Niet sinds ze laatst al die zaken veranderd hebben.... maar Q wil hem toch ook op de maandag hebben staan ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:51 schreef Kluts het volgende:
Ik loop morgen wel ff langs een parkeerplaats in het centrum, ik weet niet zeker of die op zondag gratis is, maar dat zou ook wel mooi zijn. Ik laat het je wel ff weten.
Of weet jij dat mrbox, die parkeerplaats achter de SuperCoop?
Ok en vanuit daar kan ik richting amsterdam en almere enzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Een tijdelijk station halverwege Apeldoorn en Amersfoort. Wordt vaker voor dit soort dingen gebruikt. Ligt direct langs de snelweg dus goed bereikbaar voor de bussen.
Yep.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok en vanuit daar kan ik richting amsterdam en almere enzo?
Dat is wel het idee: kan hem pas maandag na mijn werk ophalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet sinds ze laatst al die zaken veranderd hebben.... maar Q wil hem toch ook op de maandag hebben staan ?
Er zijn hier geen tieten. Dat is het probleem. Of de uitdaging zo je wil.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tietenproblemen? Wat is het probleem?
Maandag ochtend kan je toch ook gewoon heel vroeg opstaan, deventer -almere is maar 1,5 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok en vanuit daar kan ik richting amsterdam en almere enzo?
pussytorrents.org.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn hier geen tieten. Dat is het probleem. Of de uitdaging zo je wil.
Het is niet de afstand. Volgens mij komt B. in Almere gewoon makkelijker het bed uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maandag ochtend kan je toch ook gewoon heel vroeg opstaan, deventer -almere is maar 1,5 uur
Ach, what's in a name?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Q. het volgende:
Uitdagingen DM, uitdagingen.
Herkenbare uitdaging!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn hier geen tieten. Dat is het probleem. Of de uitdaging zo je wil.
Regenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:01 schreef Kluts het volgende:
maar wat voor weer wordt het zondag dan?
Grote kans op regenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:01 schreef Kluts het volgende:
maar wat voor weer wordt het zondag dan?
Dit dus:quote:
(En speciaal voor Apeldoorn, klik hier (en kies 'trend'): http://www.weeronline.nl/Nederland/Apeldoorn.htm.quote:Zondag wordt een wisselvallige dag met soms zon, maar ook buiige regen. Er staat een stevige zuidwester en de maxima komen uit tussen 18 graden aan de kust en iets boven de 20 in het binnenland.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef mrbox het volgende:
Kluts weet jij of in die nieuwe woonwijk tegenover de Aldi daar beetje te parkeren is ? Dan kan Q nl gewoon de bus terug naar het station nemen
Nee, eerder een ponchomeet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:11 schreef Kluts het volgende:
Nou, dat wordt dus geen zomerse outfit zondag.
Ik wil mijn tietenprobleem wel opgelost hebben ja...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Q. het volgende:
Werden er maar tietenproblemen opgelost.
Bedoel je bij de Tol?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef mrbox het volgende:
Kluts weet jij of in die nieuwe woonwijk tegenover de Aldi daar beetje te parkeren is ? Dan kan Q nl gewoon de bus terug naar het station nemen
Ja dat of toch zeker 10 mins terug moeten lopenquote:
Nee bij de Welgelegenbrug, Bij de ABN-AMROquote:
Pics?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:21 schreef liefie_ het volgende:
OMG ik heb zo'n knap meisje ontmoet gister nacht
Ik hoorde net dat jullie dat denken.. maar hoe dat zo dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:24 schreef Kluts het volgende:
Cuegirllie! Jij komt niet zondag, hoorde ik?
B. Zei dt vanochtend tegen mij, maar hij zal zich dan vergist hebben denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat jullie dat denken.. maar hoe dat zo dan?
ik kom gewoon
'hoi.. uhm, nou, ik heb een vraagje, ik vind je eigenlijk een heel mooi meisje.. zou je het erg vinden als ik je op de foto zet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef liefie_ het volgende:
Ik ga toch niet hoi ik vind je een lekker wijf! lach even naar de camera graag!
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef liefie_ het volgende:
Dan moet je maar eens vragen waar ie dat vandaan heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:27 schreef Kluts het volgende:
B. Zei dt vanochtend tegen mij, maar hij zal zich dan vergist hebben denk ik.
Iig, zondag, voor de AH to Go op het station om 14.00 uur meeten we!
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef liefie_ het volgende:
Ja, maar wij gaan iets eerder naar Apeldoorn, dus vandaar dat dat m niet wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens vragen waar ie dat vandaan heeftBen benieuwd namelijk
Nee de trein in Deventer, remember
Dat is wel pokke eind lopen. Wat heeft Q. je misdaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:24 schreef Kluts het volgende:
Die aldi zit toch meer richting de Tol? Iig die bedoelde ik.
Aah oke, en dat vertel je niet eensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar wij gaan iets eerder naar Apeldoorn, dus vandaar dat dat m niet wordt.
Nee, het ging mij erom welke locatie je bedoelde.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wel pokke eind lopen. Wat heeft Q. je misdaan
Jullie gaan de inwoners van Apeldoorn alvast mentaal voorbereiden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar wij gaan iets eerder naar Apeldoorn, dus vandaar dat dat m niet wordt.
Sorry!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke, en dat vertel je niet eens![]()
Maar dan zien we jullie idd bij de AH
Ze zijn mij daar al gewend, dus dat moet goedkomen lijkt me.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan de inwoners van Apeldoorn alvast mentaal voorbereiden?
Ik bedoeld dan de lidl denk ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het ging mij erom welke locatie je bedoelde.
Maar jou icm onsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze zijn mij daar al gewend, dus dat moet goedkomen lijkt me.
Precies, het is de vraag of iemand ooit kan wennen aan een groep FOK!kers die even langskomtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jou icm ons![]()
dat wordt nog wat
Dat zie je correctquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet de afstand. Volgens mij komt B. in Almere gewoon makkelijker het bed uit.
Meestal is Utrecht de dupe, maar nu Apeldoorn.. hoop dat ze zijn voorbereidquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, het is de vraag of iemand ooit kan wennen aan een groep FOK!kers die even langskomt.
Ahh ok mooi zo thanks!quote:
Geef dan een omschrijving. Vooral van de attributen op borsthoogte.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:31 schreef liefie_ het volgende:
Omdat we een spooktocht aan het doen waren!!
En ik heb mn digicam nooit bij
Niet moeilijk, wel makkelijker en iedereen weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:52 schreef knep het volgende:
Waarom typt iedereen B.? ZO moeilijk is Belsezar toch niet?
Ze was een beetje dun voor mijn doen helaasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:52 schreef Dickies het volgende:
[..]
Geef dan een omschrijving. Vooral van de attributen op borsthoogte.
Tot er een 2e persoon met een 'B' nickname verschijntquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet moeilijk, wel makkelijker en iedereen weet wat je bedoelt
Die zal dan nooit B worden, want dat is Belsezar dan al hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:56 schreef knep het volgende:
Tot er een 2e persoon met een 'B' nickname verschijnt.
Kluts haalde jou en CL door elkaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
He B, hoe kwam je aan het grote nieuws dat ik niet kwam?
Dus kluts krijgt nu de schuld?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kluts haalde jou en CL door elkaar
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:57 schreef liefie_ het volgende:
jeetje
No offence maar het is hier nog kliekeriger geworden als voorheen
eh geen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
CL!!!! nog een week! Hoe laat wilde je daar naartoe gaan eigenlijk?
op afoort? is goed hoor. en ongeveer zelfde tijd als vorig jaar of iets eerder?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eh geen idee. Ik moet nu wel via A'foort reizen ivm treinkaartje, ik weet niet of ze het pikken dat ik via Utrecht reis
. Zullen we daar dan afspreken?
Tijdstip van vorig jaar is goed (maar wat was het?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op afoort? is goed hoor. en ongeveer zelfde tijd als vorig jaar of iets eerder?
Ja ik type normaal alleen in smileysquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:04 schreef liefie_ het volgende:
Kun je ook lettertjes typen of alleen in smileys?
Zo onduidelijk was het toch niet? En ik gaf met het posticon (14.gif) aan dat ik het met je eens wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:07 schreef liefie_ het volgende:
Nee maar nu wel
En ik geef aan dat ik het niet snap
En reageren met een smiley is niet heel handig dan
Maar ja
Oh wacht, zie ik dat nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:09 schreef liefie_ het volgende:
Voor mij wel
Anders vroeg ik er niet nog een keer naar
Ik ook!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zo'n zin in LL!
volgens mij was dat rond een uur of 4, maar wat wel rot is als we pas in Afoort de stoptrein nemen heb je een kans dat die vanaf utrecht al propvol is (dat is beginpuntquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdstip van vorig jaar is goed (maar wat was het?). In de rij staan moet je toch.
Idem.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zo'n zin in LL!
Welnee. Het is anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:57 schreef liefie_ het volgende:
jeetje
Ik niet om eerlijk te zijnquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:04 schreef liefie_ het volgende:
Kun je ook lettertjes typen of alleen in smileys?
Ik vind het met de grotere schare posters hier juist wat opener geworden, of de kliek is gewoon wat minder xenofoob geworden... dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:57 schreef liefie_ het volgende:
jeetje
quote:
Nee, jij hoopt dat het afgelast wordt toch?quote:
No offence maar je hebt doorgaans ook weinig toe te voegen. Probeer eens mee te gaan in de discussies.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
neuh ik vind de sfeer er niet leuker op, 9 vd 10 keer dat ik hier post word ik genegeerd omdat iedereen te druk is met het slijmen naar elkaar
Kijk. Daar heb je een punt. Ik denk dat het komt omdat wij van de singles-sc er ook bij zijn gekomen en de mensen die hier niet heel vaak komen niet echt "kennen".quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
neuh ik vind de sfeer er niet leuker op, 9 vd 10 keer dat ik hier post word ik genegeerd omdat iedereen te druk is met het slijmen naar elkaar
daaropm kom ik hiet niet zo vaak meer, en ja als ik er ben word ik dus 9/10 keer genegeerd.
Ok de eerste post is meestal niet zo nuttig en gewoon een begroeting omdat het over dingen, o.a een meet gaat waar ik niks van afweet en dus moeilijk over mee kan praten e.d.
Ach, die meet kan mij ook gestolen worden. Waarom eigenlijk Apeldoorn? Was dat "centraal"?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
daaropm kom ik hiet niet zo vaak meer, en ja als ik er ben word ik dus 9/10 keer genegeerd.
Ok de eerste post is meestal niet zo nuttig en gewoon een begroeting omdat het over dingen, o.a een meet gaat waar ik niks van afweet en dus moeilijk over mee kan praten e.d.
Wij als nieuwe kennen je ook niet echt he, dus tis ook beetje lastig om zo wat inhoudelijke vragen te stellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
in discussies waar ik niks van afweet en snap? omdat het allemaal over inside dingen gaatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
No offence maar je hebt doorgaans ook weinig toe te voegen. Probeer eens mee te gaan in de discussies.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:23 schreef Dickies het volgende:
De vliegende tyfus voor jullie allemaal.
Je kunt ook om uitleg vragen, als je dan bijgepraat bent zou je mee kunnen praten..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in discussies waar ik niks van afweet en snap? omdat het allemaal over inside dingen gaat
Ik had ook al gezegd: als je wat met elkaar wilt doen, bel gewoon ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, die meet kan mij ook gestolen worden. Waarom eigenlijk Apeldoorn? Was dat "centraal"?.
Gewoon meeposten.
Hallo, dit is R&P... Geen constructieve bijdragen alstublieft!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Je kunt ook om uitleg vragen, als je dan bijgepraat bent zou je mee kunnen praten..
Gewoon lekker mee bemoeien en als je er niks van weet gewoon vragen waar we het over hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Even met 10 man proberen af te spreken hoe en wat en waar enzo, wat discussies kan opleveren, data wanneer mensen niet kan.. handig met de telefoonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik had ook al gezegd: als je wat met elkaar wilt doen, bel gewoon ofzo
M-Mquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en nog iets als een HH of kluts of weet ik wie binnen komt met hallo, komt er een overdaad aan:
HH![]()
van 20 posts op een rij,. als er bij mij niet eens een begroeting af kan tja
De sfeer is in ieder geval beter dan in februari/maart, toen er ineens zo'n hechte kliek was gevormd die geen oog meer leek te hebben voor mensen die er niet bij hoorden. Toen werd een halve SC gevuld met hartjes naar elkaar, en was ik dus even afgehaakt...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Wow. Ik ben het wel een beetje met je eensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef liefie_ het volgende:
het is niet het hele meet gebeuren maar het hele inside gepraat de hele tijd
En het hele wij zijn broers en zusjes (nog niet eens echt) en wij doen het met elkaar en wij flirten met elkaar en wij willen het met elkaar doen en wij hebben het met elkaar gedaan
Krijg een beetje een middelbareschoolklasgevoel
Maar dat kan ook aan mij liggen
Ben een tikje humeurig omdat ik de halve nacht in een donker bos lag
Kom op zeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en nog iets als een HH of kluts of weet ik wie binnen komt met hallo, komt er een overdaad aan:
HH![]()
van 20 posts op een rij,. als er bij mij niet eens een begroeting af kan tja
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef liefie_ het volgende:
Maar dat kan ook aan mij liggen
Ben een tikje humeurig omdat ik de halve nacht in een donker bos lag
Ik kom hier o0k al een eeuwigheidquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef knep het volgende:
Ach kan het me goed voorstellen omdat veel mensen hier dagelijks echt heel veel posten.
Dan krijg je natuurlijk een wat betere band en ken je elkaar beter. Ik heb daar maar heel af en toe de tijd voor.
Dus doe je het op een openbaar forum en noem je het een R&P meet waar vervolgens geen enkele 'buitenstaander' naar toe komt. Logisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Even met 10 man proberen af te spreken hoe en wat en waar enzo, wat discussies kan opleveren, data wanneer mensen niet kan.. handig met de telefoon
Mailen .. maar bellen werkt niet echt
Jij bent 'verder'...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien komt het omdat wij geen single meer zijn Liefie_. Andere prioriteiten enzo.
Pmenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Even met 10 man proberen af te spreken hoe en wat en waar enzo, wat discussies kan opleveren, data wanneer mensen niet kan.. handig met de telefoon
Mailen .. maar bellen werkt niet echt
Er waren wat mensen uit Enschede en Deventer online toen het besloten werd. Zegt dat genoeg?quote:
Dát is iig constructiever dan "ik weet allemaal toch niet waar het over gaat".quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je kunt ook om uitleg vragen, als je dan bijgepraat bent zou je mee kunnen praten..
Dat maakt het wel wat duidelijker ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er waren wat mensen uit Enschede en Deventer online toen het besloten werd. Zegt dat genoeg?.
ik hoef geenquote:
ER is een topic voor en het is nu donderdagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dát is iig constructiever dan "ik weet allemaal toch niet waar het over gaat".
En dat het nu over de meet gaat, is omdat dat zondag is.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef liefie_ het volgende:
het is niet het hele meet gebeuren maar het hele inside gepraat de hele tijd
En het hele wij zijn broers en zusjes (nog niet eens echt) en wij doen het met elkaar en wij flirten met elkaar en wij willen het met elkaar doen en wij hebben het met elkaar gedaan
Krijg een beetje een middelbareschoolklasgevoel
Logisch natuurlijk...quote:
Ik prefereer de term xeno-agnostisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:17 schreef DaMart het volgende:
de kliek is gewoon wat minder xenofoob geworden...
ik ook niet, ga zondag al naar de bios enzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef DaMart het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik niet naar die meet kom?
Hehe ik snap wat je bedoeldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, jij hoopt dat het afgelast wordt toch?
Maar door jou heb ik er wel minder zin in dan voorheen.
En dat is liever bedoeld dan het klinkt.
Wat een leuk roze shirt heb jij aan vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef liefie_ het volgende:
Maar zoals ik al zei, het gaat inet eens om die meet
Maar het is hier ondertussen nog net niet wat een leuk roze shirt heb je vandaag aan
Klopt, maar het is nog altijd een sc..vele versschillende onderwerpen waar men het over heeft.. Over de ene kan je meepraten, over de andere niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef liefie_ het volgende:
Pmen
En ik hoor dat er gewoon een topic voor is
Meng je gewoon in een discussie of post iets waar op te reageren valt. Ik verwacht ook niet op iedere 'Tieten!1' post een reactie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoef geen![]()
ofzo maar als er niet eens een hallo afkan heb ik nog weinig zin me in een discussie te mengen omdat toch niemand mn posts opmerkt
Volgens mij stoort dit je zo mogelijk meer dan de rest bij elkaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef liefie_ het volgende:
En het hele wij zijn broers en zusjes (nog niet eens echt)
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik kom hier o0k al een eeuwigheid
En mensen weten ook echt wel wat van mij en ik ook echt wel wat van mensen
Dus als iemand hier iets mee heeft gemaakt zoals bv een verjaardag, of een toets of zo ik noem maar wat word daar iid wel naar gevraagd
Maar dat is 5/10 minuten en nu is het voor mijn gevoel 24/7
Ja, wat zou er zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Dickies het volgende:
Het stoort mij meer dat Pheno verdwenen is.
Ben je er nou nog niet aan gewend dat FOK!sters niet zo snel een foto van hun voorgevel posten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Dickies het volgende:
[..]
Meng je gewoon in een discussie of post iets waar op te reageren valt. Ik verwacht ook niet op iedere 'Tieten!1' post een reactie.
Er storen mij zoveel dingen, maar ja, dit soort inderdaad het meeste.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Dickies het volgende:
Het stoort mij meer dat Pheno verdwenen is.
Stelletjes uit de Singlesreeks, wie had het gedachtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Enige is dat er nu ineens wat stelletjes zijn bijgekomen..
Para in je paasei?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Kluts het volgende:
Dickies mag dan niet meer over tieten praten.
Dat is waarschijnlijk door de frustratie die liefie_ heeft met haar zusje!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:32 schreef Litpho het volgende:
Volgens mij stoort dit je zo mogelijk meer dan de rest bij elkaar.
Tof, welke film?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook niet, ga zondag al naar de bios enzo
Nou ik vind het wel een tikje vreemdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij stoort dit je zo mogelijk meer dan de rest bij elkaar.
Nee. De dag dat ik daaraan ga wennen is de dag dat ik sterf.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je er nou nog niet aan gewend dat FOK!sters niet zo snel een foto van hun voorgevel posten?
Ik niet hoor!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef Litpho het volgende:
Stelletjes uit de Singlesreeks, wie had het gedacht.
Geen idee, maar volgens mij best iets ernstigs. Niks voor hem om zo te posten. En nu dus helemaal niet.quote:
Het is slowchat for God's sake zeg. Dan gaat het over alles en niks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel een tikje vreemd
Maar het is een optel som
Als het alleen dat was, oke
Of alleen de meet, oke
Of alleen het hele ow poepie ik mis je etc, oke
Of welke laarzen neem jij mee naar LL, oke
Maar dat de hele dag vind ik een tikje annoying worden
Vrouwen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:37 schreef Kluts het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je nu aan het zeuren om het zeuren bent.
Doe eens niet zo op je teentjes getraptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Kluts het volgende:
Nou als het allemaal zo verschrikkelijk is, dan gaan we vanaf nu alleen maar brede maatschappelijke discussies opstarten.
Dus dat houdt in dat er ook niet meer gepraat wordt over meisjes met tieten die je gister zag, of duiven, liefie.
Dickies mag dan niet meer over tieten praten.
Q. niet meer over bier.
B en ik mogen dan niet meer slijmen tegen elkaar.
Volgens mij is dat dan het einde van de slowchat. Ik bedoel aan te geven dat je nu een beetje doet alsof je zelf alleen maar zinnige posts doet.
Ik lees in de GC SC dat hij daar een aantal mensen heeft gemaild blijkbaar over zijn afwezigheid....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef Dickies het volgende:
Geen idee, maar volgens mij best iets ernstigs. Niks voor hem om zo te posten. En nu dus helemaal niet.
Ik typ alleen maar even hoe ik het ervaar (en volgens mij hoor ik links en rechts mensen die het met me eens zijn) en zoals ik al zei is slowchat voor mij persoonlijk iets anders als het hele gister in de kroeg was zo gezellig he zeg maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is slowchat for God's sake zeg. Dan gaat het over alles en niks.
Ik vind eigenlijk dat je nu aan het zeuren om het zeuren bent.
Hmm, ben wel benieuwd dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees in de GC SC dat hij daar een aantal mensen heeft gemaild blijkbaar over zijn afwezigheid....
Ik ben het ook deels met je eens hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik typ alleen maar even hoe ik het ervaar (en volgens mij hoor ik links en rechts mensen die het met me eens zijn) en zoals ik al zei is slowchat voor mij persoonlijk iets anders als het hele gister in de kroeg was zo gezellig he zeg maar
Maar oke het is vast zeuren om het zeuren
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef Godlike02 het volgende:
Tieten
Ik ben niet zozeer op mijn teentjes getrapt, sterker nog, ik kan je punt in sommige opzichten wel begrijpen, met name het klef-gedeelte. Kan me voorstellen dat dat irritant wordt/is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Doe eens niet zo op je teentjes getrapt
Iedereen komt hier posten wat hij/zij mee heeft gemaakt en dat ontaard dan in een gezellig gesprekje of discussie
En zoals ik al zei ik vind het heel erg aardig van iedereend at als iemand bv een toets heeft gehad dat er dan gezegd word ow hoe ging het? etc om daarna weer verder te gaan in een gesprek over toetsen in het algemeen en die keer dat je zo'n enorme blunder maakte tijdens je toets weet ik het wat etc
Alleen het middelbareschoolklas gedoe trek ik persoonlijk gewoon niet zo
Eerst was het voor mijn gevoel alsof je in een kroeg binnen liep waar je vroeger ook wel eens kwam en mensen gewoon aardig zijn en leuke gesprekken voeren
Nu is het alsof je een middelbareschoolklas met al zijn gedoetjes er bij binnen loopt
Vind ik persoonlijk
wat poepigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
Tijd om te gaan shoppen met mijn moeder.
Zal het niet meer doen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hallo, dit is R&P... Geen constructieve bijdragen alstublieft!
Post jij even die popcorn smiley?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
Stelletje tuig, een beetje rellen zonder dat ik er ben![]()
Uitstekende post op precies het goede moment!quote:
Best een maf woord eigenlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Leuters!
Ik heb het gevoel ook, al loop ik hier nu ook wel afspraken te maken met M-Mquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik denk dat het verschil nu is dat er vaak dingen besproken worden waar je als niet lid van het kliekje zeg maar echt niks mee te maken hebt en niks van kunt volgen omdat het begin van het gesprek op msn/bij iemand in de huiskamer/in de kroeg/ etc iig niet hier begonnen is
En dat het voorheen meer was dat er in het topic wel slap geouwehoert word, maar wel over dingen waar iedereen die hier eens binnen loopt van op de hoogt is/kan zijn zeg maar
Ik weet ook niet precies waarom het me nu opeens opvalt
Het is gewoon veranderd en voor mijn gevoel niet heel positief that's it
En ik sprak het even uit
Valt volgens mij best wel mee hoor wat je zo zegt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik denk dat het verschil nu is dat er vaak dingen besproken worden waar je als niet lid van het kliekje zeg maar echt niks mee te maken hebt en niks van kunt volgen omdat het begin van het gesprek op msn/bij iemand in de huiskamer/in de kroeg/ etc iig niet hier begonnen is
En dat het voorheen meer was dat er in het topic wel slap geouwehoert word, maar wel over dingen waar iedereen die hier eens binnen loopt van op de hoogt is/kan zijn zeg maar
En ik sprak het even uit
Lelijk vaakquote:
Ik zei alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt volgens mij best wel mee hoor wat je zo zegt.
Dark knight al gezien? Ik ook niet trouwens, maar hij moet wel goed zijn heb ik gehoordquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je ne sais pas! moeten we nog even naar kijken
Gewoon altijd je ogen dicht houdenquote:
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uitstekende post op precies het goede moment!
Ik wil m nog een keer in IMAX zien over een paar wekenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dark knight al gezien? Ik ook niet trouwens, maar hij moet wel goed zijn heb ik gehoord
Regent hier al de hele ochtendquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef CherryLips het volgende:
oihw, nu regent het en volgens buienradar duurt het nog wel even voordat dit weg is. en ik moet de hond uitlaten.
Gisteren Wanted gezien met Jolie en Freeman.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dark knight al gezien? Ik ook niet trouwens, maar hij moet wel goed zijn heb ik gehoord
Het is te warm voor een pinguinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Maar dus er zijn users die op de hoogte zijn van Pheno's probleem? Iemand hier ook die ons een beetje gerust kan stellen dat het wel goed zit?
Nee en ik heb ook geen e-mailadresquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Maar dus er zijn users die op de hoogte zijn van Pheno's probleem? Iemand hier ook die ons een beetje gerust kan stellen dat het wel goed zit?
Mij viel dat in maart dus al op. Ik was een weekje weg, en ineens leek het alsof de mensen dier hier toen postten een stuk kliekeriger waren geworden dan daarvoor. Toen werd er nog minder op mensen van buiten de kliek gereageerd dan nu, overigens. Wat dat betreft heeft die samenvoeging met de singles SC dus wel degelijk een positief effect op de R&P SC. Meer mensen die hier posten, waardoor je misschien wat meer kleine kliekjes hebt, maar niet meer één grote die een soort Chinese Muur om zich heeft opgetrokken om anderen, die door de kliek niet interessant genoeg gevonden werden, op afstand te houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef liefie_ het volgende:
En ik sprak het even uit
ik hoop iig stiekemquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als Pheno ze in vertrouwen iets mailt, ze dat niet aan de grote klok gaan hangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:58 schreef liefie_ het volgende:
Mensen in GC of zoiets wisten het toch?
Ga het daar anders ff vragen
Vandaag gaat de nieuwe X-files film in première, is dat wat voor je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je ne sais pas! moeten we nog even naar kijken
neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag gaat de nieuwe X-files film in première, is dat wat voor je?
Je kan het altijd proberen..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als Pheno ze in vertrouwen iets mailt, ze dat niet aan de grote klok gaan hangen.
Wie zegt dat het in vertrouwen is?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als Pheno ze in vertrouwen iets mailt, ze dat niet aan de grote klok gaan hangen.
Das toch over die super huurmoordenaar? Heb ik de comics vanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gisteren Wanted gezien met Jolie en Freeman.
Heerlijke over the top aktie
Is de moeite niet waard, heb hem al gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand anders die met me mee wil naar die film dan?
Heb ook al iemand ge-pm'dquote:
Hij stuurt een paar mensen een e-mail, als hij wilde dat iedereen het weet, dan had hij het wel ergens op het forum gezet, Pheno kennende. Maar zoals ik al zei: ik heb al voorzichtig bij iemand wat nagevraagdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in vertrouwen is?
En al is dat
Dan kun je toch zeggen ik maak me zorgen kan iemand mee ff helpen als ik me ongerust zit te maken om niks en bevestigen dat het oke met hem is
Of dat ik me gegrond zorgen maak
Wat liefie zegt..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Al wil hij het kwijt komt ie er zelf wel mee lijkt me.
Zijn die van dat grappige whohooowhowoooo liedjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga in november naar alphabeat
Ze hebben wat tijd nodig gehad om verhaal, cast etc. rond te krijgen, maar verder was hij al even gepland hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef Kluts het volgende:
Ja, die X-files film komt echt ineens uit het niets, of ligt dat aan mij?
Ik wil hem sowieso wel gaan zien. Heb laatst de hele serie op DVD gekocht... nu bijna klaar met seizoen 2quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is de moeite niet waard, heb hem al gezien(of de x-files waren beter in mijn herinnering
)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zijn die van dat grappige whohooowhowoooo liedje
Dat dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in vertrouwen is?
En al is dat
Dan kun je toch zeggen ik maak me zorgen kan iemand mee ff helpen als ik me ongerust zit te maken om niks en bevestigen dat het oke met hem is
Of dat ik me gegrond zorgen maak
Altijd leuk om ff naar antwerpen te gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop iig stiekemdat we weer naar antwerpen gaan, das tof
vorige keer ook gedaan met dezelfde vriend
Tuurlijk kan dat, maar niet iedereen wil als er iets is meteen over praten. Heb zelf een jaar geleden vriend van me verloren en heeft ook 3-4 maanden geduurt voordat ik er een beetje over ging praten. (Misschien wel een extreem voorbeeld maar toch)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat liefie zegt..
je hoeft natuurlijk niet alle details te vragen ofzo
Maar als enkelen dat weten, kunnen zij echt bezorgde geintresseerdes wel even zeggen van: ja er is wel iets, maar laat um maar even met rust, komt vanzelf wel...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar niet iedereen wil als er iets is meteen over praten. Heb zelf een jaar geleden vriend van me verloren en heeft ook 3-4 maanden geduurt voordat ik er een beetje over ging praten. (Misschien wel een extreem voorbeeld maar toch)
Van t weekend nog geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd leuk om ff naar antwerpen te gaan
Zaterdag muziekfeest op het strand!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef liefie_ het volgende:
Ja dat is een leuk liedje!
Nu heb ik weer zin om op stap te gaan
Gelukkig zaterdag het feest van het jaar
Niks kan toch ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:12 schreef liefie_ het volgende:
Omg ik heb opeens niks meer om aan te doen naar het feest
wat ik in mn hoofd had lijkt opeens totaal suf
Je had toch nog zo'n leuk roze shirt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:12 schreef liefie_ het volgende:
Dat roze tshirtjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:12 schreef liefie_ het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als enkelen dat weten, kunnen zij echt bezorgde geintresseerdes wel even zeggen van: ja er is wel iets, maar laat um maar even met rust, komt vanzelf wel...
Welk roze t-shirtje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had toch nog zo'n leuk roze shirt?
De persoon die ik heb gevraagd wist ook van niets, trouwens. Dus ik vraag me af of die e-mail wel echt is gestuurd, of dat dat net zo waar is als die vermeende ban.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als enkelen dat weten, kunnen zij echt bezorgde geintresseerdes wel even zeggen van: ja er is wel iets, maar laat um maar even met rust, komt vanzelf wel...
Mijn hond heeft een hekel aan regen dat komt altijd goed uit, hij haast zich dan altijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef CherryLips het volgende:
oihw, nu regent het en volgens buienradar duurt het nog wel even voordat dit weg is. en ik moet de hond uitlaten.
Ik ken hem eig helemaal niet (hoogstens voorbij zien komen hier).. maarja je weet het niet.. moeilijk ook om in te schatten..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De persoon die ik heb gevraagd wist ook van niets, trouwens. Dus ik vraag me af of die e-mail wel echt is gestuurd, of dat dat net zo waar is als die vermeende ban.
Zoek maar even goed, en dan heb je gelijk wat om aan te trekken als je hem gevonden hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef liefie_ het volgende:
Haha ik heb geen roze shirtjes
Geloof ik
Ik vond het wel geinigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das toch over die super huurmoordenaar? Heb ik de comics vanBen benieuwd of het wat is.
Aaahh je wil gewoon een reden om te shoppenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef liefie_ het volgende:
Als ik er een heb is het van jaaaren terug
niet tof dus
Ik moet iets utra hip moois en zo
Ik denk dat er gewoon geshopt moet worden vandaag
Waar reageer je op?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef liefie_ het volgende:
Oeh die heb ik ook eens gezien super vet
af en toe is het nuttig om iemand te quotenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef liefie_ het volgende:
Oeh die heb ik ook eens gezien super vet
Met mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil m nog een keer in IMAX zien over een paar weken![]()
.
Maar dat is Q.'s merk toch helemaal niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je rechtstreeks naar de brouwer in adam
Nee ik heb echt zo'n klassieke aanval van omg ik heb niks om aan te doen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaahh je wil gewoon een reden om te shoppen
maar dat lijkt me wel een strak plan..hopelijk vind je dan ook wat.
Geen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is Q.'s merk toch helemaal niet?
JA I know ik dacht dat ik snel genoeg was maar op jou dus met macy greyquote:
Ok misschien ook eens naar gaan kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig
Kijkt lekker weg.
Bier is bier.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is Q.'s merk toch helemaal niet?
Dat heb je toch voor elke iest zeggend feestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik heb echt zo'n klassieke aanval van omg ik heb niks om aan te doen!
Maar ik heb eigenlijk ook geen tijd om te shoppen
Maar het is echt het feest van het jaar
I have to look smashing!
Was het wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
JA I know ik dacht dat ik snel genoeg was maar op jou dus met macy grey
Eerder niet ooit een feest gehad waarvoor je er ook smashing uit moest zien? En dat je dan datzelfde gewoon aantrektquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik heb echt zo'n klassieke aanval van omg ik heb niks om aan te doen!
Maar ik heb eigenlijk ook geen tijd om te shoppen
Maar het is echt het feest van het jaar
I have to look smashing!
Er zitten geen blote tieten in.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok misschien ook eens naar gaan kijken
Summer Darkness is helemaal jouw ding begrijp ik? Genoeg darkness vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef Litpho het volgende:
Straks naar Utrecht, verzopen panda's kijken.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat heb je toch voor elke iest zeggend feest
JA super vetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was het wat?![]()
Het is voor mij de eerste keer en paradiso is gewoondus weinig te verliezen.
Jawel maar mn laatste omg feest was heel netjes en dit is juist meer oho er gaat bier overheenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerder niet ooit een feest gehad waarvoor je er ook smashing uit moest zien? En dat je dan datzelfde gewoon aantrekt
En niet gewoon door de hoop kleding gaan, maar echt alles aantrekken, dan ziet het er al snel wat leuker uit
wie is ol?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm laat ol eens gaan douchen!
ikkequote:
Succes!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:36 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben goed in shoppen
Eens ff kijken of mama me kan af zetten in de stad dat scheelt tijd
Bye!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ikkewant dat ga ik namelijk zo maar eens doen
Jij hebt je dag niet echt of welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Zit ik een online spelletje te doen hier op mijn werk, rond de wereld in 80 dagen, loopt dat kut ding vast bij level 9, zucht...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Summer Darkness is helemaal jouw ding begrijp ik? Genoeg darkness vandaag.
Twee goede redenen. Doe haar de groeten, ik heb haar al jaren niet meer gezien.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]. Zo gothisch ben ik niet, maar E&tB kijken is wel uitermate tof
. En
. Au3
. zou er zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |