quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:20 schreef marco_spn het volgende:
Op het test netwerk van Ziggo zijn het kanalen 421 t/m 424. Je moet wel al je kanalen opnieuw inlezen en dan ipv 5555 bij netwerk-id 500 kiezen. Let wel op, bij sommige decoders verlies je je favorieten en timers.
Ik ga ook maar even kijken of het werktquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dank je, het werkt bij mij nu ook.
Als ik het vrijdag niet heb ga ik ze stalken. De wedstrijd van vrijdag vind ik nog niet zo erg om te missen, maar zaterdag wil ik per se kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef kratovsk het volgende:
Bij mij niet, behoort niet tot mijn pakket melding, schijnbaar mijn aanmelding van meer dan 2 weken terug dus nog niet verwerkt. Ik zal er deze week dus maar achteraan bellen, want in dit Ziggo heb ik bijzonder weinig vertrouwen (ook bij andere aanvragen ging er al van alles en nog wat mis).
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:50 schreef kratovsk het volgende:
Fijn trouwens, die belachelijk hoge prijs van Ziggo in vergelijking met alle andere aanbieders, wat een misbruik van hun positie. Zie http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/ .
Is bij Ziggo nooit ¤6,95 geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef patrickt37 het volgende:
Ik ben nog steeds niet over gezet naar Ziggo.
Ook kan ik nergens een kanaal vinden. Wel belachelijk dat de prijs van ¤6,95 naar ¤14,95 is gegaan.
Jammer dat ik niet in het UPC-gebied woon, die combinatieaanbieding is wel ideaal.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:50 schreef kratovsk het volgende:
Fijn trouwens, die belachelijk hoge prijs van Ziggo in vergelijking met alle andere aanbieders, wat een misbruik van hun positie. Zie http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/ .
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in het UPC-gebied woon, die combinatieaanbieding is wel ideaal.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:27 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb net maar eens even met KPN gebeld. Planet Voetbal vorig jaar was van hun en ik dacht begrepen te hebben dat KPN de streams dit jaar weer gaat faciliteren. Na eerst tien minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een kerel aan de lijn die geen idee had waar ik het over had, evenals zijn twee collega's aan wie hij het vroeg. Waar het uiteindelijk op neerkwam was dat ik voor de laatste info op eredivisielive.nl moest kijken (goede tip!).
Daarna maar eens met het bestelnummer van Eredivisie Live gebeld om te kijken of daar meer info te krijgen was. Kreeg een aardig meisje aan de lijn, maar ook zij wist me maar weinig info te geven. Vanaf dit weekend zijn er in ieder geval streams zei ze, maar de prijs, het aanbod (seizoenskaarten?) en de precieze procedure kon ze me niet geven. Ik moest me maar aanmelden voor de nieuwsbrief.
Met andere woorden: het is allemaal nog even onduidelijk als voor de belletjes
Ik ook, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:27 schreef Solstice het volgende:
tvp, ben erg benieuwd of het vrijdag meteen werkt hier.
Hier kan ik via UPC ook nog geen eredivisie live kanalen ontvangen, dus dat zal wel kloppen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef Tyfuszooi het volgende:
Is er al iemand die al wel via UPC toegang tot dat kanaal heeft?
De testkanalen doen het al.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef maril het volgende:
t wordt bij ziggo pas de 29e opgezet.
Ik en velen met mij in een Ziggo only stad betaal al 14,95 voor Sport 1, had ik nog UPC gehad was het gewoon hetzelfde bedrag gebleven....quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:50 schreef kratovsk het volgende:
volgens mij 221 en verderquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik weet nog niet eens op welke nummers de kanalen komen bij UPC. Wel de bevestiging van hun gekregen.
Nee bij Ziggo moet je je zender opnieuw instellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef Adelante het volgende:
Meestal worden wijzigingen 's nachts doorgevoerd op het netwerk, dus allemaal de decoder aan laten staan deze dagen
Volgens de klantenservice van Ziggo wordt het automatisch gedaan, mits de decoder aan blijft staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee bij Ziggo moet je je zender opnieuw instellen.
Aha, dat zou kunnen maar als je het nu zelf doet dan weet je ieder geval of je abonnement correct geactiveerd is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens de klantenservice van Ziggo wordt het automatisch gedaan, mits de decoder aan blijft staan.
Heb je daarvoor bij die instelling 500 gedaan ipv van 5555?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heb je daarvoor bij die instelling 500 gedaan ipv van 5555?
Dat moest ik Ziggo ook uitleggen en ze blijven hardnekkig volhouden dat dat niet kan,en krijg ik een mail voor definitieve inschrijving, terwijl die mevrouw aan de telefoon zegt dat ik ingeschreven staan. Nu ben ik wel een @homer en daar gelden volgens mij andere regels voor. Kan nog steeds niet inloggen bij Ziggo en bij de rekening word ik vrolijk naar de @home site verwijzigt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee bij Ziggo moet je je zender opnieuw instellen.
Ik zeg juiste dat ik nog NIET op Ziggo zit, dus vanzelfsprekend ben ik dan nog @Home klant. En bij @Home betaald e ik ¤6,95quote:
Echt niet dat ik er zoveel voor ga betalen. Dan maar nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:50 schreef kratovsk het volgende:
Zoiets had ik ook gelezen, dat doet natuurlijk niemand zo duur, het was eerst toch een paar euro per weekend?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:53 schreef the_undertaker het volgende:
Voor zover ik het weet gaan die internetstreams werken middels pay per view (dacht 3,95 per wedstrijd)
Eerste (nog resterende halve) seizoen was het 4 euro per weekend, afgelopen jaar 4,50 euro per weekend of 79 euro voor een heel jaar (34 wedstrijden + play-offs). Nu 3,95 euro per wedstrijd zou inderdaad wel erg prijzig zijn. Waar hebben jullie die info gelezen trouwens?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook gelezen, dat doet natuurlijk niemand zo duur, het was eerst toch een paar euro per weekend?
Het is veel i.v.m de andere aanbieders, maar op zich vind ik het niet te duur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef Trystar het volgende:
[..]
Echt niet dat ik er zoveel voor ga betalen. Dan maar niet
Volgens de mevrouw van de klantenservice a.s. vrijdag, ik hoop het van harte voor zequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef El-Salvador het volgende:
Weet iemand wanneer Tele2 opnieuw wordt ingericht? Heb nu nog de indeling van vorig jaar...
Aansluiten van Caiway is makkelijk? Vrijdag of zaterdag kan ik e.e.a. ophalen bij de shop.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
In het begin was Caiway bij mij zwaar kut. Telkens geen ontvangst en de helpdesk is bijna onbereikbaar. Daarna eigenlijk nooit meer last gehad.
Via?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb inmiddels Eredivisie Live 1 al werkend.
Zenders? 421-424?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:48 schreef Razer het volgende:
Hier bij Ziggo alle kanalen werkend
Had vannacht decoder laten aanstaan.
Had ik inderdaad ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
Das al heel wat, gisteren had ik nog helemaal niets op 421-424...
Werkelijk stel kloothommels daar, echt. Wat een henkie's. Ik belde omdat ik geen bevestiging heb gekregen. Zegt die vent: "we hebben hier ook staan dat u geen bevestiging heeft gehad", maar u krijgt het wel hoor!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook
Net trouwens iemand van Ziggo gesproken en nu bleek dat mijn bestelling helemaal niet goed is doorgekomen of zoHad nog zo'n vent aan de lijn gehad ook. Naja, nu heeft hij het opnieuw gedaan en hij verwacht dat hij 't snel zal doen
Hehe dat is de grap. Die hebben ze niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat kost een combinatiepakket bij Ziggo trouwens?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hehe dat is de grap. Die hebben ze niet.
Los Sport 1 is 14,95 en Eredivisie 9,95 (14,95), dus zeg maar 30,- . UPC is de combi 14,95
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:21 schreef Adelante het volgende:
Dat is dus mijn probleem met UPC. Ik betaal liever het dubbele bij andere aanbieders dan dat ik ooit nog bij hen een contract aanga.
Epic fail ˛quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
Ja inderdaad. Wat dat betreft wel. Nu is UPC ook niet met alles de koning
Volgens mij is dat Pr0n pakket bij UPC ook goedkoper. Betaal ik nu ook 9,99 voor per maand
Dan heb je 't over 7 wekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Zo, heb het ook even telefonisch aangevraagd bij Ziggo..
Nee hoorquote:
Vreemd..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:29 schreef Fargo het volgende:
Bij mij (Ziggo) staat nu nog E19 Preview periode verlopen.
En het werkt ook al? Bij mij staat nog dat ik geen abonnement hebquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Heb het nu al.. Staat er direct op hier.
Kanaal 421, 422, 423 en 424
2 minuten na het belletje stond het erop.
Ja hoor. Op het eerste kanaal zijn voorbeschouwingen en op de andere kanalen een soort text tv met voetbal nieuws.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
En het werkt ook al? Bij mij staat nog dat ik geen abonnement heb
kut Ziggo, al de 2e keer dat ik het moest aanvragen en nog steeds niksquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja hoor. Op het eerste kanaal zijn voorbeschouwingen en op de andere kanalen een soort text tv met voetbal nieuws.
221 t/m 224. Alleen de zenders zijn nog steeds niet beschikbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:16 schreef Jiveje het volgende:
Ik heb gisteren Eredivisie Live aangevraagd bij UPC, alleen waar komen de zenders terecht eigenlijk?
Hmm, heb het 1x via de site en net via m'n kastje aangevraagd....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
221 t/m 224. Alleen de zenders zijn nog steeds niet beschikbaar.
Dat zag er zeker mooi uit, ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:39 schreef venomsnake het volgende:
Dat nieuwe analyse systeem dat men gaat gebruiken om wedstrijden te analyseren is wel gaaf zeg.
Nou ben ik nieuwsgierig. Vertelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:39 schreef venomsnake het volgende:
Dat nieuwe analyse systeem dat men gaat gebruiken om wedstrijden te analyseren is wel gaaf zeg.
Beetje dat computersysteem dat Van Halst afgelopen siezoen gebruikte maar dan met veel meer mogelijkheden. iedere spelsituatie kan digitaal in 3d worden omgezet. Verder een hoop extra stats etc..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwsgierig. Vertel
Op de site staat ook dat het pas vanaf 29 augustus is dus misschien op de dag zelf pas beelden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, heb het 1x via de site en net via m'n kastje aangevraagd....
Nou ja, we zullen zien. Ze hebben nog 3 dagen.
Ganz geil.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beetje dat computersysteem dat Van Halst afgelopen siezoen gebruikte maar dan met veel meer mogelijkheden. iedere spelsituatie kan digitaal in 3d worden omgezet. Verder een hoop extra stats etc..
Zal die gast afkomstig van de BBC misschien geregeld hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beetje dat computersysteem dat Van Halst afgelopen siezoen gebruikte maar dan met veel meer mogelijkheden. iedere spelsituatie kan digitaal in 3d worden omgezet. Verder een hoop extra stats etc..
Toen ik telefonisch bestelde wist de medewerkster meteen duidelijk te vermelden dat het de 28e geactiveerd wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
221 t/m 224. Alleen de zenders zijn nog steeds niet beschikbaar.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Toen ik telefonisch bestelde wist de medewerkster meteen duidelijk te vermelden dat het de 28e geactiveerd wordt.
Bij mij ook. Terwijl ik het een maand geleden telefonisch heb aangesloten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:29 schreef Fargo het volgende:
Bij mij (Ziggo) staat nu nog E19 Preview periode verlopen.
De JanVanHalst3000!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef venomsnake het volgende:
Dit systeem gaan ze gebruiken bij eredivisielive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |