Als ik goed heb gerekend, ben ik totaal zo'n veertig euro (Caiway RTV Basic 14,95 + Eredivisie Live 11,95 + Sport1 12,95 = 39,85 euro) per maand kwijt voor een Caiway-pakket met Eredivisie Live en Sport1.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
UPC is voor mij dus niet beschikbaar, Caiway wel. Werkt dat allemaal hetzelfde?
Mensen goede ervaringen met Caiway? Of juist niet?
Das een pak geld zeg voor voetbal...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik goed heb gerekend, ben ik totaal zo'n veertig euro (Caiway RTV Basic 14,95 + Eredivisie Live 11,95 + Sport1 12,95 = 39,85 euro) per maand kwijt voor een Caiway-pakket met Eredivisie Live en Sport1.
Zo maar even langs de Caiway-winkel, zou mooi zijn als ik het vandaag of morgen meteen mee kan nemen, dan ben ik precies op tijd voor de start van de PL.
Moet je nagaan dat ik ook nog eens éénmaal in de maand weekenddienst heb, elke thuiswedstrijd van Ajax bezoek en ook nog een handvol uitwedstrijden. Maar goed, de uitwedstrijden van Ajax die ik niet bezoek wil ik wel kunnen zien en het buitenlands voetbal is niet meer te volgen zonder Sport1, maar SopCast zie ik niet (meer) zitten. Je moet er dus iets voor over hebben, veertig euro per maand kan nog net.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:02 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das een pak geld zeg voor voetbal...
In het begin was Caiway bij mij zwaar kut. Telkens geen ontvangst en de helpdesk is bijna onbereikbaar. Daarna eigenlijk nooit meer last gehad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
UPC is voor mij dus niet beschikbaar, Caiway wel. Werkt dat allemaal hetzelfde?
Mensen goede ervaringen met Caiway? Of juist niet?
Jup.Ze zijn gelukkig weer terugquote:
Waarom geen UPC?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik ook nog eens éénmaal in de maand weekenddienst heb, elke thuiswedstrijd van Ajax bezoek en ook nog een handvol uitwedstrijden. Maar goed, de uitwedstrijden van Ajax die ik niet bezoek wil ik wel kunnen zien en het buitenlands voetbal is niet meer te volgen zonder Sport1, maar SopCast zie ik niet (meer) zitten. Je moet er dus iets voor over hebben, veertig euro per maand kan nog net.
UPC biedt niet aan in mijn woonplaats/regio.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Waarom geen UPC?
Is dat omdat je niet via hun een verbinding hebt of een bewuste keuze?
lotgenoot.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
UPC biedt niet aan in mijn woonplaats/regio.
Ik ben een tevreden over digitenne. De kwaliteit is gewoon goed. Enige nadeel is dat als er een scooter/brommer langsrijd dat het beeld 3 sec wazig wordquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:14 schreef Remote het volgende:
Zo'n abonnement op Eredivisie Live zie ik best zitten, maar ¤14,95 (uiteindelijk) bij Ziggo vind ik echt te veel als ik kijk naar het aantal weekenden dat ik weg ben. Als ik kijk naar de prijzen bij Digitenne valt dat nog mee (voor 2 kanalen). Is het beeld echt zo beroerd als iedereen zegt, of zijn er ook mensen die tevreden gebruikmaken van Digitenne?
Streaming blijft altijd een optie, maar op TV is wel zo prettig.
Je kunt t/m december toch nog bij Ziggo blijven? Je kunt namelijk per maand opzeggen als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:14 schreef Remote het volgende:
Zo'n abonnement op Eredivisie Live zie ik best zitten, maar ¤14,95 (uiteindelijk) bij Ziggo vind ik echt te veel als ik kijk naar het aantal weekenden dat ik weg ben. Als ik kijk naar de prijzen bij Digitenne valt dat nog mee (voor 2 kanalen). Is het beeld echt zo beroerd als iedereen zegt, of zijn er ook mensen die tevreden gebruikmaken van Digitenne?
Streaming blijft altijd een optie, maar op TV is wel zo prettig.
Dan nog betaal je voor die beide abonnementen bijna evenveel als één abbo op Sport1 en EL bij ZIggo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Kreeg vandaag een belletje van UPC naar aanleiding van het bestelde Sport 1/Eredivisie Live bundel voor ¤ 14,95 dus. Nu blijkt dat het niet mogelijk is om Eredivisie Live te ontvangen op de 2e decoder. Kortom: wil ik dat wel dan zal ik EL er apart bij moeten nemen.
Afzetters
Kortom: het komt nogquote:Wij hebben onze gegevens nagekeken en u bent inderdaad aangemeld voor een abonnement op het Eredivisie Live Premium. Dit abonnement gaat per 28-08-2008 in en vanaf dan kunt u genieten van 4 voetbalkanalen. U ontvangt hierover nog een bevestigingsbrief die in augustus verstuurd zal worden.
Dat weet ik, maar ik dacht dat de kanalen al bij de zenderindeling te zien zouden zijn, maar dat is dus kennelijk ook pas vanaf de 28e.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:35 schreef Ajaxfan het volgende:
Ze gaan pas vanaf de 28ste uitzenden.Tenminste dat kreeg ik door van UPC bij het bestellen.
quote:De bestellingen die op de website worden gedaan worden automatisch ingevoerd in ons systeem volgende week, daarna ontvangt u normaal pas een bevestiging. Voor de zekerheid heb ik u nu handmatig aangemeld en binnen enkele dagen zal u de bevestiging ontvangen. Eredivisie Live zal vanaf 420 te zien zijn met Eredivisie Live 1 op 421 enz. Eredivisie Live gaat 29 augustus van start.
Er is toch hoop ik geen kans dat ze het níet via internet gaan aanbieden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:25 schreef Veerboot het volgende:
Nog steeds niets bekend over de prijzen van de internetstreams
Nee ik heb het kanaal nog niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef denthemen het volgende:
Ik heb Ziggo, zijn er al mensen die het kanaal al hebben? Ze schijnen vanavond Jong Ajax- Jong Feyenoord te gaan uitzenden..
18.45quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:11 schreef Adelante het volgende:
Ik heb bij Tele2 het kanaal al wel, hoe laat is die wedstrijd vanavond?
Ik werd anders vanmiddag snel en goed geholpen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:19 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zie het kanaal (bij Ziggo) nog niet eens bij mijn zenderoverzicht, morgen dus maar eens bellen. Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in, want als er 1 walgelijke dienst is dan is het de klantenservice van Ziggo.
Ik heb ze nu gebeld, krijg te horen dat de wachttijd meer dan tien minuten bedraagt en ik beter op een later moment terug kan bellen. Dat doe ik echter niet, dus sta ik nu in de wacht en moet ik gedwongen naar een walgelijk liedje van George Michael luisterenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik werd anders vanmiddag snel en goed geholpen.
Ik heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.
Nope ook hier Tele2 digitaal, je kunt in het menu kijken bij "voetbal" en dan de EL kanaal selecteren, maar daar wordt nog niets op uitgezonden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef versteegrob het volgende:
Ben ik de enige met Tele2? Komt er een extra kanaal of alleen af en toe programmas via het voetbal menu?
sinds vorige week ben ik mijn promokanaal kwijt en het erediviekanaal...(kanaal 55 )quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nope ook hier Tele2 digitaal, je kunt in het menu kijken bij "voetbal" en dan de EL kanaal selecteren, maar daar wordt nog niets op uitgezonden.
Nee, ook hier zijn die gesneuveld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:55 schreef 2meterpeter het volgende:
[..]
sinds vorige week ben ik mijn promokanaal kwijt en het erediviekanaal...(kanaal 55 )
hebben jullie die nog wel?
Ja. Je 'krijgt' een decoder en daarmee kan je op één TV kijken. Gewoon digitale TV bestellen(gratis) en je betaalt alleen voor EL.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:37 schreef Wessiej het volgende:
Ok komt het dus, ik heb nog gewoon tv via de kabel, van Ziggo.
Maar ik wil natuurlijk ook de Eredivisie kunnen kijken. Kan ik dan gewoon digitale tv bestellen bij Ziggo en dan EL erbij nemen? En krijg je dan eigenlijk 1 decoder zodat je maar op 1 tv kan kijken of werkt dat gewoon op 1 tv en die andere blijven ook 'werken'?
En als je nog meer tips en trucs hebt, meld het svp
ik zie dat EL er niet bij staan overgensquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nope ook hier Tele2 digitaal, je kunt in het menu kijken bij "voetbal" en dan de EL kanaal selecteren, maar daar wordt nog niets op uitgezonden.
nu maar hopen dat er geen stroomstoring komt of blikseminslag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:09 schreef Plato1980 het volgende:
Ziggo zegt dat het vandaag geactiveerd is en dat de zenders vrijdag zichtbaar zijn in mijn zenderoverzicht, mits ik de stroom deze week niet van mijn decoder afhaal. Vreemd verhaal, maar we zullen zien.
Inderdaad, maar kennelijk kan het anders niet geactiveerd worden, maar dat lijkt me toch erg stug.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:12 schreef 2meterpeter het volgende:
[..]
nu maar hopen dat er geen stroomstoring komt of blikseminslag.
vaag verhaal zeg.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb ze nu gebeld, krijg te horen dat de wachttijd meer dan tien minuten bedraagt en ik beter op een later moment terug kan bellen. Dat doe ik echter niet, dus sta ik nu in de wacht en moet ik gedwongen naar een walgelijk liedje van George Michael luisteren.
Op welke kanaal was dat want ik heb het bij Ziggo niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef marco_spn het volgende:
Sorry moet er natuurlijk wel even bij vertellen dat dit op het test netwerk van Ziggo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |