Maar jou icm onsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze zijn mij daar al gewend, dus dat moet goedkomen lijkt me.
Precies, het is de vraag of iemand ooit kan wennen aan een groep FOK!kers die even langskomtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jou icm ons![]()
dat wordt nog wat
Dat zie je correctquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet de afstand. Volgens mij komt B. in Almere gewoon makkelijker het bed uit.
Meestal is Utrecht de dupe, maar nu Apeldoorn.. hoop dat ze zijn voorbereidquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, het is de vraag of iemand ooit kan wennen aan een groep FOK!kers die even langskomt.
Ahh ok mooi zo thanks!quote:
Geef dan een omschrijving. Vooral van de attributen op borsthoogte.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:31 schreef liefie_ het volgende:
Omdat we een spooktocht aan het doen waren!!
En ik heb mn digicam nooit bij
Niet moeilijk, wel makkelijker en iedereen weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:52 schreef knep het volgende:
Waarom typt iedereen B.? ZO moeilijk is Belsezar toch niet?
Ze was een beetje dun voor mijn doen helaasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:52 schreef Dickies het volgende:
[..]
Geef dan een omschrijving. Vooral van de attributen op borsthoogte.
Tot er een 2e persoon met een 'B' nickname verschijntquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet moeilijk, wel makkelijker en iedereen weet wat je bedoelt
Die zal dan nooit B worden, want dat is Belsezar dan al hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:56 schreef knep het volgende:
Tot er een 2e persoon met een 'B' nickname verschijnt.
Kluts haalde jou en CL door elkaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
He B, hoe kwam je aan het grote nieuws dat ik niet kwam?
Dus kluts krijgt nu de schuld?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kluts haalde jou en CL door elkaar
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:57 schreef liefie_ het volgende:
jeetje
No offence maar het is hier nog kliekeriger geworden als voorheen
eh geen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
CL!!!! nog een week! Hoe laat wilde je daar naartoe gaan eigenlijk?
op afoort? is goed hoor. en ongeveer zelfde tijd als vorig jaar of iets eerder?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eh geen idee. Ik moet nu wel via A'foort reizen ivm treinkaartje, ik weet niet of ze het pikken dat ik via Utrecht reis
. Zullen we daar dan afspreken?
Tijdstip van vorig jaar is goed (maar wat was het?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op afoort? is goed hoor. en ongeveer zelfde tijd als vorig jaar of iets eerder?
Ja ik type normaal alleen in smileysquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:04 schreef liefie_ het volgende:
Kun je ook lettertjes typen of alleen in smileys?
Zo onduidelijk was het toch niet? En ik gaf met het posticon (14.gif) aan dat ik het met je eens wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:07 schreef liefie_ het volgende:
Nee maar nu wel
En ik geef aan dat ik het niet snap
En reageren met een smiley is niet heel handig dan
Maar ja
Oh wacht, zie ik dat nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:09 schreef liefie_ het volgende:
Voor mij wel
Anders vroeg ik er niet nog een keer naar
Ik ook!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zo'n zin in LL!
volgens mij was dat rond een uur of 4, maar wat wel rot is als we pas in Afoort de stoptrein nemen heb je een kans dat die vanaf utrecht al propvol is (dat is beginpuntquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdstip van vorig jaar is goed (maar wat was het?). In de rij staan moet je toch.
Idem.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zo'n zin in LL!
Welnee. Het is anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:57 schreef liefie_ het volgende:
jeetje
No offence maar het is hier nog kliekeriger geworden als voorheen
Ik niet om eerlijk te zijnquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:04 schreef liefie_ het volgende:
Kun je ook lettertjes typen of alleen in smileys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |