abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60646656
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:44 schreef knep het volgende:
Koos Spee
Niets aan toe te voegen
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:27:42 #22
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_60646683
En de vertrutting van Nederland gaat vrolijk door. What's next? Binnenkort mag je ook niet meer buiten bellen... ?
pi_60646694
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:27 schreef Takemenow het volgende:
En de vertrutting van Nederland gaat vrolijk door. What's next? Binnenkort mag je ook niet meer buiten bellen... ?
of enkel in een in je huis ingebouwde metalen kamer, zodat je andere niet ziek maakt met de straling van je gsm. (gaat leuk bellen worden dan )
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_60647218
Zou het niet helpen om eerst eens te zorgen dat fietsers weer de hand gaan uitsteken voor het afslaan, niet meer op de stoep, niet met 5 rijen dik, met werkende verlichting, enz. enz.?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_60647372
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:57 schreef DS4 het volgende:
Zou het niet helpen om eerst eens te zorgen dat fietsers weer de hand gaan uitsteken voor het afslaan, niet meer op de stoep, niet met 5 rijen dik, met werkende verlichting, enz. enz.?
Hand uitsteken is niet verplicht, en in België (weet niet hoe het in NL zit) mag je binnen de bebouwde kom met verschillende naasteen rijden, OOK als je daarmee het autoverkeer stoort (maar hier moet de regel dan maar aangepast worden, want dat is idd ferm irritant)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_60647632
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:06 schreef Athmozz het volgende:

Hand uitsteken is niet verplicht, en in België (weet niet hoe het in NL zit) mag je binnen de bebouwde kom met verschillende naasteen rijden, OOK als je daarmee het autoverkeer stoort (maar hier moet de regel dan maar aangepast worden, want dat is idd ferm irritant)
'

Koos Spee is geen belg, dus ik neem aan dat hij over Nederland spreekt. En in NL is hand uitsteken wel verplicht en mag je maximaal met twee personen naast elkaar fietsen.
pi_60648818
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef DS4 het volgende:
Koos Spee is geen belg, dus ik neem aan dat hij over Nederland spreekt. En in NL is hand uitsteken wel verplicht en mag je maximaal met twee personen naast elkaar fietsen.
En zelfs dat alleen als je daarmee het overige verkeer niet hindert....
pi_60649261
EIN - DE - LIJK !!!
Serieus, ik hang de vlag uit vandaag, na het horen van dit nieuwsbericht.

Ik stoor me al jaren mateloos aan fietsers die door het verkeer banjeren en nergens oog voor hebben. Ze zijn alleen met zichzelf bezig, geven geen richting aan, steken zonder uit te kijken de weg over en letten nergens op. Om de haverklap zijn ze mobiel aan het bellen en zijn ze drukker met het gesprek, dan met aandacht schenken aan het verkeer.. Ik ben er 1000 procent voorstander van dat ze dit gaan aanpakken; liever nog vandaag dan morgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2008 11:30:28 ]
pi_60649504
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:57 schreef DS4 het volgende:
of je rijdt 's ochtends gewoon niet langs de wegen waarvan je weet dat er tien miljoen kinders langs moeten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:48:17 #30
203548 abondance
The power of attraction
pi_60649860
ook als mensen geen fiets onder hun gat hebben lopen ze als zombies over straat
Ik plak wel eens affiches en merk dat niemand op je let.
Behalve mensen van buitenlandse nationaliteit die spreken je wel aan
wat doe je wat is dat? die kijken en zien om zich heen.
De europeaan loopt als een robot over straat afgestopt en angstig te storen met zijn blik.
en is niet in staat zijn omgeving nog te observeren
Vandaar ook die MP3 in hun oren om zich nog meer af te sluiten van de aarde de lucht en de vogels of wat ook.

Verontrustend
http://video.google.com/videoplay?docid=-7334416091726596075
Gewone mensen willen geen oorlog en laten zich misleiden door degene die er geld aan verdienen.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:56:20 #31
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_60650113
Gewoon het fietsen verbieden
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_60650247
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:37 schreef MouzurX het volgende:

of je rijdt 's ochtends gewoon niet langs de wegen waarvan je weet dat er tien miljoen kinders langs moeten.
Nou, dat doe ik helemaal niet, ik woon in het buitengebied en kan via verlaten wegen de snelweg bereiken.

Alleen: meen jij nu serieus dat als fietsers massaal de regels op de weg aan hun laars lappen de automobilisten daar dan niet meer moeten rijden?
pi_60650299
Waarom is de laatste en de tweede zin gelijk aan elkaar in de bericht?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:05:36 #34
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_60650376
De betutteling zeg. Gaan we dan binnenkort ook draagbare audiospelers op de fiets verbieden?

Misschien moeten we het ook doen bij wandelaars, want gut ja, die lopen ook wel eens over straat. PAS UIT!!!!!
pi_60650429
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, dat doe ik helemaal niet, ik woon in het buitengebied en kan via verlaten wegen de snelweg bereiken.

Alleen: meen jij nu serieus dat als fietsers massaal de regels op de weg aan hun laars lappen de automobilisten daar dan niet meer moeten rijden?
Er werd hierboven gezegd dat je gewoon met meerdere naast elkaar mag, en je hand uitsteken hoeft ook niet dus zoveel "regellaarslapping" ( ) gebeurd er dan niet.

Maar: Ja, als je op bepaalde wegen telkens last hebt van fietsers moet je die gewoon mijden.
Je weet dat die kinders er zijn op DIE weg op DAT tijdstip. Hun fietsgedrag aanpassen zal toch niet zo 1 2 3 lukken.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_60650761
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:05 schreef Fliepke het volgende:
De betutteling zeg. Gaan we dan binnenkort ook draagbare audiospelers op de fiets verbieden?

Misschien moeten we het ook doen bij wandelaars, want gut ja, die lopen ook wel eens over straat. PAS UIT!!!!!
Als draagbare audiospelers verboden worden monteer ik een TV zonder speaker op m'n fiets en ga ik onderweg tv kijken.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:20:23 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60650836
sowieso mensen die in het openbaar muziek luisteren. doe lekker die koptelefoon op paupers.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_60650911
Wanneer krijgt die man eindelijk zijn ontslag.

Het is toch gewoon eigen verantwoordelijkheid voor de fietser om te bepalen of hij wilt bellen of niet. Hij zal zelf het grootste slachtoffer zijn in het geval dat hij wordt aangereden.
pi_60650964
Ik snap de aversie tegen dit voorstel niet zo goed, je bent als automobilist vrijwel altijd verantwoordelijk als je een fietser schept en ik zie regelmatig fietsers al bellende de meeste idiote capriolen uithalen. In het drukke verkeer in Nederland moet je gewoon je aandacht er 100% bij hebben.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:25:45 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60650989
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:24 schreef gelly het volgende:
Ik snap de aversie tegen dit voorstel niet zo goed, je bent als automobilist vrijwel altijd verantwoordelijk als je een fietser schept en ik zie regelmatig fietsers al bellende de meeste idiote capriolen uithalen. In het drukke verkeer in Nederland moet je gewoon je aandacht er 100% bij hebben.
dat is opmerkelijk. we zijn het zowaar een keer eens.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')