Meng je gewoon in een discussie of post iets waar op te reageren valt. Ik verwacht ook niet op iedere 'Tieten!1' post een reactie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoef geen![]()
ofzo maar als er niet eens een hallo afkan heb ik nog weinig zin me in een discussie te mengen omdat toch niemand mn posts opmerkt
Volgens mij stoort dit je zo mogelijk meer dan de rest bij elkaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef liefie_ het volgende:
En het hele wij zijn broers en zusjes (nog niet eens echt)
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik kom hier o0k al een eeuwigheid
En mensen weten ook echt wel wat van mij en ik ook echt wel wat van mensen
Dus als iemand hier iets mee heeft gemaakt zoals bv een verjaardag, of een toets of zo ik noem maar wat word daar iid wel naar gevraagd
Maar dat is 5/10 minuten en nu is het voor mijn gevoel 24/7
Ja, wat zou er zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Dickies het volgende:
Het stoort mij meer dat Pheno verdwenen is.
Ben je er nou nog niet aan gewend dat FOK!sters niet zo snel een foto van hun voorgevel posten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Dickies het volgende:
[..]
Meng je gewoon in een discussie of post iets waar op te reageren valt. Ik verwacht ook niet op iedere 'Tieten!1' post een reactie.
Er storen mij zoveel dingen, maar ja, dit soort inderdaad het meeste.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Dickies het volgende:
Het stoort mij meer dat Pheno verdwenen is.
Stelletjes uit de Singlesreeks, wie had het gedachtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Enige is dat er nu ineens wat stelletjes zijn bijgekomen..
Para in je paasei?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Kluts het volgende:
Dickies mag dan niet meer over tieten praten.
Dat is waarschijnlijk door de frustratie die liefie_ heeft met haar zusje!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:32 schreef Litpho het volgende:
Volgens mij stoort dit je zo mogelijk meer dan de rest bij elkaar.
Tof, welke film?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook niet, ga zondag al naar de bios enzo
Nou ik vind het wel een tikje vreemdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij stoort dit je zo mogelijk meer dan de rest bij elkaar.
Nee. De dag dat ik daaraan ga wennen is de dag dat ik sterf.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je er nou nog niet aan gewend dat FOK!sters niet zo snel een foto van hun voorgevel posten?
Ik niet hoor!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef Litpho het volgende:
Stelletjes uit de Singlesreeks, wie had het gedacht.
Geen idee, maar volgens mij best iets ernstigs. Niks voor hem om zo te posten. En nu dus helemaal niet.quote:
Het is slowchat for God's sake zeg. Dan gaat het over alles en niks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel een tikje vreemd
Maar het is een optel som
Als het alleen dat was, oke
Of alleen de meet, oke
Of alleen het hele ow poepie ik mis je etc, oke
Of welke laarzen neem jij mee naar LL, oke
Maar dat de hele dag vind ik een tikje annoying worden
Vrouwen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:37 schreef Kluts het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je nu aan het zeuren om het zeuren bent.
Doe eens niet zo op je teentjes getraptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Kluts het volgende:
Nou als het allemaal zo verschrikkelijk is, dan gaan we vanaf nu alleen maar brede maatschappelijke discussies opstarten.
Dus dat houdt in dat er ook niet meer gepraat wordt over meisjes met tieten die je gister zag, of duiven, liefie.
Dickies mag dan niet meer over tieten praten.
Q. niet meer over bier.
B en ik mogen dan niet meer slijmen tegen elkaar.
Volgens mij is dat dan het einde van de slowchat. Ik bedoel aan te geven dat je nu een beetje doet alsof je zelf alleen maar zinnige posts doet.
Ik lees in de GC SC dat hij daar een aantal mensen heeft gemaild blijkbaar over zijn afwezigheid....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef Dickies het volgende:
Geen idee, maar volgens mij best iets ernstigs. Niks voor hem om zo te posten. En nu dus helemaal niet.
Ik typ alleen maar even hoe ik het ervaar (en volgens mij hoor ik links en rechts mensen die het met me eens zijn) en zoals ik al zei is slowchat voor mij persoonlijk iets anders als het hele gister in de kroeg was zo gezellig he zeg maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is slowchat for God's sake zeg. Dan gaat het over alles en niks.
Ik vind eigenlijk dat je nu aan het zeuren om het zeuren bent.
Hmm, ben wel benieuwd dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees in de GC SC dat hij daar een aantal mensen heeft gemaild blijkbaar over zijn afwezigheid....
Ik ben het ook deels met je eens hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik typ alleen maar even hoe ik het ervaar (en volgens mij hoor ik links en rechts mensen die het met me eens zijn) en zoals ik al zei is slowchat voor mij persoonlijk iets anders als het hele gister in de kroeg was zo gezellig he zeg maar
Maar oke het is vast zeuren om het zeuren
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef Godlike02 het volgende:
Tieten
Ik ben niet zozeer op mijn teentjes getrapt, sterker nog, ik kan je punt in sommige opzichten wel begrijpen, met name het klef-gedeelte. Kan me voorstellen dat dat irritant wordt/is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Doe eens niet zo op je teentjes getrapt
Iedereen komt hier posten wat hij/zij mee heeft gemaakt en dat ontaard dan in een gezellig gesprekje of discussie
En zoals ik al zei ik vind het heel erg aardig van iedereend at als iemand bv een toets heeft gehad dat er dan gezegd word ow hoe ging het? etc om daarna weer verder te gaan in een gesprek over toetsen in het algemeen en die keer dat je zo'n enorme blunder maakte tijdens je toets weet ik het wat etc
Alleen het middelbareschoolklas gedoe trek ik persoonlijk gewoon niet zo
Eerst was het voor mijn gevoel alsof je in een kroeg binnen liep waar je vroeger ook wel eens kwam en mensen gewoon aardig zijn en leuke gesprekken voeren
Nu is het alsof je een middelbareschoolklas met al zijn gedoetjes er bij binnen loopt
Vind ik persoonlijk
wat poepigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
Tijd om te gaan shoppen met mijn moeder.
Zal het niet meer doen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hallo, dit is R&P... Geen constructieve bijdragen alstublieft!
Post jij even die popcorn smiley?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef S95Sedan het volgende:
Stelletje tuig, een beetje rellen zonder dat ik er ben![]()
Uitstekende post op precies het goede moment!quote:
Best een maf woord eigenlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Leuters!
Ik heb het gevoel ook, al loop ik hier nu ook wel afspraken te maken met M-Mquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik denk dat het verschil nu is dat er vaak dingen besproken worden waar je als niet lid van het kliekje zeg maar echt niks mee te maken hebt en niks van kunt volgen omdat het begin van het gesprek op msn/bij iemand in de huiskamer/in de kroeg/ etc iig niet hier begonnen is
En dat het voorheen meer was dat er in het topic wel slap geouwehoert word, maar wel over dingen waar iedereen die hier eens binnen loopt van op de hoogt is/kan zijn zeg maar
Ik weet ook niet precies waarom het me nu opeens opvalt
Het is gewoon veranderd en voor mijn gevoel niet heel positief that's it
En ik sprak het even uit
Valt volgens mij best wel mee hoor wat je zo zegt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik denk dat het verschil nu is dat er vaak dingen besproken worden waar je als niet lid van het kliekje zeg maar echt niks mee te maken hebt en niks van kunt volgen omdat het begin van het gesprek op msn/bij iemand in de huiskamer/in de kroeg/ etc iig niet hier begonnen is
En dat het voorheen meer was dat er in het topic wel slap geouwehoert word, maar wel over dingen waar iedereen die hier eens binnen loopt van op de hoogt is/kan zijn zeg maar
Ik weet ook niet precies waarom het me nu opeens opvalt
Het is gewoon veranderd en voor mijn gevoel niet heel positief that's it
En ik sprak het even uit
Lelijk vaakquote:
Ik zei alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt volgens mij best wel mee hoor wat je zo zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |