Niet sinds ze laatst al die zaken veranderd hebben.... maar Q wil hem toch ook op de maandag hebben staan ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:51 schreef Kluts het volgende:
Ik loop morgen wel ff langs een parkeerplaats in het centrum, ik weet niet zeker of die op zondag gratis is, maar dat zou ook wel mooi zijn. Ik laat het je wel ff weten.
Of weet jij dat mrbox, die parkeerplaats achter de SuperCoop?
Ok en vanuit daar kan ik richting amsterdam en almere enzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Een tijdelijk station halverwege Apeldoorn en Amersfoort. Wordt vaker voor dit soort dingen gebruikt. Ligt direct langs de snelweg dus goed bereikbaar voor de bussen.
Yep.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok en vanuit daar kan ik richting amsterdam en almere enzo?
Dat is wel het idee: kan hem pas maandag na mijn werk ophalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet sinds ze laatst al die zaken veranderd hebben.... maar Q wil hem toch ook op de maandag hebben staan ?
Er zijn hier geen tieten. Dat is het probleem. Of de uitdaging zo je wil.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tietenproblemen? Wat is het probleem?
Maandag ochtend kan je toch ook gewoon heel vroeg opstaan, deventer -almere is maar 1,5 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok en vanuit daar kan ik richting amsterdam en almere enzo?
pussytorrents.org.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn hier geen tieten. Dat is het probleem. Of de uitdaging zo je wil.
Het is niet de afstand. Volgens mij komt B. in Almere gewoon makkelijker het bed uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maandag ochtend kan je toch ook gewoon heel vroeg opstaan, deventer -almere is maar 1,5 uur
Ach, what's in a name?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Q. het volgende:
Uitdagingen DM, uitdagingen.
Herkenbare uitdaging!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn hier geen tieten. Dat is het probleem. Of de uitdaging zo je wil.
Regenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:01 schreef Kluts het volgende:
maar wat voor weer wordt het zondag dan?
Grote kans op regenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:01 schreef Kluts het volgende:
maar wat voor weer wordt het zondag dan?
Dit dus:quote:
(En speciaal voor Apeldoorn, klik hier (en kies 'trend'): http://www.weeronline.nl/Nederland/Apeldoorn.htm.quote:Zondag wordt een wisselvallige dag met soms zon, maar ook buiige regen. Er staat een stevige zuidwester en de maxima komen uit tussen 18 graden aan de kust en iets boven de 20 in het binnenland.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef mrbox het volgende:
Kluts weet jij of in die nieuwe woonwijk tegenover de Aldi daar beetje te parkeren is ? Dan kan Q nl gewoon de bus terug naar het station nemen
Nee, eerder een ponchomeet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:11 schreef Kluts het volgende:
Nou, dat wordt dus geen zomerse outfit zondag.
Ik wil mijn tietenprobleem wel opgelost hebben ja...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:56 schreef Q. het volgende:
Werden er maar tietenproblemen opgelost.
Bedoel je bij de Tol?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef mrbox het volgende:
Kluts weet jij of in die nieuwe woonwijk tegenover de Aldi daar beetje te parkeren is ? Dan kan Q nl gewoon de bus terug naar het station nemen
Ja dat of toch zeker 10 mins terug moeten lopenquote:
Nee bij de Welgelegenbrug, Bij de ABN-AMROquote:
Pics?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:21 schreef liefie_ het volgende:
OMG ik heb zo'n knap meisje ontmoet gister nacht
Ik hoorde net dat jullie dat denken.. maar hoe dat zo dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:24 schreef Kluts het volgende:
Cuegirllie! Jij komt niet zondag, hoorde ik?
B. Zei dt vanochtend tegen mij, maar hij zal zich dan vergist hebben denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat jullie dat denken.. maar hoe dat zo dan?
ik kom gewoon
'hoi.. uhm, nou, ik heb een vraagje, ik vind je eigenlijk een heel mooi meisje.. zou je het erg vinden als ik je op de foto zet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef liefie_ het volgende:
Ik ga toch niet hoi ik vind je een lekker wijf! lach even naar de camera graag!
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef liefie_ het volgende:
Dan moet je maar eens vragen waar ie dat vandaan heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:27 schreef Kluts het volgende:
B. Zei dt vanochtend tegen mij, maar hij zal zich dan vergist hebben denk ik.
Iig, zondag, voor de AH to Go op het station om 14.00 uur meeten we!
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef liefie_ het volgende:
Ja, maar wij gaan iets eerder naar Apeldoorn, dus vandaar dat dat m niet wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens vragen waar ie dat vandaan heeftBen benieuwd namelijk
Nee de trein in Deventer, remember
Dat is wel pokke eind lopen. Wat heeft Q. je misdaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:24 schreef Kluts het volgende:
Die aldi zit toch meer richting de Tol? Iig die bedoelde ik.
Aah oke, en dat vertel je niet eensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar wij gaan iets eerder naar Apeldoorn, dus vandaar dat dat m niet wordt.
Nee, het ging mij erom welke locatie je bedoelde.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wel pokke eind lopen. Wat heeft Q. je misdaan
Jullie gaan de inwoners van Apeldoorn alvast mentaal voorbereiden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar wij gaan iets eerder naar Apeldoorn, dus vandaar dat dat m niet wordt.
Sorry!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke, en dat vertel je niet eens![]()
Maar dan zien we jullie idd bij de AH
Ze zijn mij daar al gewend, dus dat moet goedkomen lijkt me.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan de inwoners van Apeldoorn alvast mentaal voorbereiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |