Oeh! Ik wil ooooooook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:04 schreef indahnesia.com het volgende:
's middags!
Tijd voor het middagdutje
quote:Top 100 van donderdag 7 augustus 2008
31. 091 Fha
33. 088 JortK
44. 084 Klonk
77. 059 DaMart
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
hij was gebanned...quote:
huh?quote:
Met dank aan dat kutweer van gisteren, heb ik dus weer veel te veel gepostquote:
Nope.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:31 schreef OA het volgende:
Pheño al gesignaleerd?
Hoe komt iedereen daar toch bij?quote:
oh..quote:Hoe komt iedereen daar toch bij?Hij staat niet in het banmeldtopic, dus kun je er van uit gaan dat hij niet geband is. En sowieso kun je dan alsnog gewoon PM'en hoor (tenzij je ook een PM-ban hebt).
Maar van wat ik heb gezien, kwam hij kotsend een andere SC binnen, riep dat hij kutnieuws had gekregen en wel kon janken, en vervolgens verdween hij. Blijkbaar speelt er dus iets wat hem van FOK! weg houdt.
je moet gestraft wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:54 schreef JortK het volgende:
Even duidelijkheid, ik had een quote uit het banmeldtopic neergezet, deze was NEP!
Ik vond het grappig, maar nu heb ik er toch wel een beetje slechte gevoelens over
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:54 schreef JortK het volgende:
Even duidelijkheid, ik had een quote uit het banmeldtopic neergezet, deze was NEP!
Ik vond het grappig, maar nu heb ik er toch wel een beetje slechte gevoelens over
Whehe, mooi is dat altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
Ik had niet gedacht dat jullie er in zouden trappen
Goh. Ik al een uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, op mijn werk
nu pas??quote:
Ik inmiddels al 79.quote:
aan één stuk?quote:
hmm....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Kut... kan niet inloggen met de naam van mn collega en onder mn eigen naam werkt het programma niet dat ik nodig heb..
Of juist niet..quote:
Dan heb je die rol ook niet gekregen omdat je daar niet toe bevoegd benquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:10 schreef Ladylike het volgende:
Kut... kan niet inloggen met de naam van mn collega en onder mn eigen naam werkt het programma niet dat ik nodig heb..
Das dus mn collega die nu ff de auto bij de garage is halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je die rol ook niet gekregen omdat je daar niet toe bevoegd ben.
Zeuren bij degene die de rollen maakt dus
Dagen.quote:
Je weet dat ik bij een advocaat werk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef JortK het volgende:
Gewoon doen als admin inloggen, en dan de boel stukmaken
Advocaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een advocaat werk?
collega is hier
Is die eng?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een advocaat werk?
collega is hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |