Geweldigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je vriendin?
Heb je een foto van dr?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geweldig, geen problemen soms de usual problems. conflicten maar voor de rest is alles ok
![]()
ze is een geweldige vriendin.![]()
Daarnaaast heeft ze een tekening van ons 2en gemaakt.heel erg emotioneel, best lief van haar
dat zat ik ook te denken ja, nah hopen dat het op z'n pootjes komt en wij ons hier onterecht druk zitten te maken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:07 schreef OA het volgende:
Ik vraag me toch wel serieus af wat er met Ph. aan het handje is... Wellicht weet ie eindelijk wat hij mankeert en dat zal niet veel fraais zijn...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
ik kom hier binnen en de hormonen vliegen me om de oren
Altijd als cgm in the house isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
ik heb een anti hormonale helmquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]pas je op dat ze je niet raken?
quote:
quote:
Jaquote:
jup , en ik heb de echte versie daar gaat het omquote:
JortK zijn foutquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
quote:
alleen in het donkerquote:
Dat had ik wel door, alleen in andere SC's geloofde men ook ineens dat hij geband wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:54 schreef JortK het volgende:
Even duidelijkheid, ik had een quote uit het banmeldtopic neergezet, deze was NEP!
Ik vond het grappig, maar nu heb ik er toch wel een beetje slechte gevoelens over
Ik heb ook zo'n vermoeden dat dat het isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:07 schreef OA het volgende:
Ik vraag me toch wel serieus af wat er met Ph. aan het handje is... Wellicht weet ie eindelijk wat hij mankeert en dat zal niet veel fraais zijn...
Fokken onder werktijdquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens alweer heerlijk gesport vanochtend.
Lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens alweer heerlijk gesport vanochtend.
Lekker hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fokken onder werktijd
Oftewel: betaald fokken!!
Volgende week ga ik ook maar vroeg, denk ik... er waren nu leuke dames, alleen sla ik dan weer helemaal dicht en dan lukt het me weer niet om ze uit te nodigen voor een drankje op een terras of in de kantine of zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
Vanmiddag sporten. Krijg dan meteen een conditietest.
En het meisje van de sportschool is
echt wel..quote:
Dat is zoooo jammer, want waarschijnlijk durven die meiden ook niet en wachten ze op een uitnodiging "van die leuke jongen daar" (jij dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende week ga ik ook maar vroeg, denk ik... er waren nu leuke dames, alleen sla ik dan weer helemaal dicht en dan lukt het me weer niet om ze uit te nodigen voor een drankje op een terras of in de kantine of zo![]()
.
Ik heb wel een paar keer een opmerking gemaakt en was zo behulpzaam om een gewicht vast te zetten op een stang voor haar... maar ze keek wel erg vaak mijn richting uit, en glimlachte toen ik wegging en iedereen een prettig weekend wenstequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is zoooo jammer, want waarschijnlijk durven die meiden ook niet en wachten ze op een uitnodiging "van die leuke jongen daar" (jij dus)
Ik was stapelgek op een jongen.. bleek achteraf hij ook op mij..
Alleen was dat achteraf 10 jaar later (en hadden we allebei al een relatie)
Ik vraag me toch wel eens af hoe mn leven zou zijn geweest als we niet zo verlegen waren geweest
Dat klinkt maar al te bekend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende week ga ik ook maar vroeg, denk ik... er waren nu leuke dames, alleen sla ik dan weer helemaal dicht en dan lukt het me weer niet om ze uit te nodigen voor een drankje op een terras of in de kantine of zo![]()
.
Geen koffie meer drinken. En daar mis je toch niets aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt wel..
alleen is mn koffiemelk op![]()
Gelukkig heb ik nog cola![]()
In mijn pauze maar ff een pakje melk gaan halen
Ik denk dat je haar gewoon een keer mee uit moet vragenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer een opmerking gemaakt en was zo behulpzaam om een gewicht vast te zetten op een stang voor haar... maar ze keek wel erg vaak mijn richting uit, en glimlachte toen ik wegging en iedereen een prettig weekend wenste.
En ach, op de middelbare school vond ik iemand leuk. Vijf jaar later zag ik een keer in een nostalgische bui een totaalplaatje van die tijd voor me, en ineens zag ik al die hints die ik toen niet zag van haar. Omkijken als ze langsliep, giechelen en glimlachen als ik in de buurt was, af en toe een steelse blik mijn richting uit en nutteloze boodschappen voor een neef doorgeven... als ik dat toch eerder door had gehad...![]()
.
Tis óf koffie óf colaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen koffie meer drinken. En daar mis je toch niets aan
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
En, waarom zou dat minder goed kunnen dan in de supermarkt of de kroeg?
Het kan altijd ergerquote:
Veel te gezondquote:
Wat een grote meloenen!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe versier je iemand in de supermarkt ....![]()
hey, leuk dat je mijn producten afprijst kom je na je dienst mij afprijzen ?
Precies. Al zou ik ook zomaar tijdens het stappen of zo weer iemand anders kunnen tegenkomen hoor. Maar ik vond het wel grappig dat iemand zo overduidelijk haar aandacht op mij richtte... dat soort dingen heb ik anders nooit doorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar gewoon een keer mee uit moet vragen
Het enige dat kan gebeuren is dat ze nee zegt.
Als ze een bitch is lacht ze je uit, mja dan wil je haar toch niet?? Kun je meteen zeggen: mén wat heb ik me in jou vergist.. wat ben jij een trut
"Hoi, als je vanavond met mij date, kun je die komkommer ook wel weer terugleggen."quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe versier je iemand in de supermarkt ....![]()
hey, leuk dat je mijn producten afprijst kom je na je dienst mij afprijzen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |