abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:42:48 #1
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_60621279

Eredivisie live:
quote:
Eredivisie LIVE! leidt je ieder weekeinde door de wedstrijden. Het programma staat bol van voor- en nabeschouwingen.

In dit dynamische voetbalprogramma op vrijdag, zaterdag en zondag wordt vooruitgeblikt op alle wedstrijden van die dag. Door het aangepaste speelschema van de Eredivisie kun je altijd iedere wedstrijd rechtstreeks volgen op één van onze drie kanalen.

Tijdens het programma wordt geschakeld naar onze mensen op de velden en natuurlijk komen alle coaches uitvoerig aan het woord. Eredivisie LIVE! beschouwt daarnaast uitgebreid na.

Het programma wordt afwisselend gepresenteerd door Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan. Kijkers zijn dankzij de kritische blik van Jan van Halst en Mario Been verzekerd van scherpe wedstrijdanalyses en vooruitblikken naar de duels van de volgende dag.

In de nabeschouwing worden alle duels ten slotte geanalyseerd met het - van de BBC bekende – geavanceerde analysesysteem ‘Piero’. Virtuele reportages, gedetailleerde bestuderingen en tactische uiteenzettingen: Piero geeft in Nederland een nieuwe dimensie aan het analyseren.
Eredivisie op maandag:
quote:
Iedere maandagavond presenteert Jan Joost van Gangelen de afwisselende voetbaltalkshow Eredivisie op Maandag.

Samen met een wisselende side-kick ontvangt hij wekelijks twee gasten waarmee uitgebreid wordt nagepraat over de afgelopen speelronde.

Alle actualiteiten rondom de Eredivisie komen aan bod. Leo Driessen verzorgt daarnaast op eigenzinnige wijze een terugblik op het weekeinde en voorziet de wedstrijdbeelden van kritisch commentaar.

Ten slotte komt in iedere uitzending een speler die het afgelopen weekeinde is opgevallen op bezoek om zijn talent ook te laten zien in een competitief spel.
Eredivisie Magazine:
quote:
Voor het laatste nieuws en achtergronden komt Eredivisie Live op dinsdag, woensdag en donderdag met het Eredivisie Magazine.

De échte voetbalfan mag dit programma niet missen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van zijn favoriete team, maar ook die van de tegenstander. Alle achttien eredivisieclubs komen ruimschoots aan bod.
Het Eredivisie Magazine zorgt er dus voor dat je ook doordeweeks vanaf je luie stoel in de keuken van de clubs kunt blijven meekijken. Bij actualiteiten zijn wij als eerst ter plaatse.
Doordekken:
quote:
In samenwerking met Voetbal International geven VI-hoofdredacteur Johan Derksen en presentator Wilfred Genee iedere doordeweekse dag hun mening over het laatste voetbalnieuws.

De wisselwerking tussen de twee voetbaldieren zorgt altijd voor een levendige discussie. Het blijft zeker niet alleen gekibbel, want de heren zijn altijd goed ingelicht. Zo zal het vaak zo zijn dat Doordekken weer met een absolute eredivisieprimeur komt.

Ten slotte is Doordekken buitengewoon interactief. Dus als jij het niet eens bent met Derksen of Genee, dan kun je dat via internet aangeven. Goede vragen maken de kans een plek in het programma te krijgen.
Clubmagazines:
quote:
Voor de traditionele top drie zendt Eredivisie Live van maandag tot en met zaterdag een heus clubmagazine uit.

Clubmensen van PSV, Ajax en Feyenoord belichten zes dagen per week met veel clubliefde de gang van zaken op het trainingsveld, in het spelershome en rondom het stadion. Of het nu om het laatste nieuws, voorspellingen of achtergronden gaat, het komt in PSV TV, Ajax TV en Feyenoord TV allemaal aan bod.

Het voordeel van de clubmagazines is dat de clubmensen net wat verder achter de schermen kunnen komen dan de doorsnee journalist. Op die manier kun jij als kijker ook net wat meer te weten komen.
Tekst TV:
quote:
Tekst TV biedt tussen alle programma’s door het laatste voetbalnieuws op je televisiescherm. Alle actualiteiten worden gelardeerd met fraaie fotobeelden. De focus ligt op het eredivisienieuws, maar ook zal er veel aandacht zijn voor Nederlandse spelers in buitenlandse competities.

Kortom, je hoeft alleen maar even je televisie aan te zetten om bij te blijven in de wondere wereld van de Eredivisie en het Nederlandse voetbal.

Iedere werkdag worden op Eredivisie Live bovendien alle samenvattingen van de afgelopen speelronde getoond.

meer info: www.eredivisielive.nl

En nog altijd zwaar tegenvallend, hier diep in de achterhoek geen dekking..... Ondanks de reclames dat je vanaf nu overal de eredivisie live kunt volgen
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_60621296
Hopen dat het goed komt...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:46:48 #3
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_60621377
Hopen dat ziggo met een goede aanbieding komt.Ik neem pas een abbo op EL vlak voordat het begint want ik vindt het nu nog belachelijk duur in vergelijking met de andere aanbieders.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:52:32 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60621517
Zeg ik heb al digitale TV. Uit de tijd van Casema dus nog. Daar keek ik ook eredivisie voetbal op. Nu is het ziggo geworden. Hoe krijg ik nu dat voetbal erop dan? moet ik dan weer een decoder van Ziggo bestellen? Dat kan neem ik aan toch gewoon op mijn bestaande decoder?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:55:46 #5
66186 foetre
pi_60621605
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeg ik heb al digitale TV. Uit de tijd van Casema dus nog. Daar keek ik ook eredivisie voetbal op. Nu is het ziggo geworden. Hoe krijg ik nu dat voetbal erop dan? moet ik dan weer een decoder van Ziggo bestellen? Dat kan neem ik aan toch gewoon op mijn bestaande decoder?
Yep je moet alleen ff je smartcard nummer aan ziggo doorgeven en zeggen dat je EL wil
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:57:06 #6
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60621637
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef foetre het volgende:

[..]

Yep je moet alleen ff je smartcard nummer aan ziggo doorgeven en zeggen dat je EL wil
Waarom kan dat niet via die grafsite van ze? Moet ik weer bellen.
pi_60621660
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat kan, dat heb ik ook gedaan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 augustus 2008 @ 10:58:32 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60621675
Hopelijk komt het goed ja
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60621707
Uidzendrechten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:00:16 #10
66186 foetre
pi_60621713
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Grafsite? Ze hadden ipv die mooie site een mooie aanbieding moeten maken.Vuile grafleiers
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:02:09 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_60621753
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef foetre het volgende:
Hopen dat ziggo met een goede aanbieding komt.Ik neem pas een abbo op EL vlak voordat het begint want ik vindt het nu nog belachelijk duur in vergelijking met de andere aanbieders.
Als je net voor het seizoen begint bestelt, hebben ze je met de kerst vast wel aangesloten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60621790
Doordekken, wat een foute naam voor een programma eigenlijk.
pi_60622211
Nog steeds niet op de site van UPC over de mogelijkheid om sport1 + E-L samen te nemen voor die 14,95 of zo.
Trage lui
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:34:07 #14
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60622560
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef -J-D- het volgende:
Nog steeds niet op de site van UPC over de mogelijkheid om sport1 + E-L samen te nemen voor die 14,95 of zo.
Trage lui
Even bellen en het is geregeld hoor

Eerste 3 maanden ¤ 10,- daarna ¤ 14,95 p.m.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60628926
Alles komt goed. relax
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_60629815
Via internet is toch 100% dekking? .
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:09:55 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_60632103
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via internet is toch 100% dekking? .
In de Achterhoek niet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60632695
tvp
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:47:38 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60632874
Gisteren de bevestigingsmail van Ziggo ontvangen.

En belachelijk duur? Ach, het is jammer dat het duurder is dan bij bijvoorbeeld UPC, maar anderzijds vind ik 14,95 p/m voor alle wedstrijden nog steeds heel redelijk.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_60633633
Is het mogelijk om enkel en alleen een abonnement op Eredivisie Live te nemen?
pi_60633692
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Emimich het volgende:
Bij welke aanbieder wil je dat?
pi_60633704
quote:
Neen. Je moet sowieso het basispakket nemen want het loopt altijd via Digi-tv.
pi_60633783
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef jmac het volgende:

[..]

Neen. Je moet sowieso het basispakket nemen want het loopt altijd via Digi-tv.
Hmm, matig.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.
pi_60633916
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:34 schreef Emimich het volgende:

[..]

Hmm, matig.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.
Bij Ziggo gratis als je al kabeltv aan ze betaalt.
pi_60633999
Bij Ziggo ben je niet verplicht om internet te nemen wel tv digitaal
alleen is het beginpakket 39 euro(dit is een koopje) als je die al hebt heb je mazzel en kost het tot december 9.95 per maand daarna 14.95.
En je zit er niet aan vast. afijn lees maar ff.
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2/eredivisie-live
pi_60634128
Ik vergeet iets je betaalt Ziggo wel altijd de kabel van 15 euro per maand, tja ik ben al bij Ziggo (Alles in een) dus ik ben dat gewend, ik betaal dus per maand 9.95 meer en na dec 14,50
Maar ik denk dat je bij andere providers ook maandelijks kabelrechten moet betalen.
Dus als je bij ziggo komt voor het kost toch alles per maand zo,n 22 euro.
pi_60635571
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:49 schreef maril het volgende:
Ik vergeet iets je betaalt Ziggo wel altijd de kabel van 15 euro per maand, tja ik ben al bij Ziggo (Alles in een) dus ik ben dat gewend, ik betaal dus per maand 9.95 meer en na dec 14,50
Maar ik denk dat je bij andere providers ook maandelijks kabelrechten moet betalen.
Dus als je bij ziggo komt voor het kost toch alles per maand zo,n 22 euro.
Dat zei ik, kan me niet voorstellen dat ze nog geen kabelrecht moesten betalen dus eigenlijk zijn het geen extra kosten.
pi_60647403
Krijg je na aanmelding via Ziggo nog een brief of een ander bericht als bevestiging toegestuurd?
pi_60647985
quote:
dan moet je een abo nemen met live streams via internet.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:53:04 #30
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60648416
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Krijg je na aanmelding via Ziggo nog een brief of een ander bericht als bevestiging toegestuurd?
Ik heb een e-mailbericht ontvangen waarin ik door op een link te klikken nogmaals bevestig dat ik me abonneer op Eredivisie Live.
pi_60650571
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Nou ik heb van de eredivisie.nl de bevestiging gehad , van Ziggo zelf nog nie, tzo tegen de 28e hoop ik iets gehoord te hebben anders gaat die gratis weekeinde ook mijn neus voorbij
pi_60650614
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef maril het volgende:

[..]

Nou ik heb van de eredivisie.nl de bevestiging gehad , van Ziggo zelf nog nie, tzo tegen de 28e hoop ik iets gehoord te hebben anders gaat die gratis weekeinde ook mijn neus voorbij
Inmiddels van Eredivisie zelf ook de bevestiging gekregen, van Ziggo zelf ook nog niets. Ik heb het echter wel pas begin deze week aangevraagd, dus wacht nog wel even af.
pi_60650800
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Inmiddels van Eredivisie zelf ook de bevestiging gekregen, van Ziggo zelf ook nog niets. Ik heb het echter wel pas begin deze week aangevraagd, dus wacht nog wel even af.
Ik ook ,ik had me al gemeld een paar maanden terug bij de eredivisie.nl, en dan keek ik wel wat de aanbieding zou zijn en wat ik dan zou doen, ik heb toen doen ingedrukt en nog geen spijt van. Mocht ik er niet zoveel gebruik van maken(het wordt perslot ook uitgezonden in samenvatting bij studio sport) heb ik toch een opzegtermijn van 1 maand das wat anders als een heel jaar en daarom voor mij acceptabel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:44:38 #34
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60651464
Ik wil gewoon via fokking internet kijken.
Confidence through competence
pi_60651818
IK heb toch ff gebeld en omdat ze nog niet in hun gegevens kunnen kijken, pas de 29e (ongelooflijk)
Heb ik besloten om het via het internet van Ziggo hem nog een keer te bestellen, ook via @home, want daar is weer een speciaal brief voor (aangezien ik nog als @homeklant niet mijn gegevens bij Ziggo kan halen neem ik het zekeren voor het onzekere, het zou niet dubbel tellen, zei de man)
pi_60651827
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
Idd... geen gelul maar een doodordinair venster met een stream erin.
Beetje leuke caps maken en klaar!

Ik vind 15 euro per maand best veel eigenlijk...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60651974
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
http://www1.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
Nadeel is dat je echt afhankelijk bent of het buffert of niet, dan heb je echt chagrijnige zin de hele middag , je zoekt je de blubber, als het wel lukt is het
pi_60652034
Via internet is het straks binnen een dag geregeld hoor, daar komt veel minder bij kijken dan via de kabel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:08:32 #39
55709 Stereotomy
pi_60652096
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:03 schreef maril het volgende:

[..]

http://www1.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
Nadeel is dat je echt afhankelijk bent of het buffert of niet, dan heb je echt chagrijnige zin de hele middag , je zoekt je de blubber, als het wel lukt is het
Ik ga niet meer sopcasten
pi_60653144
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ook niet. Altans voetbal, honkbal is nog te doen omdat bijna niemand dan kijkt.
Soms heb ik NASN met honkbal en op internet ook honkbal 2 wedstrijden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:49:19 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60653200
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je hebt ook tegenwoordig van die justintv kanalen. Waarbij je geen soepcast nodig hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60658097

[ Bericht 52% gewijzigd door 2meterpeter op 08-08-2008 15:53:00 (dubbel) ]
pi_60658130
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:03 schreef maril het volgende:

[..]

offtopic:
sopcast en nl voetbal is inderdaad niet altijd even goed beeld.
heb vorig seizoen ook gestreamd via sopcast.maar het gekke is dat sommige wel goed beeld hebben en de andere weer niet , met veel buffer etc.
pi_60669113
tvp
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:29:49 #45
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_60673983
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via internet is het straks binnen een dag geregeld hoor, daar komt veel minder bij kijken dan via de kabel.
Jawel, maar ik vind het irritant dat ze nog steeds geen prijzen en aanbod bekend gemaakt hebben. Kun je via internet bijvoorbeeld alleen de wedstrijden zien, of ook de programma's eromheen? En gaat een seizoen weer rond de 79 euro kosten, of wordt het ineens fors duurder? Dat kunnen ze toch gewoon vast bekend maken? (Ik heb overigens het idee dat het in vergelijking met digitale tv relatief goedkoop gaat zijn en dat ze het daarom nog even stil houden - maar misschien is de wens hier iets te veel de vader van de gedachte .)
pi_60737917
Kom ik terug van vakantie is opeens het voetbalkanaal verdwenen
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60766515
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kom ik terug van vakantie is opeens het voetbalkanaal verdwenen
via tele2?
pi_60766867
Ziggo heeft nu op 2 mails niet gereageerd. Ik ga er dus maar van uit dat je voor de combo Sport1/Eredivisie het volle pond moet betalen. Dat gaat dus in huize Vingerplant niet gebeuren en zo gauw de mogelijkheid er is die lijers voor een goed alternatief in te wisselen ga ik dat zeker doen.

¤174,- op jaarbasis méér betalen dan een UPC-klant? Wat denken die dwazen wel
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:00:28 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60775895
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
Even een paar n00b-vragen:

• Als ik besluit UPC te nemen, krijg ik dan een kastje die ik aansluit op mijn TV en dan kan ik meteen digitale TV ontvangen? Of moet er nog heel veel extra gebeuren qua bekabeling enzo?
  • Als ik bij UPC het minste abonnement (Starter) neem, uitgebreid met Sport1 en Eredivisie Live, dan betaal ik de eerste drie maanden totaal zo'n 22,99 euro en daarna 3,95 euro meer?
  • quote:
    Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

- de decoder van upc plug je idd zo tussen je analoge kabel en de tv en klaar is montana
    - als je starter neemt betaal je 30 euro aansluitkosten, misschien is het voordeliger eerst royaal te nemen en dat na 3 maanden om te zetten naar starter
    - je betaalt bij upc de kosten voor standaard kabel (17 euro), kosten voor starter (4 euro), kosten voor sport 1 (13 euro) en voor eredivisie (10 euro), in totaal 44 euro per maand na alle acties
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bedankt voor de info, klinkt heel interessant. Dus gewoon de kabel die de TV ingaat eruithalen, in het UPC-kastje (mediabox ofzo) doen en het kabeltje uit dat kastje de TV in?
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:

[..]

Yup.
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En stel dat ik op een andere TV wil gaan kijken, dan kan ik gewoon alles weer loskoppelen en het bij de andere TV opnieuw zo instellen? Want dat klinkt allemaal heel goed, denk dat ik het maar 'ns ga regelen!
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die box gewoon bestellen via UPC, er zit een uitgebreide handleiding bij.
    Het is heel erg makkelijk om de boel aan te sluiten, zelfs voor jou
    UPC is voor mij dus niet beschikbaar, Caiway wel. Werkt dat allemaal hetzelfde?

Mensen goede ervaringen met Caiway? Of juist niet?
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:11:03 #50
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60776292
    Die 100% dekking is trouwens wel geregeld dmv Canal Digitaal. Iedereen kan een via de schotel EL ontvangen, zelfs in de achterhoek!
      donderdag 14 augustus 2008 @ 10:43:17 #51
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60820044
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Als ik goed heb gerekend, ben ik totaal zo'n veertig euro (Caiway RTV Basic 14,95 + Eredivisie Live 11,95 + Sport1 12,95 = 39,85 euro) per maand kwijt voor een Caiway-pakket met Eredivisie Live en Sport1.

Zo maar even langs de Caiway-winkel, zou mooi zijn als ik het vandaag of morgen meteen mee kan nemen, dan ben ik precies op tijd voor de start van de PL.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_60820490
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 10:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als ik goed heb gerekend, ben ik totaal zo'n veertig euro (Caiway RTV Basic 14,95 + Eredivisie Live 11,95 + Sport1 12,95 = 39,85 euro) per maand kwijt voor een Caiway-pakket met Eredivisie Live en Sport1.

Zo maar even langs de Caiway-winkel, zou mooi zijn als ik het vandaag of morgen meteen mee kan nemen, dan ben ik precies op tijd voor de start van de PL.
    Das een pak geld zeg voor voetbal...
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 11:07:25 #53
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60820613
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 11:02 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Das een pak geld zeg voor voetbal...
    Moet je nagaan dat ik ook nog eens éénmaal in de maand weekenddienst heb, elke thuiswedstrijd van Ajax bezoek en ook nog een handvol uitwedstrijden. Maar goed, de uitwedstrijden van Ajax die ik niet bezoek wil ik wel kunnen zien en het buitenlands voetbal is niet meer te volgen zonder Sport1, maar SopCast zie ik niet (meer) zitten. Je moet er dus iets voor over hebben, veertig euro per maand kan nog net.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 11:12:48 #54
    62687 Ajaxfan
    Look out for me
    pi_60820754
    Gisteren bij UPC het combo pakket Eredivisie Live+ Sport 1 besteld. 14,95 per maand en eerste 3 maanden 9,95 is best netjes. Vanavond kan ik Sport 1 al bekijken.
    * Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
    pi_60822050
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

In het begin was Caiway bij mij zwaar kut. Telkens geen ontvangst en de helpdesk is bijna onbereikbaar. Daarna eigenlijk nooit meer last gehad.
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
    pi_60822071
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef 2meterpeter het volgende:

[..]

via tele2?
    Jup.Ze zijn gelukkig weer terug
    pi_60822567
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat ik ook nog eens éénmaal in de maand weekenddienst heb, elke thuiswedstrijd van Ajax bezoek en ook nog een handvol uitwedstrijden. Maar goed, de uitwedstrijden van Ajax die ik niet bezoek wil ik wel kunnen zien en het buitenlands voetbal is niet meer te volgen zonder Sport1, maar SopCast zie ik niet (meer) zitten. Je moet er dus iets voor over hebben, veertig euro per maand kan nog net.
    Waarom geen UPC?
    Is dat omdat je niet via hun een verbinding hebt of een bewuste keuze?
      donderdag 14 augustus 2008 @ 12:27:01 #58
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60822588
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:26 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Waarom geen UPC?
    Is dat omdat je niet via hun een verbinding hebt of een bewuste keuze?
    UPC biedt niet aan in mijn woonplaats/regio.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 13:11:35 #59
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_60823828
    Kut. Twee weken levertijd, morgen dus elders PL kijken.
      donderdag 14 augustus 2008 @ 15:31:10 #60
    35716 assie
    HattrickJUNK...
    pi_60827325
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

UPC biedt niet aan in mijn woonplaats/regio.
    lotgenoot.....

*gaat ook dat caiway maar eens bekijken*
    @ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
    De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
    AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
    pi_60863038
    Zo'n abonnement op Eredivisie Live zie ik best zitten, maar ¤14,95 (uiteindelijk) bij Ziggo vind ik echt te veel als ik kijk naar het aantal weekenden dat ik weg ben. Als ik kijk naar de prijzen bij Digitenne valt dat nog mee (voor 2 kanalen). Is het beeld echt zo beroerd als iedereen zegt, of zijn er ook mensen die tevreden gebruikmaken van Digitenne?

Streaming blijft altijd een optie, maar op TV is wel zo prettig.

[ Bericht 9% gewijzigd door Remote op 15-08-2008 20:19:23 ]
    pi_60864515
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 20:14 schreef Remote het volgende:
    Zo'n abonnement op Eredivisie Live zie ik best zitten, maar ¤14,95 (uiteindelijk) bij Ziggo vind ik echt te veel als ik kijk naar het aantal weekenden dat ik weg ben. Als ik kijk naar de prijzen bij Digitenne valt dat nog mee (voor 2 kanalen). Is het beeld echt zo beroerd als iedereen zegt, of zijn er ook mensen die tevreden gebruikmaken van Digitenne?

Ik ben een tevreden over digitenne. De kwaliteit is gewoon goed. Enige nadeel is dat als er een scooter/brommer langsrijd dat het beeld 3 sec wazig word maar daar moet je maar de humor van inzien
    pi_60964333
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 20:14 schreef Remote het volgende:

Je kunt t/m december toch nog bij Ziggo blijven? Je kunt namelijk per maand opzeggen als ik het goed heb.
    sig verwijderd door FA
    pi_61044911
    Kreeg vandaag een belletje van UPC naar aanleiding van het bestelde Sport 1/Eredivisie Live bundel voor ¤ 14,95 dus. Nu blijkt dat het niet mogelijk is om Eredivisie Live te ontvangen op de 2e decoder. Kortom: wil ik dat wel dan zal ik EL er apart bij moeten nemen.

Afzetters
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:25:16 #65
    28609 Veerboot
    Mensoverbrengschuit
    pi_61047461
    Nog steeds niets bekend over de prijzen van de internetstreams
    pi_61055692
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef Cyberia18 het volgende:
    Kreeg vandaag een belletje van UPC naar aanleiding van het bestelde Sport 1/Eredivisie Live bundel voor ¤ 14,95 dus. Nu blijkt dat het niet mogelijk is om Eredivisie Live te ontvangen op de 2e decoder. Kortom: wil ik dat wel dan zal ik EL er apart bij moeten nemen.

Afzetters
    Dan nog betaal je voor die beide abonnementen bijna evenveel als één abbo op Sport1 en EL bij ZIggo.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:17:20 #67
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61059708
    Ik zie Eredivisie Live nog niet in mijn zenderlijst staan, neem aan dat dit komende week aangepast wordt.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:35:40 #68
    62687 Ajaxfan
    Look out for me
    pi_61060804
    Ze gaan pas vanaf de 28ste uitzenden. Tenminste dat kreeg ik door van UPC bij het bestellen.
    pi_61060837
    Ik had UPC gemaild waarom ik geen bevestiging zie van mijn aanvraag. Had geen brief gehad en zie de zenders (221 t/m 224) niet zichtbaar zijn.
    Dit was hun antwoord:
    quote:
    Wij hebben onze gegevens nagekeken en u bent inderdaad aangemeld voor een abonnement op het Eredivisie Live Premium. Dit abonnement gaat per 28-08-2008 in en vanaf dan kunt u genieten van 4 voetbalkanalen. U ontvangt hierover nog een bevestigingsbrief die in augustus verstuurd zal worden.
    Kortom: het komt nog
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:43:19 #70
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61061848
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 11:35 schreef Ajaxfan het volgende:
    Ze gaan pas vanaf de 28ste uitzenden. Tenminste dat kreeg ik door van UPC bij het bestellen.
    Dat weet ik, maar ik dacht dat de kanalen al bij de zenderindeling te zien zouden zijn, maar dat is dus kennelijk ook pas vanaf de 28e.
    pi_61073285
    Dit antwoord kreeg ik van Ziggo, of ik goed was aangemeld en wanneer de zenders te ontvangen:
    quote:
    De bestellingen die op de website worden gedaan worden automatisch ingevoerd in ons systeem volgende week, daarna ontvangt u normaal pas een bevestiging. Voor de zekerheid heb ik u nu handmatig aangemeld en binnen enkele dagen zal u de bevestiging ontvangen. Eredivisie Live zal vanaf 420 te zien zijn met Eredivisie Live 1 op 421 enz. Eredivisie Live gaat 29 augustus van start.
      zondag 24 augustus 2008 @ 00:09:37 #72
    55709 Stereotomy
    pi_61076794
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:25 schreef Veerboot het volgende:
    Nog steeds niets bekend over de prijzen van de internetstreams
    Er is toch hoop ik geen kans dat ze het níet via internet gaan aanbieden?

Is hun marge zoveel hoger op digitale TV dan internet, dat ze deze keuze pas op het allerlaatst willen aanbieden?
    pi_61079552
    Misschien, maar het is ook zo dat internet direct geregeld kan zijn. Ze zouden wel iets meer info mogen geven.
    pi_61109226
    Ik heb Ziggo, zijn er al mensen die het kanaal al hebben? Ze schijnen vanavond Jong Ajax- Jong Feyenoord te gaan uitzenden..
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_61109910
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef denthemen het volgende:
    Ik heb Ziggo, zijn er al mensen die het kanaal al hebben? Ze schijnen vanavond Jong Ajax- Jong Feyenoord te gaan uitzenden..
    Nee ik heb het kanaal nog niet.
      maandag 25 augustus 2008 @ 14:11:20 #76
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61110072
    Ik heb bij Tele2 het kanaal al wel, hoe laat is die wedstrijd vanavond?
    pi_61110313
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 14:11 schreef Adelante het volgende:
    Ik heb bij Tele2 het kanaal al wel, hoe laat is die wedstrijd vanavond?
    18.45
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      maandag 25 augustus 2008 @ 16:04:26 #78
    66186 foetre
    pi_61113006
    Ziggo maar ff gebeld.

Internet aanmeldingen hebben grote vertraging opgelopen.Die tiephoertjes tikken te tragen die het door moeten voeren.

Nu heeft die gast van de klantenservice hem gelijk op m'n smartcard geactiveerd .Activatie werkt binnen 24u dus nu nog wachten dat ze de zender activeren.
      maandag 25 augustus 2008 @ 16:10:26 #79
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_61113154
    Bij mij staat er gewoon dat hij pas op 29 augustus werkt? Dat van die wedstrijd is gewoon bullshit lijkt mij.
    pi_61117434
    Ik zie ook geen wedstrijd. Onzin dus. Wel jammer!
      maandag 25 augustus 2008 @ 18:58:00 #81
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61117539
    Tele2 heeft niets vanavond
      maandag 25 augustus 2008 @ 19:19:05 #82
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61118224
    Ik zie het kanaal (bij Ziggo) nog niet eens bij mijn zenderoverzicht, morgen dus maar eens bellen. Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in, want als er 1 walgelijke dienst is dan is het de klantenservice van Ziggo.
      maandag 25 augustus 2008 @ 19:22:07 #83
    66186 foetre
    pi_61118316
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 19:19 schreef Plato1980 het volgende:
    Ik zie het kanaal (bij Ziggo) nog niet eens bij mijn zenderoverzicht, morgen dus maar eens bellen. Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in, want als er 1 walgelijke dienst is dan is het de klantenservice van Ziggo.
    Ik werd anders vanmiddag snel en goed geholpen.
    Ik heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.
      maandag 25 augustus 2008 @ 19:34:18 #84
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61118632
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 19:22 schreef foetre het volgende:

[..]

Ik werd anders vanmiddag snel en goed geholpen.
    Ik heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.
    Ik heb ze nu gebeld, krijg te horen dat de wachttijd meer dan tien minuten bedraagt en ik beter op een later moment terug kan bellen. Dat doe ik echter niet, dus sta ik nu in de wacht en moet ik gedwongen naar een walgelijk liedje van George Michael luisteren .
      Redactie Games maandag 25 augustus 2008 @ 19:37:38 #85
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_61118715
    Ok komt het dus, ik heb nog gewoon tv via de kabel, van Ziggo.

Maar ik wil natuurlijk ook de Eredivisie kunnen kijken. Kan ik dan gewoon digitale tv bestellen bij Ziggo en dan EL erbij nemen? En krijg je dan eigenlijk 1 decoder zodat je maar op 1 tv kan kijken of werkt dat gewoon op 1 tv en die andere blijven ook 'werken'?

En als je nog meer tips en trucs hebt, meld het svp
    .....Kennedy
    pi_61119027
    Ben ik de enige met Tele2? Komt er een extra kanaal of alleen af en toe programmas via het voetbal menu?
      maandag 25 augustus 2008 @ 19:51:45 #87
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61119099
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef versteegrob het volgende:
    Ben ik de enige met Tele2? Komt er een extra kanaal of alleen af en toe programmas via het voetbal menu?
    Nope ook hier Tele2 digitaal, je kunt in het menu kijken bij "voetbal" en dan de EL kanaal selecteren, maar daar wordt nog niets op uitgezonden.
    pi_61119217
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 19:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nope ook hier Tele2 digitaal, je kunt in het menu kijken bij "voetbal" en dan de EL kanaal selecteren, maar daar wordt nog niets op uitgezonden.
    sinds vorige week ben ik mijn promokanaal kwijt en het erediviekanaal...(kanaal 55 )
    hebben jullie die nog wel?
      maandag 25 augustus 2008 @ 19:56:47 #89
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61119262
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 19:55 schreef 2meterpeter het volgende:

[..]

sinds vorige week ben ik mijn promokanaal kwijt en het erediviekanaal...(kanaal 55 )
    hebben jullie die nog wel?
    Nee, ook hier zijn die gesneuveld.
    pi_61119279
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 19:37 schreef Wessiej het volgende:
    Ok komt het dus, ik heb nog gewoon tv via de kabel, van Ziggo.

Maar ik wil natuurlijk ook de Eredivisie kunnen kijken. Kan ik dan gewoon digitale tv bestellen bij Ziggo en dan EL erbij nemen? En krijg je dan eigenlijk 1 decoder zodat je maar op 1 tv kan kijken of werkt dat gewoon op 1 tv en die andere blijven ook 'werken'?

En als je nog meer tips en trucs hebt, meld het svp
    Ja. Je 'krijgt' een decoder en daarmee kan je op één TV kijken. Gewoon digitale TV bestellen(gratis) en je betaalt alleen voor EL.
    pi_61119425
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 19:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik zie dat EL er niet bij staan overgens

alleen nog de oude dingen , tele2+wedstrijd .. etc
    als ik die aanklik dan krijg ik nederland 1 .
    kreeg je normaal eredivisiekanaal voor overgens
      maandag 25 augustus 2008 @ 20:09:21 #92
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61119683
    Ziggo zegt dat het vandaag geactiveerd is en dat de zenders vrijdag zichtbaar zijn in mijn zenderoverzicht, mits ik de stroom deze week niet van mijn decoder afhaal. Vreemd verhaal, maar we zullen zien.
    pi_61119749
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 20:09 schreef Plato1980 het volgende:
    Ziggo zegt dat het vandaag geactiveerd is en dat de zenders vrijdag zichtbaar zijn in mijn zenderoverzicht, mits ik de stroom deze week niet van mijn decoder afhaal. Vreemd verhaal, maar we zullen zien.
    nu maar hopen dat er geen stroomstoring komt of blikseminslag.
    vaag verhaal zeg.
      maandag 25 augustus 2008 @ 20:13:12 #94
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61119769
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 20:12 schreef 2meterpeter het volgende:

[..]

nu maar hopen dat er geen stroomstoring komt of blikseminslag.
    vaag verhaal zeg.
    Inderdaad, maar kennelijk kan het anders niet geactiveerd worden, maar dat lijkt me toch erg stug.
      maandag 25 augustus 2008 @ 20:18:08 #95
    66186 foetre
    pi_61119909
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 19:34 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik heb ze nu gebeld, krijg te horen dat de wachttijd meer dan tien minuten bedraagt en ik beter op een later moment terug kan bellen. Dat doe ik echter niet, dus sta ik nu in de wacht en moet ik gedwongen naar een walgelijk liedje van George Michael luisteren .
    dat had ik ook 10 minuten.FF opnieuw bellen ander doorkies nummer gekozen en kreeg gelijk iemand aan de lijn de me direct geholpen heeft.
    Dat doe ik elke keer trouwens als ik ziggo bel
    pi_61120455
    Vanmiddag ook maar even besteld bij UPC, had al sport1...

Ben benieuwd naar de kwaliteit van het format.
      maandag 25 augustus 2008 @ 21:02:30 #97
    13710 marco_spn
    mathematics of tears
    pi_61121351
    Wat captures van de testuitzendingen van vanavond... op het eerste kanaal was wel degelijk Jong Ajax - Jong Feyenoord te zien trouwens...

maandag 25 augustus 2008 @ 21:06:25 #98
    13710 marco_spn
    mathematics of tears
    pi_61121465
    Sorry moet er natuurlijk wel even bij vertellen dat dit op het test netwerk van Ziggo is.
    pi_61121720
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef marco_spn het volgende:
    Sorry moet er natuurlijk wel even bij vertellen dat dit op het test netwerk van Ziggo is.
    Op welke kanaal was dat want ik heb het bij Ziggo niet.
      maandag 25 augustus 2008 @ 21:20:27 #100
    13710 marco_spn
    mathematics of tears
    pi_61121938
    Op het test netwerk van Ziggo zijn het kanalen 421 t/m 424. Je moet wel al je kanalen opnieuw inlezen en dan ipv 5555 bij netwerk-id 500 kiezen. Let wel op, bij sommige decoders verlies je je favorieten en timers.
    pi_61122017
    Bij UPC is er niks te zien
    pi_61122235
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 21:20 schreef marco_spn het volgende:
    Op het test netwerk van Ziggo zijn het kanalen 421 t/m 424. Je moet wel al je kanalen opnieuw inlezen en dan ipv 5555 bij netwerk-id 500 kiezen. Let wel op, bij sommige decoders verlies je je favorieten en timers.
    Dank je, het werkt bij mij nu ook.
      maandag 25 augustus 2008 @ 21:38:10 #103
    66186 foetre
    pi_61122610
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dank je, het werkt bij mij nu ook.
    Ik ga ook maar even kijken of het werkt
    pi_61122675
    Bij mij niet, behoort niet tot mijn pakket melding, schijnbaar mijn aanmelding van meer dan 2 weken terug dus nog niet verwerkt. Ik zal er deze week dus maar achteraan bellen, want in dit Ziggo heb ik bijzonder weinig vertrouwen (ook bij andere aanvragen ging er al van alles en nog wat mis).
      maandag 25 augustus 2008 @ 21:43:20 #105
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61122853
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef kratovsk het volgende:
    Bij mij niet, behoort niet tot mijn pakket melding, schijnbaar mijn aanmelding van meer dan 2 weken terug dus nog niet verwerkt. Ik zal er deze week dus maar achteraan bellen, want in dit Ziggo heb ik bijzonder weinig vertrouwen (ook bij andere aanvragen ging er al van alles en nog wat mis).
    Als ik het vrijdag niet heb ga ik ze stalken. De wedstrijd van vrijdag vind ik nog niet zo erg om te missen, maar zaterdag wil ik per se kijken.
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 25 augustus 2008 @ 21:46:59 #106
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_61123003
    Kan je ook alleen kijken via internet? zoals toen met planet voetbal ?
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_61123143
    Fijn trouwens, die belachelijk hoge prijs van Ziggo in vergelijking met alle andere aanbieders, wat een misbruik van hun positie. Zie http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/ .
      Redactie Frontpage / Weblog maandag 25 augustus 2008 @ 21:52:54 #108
    80791 crew  Paul
    pi_61123247
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 21:50 schreef kratovsk het volgende:
    Fijn trouwens, die belachelijk hoge prijs van Ziggo in vergelijking met alle andere aanbieders, wat een misbruik van hun positie. Zie http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/ .
    pi_61124280
    Nadat ik me tijd terug bij UPC heb aangemeld had ik tot vanmiddag nog geen bevestiging hiervan ontvangen.
    Heb vervolgens via hun website een bericht gestuurd met de vraag of alles geregeld is en werd vandaag door hen gebeld dat die bevestigingsbrief wel zou zijn verzonden. Ja ja.... Ze zouden en hebben het nu dan per e-mail bevestigd.
    Volgens hun informatie zou ik dat eredivisiekanaal ook al moeten kunnen ontvangen. Er is dan nog wel geen uitzending, maar er zouden al wel commercials of iets anders te zien zijn waaraan je kan herleiden dat het dit kanaal betreft.
    Heb vanavond nog eens alle zenders doorgelopen en kan echt nog steeds geen eredivisie live kanaal vinden!!
    Is er al iemand die al wel via UPC toegang tot dat kanaal heeft?
    pi_61124954
    Heb ook Ziggo, nu even wezen kijken of dat werkt, maar hij kan de extra zenders nu wel vinden, maar ik heb nergens meer beeld
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61125657
    Ik ben nog steeds niet over gezet naar Ziggo.
    Ook kan ik nergens een kanaal vinden. Wel belachelijk dat de prijs van ¤6,95 naar ¤14,95 is gegaan.
    pi_61130313
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef patrickt37 het volgende:
    Ik ben nog steeds niet over gezet naar Ziggo.
    Ook kan ik nergens een kanaal vinden. Wel belachelijk dat de prijs van ¤6,95 naar ¤14,95 is gegaan.
    Is bij Ziggo nooit ¤6,95 geweest.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:15:02 #113
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_61131377
    quote:
    Jammer dat ik niet in het UPC-gebied woon, die combinatieaanbieding is wel ideaal.
    pi_61131430
    Gisteren Ziggo aan de lijn gehad, aanmeldingen voor Eredivisie Live via die speciale website komen klaarblijkelijk niet meer bij ze aan, ondanks dat je een bevestiging krijgt per mail.
    Telefonisch kan je het nog wel bestellen. Gisteren dus ook maar even gedaan, en m'n Film 1 abo opgezegd.
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
    pi_61133683
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 09:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jammer dat ik niet in het UPC-gebied woon, die combinatieaanbieding is wel ideaal.
    Inderdaad.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:29:33 #116
    28609 Veerboot
    Mensoverbrengschuit
    pi_61133953
    Crosspost:
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 11:27 schreef Veerboot het volgende:
    Ik heb net maar eens even met KPN gebeld. Planet Voetbal vorig jaar was van hun en ik dacht begrepen te hebben dat KPN de streams dit jaar weer gaat faciliteren. Na eerst tien minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een kerel aan de lijn die geen idee had waar ik het over had, evenals zijn twee collega's aan wie hij het vroeg. Waar het uiteindelijk op neerkwam was dat ik voor de laatste info op eredivisielive.nl moest kijken (goede tip! ).

Daarna maar eens met het bestelnummer van Eredivisie Live gebeld om te kijken of daar meer info te krijgen was. Kreeg een aardig meisje aan de lijn, maar ook zij wist me maar weinig info te geven. Vanaf dit weekend zijn er in ieder geval streams zei ze, maar de prijs, het aanbod (seizoenskaarten?) en de precieze procedure kon ze me niet geven. Ik moest me maar aanmelden voor de nieuwsbrief.

Met andere woorden: het is allemaal nog even onduidelijk als voor de belletjes
    pi_61135541
    tvp, ben erg benieuwd of het vrijdag meteen werkt hier.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:00:30 #118
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61136514
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 12:27 schreef Solstice het volgende:
    tvp, ben erg benieuwd of het vrijdag meteen werkt hier.
    Ik ook, maar ik heb er een hard hoofd in.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:07:11 #119
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61136678
    De website van tele2.tv is zoals altijd ook nog minst actueel, ik wil ook weten wat er op hun digitenne kanalen is te zien.
    pi_61137297
    maar even in dit topic nog en keer dan. Ik had seacrh gedaan maar dit topic kwam niet boven drijven.

Via de satelliet moet je uitkijken.
    Er zijn 2 kanalen, de eerste zit oip Astra1 19,2 graden. Het tweede kanaal zit op de satelliet waar ook de regionale zenders op zitten. Astra1/3 23,5 graden. Je zult dus een Duo LNB moeten hebben of een gemotoriseerde schotel.

Daarenaast moeten mensen in het buitenland die wat verder weg wonen, richting midden oosten, goed uitkijken of de ontvangst van het tweede kanaal wel mogelijk is. Het uitzend gebied verschilt per satelliet.

Ontvangst gebied Kanaal 1
    http://www.lyngsat-maps.com/maps/astra1l.html

Ontvangst gebied kanaal 2
    http://www.lyngsat-maps.com/maps/astra1e_vb.html
    pi_61137722
    Toch maar telefonisch bij Ziggo aangevraagd; 5 tot 10 werkdagen zou het volgens de dame duren

Mochten Ziggo vast blijven houden aan de prijsverhoging over een paar maanden dan zeg ik weer op, ze mogen best net als UPC een combinatiepakket maken.
    pi_61138222
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef Tyfuszooi het volgende:
    Is er al iemand die al wel via UPC toegang tot dat kanaal heeft?
    Hier kan ik via UPC ook nog geen eredivisie live kanalen ontvangen, dus dat zal wel kloppen.
    Ik heb meer verloren dan jij ooit zult winnen.
    pi_61138681
    Ik las dat ze bij Ziggo aanstaande Woensdag de kanalen gaan activeren of zo
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:35:16 #124
    62687 Ajaxfan
    Look out for me
    pi_61139017
    Ik weet nog niet eens op welke nummers de kanalen komen bij UPC. Wel de bevestiging van hun gekregen.
    pi_61139162
    Bij Ziggo wordt dat nummer 421
    pi_61139872
    t wordt bij ziggo pas de 29e opgezet.
    pi_61139918
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef maril het volgende:
    t wordt bij ziggo pas de 29e opgezet.
    De testkanalen doen het al.
    pi_61140492
    quote:
    Ik en velen met mij in een Ziggo only stad betaal al 14,95 voor Sport 1, had ik nog UPC gehad was het gewoon hetzelfde bedrag gebleven....
    pi_61140558
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef Ajaxfan het volgende:
    Ik weet nog niet eens op welke nummers de kanalen komen bij UPC. Wel de bevestiging van hun gekregen.
    volgens mij 221 en verder
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:34:53 #130
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61140680
    Meestal worden wijzigingen 's nachts doorgevoerd op het netwerk, dus allemaal de decoder aan laten staan deze dagen
    pi_61140712
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef Adelante het volgende:
    Meestal worden wijzigingen 's nachts doorgevoerd op het netwerk, dus allemaal de decoder aan laten staan deze dagen
    Nee bij Ziggo moet je je zender opnieuw instellen.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:54:48 #132
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61141221
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 15:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Volgens de klantenservice van Ziggo wordt het automatisch gedaan, mits de decoder aan blijft staan.
    pi_61141297
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Volgens de klantenservice van Ziggo wordt het automatisch gedaan, mits de decoder aan blijft staan.
    Aha, dat zou kunnen maar als je het nu zelf doet dan weet je ieder geval of je abonnement correct geactiveerd is.
    pi_61142032
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 15:10 schreef F1Bas het volgende:

[..]

De testkanalen doen het al.
    Heb je daarvoor bij die instelling 500 gedaan ipv van 5555?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61142111
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef denthemen het volgende:

[..]

Heb je daarvoor bij die instelling 500 gedaan ipv van 5555?
    Ja.
    pi_61142605
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 15:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat moest ik Ziggo ook uitleggen en ze blijven hardnekkig volhouden dat dat niet kan,en krijg ik een mail voor definitieve inschrijving, terwijl die mevrouw aan de telefoon zegt dat ik ingeschreven staan. Nu ben ik wel een @homer en daar gelden volgens mij andere regels voor. Kan nog steeds niet inloggen bij Ziggo en bij de rekening word ik vrolijk naar de @home site verwijzigt.
    pi_61145642
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 15:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

volgens mij 221 en verder
    221 t/m 224 meende ik gisteren nog te hebben gehoord.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:01:26 #138
    66186 foetre
    pi_61145973
    Ik heb nog een gloednieuwe decoder voor iemand die ziggo digitaal wil.
    pi_61147308
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 05:31 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Is bij Ziggo nooit ¤6,95 geweest.
    Ik zeg juiste dat ik nog NIET op Ziggo zit, dus vanzelfsprekend ben ik dan nog @Home klant. En bij @Home betaald e ik ¤6,95

FACTUUR

Factuurnummer:
    Factuurdatum:
    Klantnummer:

01-03-2008

Voor geleverde diensten: ¤ bedrag
    (incl. 19% BTW)

Abonnementen
    Internet Intensief 12000 01-03-2008 t/m 31-03-2008 47,95
    BasisBellen 01-03-2008 t/m 31-03-2008 9,95
    VolopBellen 24 uur 01-03-2008 t/m 31-03-2008 10,00
    Tele2 Voetbal 01-03-2008 t/m 31-03-2008 6,95
    pi_61148498
    quote:
    Echt niet dat ik er zoveel voor ga betalen. Dan maar niet
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:36:59 #141
    55709 Stereotomy
    pi_61148766
    En dan op 29 augustus: jaaa streams via het internet zijn GRATIS!

?
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:44:19 #142
    80791 crew  Paul
    pi_61153168
    Heb het aangevraagd bij ziggo ben benieuwd wanneer ik het heb
    pi_61153490
    Voor zover ik het weet gaan die internetstreams werken middels pay per view (dacht 3,95 per wedstrijd)
    -je UI was te groot en daarom verwijderd-
      Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:57:55 #144
    80791 crew  Paul
    pi_61153642
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 22:53 schreef the_undertaker het volgende:
    Voor zover ik het weet gaan die internetstreams werken middels pay per view (dacht 3,95 per wedstrijd)
    Zoiets had ik ook gelezen, dat doet natuurlijk niemand zo duur, het was eerst toch een paar euro per weekend?
    pi_61153741
    Weet iemand wanneer Tele2 opnieuw wordt ingericht? Heb nu nog de indeling van vorig jaar...
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
      woensdag 27 augustus 2008 @ 00:02:52 #146
    28609 Veerboot
    Mensoverbrengschuit
    pi_61155664
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 22:57 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook gelezen, dat doet natuurlijk niemand zo duur, het was eerst toch een paar euro per weekend?
    Eerste (nog resterende halve) seizoen was het 4 euro per weekend, afgelopen jaar 4,50 euro per weekend of 79 euro voor een heel jaar (34 wedstrijden + play-offs). Nu 3,95 euro per wedstrijd zou inderdaad wel erg prijzig zijn. Waar hebben jullie die info gelezen trouwens?
      woensdag 27 augustus 2008 @ 09:00:36 #147
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61159064
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef Trystar het volgende:

[..]

Echt niet dat ik er zoveel voor ga betalen. Dan maar niet
    Het is veel i.v.m de andere aanbieders, maar op zich vind ik het niet te duur.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 09:54:12 #148
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61159937
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef El-Salvador het volgende:
    Weet iemand wanneer Tele2 opnieuw wordt ingericht? Heb nu nog de indeling van vorig jaar...
    Volgens de mevrouw van de klantenservice a.s. vrijdag, ik hoop het van harte voor ze
      woensdag 27 augustus 2008 @ 10:45:00 #149
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_61161055
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

In het begin was Caiway bij mij zwaar kut. Telkens geen ontvangst en de helpdesk is bijna onbereikbaar. Daarna eigenlijk nooit meer last gehad.
    Aansluiten van Caiway is makkelijk? Vrijdag of zaterdag kan ik e.e.a. ophalen bij de shop.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 11:00:03 #150
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_61161363
    Ik heb inmiddels Eredivisie Live 1 al werkend.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 11:07:54 #151
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61161489
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
    Ik heb inmiddels Eredivisie Live 1 al werkend.
    Via?
      woensdag 27 augustus 2008 @ 11:14:32 #152
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_61161607
    Digitale TV van KPN.
    pi_61162353
    Hier bij Ziggo alle kanalen werkend
    Had vannacht decoder laten aanstaan.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 12:14:24 #154
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61162952
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 11:48 schreef Razer het volgende:
    Hier bij Ziggo alle kanalen werkend
    Had vannacht decoder laten aanstaan.
    Zenders? 421-424?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_61163195
    Bij mij staan de zenders er nu wel op, helaas geeft hij nog aan dat ze geen deel uitmaken van mijn abonnement
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61163366
    Bij mij staan nu wel de zenders 421 - 424 maar er staat achter 'NOT COMPLETED'.
    En als je ernaartoe zapt staat er 'preview periode verlopen'.

Ach, zal nog wel goedkomen allemaal.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
      woensdag 27 augustus 2008 @ 12:48:40 #157
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61163620
    Das al heel wat, gisteren had ik nog helemaal niets op 421-424...
    29.10 Novastar HMH
    pi_61163663
    Ik ook niet... pas sinds vanochtend.
    pi_61163715
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
    Das al heel wat, gisteren had ik nog helemaal niets op 421-424...
    Had ik inderdaad ook

Net trouwens iemand van Ziggo gesproken en nu bleek dat mijn bestelling helemaal niet goed is doorgekomen of zo Had nog zo'n vent aan de lijn gehad ook. Naja, nu heeft hij het opnieuw gedaan en hij verwacht dat hij 't snel zal doen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      woensdag 27 augustus 2008 @ 12:58:04 #160
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61163832
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 12:53 schreef denthemen het volgende:

[..]

Had ik inderdaad ook

Net trouwens iemand van Ziggo gesproken en nu bleek dat mijn bestelling helemaal niet goed is doorgekomen of zo Had nog zo'n vent aan de lijn gehad ook. Naja, nu heeft hij het opnieuw gedaan en hij verwacht dat hij 't snel zal doen
    Werkelijk stel kloothommels daar, echt. Wat een henkie's. Ik belde omdat ik geen bevestiging heb gekregen. Zegt die vent: "we hebben hier ook staan dat u geen bevestiging heeft gehad", maar u krijgt het wel hoor!
    Sadness@Ziggo. Laat ze eens bedenken wat voor combipakketten ze kunnen maken met Sport1.
    29.10 Novastar HMH
    pi_61163870
    Wat kost een combinatiepakket bij Ziggo trouwens?
    pi_61164014
    Nog nieuws voor tele2 mensen? Vind het een beetje raar allemaal. Komt er nu een kanaal want ik wil ook graag de voetbalprogrammas zien en natuurlijk Ajax TV. Nu kan ik alleen via het menu naar wedstrijden
      woensdag 27 augustus 2008 @ 13:06:55 #163
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61164055
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wat kost een combinatiepakket bij Ziggo trouwens?
    Hehe dat is de grap. Die hebben ze niet.
    Los Sport 1 is 14,95 en Eredivisie 9,95 (14,95), dus zeg maar 30,- . UPC is de combi 14,95
    29.10 Novastar HMH
    pi_61164068
    Ik heb bij Ziggo beide, puur omdat ik te voetbal gek ben. Maar het is werkelijk waar belachelijk!!
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61164265
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 13:06 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Hehe dat is de grap. Die hebben ze niet.
    Los Sport 1 is 14,95 en Eredivisie 9,95 (14,95), dus zeg maar 30,- . UPC is de combi 14,95

Epic fail.

Dan zit ik wel goed bij UPC ja.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 13:18:17 #166
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61164296
    Ja inderdaad. Wat dat betreft wel. Nu is UPC ook niet met alles de koning
    Volgens mij is dat Pr0n pakket bij UPC ook goedkoper. Betaal ik nu ook 9,99 voor per maand
    29.10 Novastar HMH
      woensdag 27 augustus 2008 @ 13:21:52 #167
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61164374
    Gisteren belde er nog een UPC meneer op:

meneer: Ik zie dat u analoge kabel heeft bij UPC
    ik: nee
    meneer: Oh, hoe kijkt u dan tv?
    ik: digitaal via een andere aanbieder
    meneer: Mag ik vragen waarom u UPC de deur heeft uitgedaan
    ik: kutservice
    meneer: Ah, maar dat gaat nu allemaal een stuk beter, goed uit test consumentenbond, administratie op orde blabla
    ik: administratie op orde? Uw systeem geeft aan dat ik nog klant ben
    meneer: ehm... Maar ik kan u dus niet interesseren voor een aanbieding?
    Ik: goedemiddag

Dat is dus mijn probleem met UPC. Ik betaal liever het dubbele bij andere aanbieders dan dat ik ooit nog bij hen een contract aanga.
    pi_61164406
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 13:21 schreef Adelante het volgende:

Dat is dus mijn probleem met UPC. Ik betaal liever het dubbele bij andere aanbieders dan dat ik ooit nog bij hen een contract aanga.
    pi_61165062
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
    Ja inderdaad. Wat dat betreft wel. Nu is UPC ook niet met alles de koning
    Volgens mij is dat Pr0n pakket bij UPC ook goedkoper. Betaal ik nu ook 9,99 voor per maand
    Epic fail ²
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61165244
    Gisteren via internet Eredivisie Live aangevraagd via Ziggo. Vanmorgen zag ik de kanalen al wel tussen mijn overige zenders staan, alleen nog niet werkend. Zal wel goedkomen. Kan dit weekend toch nog niet kijken
    pi_61165680
    Ik heb gisteren Eredivisie Live aangevraagd bij UPC, alleen waar komen de zenders terecht eigenlijk?
    pi_61165798
    Zo, heb het ook even telefonisch aangevraagd bij Ziggo..

Wow, staat er direct op zie ik..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61165808
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:22 schreef venomsnake het volgende:
    Zo, heb het ook even telefonisch aangevraagd bij Ziggo..
    Dan heb je 't over 7 weken
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61165838
    Bij mij werkt het ook al. Er zijn nu voorbeschouwingen over het komend seizoen te zien (Ziggo).
    pi_61165851
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:23 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dan heb je 't over 7 weken
    Nee hoor
    Heb het nu al.. Staat er direct op hier.

Kanaal 421, 422, 423 en 424

2 minuten na het belletje stond het erop.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61165940
    Bij mij (Ziggo) staat nu nog E19 Preview periode verlopen.
    pi_61165995
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:29 schreef Fargo het volgende:
    Vreemd..
    Bij mij zetten ze het er altijd direct op. Was ook met andere paketten het geval, gewoon tijdens het telefoneren.
    Even bellen, je krijgt dan iemand aan de lijn, geeft even door wat je wil veranderen en dan zetten ze het per direct erop.

Ik dacht ook dat het nu wat langer zou duren gezien de verhalen hier, maar niets is minder waar.

Er zijn nu al voorbeschouwingen op het kanaal trouwens.
    pi_61166033
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee hoor
    Heb het nu al.. Staat er direct op hier.

Kanaal 421, 422, 423 en 424

2 minuten na het belletje stond het erop.
    En het werkt ook al? Bij mij staat nog dat ik geen abonnement heb
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61166049
    Ik moet zeggen dat ik het via internet heb aangevraagd, dus dat kan wel de nodige vertraging opleveren. Heb ook wel geduld. Gisteren stonden de zenders er ook nog niet tussen, nu wel. Het komt wel...en de komende weekenden ben ik toch niet thuis.
    pi_61166094
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:34 schreef denthemen het volgende:

[..]

En het werkt ook al? Bij mij staat nog dat ik geen abonnement heb
    Ja hoor. Op het eerste kanaal zijn voorbeschouwingen en op de andere kanalen een soort text tv met voetbal nieuws.
    pi_61166164
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja hoor. Op het eerste kanaal zijn voorbeschouwingen en op de andere kanalen een soort text tv met voetbal nieuws.
    kut Ziggo, al de 2e keer dat ik het moest aanvragen en nog steeds niks
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61166191
    Dat nieuwe analyse systeem dat men gaat gebruiken om wedstrijden te analyseren is wel gaaf zeg.
    pi_61166262
    Ik heb UPC digital.. Op welke kanalen komt EDL?
    Ik zie nog geen extra kanalen?
    -
    pi_61166284
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:16 schreef Jiveje het volgende:
    Ik heb gisteren Eredivisie Live aangevraagd bij UPC, alleen waar komen de zenders terecht eigenlijk?
    221 t/m 224. Alleen de zenders zijn nog steeds niet beschikbaar.
    pi_61166335
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hmm, heb het 1x via de site en net via m'n kastje aangevraagd....
    Nou ja, we zullen zien. Ze hebben nog 3 dagen .
    -
    pi_61166341
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:39 schreef venomsnake het volgende:
    Dat nieuwe analyse systeem dat men gaat gebruiken om wedstrijden te analyseren is wel gaaf zeg.
    Dat zag er zeker mooi uit, ja.
    pi_61166406
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:39 schreef venomsnake het volgende:
    Nou ben ik nieuwsgierig. Vertel
    pi_61166651
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nou ben ik nieuwsgierig. Vertel
    Beetje dat computersysteem dat Van Halst afgelopen siezoen gebruikte maar dan met veel meer mogelijkheden. iedere spelsituatie kan digitaal in 3d worden omgezet. Verder een hoop extra stats etc..
    pi_61166721
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hmm, heb het 1x via de site en net via m'n kastje aangevraagd....
    Nou ja, we zullen zien. Ze hebben nog 3 dagen .
    Op de site staat ook dat het pas vanaf 29 augustus is dus misschien op de dag zelf pas beelden.
    pi_61166928
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Beetje dat computersysteem dat Van Halst afgelopen siezoen gebruikte maar dan met veel meer mogelijkheden. iedere spelsituatie kan digitaal in 3d worden omgezet. Verder een hoop extra stats etc..
    Ganz geil.
    pi_61167211
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zal die gast afkomstig van de BBC misschien geregeld hebben
    pi_61167269
    Gary Lineker
    pi_61167365
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Toen ik telefonisch bestelde wist de medewerkster meteen duidelijk te vermelden dat het de 28e geactiveerd wordt.
    pi_61167382
    Wel jammer dat ze die pannenkoek van een Leo Driessen in dienst hebben genomen. Daar krijg ik altijd zo'n SBS gevoel bij.
    pi_61167536
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Toen ik telefonisch bestelde wist de medewerkster meteen duidelijk te vermelden dat het de 28e geactiveerd wordt.
    pi_61167605
    Dit systeem gaan ze gebruiken bij eredivisielive .
    pi_61167827
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 14:29 schreef Fargo het volgende:
    Bij mij ook. Terwijl ik het een maand geleden telefonisch heb aangesloten.

Ik ga wel ff bellen nu.
    pi_61167871
    Ze kunnen het per direct activeren als ze willen. Is bij mij ook gebeurd.
    pi_61167916
    Wachttijd meer dan 10 minuten.
    pi_61168026
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef venomsnake het volgende:
    De JanVanHalst3000!

Ziet er goed uit!
      woensdag 27 augustus 2008 @ 15:57:38 #201
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_61168087
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef venomsnake het volgende:
    pi_61168268
    Ziet er puik uit!
    -
    pi_61168280
    Nou hij heeft het geactiveerd en het werkt binnen 48 uur zei hij.

Wat raar dat heb bij sommigen wel in één keer werkt en bij anderen niet.
    pi_61168336
    Wat vaag .
    Gaat bij mij altijd heel simpel.. Naam, Adres en postcode doorgeven.. Zeggen welk pakket je erbij wilt hebben, en vervolgens zegt ie: Oke, is geactiveerd.

De kanalen doen het dan ook direct hier.
    pi_61168422
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef venomsnake het volgende:
    Wat vaag .
    Gaat bij mij altijd heel simpel.. Naam, Adres en postcode doorgeven.. Zeggen welk pakket je erbij wilt hebben, en vervolgens zegt ie: Oke, is geactiveerd.

De kanalen doen het dan ook direct hier.
    En het rare is dat ik die bestelling al een maand geleden heb doorgegeven en hij hem dus klaarblijkelijk nu pas activeert.
    pi_61168526
    Welk nummer draaien jullie?

Je moet 0900-0740 hebben.

Als er een wachtlijst is, moet je gewoon een 2 indrukken, dan krijg je een andere afdeling.
    Daar zeg je dat je je abbo wilt wijzigen, en zij verbinden je dan door naar de goede afdeling (heb je ook geen wachtiijd).

De mensen die je dan aan de lijn krijgt vragen naar postcode en huisnummer, en dan kun je het direct ontvangen.. "staat er al op" zeggen ze dan.
    pi_61168658
    Wat een oetlullen, ik bel 't nummer van Venom en ik vraag hoelang 't activeren duurt, zegt ze: Ik ga je even met iemand anders doorverbinden, heb ik opeens iemand van een banden fabriek aan de lijn??

Nog maar eens
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61168675
    .
    pi_61168716
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 16:19 schreef denthemen het volgende:
    Wat een oetlullen, ik bel 't nummer van Venom en ik vraag hoelang 't activeren duurt, zegt ze: Ik ga je even met iemand anders doorverbinden, heb ik opeens iemand van een banden fabriek aan de lijn??
    pi_61168845
    quote:

Nog maar eens
    pi_61168916
    Leugenaars!! Die vrouw van Ziggo zegt dat jullie nog geen beeld kunnen hebben!!

WAT EEN BEDRIJF
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61168956
    WTF
    pi_61168961
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef denthemen het volgende:
    Leugenaars!! Die vrouw van Ziggo zegt dat jullie nog geen beeld kunnen hebben!!

WAT EEN BEDRIJF

Dit topic begint leuke vormen aan te nemen
    pi_61169014
    Ziggo = fail.
    pi_61169020
    Is het misschien regio gebonden ofzo?

Moet toch een verklaring voor zijn..?

Ik snap er niets van.. Bij mij activeren ze dit soort paketten direct.
    Is met Sport1 gebeurd, met die extra kanalen en nu bij Ziggo ook met Eredivisielive..
    pi_61169032
    Ik weet nu dus al dat ik Vrijdag moet bellen, maar we zien 't dan wel

Overigens, als je Joyce aan de lijn krijgt: NIET LATEN DOORVERBINDEN!!
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61169053
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 16:31 schreef venomsnake het volgende:

Wij hadden Multikabel, we wachten gewoon af
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61169156
    Wat vreemd.
    Nu heb ik al wel heel lang digitale tv van @home, wat nu dus automatisch is overgegaan in Ziggo.
    Maar ze lullen daar als ze zeggen dat activeren tijd nodig heeft, als je al digitale tv hebt kunnen ze het met één druk op de knop DIRECT activeren zodat je gelijk kunt kijken..

Als ze zeggen dat dat niet mogelijk is lopen ze uit hun nek te kletsen.
    pi_61169184
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 16:31 schreef venomsnake het volgende:

Ik snap er niets van.. Bij mij activeren ze dit soort paketten direct.
    Is met Sport1 gebeurd, met die extra kanalen en nu bij Ziggo ook met Eredivisielive..
    En dat is 4x

Dingen als sport1 etc is logisch omdat die ook per direct beschikbaar zijn...

EL begint officieel pas de 28e... misschien is hier het enige verschil dat de medewerker die jij aan de lijn had het meteen heeft doorgevoerd terwijl dat ms niet de bedoeling was bij ziggo
    pi_61169269
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 16:37 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

EL begint officieel pas de 28e... misschien is hier het enige verschil dat de medewerker die jij aan de lijn had het meteen heeft doorgevoerd terwijl dat ms niet de bedoeling was bij ziggo
    Hoezo, andere mensen kunnen toch ook al naar Ziggo's eredivisielive kijken..
    Ik ben echt niet de enige.
    pi_61169394
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 16:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hoezo, andere mensen kunnen toch ook al naar Ziggo's eredivisielive kijken..
    Ik ben echt niet de enige.
    Wel een minderheid zo te lezen, maar ik snap ook niet waar men zich druk om maakt, als het het vrijdag maar doet toch
    pi_61169429
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Wel een minderheid zo te lezen, maar ik snap ook niet waar men zich druk om maakt, als het het vrijdag maar doet toch
    Dat is inderdaad het belangrijkste natuurlijk.
    Vind het alleen vreemd dat men zo moeilijk doet bij Ziggo. (althans, bij anderen zoals Den)
    pi_61170085
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

De medewerkster meldde mij gisteren dat het invoeren 5 tot 7 werkdagen zou duren, dus vrijdag wordt dan lastig

Wel vreemd inderdaad, met voorgaande pakketten als Sport1 was het net als bij Venom binnen een uurtje geactiveerd, en dan zelfs na een email ipv een telefoontje. Als het vrijdag nog niet werkt bel ik gewoon weer
    pi_61170194
    Net via de telefoon Eredivisie live besteld en er werd mij verteld dat het 100% zeker is dat ik vrijdag kan kijken
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_61170223
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef _Mike_ het volgende:
    Net via de telefoon Eredivisie live besteld en er werd mij verteld dat het 100% zeker is dat ik vrijdag kan kijken
    Welke maatschappij zit je dan bij?
    pi_61170307
    quote:

Nog maar eens
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      woensdag 27 augustus 2008 @ 17:30:38 #227
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61170542
    ZOMG Wat een zooitje daar
    29.10 Novastar HMH
      woensdag 27 augustus 2008 @ 17:35:58 #228
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61170658
    IK KAN OOK KIJKEN

Het is een wonder!!q11einz
    29.10 Novastar HMH
      woensdag 27 augustus 2008 @ 17:36:27 #229
    76871 fanneke
    Met heel m'n hart
    pi_61170669
    Twee weken geleden via internet aangemeld voor Eredivisielive.
    Daar ik nog steeds geen bevestiging had ontvangen heb ik gisteren @home (nu ziggo) gebeld om te vragen of voor vrijdag alles geregeld kan zijn. Dit werd door de jongedame nog eens bevestigd: 'Voor vrijdag is alles ok en kunt u kijken".

Vanmiddag de TV aangezet en de 4 kanalen zitten erop.
    Bezochte-/geplande wedstrijden:
    (104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
    (105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
    (106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
      woensdag 27 augustus 2008 @ 17:39:03 #230
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_61170734
    Eredivisie live 2 doet het inmiddels hier ook weer.

Supermario is twee weken in trainingskamp geweest om dat analyseding te snappen.
    pi_61170838
    Bij mij doet nog niks het. Stelltje haters daar bij Ziggo. Racisten zijn het.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 17:47:43 #232
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_61170896
    Oh wij spelen in Almere zondag geloof ik
    Zie ook blunders in de media-topic.
    29.10 Novastar HMH
      woensdag 27 augustus 2008 @ 17:51:43 #233
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_61170981
    .
    pi_61171143
    Op UPC heb ik nog helemaal geen extra kanalen ofzo, iemand met UPC die ze al wel heeft, en zo ja, waar?
    pi_61171145
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Aansluiten van Caiway is makkelijk? Vrijdag of zaterdag kan ik e.e.a. ophalen bij de shop.
    Ja is simpel joh. Ben je 5 minuten mee bezig.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 18:20:34 #236
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61171517
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
    Oh wij spelen in Almere zondag geloof ik
    Zie ook blunders in de media-topic.
    [ afbeelding ]
    Jullie licentie is overgenomen door Omniworld, wist je dat nog niet ?

Maar on topic: Eredivisie Live werkt bij mij nu ook, dat valt me 100% mee .
    pi_61171979
    Ziggo Hier nog niks
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 augustus 2008 @ 18:43:33 #238
    80791 crew  Paul
    pi_61171996
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 18:41 schreef denthemen het volgende:
    Ziggo Hier nog niks
    Ik had het gisteravond aangevraagd en heb het nu gewoon, kijk nu zo een studio programma
    pi_61172470
    Ik heb eredivisie live met digitenne van kpn. Dat bestaat dus uit 2 kanalen. Het is toch zo dat ik wedstrijden voorgeschoteld krijg en dat ik niet zelf kan kiezen?
    pi_61172838
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
    Ik heb eredivisie live met digitenne van kpn. Dat bestaat dus uit 2 kanalen. Het is toch zo dat ik wedstrijden voorgeschoteld krijg en dat ik niet zelf kan kiezen?
    Je kan niet kiezen nee maar aangezien de topclubs niet tegelijk spelen kan je die altijd wel kijken. En ja, Feyenoord wordt nog wel als topclub meegeteld
    pi_61172976
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Welke maatschappij zit je dan bij?
    Ziggo, maar ik ga er vanuit dat ze zoals afgelopen keren gewoon hun woord houden.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_61172995
    Ik heb Tele2 zelfs het nieuwe wedstrijdschema staat er nog niet op.
    Iemand enig idee wanneer dat gaat gebeuren?
    Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
    Heerlijk tegen de stroom in
    pi_61173025
    Maarre, voor de mensen met Ziggo, hebben jullie het kastje helemaal uitgezet nog of zo? Stroom eraf of zo
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61173140
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je kan niet kiezen nee maar aangezien de topclubs niet tegelijk spelen kan je die altijd wel kijken. En ja, Feyenoord wordt nog wel als topclub meegeteld

Iemand van de klantenservice van KPN wist mij vandaag te vertellen dat ik ALLES live kon kijken. Ik voel me toch een beetje opgelicht. Ik het het genomen zodat ik alles kon kijken maar achteraf blijkt dat dus toch niet zo te zijn. Bij UPC kan je wel gewoon alles kijken?
      woensdag 27 augustus 2008 @ 19:34:10 #245
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61173233
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef denthemen het volgende:
    Maarre, voor de mensen met Ziggo, hebben jullie het kastje helemaal uitgezet nog of zo? Stroom eraf of zo
    Nee dat mocht juist niet. Ik heb maandag met Ziggo gebeld en de medewerkster die ik aan de lijn had zei dat ik de stroom op de decoder moest houden, zodat Eredivisie Live geactiveerd kon worden. Ik vond het ook een vreemd verhaal, maar kennelijk klopte het toch want het werkt nu.
    pi_61173257
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef denthemen het volgende:
    Ja, wil ook wel weten hoe dat opnieuw aanmelden moet want bij sport 1 was dat helemaal niet nodig.

Ik heb de kanalen nu wel alleen staan deze op NOT COMPLETED. En er staat dat ik er geen abo voor heb.
    ...war never changes
    pi_61173338
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:35 schreef Un4 het volgende:

[..]

Ja, wil ook wel weten hoe dat opnieuw aanmelden moet want bij sport 1 was dat helemaal niet nodig.

Ik heb de kanalen nu wel alleen staan deze op NOT COMPLETED. En er staat dat ik er geen abo voor heb.
    Bij mij precies hetzelfde.. Sport1 ging er zelfs op toen ik aan de telefoon zat

Overigens verzekerde ze mij dat het voor Vrijdag werkt
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      woensdag 27 augustus 2008 @ 19:39:53 #248
    66186 foetre
    pi_61173404
    Bij mij staan de zenders nu ook .Alleen is me abbo volgens mij nog ni geactiveerd.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 19:48:00 #249
    66186 foetre
    pi_61173659
    kutmelding E19 PREVIEW PERIODE VERLOPEN

Ik heb hem toch fucking maandag telefonisch besteld.

Ziggo grrrr
    pi_61173685
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Iemand van de klantenservice van KPN wist mij vandaag te vertellen dat ik ALLES live kon kijken. Ik voel me toch een beetje opgelicht. Ik het het genomen zodat ik alles kon kijken maar achteraf blijkt dat dus toch niet zo te zijn. Bij UPC kan je wel gewoon alles kijken?
    Bij mij zie ik nog niks @ UPC.
    pi_61173730
    Hebben jullie btw ook dat eerst Eredivisie live 1 komt, dan Eredivisie live 3 en dan Eredivisie live 2 ?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      woensdag 27 augustus 2008 @ 19:51:04 #252
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61173751
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef denthemen het volgende:
    Hebben jullie btw ook dat eerst Eredivisie live 1 komt, dan Eredivisie live 3 en dan Eredivisie live 2 ?
    Nee, gewoon 1,2,3,4.
    pi_61173799
    yes ook aanwezig
    AFC AJAX
    pi_61174167
    Leuke preview van het nieuwe seizoen er op nu
      woensdag 27 augustus 2008 @ 20:06:12 #255
    66186 foetre
    pi_61174240
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:04 schreef Razer het volgende:
    Leuke preview van het nieuwe seizoen er op nu
    jij wel
    pi_61174561
    Wat heb je dan? Zeker geen tele2? Vind het echt raar dat er nog geen kanaal open is.
    pi_61174596
    Hallo,

Ik zit bij Ziggo, en ik heb me afgelopen Dinsdag aangemeld voor Eredivisie Live.
    Vanochtend keek ik even op mijn decoder of de kanalen al waren geactiveerd.
    De kanalen zelf Eredivisie1, 2, 3 en 4 stonden er al wel.
    Ik dacht zo dat doen ze snel maar toen ik er op drukte stond er: 'Preview Periode Afgelopen' of iets dergelijks. Toen dacht ik iets van: 'he?'. Maar ik heb net even op dit forum zitten kijken.
    En daar staat dat je Vrijdag pas geactiveerd word. Of je moet je smartcard even eruit doen en dan erin, en dan in plaats van 5555, 500 intypen. Of ik moet de klantenservice van Ziggo even bellen en die activeren mijn bestelling dus direct. Ik wil vrijdag graag FC Groningen - Vitesse kijken.
    Dus nou is mijn vraag:,,Wat kan ik het beste doen?''

Graag een reactie.

Groetjes,

Netwerkkabel4

[ Bericht 0% gewijzigd door netwerkkabel4 op 27-08-2008 20:25:43 ]
    pi_61174657
    Ik zou eerst even afwachten, binnen 48 uur vertelde ze mij dat het klaar moest zijn. BTW, vrijdag naar Groningen-Willem II kijken dat zit er niet in Het is dan Vitesse-Groningen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61174666
    Beste netwerkkabel4,

FC Groningen speelt vrijdag uit tegen Vitesse.

Mvgr,

Hertog_Martin
    pi_61174741
    OH sorry foutje
    pi_61174774
    Ik ben een oud @home lid en nu dus Ziggo, ik heb nu op 421 -422-423-424 beeld en teletekst voetbalnieuwS
    van de eredivisiekanaal, door AD sport. wat een opluchting.
    pi_61174783
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:22 schreef denthemen het volgende:
    Ik zou eerst even afwachten, binnen 48 uur vertelde ze mij dat het klaar moest zijn. BTW, vrijdag naar Groningen-Willem II kijken dat zit er niet in Het is dan Vitesse-Groningen
    Dank je wel, zit jij ook bij Ziggo? En is het bij jou al we geactiveerd?
    pi_61174908
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef netwerkkabel4 het volgende:

[..]

Dank je wel, zit jij ook bij Ziggo? En is het bij jou al we geactiveerd?
    Ik zit bij Ziggo ja, lees even mijn verhaal op de vorige pagina, als jij het morgen aan 't eind van de middag nog niet hebt zou ik gewoon weer even bellen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61174932
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik zit bij Ziggo ja, lees even mijn verhaal op de vorige pagina, als jij het morgen aan 't eind van de middag nog niet hebt zou ik gewoon weer even bellen
    Met de bandenfabriek?
    pi_61175126
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Met de bandenfabriek?
    Ik heb al veel vreemde dingen gehoord over de klantenservice van Ziggo maar dit slaat alles.
    pi_61175141
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Met de bandenfabriek?
    Mischien was het een hint? RACISTEN!!!
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61175171
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:37 schreef netwerkkabel4 het volgende:

[..]

Ik heb al veel vreemde dingen gehoord over de klantenservice van Ziggo maar dit slaat alles.
    pi_61175191
    Nu maar hopen dat het morgen werkt, klasgenoten van mij hebben het immers al wel.
    pi_61175274
    Ik heb ook Ziggo hier en eredivisie live aangevraagd begin Augustus.

Zag vandaag de kanalen erbij staan. Helaas met de mededeling dat ik niet op de kanalen geabonneerd ben. Helpdesk gebeld. Behulpzame dame aan de lijn.
    Omdat ik gelijk bij het aanvragen van eredivisie-live Sport 1 eruit heb gegooid (per 31 augustus), kan eredivisie-live ook pas dan geactiveerd worden, vertelde ze me.

Uiteraard protesteerde ik (uiterst vriendelijk) en zei dat bij mijn aanvraag gegarandeerd werd dat ik op 29-8 kon kijken. Nu speelt Ajax pas zaterdag, (de main reason voor het abonnement) maar ook dat zou ik dan niet halen.

Na wat doorzeuren hield ze ruggespraak en vertelde me dat ze het zo ging regelen, dat ik binnen 48 uur (maar waarschijnlijk al eerder) kan kijken. Moet wel mijn decoder aan laten staan.

Ik heb hoop....
    Religion is a pacifier
    pi_61175319
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef PeterV het volgende:

Zag vandaag de kanalen erbij staan. Helaas met de mededeling dat ik niet op de kanalen geabonneerd ben. Helpdesk gebeld. Behulpzame dame aan de lijn.
    Omdat ik gelijk bij het aanvragen van eredivisie-live Sport 1 eruit heb gegooid (per 31 augustus), kan eredivisie-live ook pas dan geactiveerd worden, vertelde ze me.

Uiteraard protesteerde ik (uiterst vriendelijk) en zei dat bij mijn aanvraag gegarandeerd werd dat ik op 29-8 kon kijken. Nu speelt Ajax pas zaterdag, (de main reason voor het abonnement) maar ook dat zou ik dan niet halen.

Na wat doorzeuren hield ze ruggespraak en vertelde me dat ze het zo ging regelen, dat ik binnen 48 uur (maar waarschijnlijk al eerder) kan kijken. Moet wel mijn decoder aan laten staan.

Ik heb hoop....
    Ze liegen gewoon tegen je!
    pi_61175374
    Zijn er nog meer mensen die wél een abbonement hebben op EredivisieLive via Ziggo.
    De kanalen er tussen hebben staan, maar er hebben staan dat de Preview Periode is verlopen?
    pi_61175406
    quote:

Ik heb hoop....
    Die 2 kanalen van Tele2 Eredivisie werden toch automatisch uit je pakket verwijderd?
    pi_61175419
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:47 schreef netwerkkabel4 het volgende:
    Zijn er nog meer mensen die wél een abbonement hebben op EredivisieLive via Ziggo.
    De kanalen er tussen hebben staan, maar er hebben staan dat de Preview Periode is verlopen?
    Ik heb hetzelfde, zou binnen 48 uur geregeld worden.
    pi_61175559
    Maar betekent het wel als die 4 kanalen er tussen staan bij Ziggo...
    Dat je registratie is ontvangen?
    pi_61175616
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef netwerkkabel4 het volgende:
    Maar betekent het wel als die 4 kanalen er tussen staan bij Ziggo...
    Dat je registratie is ontvangen?
    Denk het niet. Ik heb niks aangevraagd en hier staan ze ook gewoon tussen (wel als onbekend nog).
    sig verwijderd door FA
    pi_61175676
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Denk het niet. Ik heb niks aangevraagd en hier staan ze ook gewoon tussen (wel als onbekend nog).
    Aha, nou bij mij zijn ze niet onbekend ze heten wel Eredivisie 1,2,3 en 4.
    Alleen nu staat er alleen nog Preview Periode verlopen.
    pi_61175694
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:48 schreef netwerkkabel4 het volgende:

[..]

Die 2 kanalen van Tele2 Eredivisie werden toch automatisch uit je pakket verwijderd?
    Ik heb heel Sport 1 afgezegd
    Religion is a pacifier
      woensdag 27 augustus 2008 @ 21:34:43 #278
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_61176635
    Ah, Gary Lineker heeft ook zijn debuut gemaakt zij het met een reclamespotje.
    pi_61176888
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef netwerkkabel4 het volgende:

[..]

Aha, nou bij mij zijn ze niet onbekend ze heten wel Eredivisie 1,2,3 en 4.
    Alleen nu staat er alleen nog Preview Periode verlopen.
    Dan is je abonnement (nog) niet actief, bij mij zijn ze gewoon zichtbaar.
    pi_61177179
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 21:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dan is je abonnement (nog) niet actief, bij mij zijn ze gewoon zichtbaar.
    Wanneer heb jij je geabbonneerd?
    En via welke website, of heb je het via telefoon gedaan?
    pi_61177766
    quote:

Ik heb hoop....
    Vaag, ik heb Eredivisie telefonisch aangevraagd en Film1 meteen uit m'n pakket gehaald. Intussen is Film1 al weg maar de eredivisie kanalen staan nog op NOT COMPLETED..
    ...war never changes
    pi_61178127
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:09 schreef Un4 het volgende:

[..]

Vaag, ik heb Eredivisie telefonisch aangevraagd en Film1 meteen uit m'n pakket gehaald. Intussen is Film1 al weg maar de eredivisie kanalen staan nog op NOT COMPLETED..
    Dan is hij volgens mij bezig met bijwerken van de zenders. Eerder vandaag stond er bij mij ook nog NOT COMPLETED, inmiddels staat er gewoon Eredivisie Live 1 t/m 4. Ik zou de decoder gewoon aan laten staan vannacht en straks of morgen nog eens kijken, ik verwacht dat het dan wel klopt. Of je nu wel of geen abonnement hebt de zenders komen gewoon in je zenderlijst te staan.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 22:33:06 #283
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61178711
      woensdag 27 augustus 2008 @ 22:33:50 #284
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61178730
    hmmm

mooie OP gemaakt, twente was te kansloos, ben je 20 posts te vroeg
      woensdag 27 augustus 2008 @ 22:34:56 #285
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61178774
    iemand die meehelpt deze vol te maken?
    pi_61178810
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
    Hoeft toch niet.. Er was nog geen topic over het eredivisielive kanaal..
    Dit topic gaat over de rechten.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 22:36:45 #287
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61178849
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hoeft toch niet.. Er was nog geen topic over het eredivisielive kanaal..
    Dit topic gaat over de rechten.
    Ja die zijn nu toch van EL
      woensdag 27 augustus 2008 @ 22:37:15 #288
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61178867
    niet op alle slakken zout gaan leggen
    pi_61178880
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
    Ik heb van het nieuwe topic gewoon #1 gemaakt
    Wat venomsnake zegt dus.
    pi_61178896
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ja die zijn nu toch van EL
    Ja en?
    Dat is ook niet voor eeuwig.
    pi_61178917
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:47 schreef netwerkkabel4 het volgende:
    Ja hier. Ik heb het net even gecontrollerd. Kanalen staan er, maar inderdaad met de mededeling dat de Preview periode is verlopen.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 22:39:42 #292
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61178947
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik heb van het nieuwe topic gewoon #1 gemaakt
    Wat venomsnake zegt dus.
    nr1 is prima, succes verder met deze reeks
    pi_61178972
    Deze moet vol
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61179030
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:40 schreef denthemen het volgende:
    Deze moet vol
    moeten is dwang.
    Hij komt vanzelf wel vol broeder van het goede leven.
    pi_61179078
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

moeten is dwang.
    Hij komt vanzelf wel vol broeder van het goede leven.
    Hij mag vol?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61179116
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:42 schreef denthemen het volgende:

[..]

Hij mag vol?
    Ja maar wel gewoon met ontopic
    pi_61179158
    Zullen we dit dan maar opvullen met lekkere kontjes?

pi_61179175
    Dat is vrij ontopic
    pi_61179185
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja maar wel gewoon met ontopic
    Argh
    pi_61179220
    Fipo
      woensdag 27 augustus 2008 @ 22:46:31 #301
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61179228
    it must be love, love love
    pi_61179232
    IBTL!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')