Blijf uit m'n stad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi mrbox. Ik ben nu in Rotterdam, straks eventjes naar Den Haag op bezoek bij een meisje dat ik al jaren ken en daarna weer naar Rotterdam om een andere kennis te bezoeken.
Hoi MLI. Ik ben ook in Rotterdam.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoi mrbox. Ik ben nu in Rotterdam, straks eventjes naar Den Haag op bezoek bij een meisje dat ik al jaren ken en daarna weer naar Rotterdam om een andere kennis te bezoeken.
Kijk MLI, Rotterdam is onvriendelijk. Kom naar het zonovergoten Almerequote:
Jij mag blijven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoi MLI. Ik ben ook in Rotterdam.
Ja. Ik kom net gisteren uit Amsterdam. En dan nog Apeldoorn en Zutphen natuurlijk. Bij iedereen blijven slapen enzo, supergezellig tot nu toe. Alleen iedereen moet werken.quote:
Zijn jullie al geannexeerd dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:
Hoi Anthraxx! Ik moet een beetje wennen aan Rotterdam.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klutsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef Kluts het volgende:
Mogguh allemaal!
Hier nog zon trouwens, voor zolang het duurt.
Moeten we toch wat vaker oefenen.quote:
Geloof me, aan deze kant van jouw vakantie is dat nauwelijks beterquote:
Hoi Kluts.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef Kluts het volgende:
Mogguh allemaal!
Hier nog zon trouwens, voor zolang het duurt.
Mijn collega's die wel aan het werk zijn zitten mij continue te mailen dat ze zich zo dood vervelen omdat er niemand is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geloof me, aan deze kant van jouw vakantie is dat nauwelijks beter.
Heb je ook in iedere stad een andere psych?quote:
Oeh, goeiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn collega's die wel aan het werk zijn zitten mij continue te mailen dat ze zich zo dood vervelen omdat er niemand is..
Ja. 14.gif.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
MLI, beetje zin in zondag?
Zondag!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
MLI, beetje zin in zondag?
Zit alleen nog met die lompe tas die ik mee ga slepen en nergens kan dumpen. Niet handig.quote:
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef Dickies het volgende:
[..]
Heb je ook in iedere stad een andere psych?
Baggage kluis ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit alleen nog met die lompe tas die ik mee ga slepen en nergens kan dumpen. Niet handig..
Dat is om te voorkomen dat je gaat dansen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit alleen nog met die lompe tas die ik mee ga slepen en nergens kan dumpen. Niet handig..
Ik zit er zelfs serieus aan te denken om dan maar met de auto te komen. Enquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Kluisje op het station?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hebben ze niet meer op het station, eerst stonden ze in dat stationsgebouw, maar daar zit nu La Place. Dus volgens mij hebben ze die niet meer.quote:
Nu dat je het zegtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn er niet op station Apeldoorn.
Volgens NS.nl ("voorzieningen op dit station") ook niet. Dus dat is lastig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hebben ze niet meer op het station, eerst stonden ze in dat stationsgebouw, maar daar zit nu La Place. Dus volgens mij hebben ze die niet meer.
Een stad met 155.000 inwoners en geen kluisjes op het station.quote:
Blijkbaar is dat in Almelo dan ook harder nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef Q. het volgende:
Een stad met 155.000 inwoners en geen kluisjes op het station.Dat hebben ze in Almelo zelfs man.
.
Ja. Niet echt handig. Enzo. Auto dan maar. Dat wordt geen bier drinken, Kluts!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef Kluts het volgende:
Op Deventer station hebben ze het wel, maar dan zou je dus weer eerst terug naar Deventer moeten. Is maar 10 minuten, maar toch.
Wie komt er ook met baggage naar Apeldoornquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Een stad met 155.000 inwoners en geen kluisjes op het station.Dat hebben ze in Almelo zelfs man.
.
Zit Vork niet te pesten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was de vierde concrete afspraak. Dat Monsterboard.nl werkt goed.
Deventenaren die de beschaving opzoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie komt er ook met baggage naar Apeldoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |