motorrijders is beetje anders denk ik, daar zag ik laatst erg veel van onder een viaduct duiken op de vluchtstrook bij een hoosbuiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt ideaal nee..
Wij gingen gister even een klein stukje met 160 over de snelweg op de motor.. woaaah dat is vet eng!!wou ik even vertellen
![]()
tell me all about it!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef Klonk het volgende:
ik ben ooit bij blik op de weg geweest
Ik wil het zienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef Klonk het volgende:
ik ben ooit bij blik op de weg geweest
heel kort, pakte een verdrijfstrookje mee, ik dacht dat een extra rijstrook was voor koeriers met haastquote:
Mja had ook niks met de hoosbui te maken hoor haha ik dacht er gewoon ineens weer aan. Motor rijden met hoosbui is niet aan te raden nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef Amootje het volgende:
[..]
motorrijders is beetje anders denk ik, daar zag ik laatst erg veel van onder een viaduct duiken op de vluchtstrook bij een hoosbui
Met 140 over de linkerbaan terwijl mensen rechts 60 rijden en strepen zoeken door een halve cm water op het asfalt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt ideaal nee..
Wij gingen gister even een klein stukje met 160 over de snelweg op de motor.. woaaah dat is vet eng!!wou ik even vertellen
![]()
ooo ja als iedereen het doet...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:57 schreef Amootje het volgende:
haha slim klonk
ik heb vandaag rotonde verkeerde kant op gepaktipv 3/4 heb ik linksom 1/4 gepakt om op die manier een enorme tractor die voor me reed voor te zijn, wel een afwijkende rotonde btw, dus had wel alle overzicht en reed achter iemand anders aan die het ook flikte, sterker nog, iedereen probeerde het!
Gelukkig was het droogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met 140 over de linkerbaan terwijl mensen rechts 60 rijden en strepen zoeken door een halve cm water op het asfalt.
nou was het eigenlijk van plan, en toen ging mn voorganger al dus was ik overtuigdquote:
Foei!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:57 schreef Amootje het volgende:
haha slim klonk
ik heb vandaag rotonde verkeerde kant op gepaktipv 3/4 heb ik linksom 1/4 gepakt om op die manier een enorme tractor die voor me reed voor te zijn, wel een afwijkende rotonde btw, dus had wel alle overzicht en reed achter iemand anders aan die het ook flikte, sterker nog, iedereen probeerde het!
and again: Oooo ja als iedereen het doet..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:00 schreef Amootje het volgende:
[..]
nou was het eigenlijk van plan, en toen ging mn voorganger al dus was ik overtuigd
na die rotonde is het een 80-weg met verboden in te halen...
* probeert het ook niet goed te pratenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
and again: Oooo ja als iedereen het doet..
Hahah dan is het goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:02 schreef Amootje het volgende:
[..]
* probeert het ook niet goed te praten*
Mja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat iedereen wel eens blik op de weg dingen doet, niemand is heiliger dan de paus...
Je meent het..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:05 schreef Amootje het volgende:
[..]
na 10x ben ik al uitgekeken op dat programma
gebruik die televisie nu eens om naar een leuk programma te kijken, het testbeeld bijvoorbeeld...quote:
Kan m niet vindenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
gebruik die televisie nu eens om naar een leuk programma te kijken, het testbeeld bijvoorbeeld...
Omdat Amerikanen net doen alsof ze limonade drinken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:56 schreef Fha het volgende:
Waarom drinken amerikanen altijd alcohol uit van die rode plastic bekers? (op tv in ieder geval..) Roze is veel leuker.
Wel stom dat ze er dan geen rietjes in doen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat Amerikanen net doen alsof ze limonade drinken.
How do you like your hard liquor? With two straws please!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel stom dat ze er dan geen rietjes in doen!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
How do you like your hard liquor? With two straws please!
Ik zag er vandaag nog een: Stond bij het stoplicht te wachten voordat je de A10 opdraait bij Amsterdam Sloterdijk, dikke rij auto's voor me. Zie ik ineens een auto uit de rij achter me de linkerbaan op rijden (die voor de andere kant dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat iedereen wel eens blik op de weg dingen doet, niemand is heiliger dan de paus...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Tmaatje het volgende:
Tja heren dat krijg je ervan als je je versnellingspook en geaspedaal als compensatie gebruikt...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Tmaatje het volgende:
Tja heren dat krijg je ervan als je je versnellingspook en geaspedaal als compensatie gebruikt...![]()
![]()
![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Tmaatje het volgende:
![]()
![]()
Wel een fietspomp op je stang?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaloers?
En mijn fiets heeft geen versnellingspook
Scherpquote:
mijn fiets heeft van die flapjes waar ze ook in de Formule 1 mee schakelenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaloers?
En mijn fiets heeft geen versnellingspook
Die heb ik wel jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn fiets heeft van die flapjes waar ze ook in de Formule 1 mee schakelen
Jij mag mij AC4W noemenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:47 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik ben lui vandaag, dus korte het maar af.
Had ik al gezegd dat ik een uitschuifbare heb?quote:
Ik hou het wel bij AC dan, nog korterquote:
Geen storm, maar wel regen... veel regenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, hoe gaat het hier met jullie? Ook een fijne regenachtige stormdag gehad?
Hihi, de botLEKtunnel was afgesloten ivm wateroverlastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hier ook enorme hoosbuien, de A15 was afgesloten (qua botlektunnel)
Nederland -> Waterlandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, de botLEKtunnel was afgesloten ivm wateroverlast![]()
.
gelukkig.. ik ben niet de enige die moest lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, de botLEKtunnel was afgesloten ivm wateroverlast![]()
.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig.. ik ben niet de enige die moest lachen![]()
quote:
En ik dacht al dat ik de enige was die dat soort woordelijke verbanden zagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig.. ik ben niet de enige die moest lachen![]()
Welterusten ACquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroep op, helaas!
Nee hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik dacht al dat ik de enige was die dat soort woordelijke verbanden zag.
[..]
Welterusten AC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |