Via?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb inmiddels Eredivisie Live 1 al werkend.
Zenders? 421-424?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:48 schreef Razer het volgende:
Hier bij Ziggo alle kanalen werkend
Had vannacht decoder laten aanstaan.
Had ik inderdaad ookquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
Das al heel wat, gisteren had ik nog helemaal niets op 421-424...
Werkelijk stel kloothommels daar, echt. Wat een henkie's. Ik belde omdat ik geen bevestiging heb gekregen. Zegt die vent: "we hebben hier ook staan dat u geen bevestiging heeft gehad", maar u krijgt het wel hoor!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook
Net trouwens iemand van Ziggo gesproken en nu bleek dat mijn bestelling helemaal niet goed is doorgekomen of zoHad nog zo'n vent aan de lijn gehad ook. Naja, nu heeft hij het opnieuw gedaan en hij verwacht dat hij 't snel zal doen
Hehe dat is de grap. Die hebben ze niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat kost een combinatiepakket bij Ziggo trouwens?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hehe dat is de grap. Die hebben ze niet.
Los Sport 1 is 14,95 en Eredivisie 9,95 (14,95), dus zeg maar 30,- . UPC is de combi 14,95
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:21 schreef Adelante het volgende:
Dat is dus mijn probleem met UPC. Ik betaal liever het dubbele bij andere aanbieders dan dat ik ooit nog bij hen een contract aanga.
Epic fail ²quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
Ja inderdaad. Wat dat betreft wel. Nu is UPC ook niet met alles de koning
Volgens mij is dat Pr0n pakket bij UPC ook goedkoper. Betaal ik nu ook 9,99 voor per maand
Dan heb je 't over 7 wekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Zo, heb het ook even telefonisch aangevraagd bij Ziggo..
Nee hoorquote:
Vreemd..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:29 schreef Fargo het volgende:
Bij mij (Ziggo) staat nu nog E19 Preview periode verlopen.
En het werkt ook al? Bij mij staat nog dat ik geen abonnement hebquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Heb het nu al.. Staat er direct op hier.
Kanaal 421, 422, 423 en 424
2 minuten na het belletje stond het erop.
Ja hoor. Op het eerste kanaal zijn voorbeschouwingen en op de andere kanalen een soort text tv met voetbal nieuws.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
En het werkt ook al? Bij mij staat nog dat ik geen abonnement heb
kut Ziggo, al de 2e keer dat ik het moest aanvragen en nog steeds niksquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja hoor. Op het eerste kanaal zijn voorbeschouwingen en op de andere kanalen een soort text tv met voetbal nieuws.
221 t/m 224. Alleen de zenders zijn nog steeds niet beschikbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:16 schreef Jiveje het volgende:
Ik heb gisteren Eredivisie Live aangevraagd bij UPC, alleen waar komen de zenders terecht eigenlijk?
Hmm, heb het 1x via de site en net via m'n kastje aangevraagd....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
221 t/m 224. Alleen de zenders zijn nog steeds niet beschikbaar.
Dat zag er zeker mooi uit, ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:39 schreef venomsnake het volgende:
Dat nieuwe analyse systeem dat men gaat gebruiken om wedstrijden te analyseren is wel gaaf zeg.
Nou ben ik nieuwsgierig. Vertelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:39 schreef venomsnake het volgende:
Dat nieuwe analyse systeem dat men gaat gebruiken om wedstrijden te analyseren is wel gaaf zeg.
Beetje dat computersysteem dat Van Halst afgelopen siezoen gebruikte maar dan met veel meer mogelijkheden. iedere spelsituatie kan digitaal in 3d worden omgezet. Verder een hoop extra stats etc..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwsgierig. Vertel
Op de site staat ook dat het pas vanaf 29 augustus is dus misschien op de dag zelf pas beelden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, heb het 1x via de site en net via m'n kastje aangevraagd....
Nou ja, we zullen zien. Ze hebben nog 3 dagen.
Ganz geil.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beetje dat computersysteem dat Van Halst afgelopen siezoen gebruikte maar dan met veel meer mogelijkheden. iedere spelsituatie kan digitaal in 3d worden omgezet. Verder een hoop extra stats etc..
Zal die gast afkomstig van de BBC misschien geregeld hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beetje dat computersysteem dat Van Halst afgelopen siezoen gebruikte maar dan met veel meer mogelijkheden. iedere spelsituatie kan digitaal in 3d worden omgezet. Verder een hoop extra stats etc..
Toen ik telefonisch bestelde wist de medewerkster meteen duidelijk te vermelden dat het de 28e geactiveerd wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
221 t/m 224. Alleen de zenders zijn nog steeds niet beschikbaar.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Toen ik telefonisch bestelde wist de medewerkster meteen duidelijk te vermelden dat het de 28e geactiveerd wordt.
Bij mij ook. Terwijl ik het een maand geleden telefonisch heb aangesloten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:29 schreef Fargo het volgende:
Bij mij (Ziggo) staat nu nog E19 Preview periode verlopen.
De JanVanHalst3000!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef venomsnake het volgende:
Dit systeem gaan ze gebruiken bij eredivisielive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |