De testkanalen doen het al.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:09 schreef maril het volgende:
t wordt bij ziggo pas de 29e opgezet.
Ik en velen met mij in een Ziggo only stad betaal al 14,95 voor Sport 1, had ik nog UPC gehad was het gewoon hetzelfde bedrag gebleven....quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:50 schreef kratovsk het volgende:
Fijn trouwens, die belachelijk hoge prijs van Ziggo in vergelijking met alle andere aanbieders, wat een misbruik van hun positie. Zie http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/ .
volgens mij 221 en verderquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik weet nog niet eens op welke nummers de kanalen komen bij UPC. Wel de bevestiging van hun gekregen.
Nee bij Ziggo moet je je zender opnieuw instellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef Adelante het volgende:
Meestal worden wijzigingen 's nachts doorgevoerd op het netwerk, dus allemaal de decoder aan laten staan deze dagen
Volgens de klantenservice van Ziggo wordt het automatisch gedaan, mits de decoder aan blijft staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee bij Ziggo moet je je zender opnieuw instellen.
Aha, dat zou kunnen maar als je het nu zelf doet dan weet je ieder geval of je abonnement correct geactiveerd is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens de klantenservice van Ziggo wordt het automatisch gedaan, mits de decoder aan blijft staan.
Heb je daarvoor bij die instelling 500 gedaan ipv van 5555?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heb je daarvoor bij die instelling 500 gedaan ipv van 5555?
Dat moest ik Ziggo ook uitleggen en ze blijven hardnekkig volhouden dat dat niet kan,en krijg ik een mail voor definitieve inschrijving, terwijl die mevrouw aan de telefoon zegt dat ik ingeschreven staan. Nu ben ik wel een @homer en daar gelden volgens mij andere regels voor. Kan nog steeds niet inloggen bij Ziggo en bij de rekening word ik vrolijk naar de @home site verwijzigt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee bij Ziggo moet je je zender opnieuw instellen.
Ik zeg juiste dat ik nog NIET op Ziggo zit, dus vanzelfsprekend ben ik dan nog @Home klant. En bij @Home betaald e ik ¤6,95quote:
Echt niet dat ik er zoveel voor ga betalen. Dan maar nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:50 schreef kratovsk het volgende:
Fijn trouwens, die belachelijk hoge prijs van Ziggo in vergelijking met alle andere aanbieders, wat een misbruik van hun positie. Zie http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/ .
Zoiets had ik ook gelezen, dat doet natuurlijk niemand zo duur, het was eerst toch een paar euro per weekend?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:53 schreef the_undertaker het volgende:
Voor zover ik het weet gaan die internetstreams werken middels pay per view (dacht 3,95 per wedstrijd)
Eerste (nog resterende halve) seizoen was het 4 euro per weekend, afgelopen jaar 4,50 euro per weekend of 79 euro voor een heel jaar (34 wedstrijden + play-offs). Nu 3,95 euro per wedstrijd zou inderdaad wel erg prijzig zijn. Waar hebben jullie die info gelezen trouwens?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook gelezen, dat doet natuurlijk niemand zo duur, het was eerst toch een paar euro per weekend?
Het is veel i.v.m de andere aanbieders, maar op zich vind ik het niet te duur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef Trystar het volgende:
[..]
Echt niet dat ik er zoveel voor ga betalen. Dan maar niet
Volgens de mevrouw van de klantenservice a.s. vrijdag, ik hoop het van harte voor zequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef El-Salvador het volgende:
Weet iemand wanneer Tele2 opnieuw wordt ingericht? Heb nu nog de indeling van vorig jaar...
Aansluiten van Caiway is makkelijk? Vrijdag of zaterdag kan ik e.e.a. ophalen bij de shop.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
In het begin was Caiway bij mij zwaar kut. Telkens geen ontvangst en de helpdesk is bijna onbereikbaar. Daarna eigenlijk nooit meer last gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |