abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60634128
Ik vergeet iets je betaalt Ziggo wel altijd de kabel van 15 euro per maand, tja ik ben al bij Ziggo (Alles in een) dus ik ben dat gewend, ik betaal dus per maand 9.95 meer en na dec 14,50
Maar ik denk dat je bij andere providers ook maandelijks kabelrechten moet betalen.
Dus als je bij ziggo komt voor het kost toch alles per maand zo,n 22 euro.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_60635571
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:49 schreef maril het volgende:
Ik vergeet iets je betaalt Ziggo wel altijd de kabel van 15 euro per maand, tja ik ben al bij Ziggo (Alles in een) dus ik ben dat gewend, ik betaal dus per maand 9.95 meer en na dec 14,50
Maar ik denk dat je bij andere providers ook maandelijks kabelrechten moet betalen.
Dus als je bij ziggo komt voor het kost toch alles per maand zo,n 22 euro.
Dat zei ik, kan me niet voorstellen dat ze nog geen kabelrecht moesten betalen dus eigenlijk zijn het geen extra kosten.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60647403
Krijg je na aanmelding via Ziggo nog een brief of een ander bericht als bevestiging toegestuurd?
pi_60647985
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Emimich het volgende:
Is het mogelijk om enkel en alleen een abonnement op Eredivisie Live te nemen?
dan moet je een abo nemen met live streams via internet.
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:53:04 #30
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60648416
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Krijg je na aanmelding via Ziggo nog een brief of een ander bericht als bevestiging toegestuurd?
Ik heb een e-mailbericht ontvangen waarin ik door op een link te klikken nogmaals bevestig dat ik me abonneer op Eredivisie Live.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_60650571
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:08 schreef Urquhart het volgende:
Nou ik heb van de eredivisie.nl de bevestiging gehad , van Ziggo zelf nog nie, tzo tegen de 28e hoop ik iets gehoord te hebben anders gaat die gratis weekeinde ook mijn neus voorbij
pi_60650614
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef maril het volgende:

[..]

Nou ik heb van de eredivisie.nl de bevestiging gehad , van Ziggo zelf nog nie, tzo tegen de 28e hoop ik iets gehoord te hebben anders gaat die gratis weekeinde ook mijn neus voorbij
Inmiddels van Eredivisie zelf ook de bevestiging gekregen, van Ziggo zelf ook nog niets. Ik heb het echter wel pas begin deze week aangevraagd, dus wacht nog wel even af.
pi_60650800
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Inmiddels van Eredivisie zelf ook de bevestiging gekregen, van Ziggo zelf ook nog niets. Ik heb het echter wel pas begin deze week aangevraagd, dus wacht nog wel even af.
Ik ook ,ik had me al gemeld een paar maanden terug bij de eredivisie.nl, en dan keek ik wel wat de aanbieding zou zijn en wat ik dan zou doen, ik heb toen doen ingedrukt en nog geen spijt van. Mocht ik er niet zoveel gebruik van maken(het wordt perslot ook uitgezonden in samenvatting bij studio sport) heb ik toch een opzegtermijn van 1 maand das wat anders als een heel jaar en daarom voor mij acceptabel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:44:38 #34
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60651464
Ik wil gewoon via fokking internet kijken.
Confidence through competence
pi_60651818
IK heb toch ff gebeld en omdat ze nog niet in hun gegevens kunnen kijken, pas de 29e (ongelooflijk)
Heb ik besloten om het via het internet van Ziggo hem nog een keer te bestellen, ook via @home, want daar is weer een speciaal brief voor (aangezien ik nog als @homeklant niet mijn gegevens bij Ziggo kan halen neem ik het zekeren voor het onzekere, het zou niet dubbel tellen, zei de man)
pi_60651827
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
Idd... geen gelul maar een doodordinair venster met een stream erin.
Beetje leuke caps maken en klaar!

Ik vind 15 euro per maand best veel eigenlijk...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60651974
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
http://www1.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
Nadeel is dat je echt afhankelijk bent of het buffert of niet, dan heb je echt chagrijnige zin de hele middag , je zoekt je de blubber, als het wel lukt is het
pi_60652034
Via internet is het straks binnen een dag geregeld hoor, daar komt veel minder bij kijken dan via de kabel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:08:32 #39
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60652096
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:03 schreef maril het volgende:

[..]

http://www1.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
Nadeel is dat je echt afhankelijk bent of het buffert of niet, dan heb je echt chagrijnige zin de hele middag , je zoekt je de blubber, als het wel lukt is het
Ik ga niet meer sopcasten
Confidence through competence
pi_60653144
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ook niet. Altans voetbal, honkbal is nog te doen omdat bijna niemand dan kijkt.
Soms heb ik NASN met honkbal en op internet ook honkbal 2 wedstrijden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:49:19 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60653200
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je hebt ook tegenwoordig van die justintv kanalen. Waarbij je geen soepcast nodig hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60658097

[ Bericht 52% gewijzigd door 2meterpeter op 08-08-2008 15:53:00 (dubbel) ]
pi_60658130
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:03 schreef maril het volgende:

[..]

offtopic:
sopcast en nl voetbal is inderdaad niet altijd even goed beeld.
heb vorig seizoen ook gestreamd via sopcast.maar het gekke is dat sommige wel goed beeld hebben en de andere weer niet , met veel buffer etc.
pi_60669113
tvp
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:29:49 #45
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_60673983
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via internet is het straks binnen een dag geregeld hoor, daar komt veel minder bij kijken dan via de kabel.
Jawel, maar ik vind het irritant dat ze nog steeds geen prijzen en aanbod bekend gemaakt hebben. Kun je via internet bijvoorbeeld alleen de wedstrijden zien, of ook de programma's eromheen? En gaat een seizoen weer rond de 79 euro kosten, of wordt het ineens fors duurder? Dat kunnen ze toch gewoon vast bekend maken? (Ik heb overigens het idee dat het in vergelijking met digitale tv relatief goedkoop gaat zijn en dat ze het daarom nog even stil houden - maar misschien is de wens hier iets te veel de vader van de gedachte .)
pi_60737917
Kom ik terug van vakantie is opeens het voetbalkanaal verdwenen
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60766515
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kom ik terug van vakantie is opeens het voetbalkanaal verdwenen
via tele2?
pi_60766867
Ziggo heeft nu op 2 mails niet gereageerd. Ik ga er dus maar van uit dat je voor de combo Sport1/Eredivisie het volle pond moet betalen. Dat gaat dus in huize Vingerplant niet gebeuren en zo gauw de mogelijkheid er is die lijers voor een goed alternatief in te wisselen ga ik dat zeker doen.

¤174,- op jaarbasis méér betalen dan een UPC-klant? Wat denken die dwazen wel
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:00:28 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60775895
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
Even een paar n00b-vragen:

• Als ik besluit UPC te nemen, krijg ik dan een kastje die ik aansluit op mijn TV en dan kan ik meteen digitale TV ontvangen? Of moet er nog heel veel extra gebeuren qua bekabeling enzo?
  • Als ik bij UPC het minste abonnement (Starter) neem, uitgebreid met Sport1 en Eredivisie Live, dan betaal ik de eerste drie maanden totaal zo'n 22,99 euro en daarna 3,95 euro meer?
  • quote:
    Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

- de decoder van upc plug je idd zo tussen je analoge kabel en de tv en klaar is montana
    - als je starter neemt betaal je 30 euro aansluitkosten, misschien is het voordeliger eerst royaal te nemen en dat na 3 maanden om te zetten naar starter
    - je betaalt bij upc de kosten voor standaard kabel (17 euro), kosten voor starter (4 euro), kosten voor sport 1 (13 euro) en voor eredivisie (10 euro), in totaal 44 euro per maand na alle acties
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bedankt voor de info, klinkt heel interessant. Dus gewoon de kabel die de TV ingaat eruithalen, in het UPC-kastje (mediabox ofzo) doen en het kabeltje uit dat kastje de TV in?
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:35 schreef pfaf het volgende:

[..]

Yup.
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En stel dat ik op een andere TV wil gaan kijken, dan kan ik gewoon alles weer loskoppelen en het bij de andere TV opnieuw zo instellen? Want dat klinkt allemaal heel goed, denk dat ik het maar 'ns ga regelen!
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 10:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die box gewoon bestellen via UPC, er zit een uitgebreide handleiding bij.
    Het is heel erg makkelijk om de boel aan te sluiten, zelfs voor jou
    UPC is voor mij dus niet beschikbaar, Caiway wel. Werkt dat allemaal hetzelfde?

Mensen goede ervaringen met Caiway? Of juist niet?
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:11:03 #50
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_60776292
    Die 100% dekking is trouwens wel geregeld dmv Canal Digitaal. Iedereen kan een via de schotel EL ontvangen, zelfs in de achterhoek!
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')