te betrekken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hier regent het dus je mag wel hier komen als je wilt
Etcie is meubilair daar, geloof ik...quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je je nu alweer ingeschreven voor volgend jaar?
Ah, vandaar de blijdschap om volgend jaar weer te gaan.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcie is meubilair daar, geloof ik...
Vraag en gij zult ontvangenquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat maar. Hier begint het ook al te betrekken.
Dank jequote:
En daarom ga ik binnenkort daar in B&B's overnachten i.p.v. kreperen op een kampong...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha, Dit heb ik dus zelf een keer meegemaakt.![]()
Als die B&B's maar in de buurt van een pub zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarom ga ik binnenkort daar in B&B's overnachten i.p.v. kreperen op een kampong...
Die zijn vaak dichter in de buurt van een pub dan een kampong...quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die B&B's maar in de buurt van een pub zijn.
Van dat pislauwe bier moet ik ook niets hebben. Gewoon een lekker lokaal koud biertje of idd een goed glas Whisky.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn vaak dichter in de buurt van een pub dan een kampong...
Maar ik ga voor de whiskies, niet voor die pislauwe biertjes daar...
quote:
Geef de dingen een nummer van 1 t/m 6 en gooi een dobbelsteen.........quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:30 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet wat ik moet gaan doen.Ben moe, maar wil ook wel schoonmaken. Of een serie kijken of lezen. Eventueel toch slapen...of boodschappen doen. Broodjes smeren kan ook. Hier blijven hangen anders..
Blegh.
Eenschquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:12 schreef Soempie het volgende:
We moeten iets Afrikaans maken als klein cadeautje, omdat ze elkaar ook daar hebben leren kennen enzo.
Sven: 'voor haar een luipaardvel, voor hem een peniskoker'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |