Ja. Niet echt handig. Enzo. Auto dan maar. Dat wordt geen bier drinken, Kluts!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef Kluts het volgende:
Op Deventer station hebben ze het wel, maar dan zou je dus weer eerst terug naar Deventer moeten. Is maar 10 minuten, maar toch.
Wie komt er ook met baggage naar Apeldoornquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Een stad met 155.000 inwoners en geen kluisjes op het station.Dat hebben ze in Almelo zelfs man.
.
Zit Vork niet te pesten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was de vierde concrete afspraak. Dat Monsterboard.nl werkt goed.
Deventenaren die de beschaving opzoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie komt er ook met baggage naar Apeldoorn
Ik ga dus de avond er voor stappen in Enschede, moet slaapzak enzo meezeulen. En daar laten liggen is ook geen optie, heb hem nodig voor Lowlands.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie komt er ook met baggage naar Apeldoorn
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deventenaren die de beschaving opzoeken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Niet echt handig. Enzo. Auto dan maar. Dat wordt geen bier drinken, Kluts!.
Auto, parkeren in Apeldoorn, zuipen, trein. Volgende dag trein naar Apeldoorn, auto. Of je moet in je Twingo willen slapenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga dus de avond er voor stappen in Enschede, moet slaapzak enzo meezeulen. En daar laten liggen is ook geen optie, heb hem nodig voor Lowlands..
Daar ben ik eergisteren nog naartoe gefietst.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef knep het volgende:
Als iedereen hier stad en land afreist moet ik ook maar meedoen; morgen naar Haarlem.
Maandag moet ik werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Auto, parkeren in Apeldoorn, zuipen, trein. Volgende dag trein naar Apeldoorn, auto. Of je moet in je Twingo willen slapen.
Aan de weersvoorspelling te zien mogen jullie ook wel een lompe paraplu meeslepenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit alleen nog met die lompe tas die ik mee ga slepen en nergens kan dumpen. Niet handig..
Gratis parkeren in Apeldoorn is lastig, maar ik zal even voor je rondvragen waar je gratis of zo goedkoop mogelijk kan parkeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Maandag moet ik werken.. Alhoewel het misschien wel een optie zou zijn als ik hem ergens gratis kan parkeren, Amersfoort - Apeldoorn is ook weer niet zo heeeel ver. Er rijden ook al geen treinen tussen Apeldoorn en Amersfoort op zondag.
.
In de buurt van het station hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gratis parkeren in Apeldoorn is lastig, maar ik zal even voor je rondvragen waar je gratis of zo goedkoop mogelijk kan parkeren.
Oh ja, handigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:34 schreef Q. het volgende:
Er rijden ook al geen treinen tussen Apeldoorn en Amersfoort op zondag..
Tuurlijk. Op 5 minuten vh station zit een Lidl, daar kun je gratis parkeren.quote:
Hmm, hoe moet ik dan in godsnaam terug naar almere?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Maandag moet ik werken.. Alhoewel het misschien wel een optie zou zijn als ik hem ergens gratis kan parkeren, Amersfoort - Apeldoorn is ook weer niet zo heeeel ver. Er rijden ook al geen treinen tussen Apeldoorn en Amersfoort op zondag.
.
Oeh, hendig! Eens kijken. Bedankt!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Op 5 minuten vh station zit een Lidl, daar kun je gratis parkeren.
Bus tot Stroe, vanaf daar gaan weer treinen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, hoe moet ik dan in godsnaam terug naar almere?
Niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet. Gewoon lekker terug naar Deventerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:
GMTAquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet. Gewoon lekker terug naar Deventer.
Word je auto daar niet erg snel opengebroken !?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. Op 5 minuten vh station zit een Lidl, daar kun je gratis parkeren.
quote:
Nee toch? Jij mag trouwens ook wel ff meedenken,want jij woont in Apeldoorn!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Word je auto daar niet erg snel opengebroken !?
Enig idee wat voor auto ik heb? Zodra ze mijn radio-cassetterecorder zien lopen ze wel verder.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neequote:
Niet teveel van hem gaan verwachten hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee toch? Jij mag trouwens ook wel ff meedenken,want jij woont in Apeldoorn!
Als een verwarde zondagsklant Q.'s auto maar niet verwart met een winkelwagentje... krijgt hij zijn slot niet meer open, omdat iemand er 50 eurocent in gepropt heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zou mijn baas niet waarderen als ik er maandag niet benquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet. Gewoon lekker terug naar Deventer.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee toch? Jij mag trouwens ook wel ff meedenken,want jij woont in Apeldoorn!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef Q. het volgende:[/b]
[..]
Niet teveel van hem gaan verwachten hè?
Wat is Stroe? Komt niet voor in de routeplanner van 9292quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Bus tot Stroe, vanaf daar gaan weer treinen.
Flauw zeg, van je baas. Je mag ook nooit wat!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou mijn baas niet waarderen als ik er maandag niet ben
Een tijdelijk station halverwege Apeldoorn en Amersfoort. Wordt vaker voor dit soort dingen gebruikt. Ligt direct langs de snelweg dus goed bereikbaar voor de bussen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is Stroe? Komt niet voor in de routeplanner van 9292
Osseveld heeft op zondag een uurdienst, dat schiet dus niet echt op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer te denken aan een van de lokale stations apeldoorn-osseveld of apeldoorn-maten, daar kan je altijd gratis parkeren.
Tussen Apeldoorn en Barneveld inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is Stroe? Komt niet voor in de routeplanner van 9292
Kansenjongeren?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)van_bendeleider.html
Vage shit.
Die bazen van tegenwoordig ook altijd. Slavendrijvers.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Flauw zeg, van je baas. Je mag ook nooit wat!
Vroegah, toen daar nog een echt station wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Een tijdelijk station halverwege Apeldoorn en Amersfoort. Wordt vaker voor dit soort dingen gebruikt. Ligt direct langs de snelweg dus goed bereikbaar voor de bussen.
Tuuuuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nee, Annie, dat was niet in mijn tijd.
Net niet.quote:Op 15 mei 1937 werd het station gesloten; tussen 1943 en 1944 was het weer tijdelijk geopend.
Ja, belachelijk zeg. Je moet gewoon ook nog echt wat doen om je geld te verdienen tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Die bazen van tegenwoordig ook altijd. Slavendrijvers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |