De persoon die ik heb gevraagd wist ook van niets, trouwens. Dus ik vraag me af of die e-mail wel echt is gestuurd, of dat dat net zo waar is als die vermeende ban.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar als enkelen dat weten, kunnen zij echt bezorgde geintresseerdes wel even zeggen van: ja er is wel iets, maar laat um maar even met rust, komt vanzelf wel...
Mijn hond heeft een hekel aan regen dat komt altijd goed uit, hij haast zich dan altijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef CherryLips het volgende:
oihw, nu regent het en volgens buienradar duurt het nog wel even voordat dit weg is. en ik moet de hond uitlaten.
Ik ken hem eig helemaal niet (hoogstens voorbij zien komen hier).. maarja je weet het niet.. moeilijk ook om in te schatten..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De persoon die ik heb gevraagd wist ook van niets, trouwens. Dus ik vraag me af of die e-mail wel echt is gestuurd, of dat dat net zo waar is als die vermeende ban.
Zoek maar even goed, en dan heb je gelijk wat om aan te trekken als je hem gevonden hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef liefie_ het volgende:
Haha ik heb geen roze shirtjes
Geloof ik
Ik vond het wel geinigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das toch over die super huurmoordenaar? Heb ik de comics vanBen benieuwd of het wat is.
Aaahh je wil gewoon een reden om te shoppenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef liefie_ het volgende:
Als ik er een heb is het van jaaaren terug
niet tof dus
Ik moet iets utra hip moois en zo
Ik denk dat er gewoon geshopt moet worden vandaag
Waar reageer je op?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef liefie_ het volgende:
Oeh die heb ik ook eens gezien super vet
af en toe is het nuttig om iemand te quotenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef liefie_ het volgende:
Oeh die heb ik ook eens gezien super vet
Met mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil m nog een keer in IMAX zien over een paar weken![]()
.
Maar dat is Q.'s merk toch helemaal niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan je rechtstreeks naar de brouwer in adam
Nee ik heb echt zo'n klassieke aanval van omg ik heb niks om aan te doen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaahh je wil gewoon een reden om te shoppen
maar dat lijkt me wel een strak plan..hopelijk vind je dan ook wat.
Geen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is Q.'s merk toch helemaal niet?
JA I know ik dacht dat ik snel genoeg was maar op jou dus met macy greyquote:
Ok misschien ook eens naar gaan kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig
Kijkt lekker weg.
Bier is bier.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is Q.'s merk toch helemaal niet?
Dat heb je toch voor elke iest zeggend feestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik heb echt zo'n klassieke aanval van omg ik heb niks om aan te doen!
Maar ik heb eigenlijk ook geen tijd om te shoppen
Maar het is echt het feest van het jaar
I have to look smashing!
Was het wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
JA I know ik dacht dat ik snel genoeg was maar op jou dus met macy grey
Eerder niet ooit een feest gehad waarvoor je er ook smashing uit moest zien? En dat je dan datzelfde gewoon aantrektquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ik heb echt zo'n klassieke aanval van omg ik heb niks om aan te doen!
Maar ik heb eigenlijk ook geen tijd om te shoppen
Maar het is echt het feest van het jaar
I have to look smashing!
Er zitten geen blote tieten in.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok misschien ook eens naar gaan kijken
Summer Darkness is helemaal jouw ding begrijp ik? Genoeg darkness vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef Litpho het volgende:
Straks naar Utrecht, verzopen panda's kijken.
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat heb je toch voor elke iest zeggend feest
JA super vetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was het wat?![]()
Het is voor mij de eerste keer en paradiso is gewoondus weinig te verliezen.
Jawel maar mn laatste omg feest was heel netjes en dit is juist meer oho er gaat bier overheenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerder niet ooit een feest gehad waarvoor je er ook smashing uit moest zien? En dat je dan datzelfde gewoon aantrekt
En niet gewoon door de hoop kleding gaan, maar echt alles aantrekken, dan ziet het er al snel wat leuker uit
wie is ol?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm laat ol eens gaan douchen!
ikkequote:
Succes!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:36 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben goed in shoppen
Eens ff kijken of mama me kan af zetten in de stad dat scheelt tijd
Bye!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ikkewant dat ga ik namelijk zo maar eens doen
Jij hebt je dag niet echt of welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:38 schreef Belsezar het volgende:
Zit ik een online spelletje te doen hier op mijn werk, rond de wereld in 80 dagen, loopt dat kut ding vast bij level 9, zucht...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Summer Darkness is helemaal jouw ding begrijp ik? Genoeg darkness vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |