Jaloers?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Tmaatje het volgende:
Tja heren dat krijg je ervan als je je versnellingspook en geaspedaal als compensatie gebruikt...![]()
![]()
![]()
Wel een fietspomp op je stang?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaloers?
En mijn fiets heeft geen versnellingspook
Scherpquote:
mijn fiets heeft van die flapjes waar ze ook in de Formule 1 mee schakelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaloers?
En mijn fiets heeft geen versnellingspook
Die heb ik wel jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn fiets heeft van die flapjes waar ze ook in de Formule 1 mee schakelen
Jij mag mij AC4W noemenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik ben lui vandaag, dus korte het maar af.
Had ik al gezegd dat ik een uitschuifbare heb?quote:
Ik hou het wel bij AC dan, nog korterquote:
Geen storm, maar wel regen... veel regenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, hoe gaat het hier met jullie? Ook een fijne regenachtige stormdag gehad?
Hihi, de botLEKtunnel was afgesloten ivm wateroverlastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hier ook enorme hoosbuien, de A15 was afgesloten (qua botlektunnel)
Nederland -> Waterlandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, de botLEKtunnel was afgesloten ivm wateroverlast![]()
.
gelukkig.. ik ben niet de enige die moest lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, de botLEKtunnel was afgesloten ivm wateroverlast![]()
.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig.. ik ben niet de enige die moest lachen![]()
quote:
En ik dacht al dat ik de enige was die dat soort woordelijke verbanden zagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig.. ik ben niet de enige die moest lachen![]()
Welterusten ACquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroep op, helaas!
Nee hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik dacht al dat ik de enige was die dat soort woordelijke verbanden zag.
[..]
Welterusten AC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |