Ik vind het met de grotere schare posters hier juist wat opener geworden, of de kliek is gewoon wat minder xenofoob geworden... dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:57 schreef liefie_ het volgende:
jeetje
No offence maar het is hier nog kliekeriger geworden als voorheen
quote:
Nee, jij hoopt dat het afgelast wordt toch?quote:
No offence maar je hebt doorgaans ook weinig toe te voegen. Probeer eens mee te gaan in de discussies.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
neuh ik vind de sfeer er niet leuker op, 9 vd 10 keer dat ik hier post word ik genegeerd omdat iedereen te druk is met het slijmen naar elkaar
Kijk. Daar heb je een punt. Ik denk dat het komt omdat wij van de singles-sc er ook bij zijn gekomen en de mensen die hier niet heel vaak komen niet echt "kennen".quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
neuh ik vind de sfeer er niet leuker op, 9 vd 10 keer dat ik hier post word ik genegeerd omdat iedereen te druk is met het slijmen naar elkaar
daaropm kom ik hiet niet zo vaak meer, en ja als ik er ben word ik dus 9/10 keer genegeerd.
Ok de eerste post is meestal niet zo nuttig en gewoon een begroeting omdat het over dingen, o.a een meet gaat waar ik niks van afweet en dus moeilijk over mee kan praten e.d.
Ach, die meet kan mij ook gestolen worden. Waarom eigenlijk Apeldoorn? Was dat "centraal"?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
daaropm kom ik hiet niet zo vaak meer, en ja als ik er ben word ik dus 9/10 keer genegeerd.
Ok de eerste post is meestal niet zo nuttig en gewoon een begroeting omdat het over dingen, o.a een meet gaat waar ik niks van afweet en dus moeilijk over mee kan praten e.d.
Wij als nieuwe kennen je ook niet echt he, dus tis ook beetje lastig om zo wat inhoudelijke vragen te stellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
in discussies waar ik niks van afweet en snap? omdat het allemaal over inside dingen gaatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
No offence maar je hebt doorgaans ook weinig toe te voegen. Probeer eens mee te gaan in de discussies.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:23 schreef Dickies het volgende:
De vliegende tyfus voor jullie allemaal.
Je kunt ook om uitleg vragen, als je dan bijgepraat bent zou je mee kunnen praten..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in discussies waar ik niks van afweet en snap? omdat het allemaal over inside dingen gaat
Ik had ook al gezegd: als je wat met elkaar wilt doen, bel gewoon ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, die meet kan mij ook gestolen worden. Waarom eigenlijk Apeldoorn? Was dat "centraal"?.
Gewoon meeposten.
Hallo, dit is R&P... Geen constructieve bijdragen alstublieft!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Je kunt ook om uitleg vragen, als je dan bijgepraat bent zou je mee kunnen praten..
Gewoon lekker mee bemoeien en als je er niks van weet gewoon vragen waar we het over hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Even met 10 man proberen af te spreken hoe en wat en waar enzo, wat discussies kan opleveren, data wanneer mensen niet kan.. handig met de telefoonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik had ook al gezegd: als je wat met elkaar wilt doen, bel gewoon ofzo
M-Mquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en nog iets als een HH of kluts of weet ik wie binnen komt met hallo, komt er een overdaad aan:
HH![]()
van 20 posts op een rij,. als er bij mij niet eens een begroeting af kan tja
De sfeer is in ieder geval beter dan in februari/maart, toen er ineens zo'n hechte kliek was gevormd die geen oog meer leek te hebben voor mensen die er niet bij hoorden. Toen werd een halve SC gevuld met hartjes naar elkaar, en was ik dus even afgehaakt...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Wow. Ik ben het wel een beetje met je eensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef liefie_ het volgende:
het is niet het hele meet gebeuren maar het hele inside gepraat de hele tijd
En het hele wij zijn broers en zusjes (nog niet eens echt) en wij doen het met elkaar en wij flirten met elkaar en wij willen het met elkaar doen en wij hebben het met elkaar gedaan
Krijg een beetje een middelbareschoolklasgevoel
Maar dat kan ook aan mij liggen
Ben een tikje humeurig omdat ik de halve nacht in een donker bos lag
Kom op zeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en nog iets als een HH of kluts of weet ik wie binnen komt met hallo, komt er een overdaad aan:
HH![]()
van 20 posts op een rij,. als er bij mij niet eens een begroeting af kan tja
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef liefie_ het volgende:
Maar dat kan ook aan mij liggen
Ben een tikje humeurig omdat ik de halve nacht in een donker bos lag
Ik kom hier o0k al een eeuwigheidquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef knep het volgende:
Ach kan het me goed voorstellen omdat veel mensen hier dagelijks echt heel veel posten.
Dan krijg je natuurlijk een wat betere band en ken je elkaar beter. Ik heb daar maar heel af en toe de tijd voor.
Dus doe je het op een openbaar forum en noem je het een R&P meet waar vervolgens geen enkele 'buitenstaander' naar toe komt. Logisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Even met 10 man proberen af te spreken hoe en wat en waar enzo, wat discussies kan opleveren, data wanneer mensen niet kan.. handig met de telefoon
Mailen .. maar bellen werkt niet echt
Jij bent 'verder'...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien komt het omdat wij geen single meer zijn Liefie_. Andere prioriteiten enzo.
Pmenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Even met 10 man proberen af te spreken hoe en wat en waar enzo, wat discussies kan opleveren, data wanneer mensen niet kan.. handig met de telefoon
Mailen .. maar bellen werkt niet echt
Er waren wat mensen uit Enschede en Deventer online toen het besloten werd. Zegt dat genoeg?quote:
Dát is iig constructiever dan "ik weet allemaal toch niet waar het over gaat".quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je kunt ook om uitleg vragen, als je dan bijgepraat bent zou je mee kunnen praten..
Dat maakt het wel wat duidelijker ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er waren wat mensen uit Enschede en Deventer online toen het besloten werd. Zegt dat genoeg?.
ik hoef geenquote:
ER is een topic voor en het is nu donderdagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dát is iig constructiever dan "ik weet allemaal toch niet waar het over gaat".
En dat het nu over de meet gaat, is omdat dat zondag is.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef liefie_ het volgende:
het is niet het hele meet gebeuren maar het hele inside gepraat de hele tijd
En het hele wij zijn broers en zusjes (nog niet eens echt) en wij doen het met elkaar en wij flirten met elkaar en wij willen het met elkaar doen en wij hebben het met elkaar gedaan
Krijg een beetje een middelbareschoolklasgevoel
Logisch natuurlijk...quote:
Ik prefereer de term xeno-agnostisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:17 schreef DaMart het volgende:
de kliek is gewoon wat minder xenofoob geworden...
ik ook niet, ga zondag al naar de bios enzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef DaMart het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik niet naar die meet kom?
Hehe ik snap wat je bedoeldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, jij hoopt dat het afgelast wordt toch?
Maar door jou heb ik er wel minder zin in dan voorheen.
En dat is liever bedoeld dan het klinkt.
Wat een leuk roze shirt heb jij aan vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:30 schreef liefie_ het volgende:
Maar zoals ik al zei, het gaat inet eens om die meet
Maar het is hier ondertussen nog net niet wat een leuk roze shirt heb je vandaag aan
Klopt, maar het is nog altijd een sc..vele versschillende onderwerpen waar men het over heeft.. Over de ene kan je meepraten, over de andere niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef liefie_ het volgende:
Pmen
En ik hoor dat er gewoon een topic voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |