Je post wel in een topic over bellen op de fiets. Lees de titel nog maar eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Heb ik hier specifiek over het niet bellen op de fiets??? Volgens mij niet.
Lees mijn post nog een keer, als je het dan nog niet begrijpt moet je een cursus begrijpend lezen volgen.
Wat light zegt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Heb ik hier specifiek over het niet bellen op de fiets??? Volgens mij niet.
Lees mijn post nog een keer, als je het dan nog niet begrijpt moet je een cursus begrijpend lezen volgen.
Ik reageerde op een quote.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:02 schreef Light het volgende:
[..]
Je post wel in een topic over bellen op de fiets. Lees de titel nog maar eens.
Als jij alleen maar reageert op een quote zonder te weten waar die quote eigenlijk over gaat (jeweet, topic relevantie) zou je gewoon buiten moeten gaan spelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik reageerde op een quote.
Als je inhoudelijk niks op mijn post heb in te brengen, ga dan ergens anders spelen!
*proestquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat light zegt.
Als jij niet weet waar het topic gaat kan je rustig opbokken.
Ga maar lekker met je mede boomknuffelaars in het bos zitten.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als jij alleen maar reageert op een quote zonder te weten waar die quote eigenlijk over gaat (jeweet, topic relevantie) zou je gewoon buiten moeten gaan spelen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:14 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij gewoon niet begrijpend lezen.
Reageer nu eens inhoudelijk op mijn post zonder geflame.
Als je nu gewoon even laat zien dat je wel het vermogen hebt om NORMAAL te reageren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Leer zelf even je post te lezen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als je nu gewoon even laat zien dat je wel het vermogen hebt om NORMAAL te reageren.
Ik ben bang dit teveel gevraagt is.
Mensen zoals jij zijn zonde van mijn tijd![]()
/end
De post waar je op reageerde had meer met het onderwerp dan jouw reactie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik reageerde op een quote.
Als je inhoudelijk niks op mijn post heb in te brengen, ga dan ergens anders spelen!
Of een fiets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:19 schreef Light het volgende:
Je mag je niet eerst helemaal lam zuipen en dan nog een auto gaan besturen.
Wtf .. ik had gekneusde ribben dankzij die achterlijke muts met telefoon en het hebben van gekneusde ribben is een behoorlijke beperking van mijn bewegingsvrijheid .. en dan is het nog goed afgelopen omdat ik wel alert reageerde, iemand anders is net iets trager, die valt verkeerd en dan ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:30 schreef bloodymary het volgende:
De meeste mensen reageren tegenwoordig alleen vanuit hun eigen beleving op dit soort plannen. Zo van:ik ben wel eens bijna omver gereden door een bellende fietser etc. etc. Dat vind ik zo kortzichtig, je moet beseffen dat het weer een beperking van je levensvrijheid is. What's next, niet meer praten tijdens het fietsen, geen lolly eten tijdens het fietsen, geen kinderen meer achterop de fiets, etc.etc. Als je dit soort plannen steunt komt er een dag dat je zelf de dupe wordt en dan is het huis te klein natuurlijk, als de eigen vrijheid word beperkt. Jammer dat het de meeste mensen niet meer lukt om zaken in een ruime context te zien.
Ten eerste is je vergelijking van auto en fiets al vreemdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:19 schreef Light het volgende:
Ik zie bellen/sms-en tijdens het besturen van een voertuig (auto of fiets) als iets dat daarmee vergeleken kan worden. En dus moet je 't niet doen. Ik vind het dan ook een goed plan om het wettelijk te verbieden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:30 schreef bloodymary het volgende:
De meeste mensen reageren tegenwoordig alleen vanuit hun eigen beleving op dit soort plannen. Zo van:ik ben wel eens bijna omver gereden door een bellende fietser etc. etc. Dat vind ik zo kortzichtig, je moet beseffen dat het weer een beperking van je levensvrijheid is. What's next, niet meer praten tijdens het fietsen, geen lolly eten tijdens het fietsen, geen kinderen meer achterop de fiets, etc.etc. Als je dit soort plannen steunt komt er een dag dat je zelf de dupe wordt en dan is het huis te klein natuurlijk, als de eigen vrijheid word beperkt. Jammer dat het de meeste mensen niet meer lukt om zaken in een ruime context te zien.
Ik telefoneer niet tijdens het fietsen. En anders kan ik altijd nog een oortje gebruiken, dan heb ik iig wel twee handen aan het stuur. Heb je wel eens geprobeerd om een noodstop te maken op de fiets met 1 hand aan het stuur?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ten eerste is je vergelijking van auto en fiets al vreemd.
En ten tweede is jouw mening dat telefoneren en dronken aan het verkeer deelnemen vergelijkbaar zijn niet relevant, en m.i. onjuist. 'k Weet natuurlijk niet hoe jij telefoneert...
Met 2 naast elkaar is toch het maximum?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:06 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Hand uitsteken is niet verplicht, en in België (weet niet hoe het in NL zit) mag je binnen de bebouwde kom met verschillende naasteen rijden, OOK als je daarmee het autoverkeer stoort (maar hier moet de regel dan maar aangepast worden, want dat is idd ferm irritant)
pas op zijn 33ste de havo halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:46 schreef DennisMoore het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koos_Spee
Totáál verkokerd. Tunnelvisie.
quote:In 1968 en 1971 behaalde hij er de diploma's A en B.
Wat jy daar schetst wordt aangeleerd in het onderwijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:48 schreef abondance het volgende:
ook als mensen geen fiets onder hun gat hebben lopen ze als zombies over straat
Ik plak wel eens affiches en merk dat niemand op je let.
Behalve mensen van buitenlandse nationaliteit die spreken je wel aan
wat doe je wat is dat? die kijken en zien om zich heen.
De europeaan loopt als een robot over straat afgestopt en angstig te storen met zijn blik.
en is niet in staat zijn omgeving nog te observeren
Vandaar ook die MP3 in hun oren om zich nog meer af te sluiten van de aarde de lucht en de vogels of wat ook.
Verontrustend
Dat is gewoon heel ernstig te noemen en gewoonweg bespottelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Rij je met de auto 104 iov 100 km/u op een stuk snelweg waar je 100 meter verderop gewoon 120 mag: boete.
Hand uitsteken is in Nederland verplicht. Tevens mag je alleen maar in je eentje rijden. 2 naast elkaar wordt echter gedoogt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef Chancard het volgende:
[..]
Met 2 naast elkaar is toch het maximum?
nee .. dus als een agent op zijn strepen staat kan hij iemand beboeten. no way.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hand uitsteken is in Nederland verplicht. Tevens mag je alleen maar in je eentje rijden. 2 naast elkaar wordt echter gedoogt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |