ik moest laatst 'even' vergaderen in mn warmste pak en moet het niet flikken om uit mezelf mn kolbert uit te doen, gelukkig gaf mn meerdere toestemmingquote:
Hier is het een constante stroom van water, die uit de hemel komt donderen. Zonder duikuitrusting is het onverstandig om op straat te lopen, af en toe. Maar het voordeel is wel dat het nu lekker afkoelt in huis....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geen spannend weer bij mij.
Wij hebben het gehad hier. kan ik straks rustig naar het restaurant lopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het een constante stroom van water, die uit de hemel komt donderen. Zonder duikuitrusting is het onverstandig om op straat te lopen, af en toe. Maar het voordeel is wel dat het nu lekker afkoelt in huis....
Wat zieligquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Amootje het volgende:
[..]
ik moest laatst 'even' vergaderen in mn warmste pak en moet het niet flikken om uit mezelf mn kolbert uit te doen, gelukkig gaf mn meerdere toestemming
Kut geregeld...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Amootje het volgende:
[..]
ik moest laatst 'even' vergaderen in mn warmste pak en moet het niet flikken om uit mezelf mn kolbert uit te doen, gelukkig gaf mn meerdere toestemming
Wat voor functie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef Amootje het volgende:
jep....
enneh... iets zegt me dat die hagel niet zo goed is voor mn auto lak
Hagel is leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef Amootje het volgende:
jep....
enneh... iets zegt me dat die hagel niet zo goed is voor mn auto lak
Secret Servicequote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:07 schreef Amootje het volgende:
[..]
haha, iets 'blauws' daar hou ik het maar op
lol, en hoeveel koste het om te laten fixen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hagel is leuk
Zeker sinds ik 500 euro korting kreeg op een Volvo met deukjes
even closerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
of boerenknecht, die hebben ook blauwe overalls aan
Mogguh, nachtbrakertjequote:
Mede nachtbrakerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mogguh, nachtbrakertje
Mijn raam is heul niet hoog genoegquote:
Waarom zou ik een auto van 14 laten overspuiten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef Amootje het volgende:
[..]
lol, en hoeveel koste het om te laten fixen?
kweenie? jij had het over deukjes in een volvo...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom zou ik een auto van 14 laten overspuiten?
Om er een nog grotere pimpbak van te maken!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom zou ik een auto van 14 laten overspuiten?
Jij woont toch niet bij mij in de buurtquote:
Geef maar geldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Om er een nog grotere pimpbak van te maken!
And if the wind don't catch you I will?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
And if the wind don't catch you I will?
Dan ben je echt heel erg aant verkeerde adres laiverdquote:
Daarom ben ik nu ook blutquote:
Jij bent toch aan het sparen voor je wereldreisquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan ben je echt heel erg aant verkeerde adres laiverd
ja man, ik heb al twee euroquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent toch aan het sparen voor je wereldreis
Amputerenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:41 schreef Fha het volgende:
Bah. een van de gaatjes in mn oren is ontstoken en het doet pijn
Je houdt niet van halve maatregelen, is het wel?quote:
Ik denk dat dat nog meer pijn doet..quote:
quote:
Waar werk ik anders voor in een ziekenhuisquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je houdt niet van halve maatregelen, is het wel?
Nou ik wil niet door jou geholpen worden als jij meteen gaat amputerenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar werk ik anders voor in een ziekenhuis
Nog beter, ik stuur de rekening ervoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik wil niet door jou geholpen worden als jij meteen gaat amputeren
Heh bah.. rekeningen..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog beter, ik stuur de rekening ervoor
Dat zeggen ze nou allemaalquote:
Aaahw arme schatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze nou allemaal
T is gewoon niet eerlijk. Stuur ik een mooie rekening van 12.000 euro, gaan ze zeuren
halve maatregelen zijn voor mietjesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je houdt niet van halve maatregelen, is het wel?
Hoe amputeer je een gat?quote:
een nog groter gat om heen makenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe amputeer je een gat?
Inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Thuis
Meteen gierend veel files na dat beetje water
Bange scheiterds!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:42 schreef Klonk het volgende:
half nederland is vergeten hoe je moet rijden met een paar druppeltjes regen. of dan gaan ze op de vluchtstrook staan
Zeikwijf bij Dr. Philquote:
Hahahaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeikwijf bij Dr. Phil
maar de andere extremen zijn nog gevaarlijker, dikke hoosbui en dan komen ze voorbij geraasd in hun leasebakken...quote:
Idd triest, ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:42 schreef Klonk het volgende:
half nederland is vergeten hoe je moet rijden met een paar druppeltjes regen. of dan gaan ze op de vluchtstrook staan
Dat is ook niet echt ideaal nee..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar de andere extremen zijn nog gevaarlijker, dikke hoosbui en dan komen ze voorbij geraasd in hun leasebakken...
soms zit ik bij de ene categorie, soms bij de anderen, maar meestal ergens tussen inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar de andere extremen zijn nog gevaarlijker, dikke hoosbui en dan komen ze voorbij geraasd in hun leasebakken...
motorrijders is beetje anders denk ik, daar zag ik laatst erg veel van onder een viaduct duiken op de vluchtstrook bij een hoosbuiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt ideaal nee..
Wij gingen gister even een klein stukje met 160 over de snelweg op de motor.. woaaah dat is vet eng!!wou ik even vertellen
![]()
tell me all about it!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef Klonk het volgende:
ik ben ooit bij blik op de weg geweest
Ik wil het zienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef Klonk het volgende:
ik ben ooit bij blik op de weg geweest
heel kort, pakte een verdrijfstrookje mee, ik dacht dat een extra rijstrook was voor koeriers met haastquote:
Mja had ook niks met de hoosbui te maken hoor haha ik dacht er gewoon ineens weer aan. Motor rijden met hoosbui is niet aan te raden nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef Amootje het volgende:
[..]
motorrijders is beetje anders denk ik, daar zag ik laatst erg veel van onder een viaduct duiken op de vluchtstrook bij een hoosbui
Met 140 over de linkerbaan terwijl mensen rechts 60 rijden en strepen zoeken door een halve cm water op het asfalt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt ideaal nee..
Wij gingen gister even een klein stukje met 160 over de snelweg op de motor.. woaaah dat is vet eng!!wou ik even vertellen
![]()
ooo ja als iedereen het doet...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:57 schreef Amootje het volgende:
haha slim klonk
ik heb vandaag rotonde verkeerde kant op gepaktipv 3/4 heb ik linksom 1/4 gepakt om op die manier een enorme tractor die voor me reed voor te zijn, wel een afwijkende rotonde btw, dus had wel alle overzicht en reed achter iemand anders aan die het ook flikte, sterker nog, iedereen probeerde het!
Gelukkig was het droogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met 140 over de linkerbaan terwijl mensen rechts 60 rijden en strepen zoeken door een halve cm water op het asfalt.
nou was het eigenlijk van plan, en toen ging mn voorganger al dus was ik overtuigdquote:
Foei!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:57 schreef Amootje het volgende:
haha slim klonk
ik heb vandaag rotonde verkeerde kant op gepaktipv 3/4 heb ik linksom 1/4 gepakt om op die manier een enorme tractor die voor me reed voor te zijn, wel een afwijkende rotonde btw, dus had wel alle overzicht en reed achter iemand anders aan die het ook flikte, sterker nog, iedereen probeerde het!
and again: Oooo ja als iedereen het doet..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:00 schreef Amootje het volgende:
[..]
nou was het eigenlijk van plan, en toen ging mn voorganger al dus was ik overtuigd
na die rotonde is het een 80-weg met verboden in te halen...
* probeert het ook niet goed te pratenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
and again: Oooo ja als iedereen het doet..
Hahah dan is het goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:02 schreef Amootje het volgende:
[..]
* probeert het ook niet goed te praten*
Mja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat iedereen wel eens blik op de weg dingen doet, niemand is heiliger dan de paus...
Je meent het..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:05 schreef Amootje het volgende:
[..]
na 10x ben ik al uitgekeken op dat programma
gebruik die televisie nu eens om naar een leuk programma te kijken, het testbeeld bijvoorbeeld...quote:
Kan m niet vindenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
gebruik die televisie nu eens om naar een leuk programma te kijken, het testbeeld bijvoorbeeld...
Omdat Amerikanen net doen alsof ze limonade drinken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef Fha het volgende:
Waarom drinken amerikanen altijd alcohol uit van die rode plastic bekers? (op tv in ieder geval..) Roze is veel leuker.
Wel stom dat ze er dan geen rietjes in doen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat Amerikanen net doen alsof ze limonade drinken.
How do you like your hard liquor? With two straws please!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel stom dat ze er dan geen rietjes in doen!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
How do you like your hard liquor? With two straws please!
Ik zag er vandaag nog een: Stond bij het stoplicht te wachten voordat je de A10 opdraait bij Amsterdam Sloterdijk, dikke rij auto's voor me. Zie ik ineens een auto uit de rij achter me de linkerbaan op rijden (die voor de andere kant dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat iedereen wel eens blik op de weg dingen doet, niemand is heiliger dan de paus...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Tmaatje het volgende:
Tja heren dat krijg je ervan als je je versnellingspook en geaspedaal als compensatie gebruikt...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Tmaatje het volgende:
Tja heren dat krijg je ervan als je je versnellingspook en geaspedaal als compensatie gebruikt...![]()
![]()
![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Tmaatje het volgende:
![]()
![]()
Wel een fietspomp op je stang?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaloers?
En mijn fiets heeft geen versnellingspook
Scherpquote:
mijn fiets heeft van die flapjes waar ze ook in de Formule 1 mee schakelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaloers?
En mijn fiets heeft geen versnellingspook
Die heb ik wel jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn fiets heeft van die flapjes waar ze ook in de Formule 1 mee schakelen
Jij mag mij AC4W noemenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik ben lui vandaag, dus korte het maar af.
Had ik al gezegd dat ik een uitschuifbare heb?quote:
Ik hou het wel bij AC dan, nog korterquote:
Geen storm, maar wel regen... veel regenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, hoe gaat het hier met jullie? Ook een fijne regenachtige stormdag gehad?
Hihi, de botLEKtunnel was afgesloten ivm wateroverlastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hier ook enorme hoosbuien, de A15 was afgesloten (qua botlektunnel)
Nederland -> Waterlandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, de botLEKtunnel was afgesloten ivm wateroverlast![]()
.
gelukkig.. ik ben niet de enige die moest lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, de botLEKtunnel was afgesloten ivm wateroverlast![]()
.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig.. ik ben niet de enige die moest lachen![]()
quote:
En ik dacht al dat ik de enige was die dat soort woordelijke verbanden zagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig.. ik ben niet de enige die moest lachen![]()
Welterusten ACquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroep op, helaas!
Nee hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik dacht al dat ik de enige was die dat soort woordelijke verbanden zag.
[..]
Welterusten AC.
Oeh! Ik wil ooooooook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:04 schreef indahnesia.com het volgende:
's middags!
Tijd voor het middagdutje
quote:Top 100 van donderdag 7 augustus 2008
31. 091 Fha
33. 088 JortK
44. 084 Klonk
77. 059 DaMart
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
hij was gebanned...quote:
huh?quote:
Met dank aan dat kutweer van gisteren, heb ik dus weer veel te veel gepostquote:
Nope.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:31 schreef OA het volgende:
Pheño al gesignaleerd?
Hoe komt iedereen daar toch bij?quote:
oh..quote:Hoe komt iedereen daar toch bij?Hij staat niet in het banmeldtopic, dus kun je er van uit gaan dat hij niet geband is. En sowieso kun je dan alsnog gewoon PM'en hoor (tenzij je ook een PM-ban hebt).
Maar van wat ik heb gezien, kwam hij kotsend een andere SC binnen, riep dat hij kutnieuws had gekregen en wel kon janken, en vervolgens verdween hij. Blijkbaar speelt er dus iets wat hem van FOK! weg houdt.
je moet gestraft wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:54 schreef JortK het volgende:
Even duidelijkheid, ik had een quote uit het banmeldtopic neergezet, deze was NEP!
Ik vond het grappig, maar nu heb ik er toch wel een beetje slechte gevoelens over
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:54 schreef JortK het volgende:
Even duidelijkheid, ik had een quote uit het banmeldtopic neergezet, deze was NEP!
Ik vond het grappig, maar nu heb ik er toch wel een beetje slechte gevoelens over
Whehe, mooi is dat altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
Ik had niet gedacht dat jullie er in zouden trappen
Goh. Ik al een uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, op mijn werk
nu pas??quote:
Ik inmiddels al 79.quote:
aan één stuk?quote:
hmm....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Kut... kan niet inloggen met de naam van mn collega en onder mn eigen naam werkt het programma niet dat ik nodig heb..
Of juist niet..quote:
Dan heb je die rol ook niet gekregen omdat je daar niet toe bevoegd benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Kut... kan niet inloggen met de naam van mn collega en onder mn eigen naam werkt het programma niet dat ik nodig heb..
Das dus mn collega die nu ff de auto bij de garage is halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je die rol ook niet gekregen omdat je daar niet toe bevoegd ben.
Zeuren bij degene die de rollen maakt dus
Dagen.quote:
Je weet dat ik bij een advocaat werk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef JortK het volgende:
Gewoon doen als admin inloggen, en dan de boel stukmaken
Advocaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een advocaat werk?
collega is hier
Is die eng?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een advocaat werk?
collega is hier
Geweldigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je vriendin?
Heb je een foto van dr?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geweldig, geen problemen soms de usual problems. conflicten maar voor de rest is alles ok
![]()
ze is een geweldige vriendin.![]()
Daarnaaast heeft ze een tekening van ons 2en gemaakt.heel erg emotioneel, best lief van haar
dat zat ik ook te denken ja, nah hopen dat het op z'n pootjes komt en wij ons hier onterecht druk zitten te maken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:07 schreef OA het volgende:
Ik vraag me toch wel serieus af wat er met Ph. aan het handje is... Wellicht weet ie eindelijk wat hij mankeert en dat zal niet veel fraais zijn...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
ik kom hier binnen en de hormonen vliegen me om de oren
Altijd als cgm in the house isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
ik heb een anti hormonale helmquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]pas je op dat ze je niet raken?
quote:
quote:
Jaquote:
jup , en ik heb de echte versie daar gaat het omquote:
JortK zijn foutquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
quote:
alleen in het donkerquote:
Dat had ik wel door, alleen in andere SC's geloofde men ook ineens dat hij geband wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:54 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook zo'n vermoeden dat dat het isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:07 schreef OA het volgende:
Ik vraag me toch wel serieus af wat er met Ph. aan het handje is... Wellicht weet ie eindelijk wat hij mankeert en dat zal niet veel fraais zijn...
Fokken onder werktijdquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens alweer heerlijk gesport vanochtend.
Lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens alweer heerlijk gesport vanochtend.
Lekker hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fokken onder werktijd
Oftewel: betaald fokken!!
Volgende week ga ik ook maar vroeg, denk ik... er waren nu leuke dames, alleen sla ik dan weer helemaal dicht en dan lukt het me weer niet om ze uit te nodigen voor een drankje op een terras of in de kantine of zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
Vanmiddag sporten. Krijg dan meteen een conditietest.
En het meisje van de sportschool is
echt wel..quote:
Dat is zoooo jammer, want waarschijnlijk durven die meiden ook niet en wachten ze op een uitnodiging "van die leuke jongen daar" (jij dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende week ga ik ook maar vroeg, denk ik... er waren nu leuke dames, alleen sla ik dan weer helemaal dicht en dan lukt het me weer niet om ze uit te nodigen voor een drankje op een terras of in de kantine of zo![]()
.
Ik heb wel een paar keer een opmerking gemaakt en was zo behulpzaam om een gewicht vast te zetten op een stang voor haar... maar ze keek wel erg vaak mijn richting uit, en glimlachte toen ik wegging en iedereen een prettig weekend wenstequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is zoooo jammer, want waarschijnlijk durven die meiden ook niet en wachten ze op een uitnodiging "van die leuke jongen daar" (jij dus)
Ik was stapelgek op een jongen.. bleek achteraf hij ook op mij..
Alleen was dat achteraf 10 jaar later (en hadden we allebei al een relatie)
Ik vraag me toch wel eens af hoe mn leven zou zijn geweest als we niet zo verlegen waren geweest
Dat klinkt maar al te bekend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende week ga ik ook maar vroeg, denk ik... er waren nu leuke dames, alleen sla ik dan weer helemaal dicht en dan lukt het me weer niet om ze uit te nodigen voor een drankje op een terras of in de kantine of zo![]()
.
Geen koffie meer drinken. En daar mis je toch niets aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt wel..
alleen is mn koffiemelk op![]()
Gelukkig heb ik nog cola![]()
In mijn pauze maar ff een pakje melk gaan halen
Ik denk dat je haar gewoon een keer mee uit moet vragenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer een opmerking gemaakt en was zo behulpzaam om een gewicht vast te zetten op een stang voor haar... maar ze keek wel erg vaak mijn richting uit, en glimlachte toen ik wegging en iedereen een prettig weekend wenste.
En ach, op de middelbare school vond ik iemand leuk. Vijf jaar later zag ik een keer in een nostalgische bui een totaalplaatje van die tijd voor me, en ineens zag ik al die hints die ik toen niet zag van haar. Omkijken als ze langsliep, giechelen en glimlachen als ik in de buurt was, af en toe een steelse blik mijn richting uit en nutteloze boodschappen voor een neef doorgeven... als ik dat toch eerder door had gehad...![]()
.
Tis óf koffie óf colaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen koffie meer drinken. En daar mis je toch niets aan
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En, waarom zou dat minder goed kunnen dan in de supermarkt of de kroeg?
Het kan altijd ergerquote:
Veel te gezondquote:
Wat een grote meloenen!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe versier je iemand in de supermarkt ....![]()
hey, leuk dat je mijn producten afprijst kom je na je dienst mij afprijzen ?
Precies. Al zou ik ook zomaar tijdens het stappen of zo weer iemand anders kunnen tegenkomen hoor. Maar ik vond het wel grappig dat iemand zo overduidelijk haar aandacht op mij richtte... dat soort dingen heb ik anders nooit doorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar gewoon een keer mee uit moet vragen
Het enige dat kan gebeuren is dat ze nee zegt.
Als ze een bitch is lacht ze je uit, mja dan wil je haar toch niet?? Kun je meteen zeggen: mén wat heb ik me in jou vergist.. wat ben jij een trut
"Hoi, als je vanavond met mij date, kun je die komkommer ook wel weer terugleggen."quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe versier je iemand in de supermarkt ....![]()
hey, leuk dat je mijn producten afprijst kom je na je dienst mij afprijzen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |