quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:19 schreef denthemen het volgende:
Wat een oetlullen, ik bel 't nummer van Venom en ik vraag hoelang 't activeren duurt, zegt ze: Ik ga je even met iemand anders doorverbinden, heb ik opeens iemand van een banden fabriek aan de lijn??
Nog maar eens
Ja is simpel joh. Ben je 5 minuten mee bezig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aansluiten van Caiway is makkelijk? Vrijdag of zaterdag kan ik e.e.a. ophalen bij de shop.
Jullie licentie is overgenomen door Omniworld, wist je dat nog nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
Oh wij spelen in Almere zondag geloof ik
Zie ook blunders in de media-topic.
[ afbeelding ]
Ik had het gisteravond aangevraagd en heb het nu gewoon, kijk nu zo een studio programmaquote:
Je kan niet kiezen nee maar aangezien de topclubs niet tegelijk spelen kan je die altijd wel kijken. En ja, Feyenoord wordt nog wel als topclub meegeteldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik heb eredivisie live met digitenne van kpn. Dat bestaat dus uit 2 kanalen. Het is toch zo dat ik wedstrijden voorgeschoteld krijg en dat ik niet zelf kan kiezen?
Ziggo, maar ik ga er vanuit dat ze zoals afgelopen keren gewoon hun woord houden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke maatschappij zit je dan bij?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kan niet kiezen nee maar aangezien de topclubs niet tegelijk spelen kan je die altijd wel kijken. En ja, Feyenoord wordt nog wel als topclub meegeteld
Nee dat mocht juist niet. Ik heb maandag met Ziggo gebeld en de medewerkster die ik aan de lijn had zei dat ik de stroom op de decoder moest houden, zodat Eredivisie Live geactiveerd kon worden. Ik vond het ook een vreemd verhaal, maar kennelijk klopte het toch want het werkt nu.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef denthemen het volgende:
Maarre, voor de mensen met Ziggo, hebben jullie het kastje helemaal uitgezet nog of zo? Stroom eraf of zo
Ja, wil ook wel weten hoe dat opnieuw aanmelden moet want bij sport 1 was dat helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef denthemen het volgende:
Maarre, voor de mensen met Ziggo, hebben jullie het kastje helemaal uitgezet nog of zo? Stroom eraf of zo
Bij mij precies hetzelfde.. Sport1 ging er zelfs op toen ik aan de telefoon zatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:35 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, wil ook wel weten hoe dat opnieuw aanmelden moet want bij sport 1 was dat helemaal niet nodig.
Ik heb de kanalen nu wel alleen staan deze op NOT COMPLETED. En er staat dat ik er geen abo voor heb.
Bij mij zie ik nog niks @ UPC.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
![]()
Iemand van de klantenservice van KPN wist mij vandaag te vertellen dat ik ALLES live kon kijken. Ik voel me toch een beetje opgelicht. Ik het het genomen zodat ik alles kon kijken maar achteraf blijkt dat dus toch niet zo te zijn. Bij UPC kan je wel gewoon alles kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |