quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef venomsnake het volgende:
Dit systeem gaan ze gebruiken bij eredivisielive.
En het rare is dat ik die bestelling al een maand geleden heb doorgegeven en hij hem dus klaarblijkelijk nu pas activeert.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef venomsnake het volgende:
Wat vaag.
Gaat bij mij altijd heel simpel.. Naam, Adres en postcode doorgeven.. Zeggen welk pakket je erbij wilt hebben, en vervolgens zegt ie: Oke, is geactiveerd.
De kanalen doen het dan ook direct hier.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:19 schreef denthemen het volgende:
Wat een oetlullen, ik bel 't nummer van Venom en ik vraag hoelang 't activeren duurt, zegt ze: Ik ga je even met iemand anders doorverbinden, heb ik opeens iemand van een banden fabriek aan de lijn??
Wat een oetlullen, ik bel 't nummer van Venom en ik vraag hoelang 't activeren duurt, zegt ze: Ik ga je even met iemand anders doorverbinden, heb ik opeens iemand van een banden fabriek aan de lijn??
Nog maar eens
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef denthemen het volgende:
Leugenaars!! Die vrouw van Ziggo zegt dat jullie nog geen beeld kunnen hebben!!![]()
WAT EEN BEDRIJF
Wij hadden Multikabel, we wachten gewoon afquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:31 schreef venomsnake het volgende:
Is het misschien regio gebonden ofzo?![]()
Moet toch een verklaring voor zijn..?
En dat is 4xquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:31 schreef venomsnake het volgende:
Is het misschien regio gebonden ofzo?![]()
Moet toch een verklaring voor zijn..?
Ik snap er niets van.. Bij mij activeren ze dit soort paketten direct.
Is met Sport1 gebeurd, met die extra kanalen en nu bij Ziggo ook met Eredivisielive..
Hoezo, andere mensen kunnen toch ook al naar Ziggo's eredivisielive kijken..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
EL begint officieel pas de 28e... misschien is hier het enige verschil dat de medewerker die jij aan de lijn had het meteen heeft doorgevoerd terwijl dat ms niet de bedoeling was bij ziggo
Wel een minderheid zo te lezen, maar ik snap ook niet waar men zich druk om maakt, als het het vrijdag maar doet tochquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoezo, andere mensen kunnen toch ook al naar Ziggo's eredivisielive kijken..
Ik ben echt niet de enige.
Dat is inderdaad het belangrijkste natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wel een minderheid zo te lezen, maar ik snap ook niet waar men zich druk om maakt, als het het vrijdag maar doet toch
De medewerkster meldde mij gisteren dat het invoeren 5 tot 7 werkdagen zou duren, dus vrijdag wordt dan lastigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wel een minderheid zo te lezen, maar ik snap ook niet waar men zich druk om maakt, als het het vrijdag maar doet toch
Welke maatschappij zit je dan bij?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef _Mike_ het volgende:
Net via de telefoon Eredivisie live besteld en er werd mij verteld dat het 100% zeker is dat ik vrijdag kan kijken![]()
Nog maar eens
Ja is simpel joh. Ben je 5 minuten mee bezig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aansluiten van Caiway is makkelijk? Vrijdag of zaterdag kan ik e.e.a. ophalen bij de shop.
Jullie licentie is overgenomen door Omniworld, wist je dat nog nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
Oh wij spelen in Almere zondag geloof ik
Zie ook blunders in de media-topic.
[ afbeelding ]
Ik had het gisteravond aangevraagd en heb het nu gewoon, kijk nu zo een studio programmaquote:
Je kan niet kiezen nee maar aangezien de topclubs niet tegelijk spelen kan je die altijd wel kijken. En ja, Feyenoord wordt nog wel als topclub meegeteldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik heb eredivisie live met digitenne van kpn. Dat bestaat dus uit 2 kanalen. Het is toch zo dat ik wedstrijden voorgeschoteld krijg en dat ik niet zelf kan kiezen?
Ziggo, maar ik ga er vanuit dat ze zoals afgelopen keren gewoon hun woord houden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke maatschappij zit je dan bij?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kan niet kiezen nee maar aangezien de topclubs niet tegelijk spelen kan je die altijd wel kijken. En ja, Feyenoord wordt nog wel als topclub meegeteld
Nee dat mocht juist niet. Ik heb maandag met Ziggo gebeld en de medewerkster die ik aan de lijn had zei dat ik de stroom op de decoder moest houden, zodat Eredivisie Live geactiveerd kon worden. Ik vond het ook een vreemd verhaal, maar kennelijk klopte het toch want het werkt nu.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef denthemen het volgende:
Maarre, voor de mensen met Ziggo, hebben jullie het kastje helemaal uitgezet nog of zo? Stroom eraf of zo
Ja, wil ook wel weten hoe dat opnieuw aanmelden moet want bij sport 1 was dat helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef denthemen het volgende:
Maarre, voor de mensen met Ziggo, hebben jullie het kastje helemaal uitgezet nog of zo? Stroom eraf of zo
Bij mij precies hetzelfde.. Sport1 ging er zelfs op toen ik aan de telefoon zatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:35 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, wil ook wel weten hoe dat opnieuw aanmelden moet want bij sport 1 was dat helemaal niet nodig.
Ik heb de kanalen nu wel alleen staan deze op NOT COMPLETED. En er staat dat ik er geen abo voor heb.
Bij mij zie ik nog niks @ UPC.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Iemand van de klantenservice van KPN wist mij vandaag te vertellen dat ik ALLES live kon kijken. Ik voel me toch een beetje opgelicht. Ik het het genomen zodat ik alles kon kijken maar achteraf blijkt dat dus toch niet zo te zijn. Bij UPC kan je wel gewoon alles kijken?
Nee, gewoon 1,2,3,4.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef denthemen het volgende:
Hebben jullie btw ook dat eerst Eredivisie live 1 komt, dan Eredivisie live 3 en dan Eredivisie live 2?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:04 schreef Razer het volgende:
Leuke preview van het nieuwe seizoen er op nu
Dank je wel, zit jij ook bij Ziggo? En is het bij jou al we geactiveerd?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:22 schreef denthemen het volgende:
Ik zou eerst even afwachten, binnen 48 uur vertelde ze mij dat het klaar moest zijn. BTW, vrijdag naar Groningen-Willem II kijken dat zit er niet inHet is dan Vitesse-Groningen
Ik zit bij Ziggo ja, lees even mijn verhaal op de vorige pagina, als jij het morgen aan 't eind van de middag nog niet hebt zou ik gewoon weer even bellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef netwerkkabel4 het volgende:
[..]
Dank je wel, zit jij ook bij Ziggo? En is het bij jou al we geactiveerd?
Met de bandenfabriek?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zit bij Ziggo ja, lees even mijn verhaal op de vorige pagina, als jij het morgen aan 't eind van de middag nog niet hebt zou ik gewoon weer even bellen
Mischien was het een hint? RACISTEN!!!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:37 schreef netwerkkabel4 het volgende:
[..]
Ik heb al veel vreemde dingen gehoord over de klantenservice van Ziggo maar dit slaat alles.
Ze liegen gewoon tegen je!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef PeterV het volgende:
Ik heb ook Ziggo hier en eredivisie live aangevraagd begin Augustus.
Zag vandaag de kanalen erbij staan. Helaas met de mededeling dat ik niet op de kanalen geabonneerd ben. Helpdesk gebeld. Behulpzame dame aan de lijn.
Omdat ik gelijk bij het aanvragen van eredivisie-live Sport 1 eruit heb gegooid (per 31 augustus), kan eredivisie-live ook pas dan geactiveerd worden, vertelde ze me.
Uiteraard protesteerde ik (uiterst vriendelijk) en zei dat bij mijn aanvraag gegarandeerd werd dat ik op 29-8 kon kijken. Nu speelt Ajax pas zaterdag, (de main reason voor het abonnement) maar ook dat zou ik dan niet halen.
Na wat doorzeuren hield ze ruggespraak en vertelde me dat ze het zo ging regelen, dat ik binnen 48 uur (maar waarschijnlijk al eerder) kan kijken. Moet wel mijn decoder aan laten staan.
Ik heb hoop....
Die 2 kanalen van Tele2 Eredivisie werden toch automatisch uit je pakket verwijderd?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef PeterV het volgende:
Zag vandaag de kanalen erbij staan. Helaas met de mededeling dat ik niet op de kanalen geabonneerd ben. Helpdesk gebeld. Behulpzame dame aan de lijn.
Omdat ik gelijk bij het aanvragen van eredivisie-live Sport 1 eruit heb gegooid (per 31 augustus), kan eredivisie-live ook pas dan geactiveerd worden, vertelde ze me.
Uiteraard protesteerde ik (uiterst vriendelijk) en zei dat bij mijn aanvraag gegarandeerd werd dat ik op 29-8 kon kijken. Nu speelt Ajax pas zaterdag, (de main reason voor het abonnement) maar ook dat zou ik dan niet halen.
Na wat doorzeuren hield ze ruggespraak en vertelde me dat ze het zo ging regelen, dat ik binnen 48 uur (maar waarschijnlijk al eerder) kan kijken. Moet wel mijn decoder aan laten staan.
Ik heb hoop....
Ik heb hetzelfde, zou binnen 48 uur geregeld worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:47 schreef netwerkkabel4 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die wél een abbonement hebben op EredivisieLive via Ziggo.
De kanalen er tussen hebben staan, maar er hebben staan dat de Preview Periode is verlopen?
Denk het niet. Ik heb niks aangevraagd en hier staan ze ook gewoon tussen (wel als onbekend nog).quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef netwerkkabel4 het volgende:
Maar betekent het wel als die 4 kanalen er tussen staan bij Ziggo...
Dat je registratie is ontvangen?
Aha, nou bij mij zijn ze niet onbekend ze heten wel Eredivisie 1,2,3 en 4.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik heb niks aangevraagd en hier staan ze ook gewoon tussen (wel als onbekend nog).
Ik heb heel Sport 1 afgezegdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:48 schreef netwerkkabel4 het volgende:
[..]
Die 2 kanalen van Tele2 Eredivisie werden toch automatisch uit je pakket verwijderd?
Dan is je abonnement (nog) niet actief, bij mij zijn ze gewoon zichtbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef netwerkkabel4 het volgende:
[..]
Aha, nou bij mij zijn ze niet onbekend ze heten wel Eredivisie 1,2,3 en 4.
Alleen nu staat er alleen nog Preview Periode verlopen.
Wanneer heb jij je geabbonneerd?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan is je abonnement (nog) niet actief, bij mij zijn ze gewoon zichtbaar.
Vaag, ik heb Eredivisie telefonisch aangevraagd en Film1 meteen uit m'n pakket gehaald. Intussen is Film1 al weg maar de eredivisie kanalen staan nog op NOT COMPLETED..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef PeterV het volgende:
Ik heb hoop....
Dan is hij volgens mij bezig met bijwerken van de zenders. Eerder vandaag stond er bij mij ook nog NOT COMPLETED, inmiddels staat er gewoon Eredivisie Live 1 t/m 4. Ik zou de decoder gewoon aan laten staan vannacht en straks of morgen nog eens kijken, ik verwacht dat het dan wel klopt. Of je nu wel of geen abonnement hebt de zenders komen gewoon in je zenderlijst te staan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:09 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vaag, ik heb Eredivisie telefonisch aangevraagd en Film1 meteen uit m'n pakket gehaald. Intussen is Film1 al weg maar de eredivisie kanalen staan nog op NOT COMPLETED..
Hoeft toch niet.. Er was nog geen topic over het eredivisielive kanaal..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
iemand die meehelpt deze vol te maken?
Ja die zijn nu toch van ELquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoeft toch niet.. Er was nog geen topic over het eredivisielive kanaal..
Dit topic gaat over de rechten.
Ik heb van het nieuwe topic gewoon #1 gemaaktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
iemand die meehelpt deze vol te maken?
Ja en?quote:
Ja hier. Ik heb het net even gecontrollerd. Kanalen staan er, maar inderdaad met de mededeling dat de Preview periode is verlopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:47 schreef netwerkkabel4 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die wél een abbonement hebben op EredivisieLive via Ziggo.
De kanalen er tussen hebben staan, maar er hebben staan dat de Preview Periode is verlopen?
nr1 is prima, succes verder met deze reeksquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb van het nieuwe topic gewoon #1 gemaakt
Wat venomsnake zegt dus.
moeten is dwang.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:40 schreef denthemen het volgende:
Deze moet vol
Hij mag vol?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
moeten is dwang.
Hij komt vanzelf wel vol broeder van het goede leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |