Ik zei alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt volgens mij best wel mee hoor wat je zo zegt.
Dark knight al gezien? Ik ook niet trouwens, maar hij moet wel goed zijn heb ik gehoordquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je ne sais pas! moeten we nog even naar kijken
Gewoon altijd je ogen dicht houdenquote:
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uitstekende post op precies het goede moment!
Ik wil m nog een keer in IMAX zien over een paar wekenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dark knight al gezien? Ik ook niet trouwens, maar hij moet wel goed zijn heb ik gehoord
Regent hier al de hele ochtendquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef CherryLips het volgende:
oihw, nu regent het en volgens buienradar duurt het nog wel even voordat dit weg is. en ik moet de hond uitlaten.
Gisteren Wanted gezien met Jolie en Freeman.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dark knight al gezien? Ik ook niet trouwens, maar hij moet wel goed zijn heb ik gehoord
Het is te warm voor een pinguinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Maar dus er zijn users die op de hoogte zijn van Pheno's probleem? Iemand hier ook die ons een beetje gerust kan stellen dat het wel goed zit?
Nee en ik heb ook geen e-mailadresquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef Belsezar het volgende:
Maar dus er zijn users die op de hoogte zijn van Pheno's probleem? Iemand hier ook die ons een beetje gerust kan stellen dat het wel goed zit?
Mij viel dat in maart dus al op. Ik was een weekje weg, en ineens leek het alsof de mensen dier hier toen postten een stuk kliekeriger waren geworden dan daarvoor. Toen werd er nog minder op mensen van buiten de kliek gereageerd dan nu, overigens. Wat dat betreft heeft die samenvoeging met de singles SC dus wel degelijk een positief effect op de R&P SC. Meer mensen die hier posten, waardoor je misschien wat meer kleine kliekjes hebt, maar niet meer één grote die een soort Chinese Muur om zich heeft opgetrokken om anderen, die door de kliek niet interessant genoeg gevonden werden, op afstand te houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik denk dat het verschil nu is dat er vaak dingen besproken worden waar je als niet lid van het kliekje zeg maar echt niks mee te maken hebt en niks van kunt volgen omdat het begin van het gesprek op msn/bij iemand in de huiskamer/in de kroeg/ etc iig niet hier begonnen is
En dat het voorheen meer was dat er in het topic wel slap geouwehoert word, maar wel over dingen waar iedereen die hier eens binnen loopt van op de hoogt is/kan zijn zeg maar
Ik weet ook niet precies waarom het me nu opeens opvalt
Het is gewoon veranderd en voor mijn gevoel niet heel positief that's it
En ik sprak het even uit
ik hoop iig stiekemquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als Pheno ze in vertrouwen iets mailt, ze dat niet aan de grote klok gaan hangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:58 schreef liefie_ het volgende:
Mensen in GC of zoiets wisten het toch?
Ga het daar anders ff vragen
Vandaag gaat de nieuwe X-files film in première, is dat wat voor je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je ne sais pas! moeten we nog even naar kijken
neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag gaat de nieuwe X-files film in première, is dat wat voor je?
Je kan het altijd proberen..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als Pheno ze in vertrouwen iets mailt, ze dat niet aan de grote klok gaan hangen.
Wie zegt dat het in vertrouwen is?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als Pheno ze in vertrouwen iets mailt, ze dat niet aan de grote klok gaan hangen.
Das toch over die super huurmoordenaar? Heb ik de comics vanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gisteren Wanted gezien met Jolie en Freeman.
Heerlijke over the top aktie
Is de moeite niet waard, heb hem al gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand anders die met me mee wil naar die film dan?
Heb ook al iemand ge-pm'dquote:
Hij stuurt een paar mensen een e-mail, als hij wilde dat iedereen het weet, dan had hij het wel ergens op het forum gezet, Pheno kennende. Maar zoals ik al zei: ik heb al voorzichtig bij iemand wat nagevraagdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in vertrouwen is?
En al is dat
Dan kun je toch zeggen ik maak me zorgen kan iemand mee ff helpen als ik me ongerust zit te maken om niks en bevestigen dat het oke met hem is
Of dat ik me gegrond zorgen maak
Wat liefie zegt..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Al wil hij het kwijt komt ie er zelf wel mee lijkt me.
Zijn die van dat grappige whohooowhowoooo liedjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga in november naar alphabeat
Ze hebben wat tijd nodig gehad om verhaal, cast etc. rond te krijgen, maar verder was hij al even gepland hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef Kluts het volgende:
Ja, die X-files film komt echt ineens uit het niets, of ligt dat aan mij?
Ik wil hem sowieso wel gaan zien. Heb laatst de hele serie op DVD gekocht... nu bijna klaar met seizoen 2quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is de moeite niet waard, heb hem al gezien(of de x-files waren beter in mijn herinnering
)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zijn die van dat grappige whohooowhowoooo liedje
Dat dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in vertrouwen is?
En al is dat
Dan kun je toch zeggen ik maak me zorgen kan iemand mee ff helpen als ik me ongerust zit te maken om niks en bevestigen dat het oke met hem is
Of dat ik me gegrond zorgen maak
Altijd leuk om ff naar antwerpen te gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop iig stiekemdat we weer naar antwerpen gaan, das tof
vorige keer ook gedaan met dezelfde vriend
Tuurlijk kan dat, maar niet iedereen wil als er iets is meteen over praten. Heb zelf een jaar geleden vriend van me verloren en heeft ook 3-4 maanden geduurt voordat ik er een beetje over ging praten. (Misschien wel een extreem voorbeeld maar toch)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat liefie zegt..
je hoeft natuurlijk niet alle details te vragen ofzo
Maar als enkelen dat weten, kunnen zij echt bezorgde geintresseerdes wel even zeggen van: ja er is wel iets, maar laat um maar even met rust, komt vanzelf wel...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar niet iedereen wil als er iets is meteen over praten. Heb zelf een jaar geleden vriend van me verloren en heeft ook 3-4 maanden geduurt voordat ik er een beetje over ging praten. (Misschien wel een extreem voorbeeld maar toch)
Van t weekend nog geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd leuk om ff naar antwerpen te gaan
Zaterdag muziekfeest op het strand!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef liefie_ het volgende:
Ja dat is een leuk liedje!
Nu heb ik weer zin om op stap te gaan
Gelukkig zaterdag het feest van het jaar
Niks kan toch ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:12 schreef liefie_ het volgende:
Omg ik heb opeens niks meer om aan te doen naar het feest
wat ik in mn hoofd had lijkt opeens totaal suf
Je had toch nog zo'n leuk roze shirt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:12 schreef liefie_ het volgende:
Dat roze tshirtjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:12 schreef liefie_ het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als enkelen dat weten, kunnen zij echt bezorgde geintresseerdes wel even zeggen van: ja er is wel iets, maar laat um maar even met rust, komt vanzelf wel...
Welk roze t-shirtje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je had toch nog zo'n leuk roze shirt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |