quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef Suzziieee het volgende:![]()
Mag ik hier ff komen hyperen???
![]()
![]()
Check net mijn mail! En ik heb gewoon eindelijk na jaren proberen dé Meet en Greet gewonnen van Metallica!!
Waaaaanzinnig..ben helemaal happy-de-peppie![]()
Na 17 jaar fan zijn gaat het dan toch eindelijk gebeuren!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel leuke herinneringen aan de cd Master of Puppets. Ik had nét een maand verkering met wat nu mijn man is, en toen moest ik een maand weg met mijn ouders en zus, omdat dat al vastlag (ouders 25 jaar getrouwd, die wilden nog één keer met z'n vieren op vakantie). Het was een heerlijke vakantie hoor (Indonesië en Thailand), maar ik miste hem vreselijk. En dan ging ik die muziek draaien en voelde me fijn en zielig tegelijk.quote:
Juist wel!!! Hoe harder hoe beter!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke herinneringen aan de cd Master of Puppets. Ik had nét een maand verkering met wat nu mijn man is, en toen moest ik een maand weg met mijn ouders en zus, omdat dat al vastlag (ouders 25 jaar getrouwd, die wilden nog één keer met z'n vieren op vakantie). Het was een heerlijke vakantie hoor (Indonesië en Thailand), maar ik miste hem vreselijk. En dan ging ik die muziek draaien en voelde me fijn en zielig tegelijk.Maar ik draai nooit meer Metallica. Children of Bodom heeft net een tijdje in de auto gezeten (daar luister ik het meeste muziek, want thuis met kinderlawaai houd ik eigenlijk niet zo van muziek aanhebben).
Ja... dat heb ik ook, dat knusse van de herfst is zo heerlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:04 schreef Jelief het volgende:
Ik heb de lampen maar aan gedaan, het regent pijpestelen en onweert, lijkt wel herfst!
Wel knus hoor.
Het is nog maar een dikke week!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:25 schreef bixister het volgende:
sugar, het is ook heel wat, ik vond dat dwingende ritme van school ook een enorm grote overgang. zeker met 't opstaan 's morgens, een stuk minder relaxed, en dat (vrijwel) elke dag! maarrrr grote voordelen die ik ervaren heb waren vooral dat ik ineens veel meer tijd met anna alleen had. dat was tot dan toe vrijwel niet voorgekomen. anna en ik genieten daar allebei zo van! en als Maria een beetje gewend is kan ze ook zóveel plezier hebben van school en alle nieuwe ervaringen daar. da's ook weer genieten om te zien. en wat spuuglokje ook zegt: er zijn toch nog heel wat uurtjes per dag dat ze thuis is hoor, die schooluurtjes vliegen altijd om!![]()
maar geniet nog maar lekker van deze voorschoolse maand!
herkenbaar Mous. Wij wonen aan een doorgaande (voorrangs) weg met wat kruisingen. Ik hoor de brandweer meestal wel aan komen rijden 's nachts maar als ze bij het kruisingkje komen naast ons huis gaan de sirenes nog even een tandje harder. Meestal schrikt Amber dan ook wakker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef moussy het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk toen René naar school ging, maar toen Cas ging vond ik het heerlijkEn nu gaan ze volgende week beide naar de nieuwe school, ik kijk er echt naar uit, heb het zelf helemaal gehad met de vakantie.
Weet iemand waar je terecht kan om te 'klagen/informeren' over de brandweer en het gebruik van zijn sirene? Midden in de nacht rond een uur of vier met sirene over een voorrangsweg crossen vind ik wat overbodig, ik zit iedere keer met 2 gillende kinderen.... hij rijdt onder ons raam langs bij iedere keer dat ie uit moet rukkenik wil gewoon weten of dat nou echt nodig is.
* debuurvrouw Hard aan het poetsen slaatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:58 schreef Belana het volgende:
hee buuf, nog één dagje
(ik zal de spanning even opvoeren)
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:43 schreef Jelief het volgende:
Zo de regen is weg dus gaan we zo maar een tukkie doen
Het hangt in de lucht vrouwke...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:54 schreef Sugar het volgende:
Pfff, en zoals het vandaag gaat ben ik blij dat ze naar school gaat.![]()
![]()
![]()
DE hele dag moeilijk doen. En eigenlijk weet ik dat het deels of vooral door mij komt, want ik zit niet lekker in m'n vel en kan niks hebben. Vandaag is een aaneenschakeling van waarschuwen, boos worden en nog bozer worden. Bleeeegh.
Maar: het regent hier in het geheel niet!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:38 schreef Luchtbel het volgende:
Daarnaast ben ik bang voor kleuters. Bah, wiebeltanden.
Ja hallo. Ik was het vergeten dat die dingen bestonden maar laatst ineens en onverwacht zei een vriendinnetje van Jolie. 'Moet je kijken wat ik kan.' *eng gebeuren met tong en wiebelend tandje aan draad.quote:
Neh niet zenuwachtig, onwennig denk ik eerderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:05 schreef snoopy het volgende:
Nou, als jij zelfs zenuwachtig bent Mous....
Het stond er zo grappigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ja hallo. Ik was het vergeten dat die dingen bestonden maar laatst ineens en onverwacht zei een vriendinnetje van Jolie. 'Moet je kijken wat ik kan.' *eng gebeuren met tong en wiebelend tandje aan draad.
van hem mag ik het juist niet (aan die tand zitten)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
nou ja..ik stuur hem zogezegd liever door naar z`n vader
Ik PM je even mijn banknummer....ook verkooppraatjes zijn tegenwoordig niet gratis meerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:40 schreef Sugar het volgende:
Hihi, je verkooppraatje is goed, KP!![]()
![]()
![]()
Maria heeft heel veel zin in school, het spreekt tot de verbeelding, terwijl ze natuurlijk niet echt wéét wat het inhoudt. Juf is hier geweest en Maria zei geen woord en zat op schoot, verlegen maar wel oplettend.
Vanochtend bij de kennismaking bij de bso vond ze het volgens mij minder leuk. Daar zal ze misschien echt moeten wennen, terwijl ik me kan voorstellen dat de school en de klas haar wel positief opslokken meteen.
Maak jij het nog even ergerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:43 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het zo lief zoals jullie schrijven over het naar school gaanVeel sterkte met loslaten ladies!
Maar vergeet ook niet te genieten! Voor je het weet zijn ze 18...en dat is geen dooddoener, dat is écht zo!
Mijn kleine zusje werd afgelopen zondag 18. Zo gek! Ik heb ineens een volwassen zusje. Met autorijles en een macbook en een studie. Ergens ben ik 10 jaar kwijt geraakt volgens mij
Oe auw!! Da's dubbele pech!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Jellyrose en zusje van Yoni.. van harte !![]()
Lief jasje LB..![]()
Noem mij een pechvogel.. Vanmiddag brak mijn mooie kandelaar is tig ontelbare stukjes..
Helaas sneed ik mij daaraan, en zat er een aardige snee in mijn hand..
's middags toch maar even de huisarts een bezoekje gebracht..
Helaas moest het gehecht worden, dus kiezen op elkaar en 2 hechtingen erdoor zonder verdoving..
Sorry, er kwam een BBQ tussendoor. Je zult het met de huidige staat moeten doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:09 schreef Belana het volgende:
sugar, er komt ook gewoon een hele leuke tijd aan nuzo kan je het ook bekijken
vriendinnetjes en verhalen van school en ineens heb je dan zo'n heel meisje. Ik geniet er echt van
Liam heeft weer enorm zin in school, iedere dag zegt ie: nog zoveel nachtjes slapen. lief vind ik dat.
En hij mag dinsdag ook nog eens met zwemles beginnen, dat vind ie helemaal feest!
buuf, is je huis al schoon?
Tis het metalen bankje he... dus tattoos zijn heel erg ontopicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef vamperotica het volgende:
Eej... Nou gaan we hier niet over tattoos praten kee...
Hoewel..... Lief zei vanmiddag dat ie "iets" wilde laten zetten voor de kids!!!
Dan mag ik vast ook nog meer ( en niet alleen voor de kids!)
Jah.... da weet ie dus nog niet...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
oh... Oh oh Oh! Dus, wat wil ie dan precies?
Hij zeurt idd lekker Vamp..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe auw!! Da's dubbele pech!!
Pijn al wat minder? ( t kan zo "lekker" lang nazeuren...)
Ja...da's ook weer zo.... Maar de verleiding...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Tis het metalen bankje he... dus tattoos zijn heel erg ontopic
Ieder aan een kant van de in aanbouw zijnde kastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef Belana het volgende:
yep morgen naar de buufwe zijn alle 2 zenuwachtig
en ik moet nog eens in een vies huis zitten ook daar
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:08 schreef Sugar het volgende:
Wat leuk, Suzziieee! Wauw!
Ik ga zo met Maria naar de bso, kijken hoe het daar is. Ze is gewoon bijna 4. Vanaf heel binnenkort gaat ze in elk geval ongeveer 13 jaar achter elkaar alsmaar naar school. Steeds maximaal 6 weken niet en dan altijd weer door. Ik vind dat zo heftig. 4 jaar thuisgeweest, elke dag mochten er dingen. Nu móet er elke dag wat. Een heel programma., ze moet er zomaar in gaan meedraaien. Poeh, wat zal ik vaak terugdenken aan de dagen met haar er hier bij in huis. De hele dag. Ik ga haar zo missen die dagen.
Ik wil ook, maar van alle drie, niet de letters of de namen, symbooltjes die dan 1 zijn, maar ik weet niet wat en ik durf niet, want ik ben bang dat ik alleen maar ga zitten jankenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef vamperotica het volgende:
Eej... Nou gaan we hier niet over tattoos praten kee...
Hoewel..... Lief zei vanmiddag dat ie "iets" wilde laten zetten voor de kids!!!
Dan mag ik vast ook nog meer ( en niet alleen voor de kids!)
Hihi.. Met zo'n schip wat inmiddels gezonken is in een berg rimpelsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:50 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik moet bij tatoos altijd denken aan de helemaal volgetatoeerde uitgelebberde bejaarde zeeman in het verpleeghuis waar ik een zomer gewerkt heb.
Dat wist ik niet! Ik wil wel een foto zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:38 schreef lily het volgende:
Ik heb een hele sleeve en zit op mijn werk dus ook altijd met lange mouwen (kan echt niet anders, ik werk met veel mannen in pakken).
Gelukkig is er een goede airco en is het sowieso te koud voor korte mouwen of iets dergelijks.
Ja, maar die dingen zitten er ook nog als je oud en verlept in het zorgcentrum zitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Gewoon doen, je bent maar 1 x jong
Zoiets als ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een sleeve?
als ik google kom ik uit op een panty-achtig iets, maar dat bedoelen jullie vast niet
ik stuur je wel een foto (waar naartoe?)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Ik wil wel een foto zien
Zit je daar dan om mooi te wezen? Je verteld iig veel over jezelf zonder ellenlange verhalen te moeten repeterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:19 schreef easy-going het volgende:
Ik heb daar dus helemaal niets mee he, tattoos.
[..]
Ja, maar die dingen zitten er ook nog als je oud en verlept in het zorgcentrum zit
Hehehe.. jij zou het vast niet erg vinden als al die mensen zonder tattoos zich bij jou kwamen melden voor een tattoo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo veel met mensen zonder tattoos maarja... daar zijn er nog teveel van.
Dat je van tattoos houdt is prima, dat je niet begrijpt dat mensen er niet van houden ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:30 schreef RockabeIIa het volgende:Doe niet zo. Ik zei gewoon eens wat ik zelf dacht (maar blijkbaar is die gedachte gek ofzo want ook irl als ik dat zeg reageren mensen gelijk zo aangebrand).
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo veel met mensen zonder tattoos maarja... daar zijn er nog teveel van.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
omdat jij de übermoeder bent en dan kan het niet
dat dusquote:
oh jaquote:
Ik had er toen echt een klok klepel verhaal van gemaakt, ik had iets gehoord over rood en allergiën maar ik wist echt niet meer wat en er is niets leukers dan je broer pestenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Rood duurt bij mij tov andere kleuren 2 a 3 x zo lang eer het genezen is... dus een kern van waarheid zit er wel in
Ik ook.quote:
misschien in een zenuwknoopje geschoten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Bij mij wil een 2e gaatje in mijn oren niet eens. Een tattoo durf ik dus helemaal niet.
eeeh, geen flauw idee. Het wilde bij beide oren niet. Ik hoorde laatst dat je het het beste bij een tattooshop kunt laten doen, dat het beter gaat. Geen idee of dat klopt. Rocka, misschien weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:46 schreef moussy het volgende:
[..]
misschien in een zenuwknoopje geschoten?
In 1 oor heb ik een stuk of 10 gaatjes in het andere oor kan het bij mij ook niet. Nu heb ik echte oorlellen dus heb ik er een gaatje ónder het oude belletje laten schieten en dat ging goed zonder rare ontstekingen en dingen.
Dat heb ik dan weer welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Foto's gemist![]()
Balen zeg. Ik heb altijd gedacht een tattoo te willen. Maar ik denk dat het net als mijn motorrijbewijs wel bij willen zal blijven.
Ik wíl er ook helemaal niets aan laten doen. Maar wat ik zo jammer vind is dat je tegenwoordig in een hokje wordt geduwd met zo'n tattoo, terwijl ik eigenlijk helemaal niet in zo'n hokje pas. Dus ik loop er echt niet meer mee te koop, zeg maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Als je het zelf nog mooi vindt zou ik er in jouw plaats niets mee laten doen.
*handje geeft*quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:46 schreef Koosje het volgende:
[..]
Ik wíl er ook helemaal niets aan laten doen. Maar wat ik zo jammer vind is dat je tegenwoordig in een hokje wordt geduwd met zo'n tattoo, terwijl ik eigenlijk helemaal niet in zo'n hokje pas. Dus ik loop er echt niet meer mee te koop, zeg maar.
Alles?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Belana het volgende:
ben weer thuis hoor buuf
We vonden het erg gezellig! Liam vind Bram helemaal goed, maar dat was ook wel duidelijk
Hij vroeg of Bram, als jullie een keer hier komen, dan ook al zijn speelgoed meeneemt
hehehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
ach ja, ik ben nog steeds blij met m`n kontgewei![]()
ik weet het...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
eeeh, geen flauw idee. Het wilde bij beide oren niet. Ik hoorde laatst dat je het het beste bij een tattooshop kunt laten doen, dat het beter gaat. Geen idee of dat klopt. Rocka, misschien weet jij dat?
Trouwen niet... Dat gaat op 13-13-13 gebeurenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Hai Ynske![]()
zeg, wie gaan er eigenlijk allemaal trouwen vandaag? Mooie datum om iets vast te laten leggen he?
Dat weet ik en ik wil het zelf ook nu niet en ook niet als de bv lukt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Igraine, elke zichzelf respecterende tattoo-artiest tatoeert geen zwangere of voedende vrouw(maar als je daar weer vanaf bent heb je een heel mooie reden om het te doen toch?
)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef moussy het volgende:
In lellen zou ik gewoon laten schieten, in kraakbeen piercen.. mijn ervaring is dat schieten in kraakbeen er érg lang over doet om te genezen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef Belana het volgende:
ik ben op zoek naar een goede piercer hier in de buurt, tips zijn welkom(Hoorn, Noord Holland)
Ow dat heb ik ook! Wil geen losse kleine tattoo meer... heb op mijn linkerbovenarm mijn metallica-ster en aan de binnenkant pols het sterrebeeld stier...wil niet overal kleinere tattoos.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik wil het zelf ook nu niet en ook niet als de bv lukt.
Daarna kijk ik wel weer, maar ik blijf nog steeds met al die losse symbooltjes in m'n maag zitten die ik tot één ding verwerkt wil hebben.
rond max' geboorte heb ik alles eruit gehaald behalve mijn neuspierc. maar die heb ik al zo lang dat mijn gezicht er zonder heel kaal uitzietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Wat wil jij laten piercen dan?
*stiknieuwsgierig is*
Toen Eva klein was heb ik mijn wenkbrauwpiercings en even later ook mijn neusbel uitgedaan. Ik mis ze nog bijna elke dag maar ik was zo bang dat ze eraan zou trekken, iets wat ze wel al vaak had geprobeerd maar wat ik nog op tijd voor kon zijn. Ik had ze ook uitgedaan omdat ik toen vond, ik werd 30, dat het niet meer kon op die leeftijdHad ik het maar niet gedaan....
das wel heel apart...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Mijn vriend heeft zijn eigen naam boven zijn navel. In 1e instantie schrok ik me kapot (ik zat tijdens het zetten in het buitenland). Maar nu..geheel gewend en dikke prima. Ik weet niet of ik een 2e tattoo leuk zou vinden.
Aha! Nouja, door dit topic moest ik er weer aan denken. Tijd geleden dus 2e laten schieten. Misschien weet oa Rocka dat nog wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef Jelief het volgende:
[..]
ik weet het...
Een tweede gaatje kun je beter laten piercen. Een eerste eigenlijk ook . En dat laat je dan het beste doen in een goede (is schone, nette en door ggd goedgekeurde) peircingstudio/shop.
Niet laten doen bij een tattooshop. Inkt en piercings gaan niet goed samen.
en als je je afvraagt waar ik deze wijsheid vandaan heb, mijn zwager is professioneel piercer
Dit duurde écht lang voordat ik begreep wat je bedoeldequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef Webkim het volgende:
* Webkim wandelt met een metaaldetector langs het bankje
[ afbeelding ]
en komt straks nog even terug.![]()
[ afbeelding ]
Al mijn ijzer is er de afgelopen jaren uitgegaan. Oren, neus, navel, tong, onderlip. Ik vond me er onderhand te groot voor worden.En m'n poes kitty? Die moet nodig weer terug in vorm.
Ik wil al jaren een piercing onder mijn mondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Wat wil jij laten piercen dan?
*stiknieuwsgierig is*
Toen Eva klein was heb ik mijn wenkbrauwpiercings en even later ook mijn neusbel uitgedaan. Ik mis ze nog bijna elke dag maar ik was zo bang dat ze eraan zou trekken, iets wat ze wel al vaak had geprobeerd maar wat ik nog op tijd voor kon zijn. Ik had ze ook uitgedaan omdat ik toen vond, ik werd 30, dat het niet meer kon op die leeftijdHad ik het maar niet gedaan....
haha ik ook!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Dit duurde écht lang voordat ik begreep wat je bedoelde![]()
![]()
Ik zat een beetje op het verkeerde spoor qua poes en piercing.
Was gezellig he!quote:Anna en ik hebben een drukke ochtend gehad, maar het was wel erg gezellig. En er staat nu alvast een glijbaan (krijgt ze van oma voor haar verjaardag) in de schuur. Wel gezond, want ik kan de koelkast en vriezer daar niet meer in.
Of die Japanner is zelf een eikelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:04 schreef E.T. het volgende:
Overigens is ie door een japanner geteked in eerste instantie, ik weet dus echt heel erg zeker dat er geen 'eikel' ofzo staat![]()
mwoah.... hij had de handtekening van m'n vader regelmatig nodig om lelies te mogen importeren... Als dat uitgekomen zou zijn, zou hij naar z'n handtekening kunnen fluiten natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Of die Japanner is zelf een eikel
ieuw, dat klinkt wel heel engquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
microdermal vind ik mooi![]()
Dat is een klein soort implantaat waarbij er een enkel versierinkje nog uit de huid steekt. Soort neusknopje midden op de borstkas
Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik, ik las namelijk: "meestal komt 's avonds ijzer op en in me", dus ik zag al visioenen van een eikelpiercing.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:01 schreef moussy het volgende:
meestal komt ijzer in me op en 's avonds zit het er.
Gewoon, hier thuis.quote:
Gaaf..Ik heb altijd een ringetje gewild...Iets hoger, beetje net tussen je sleutelbeentjes zeg maar....Maar durfde 't ook niet zo goed ivm uitscheuren zeg maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:09 schreef Ynske het volgende:
Mm heeft er 2 op haar borst laten zetten, en als ik dan hoor dat t ook met een punch gezet kan worden *ril
zij heeft het laten doen met een naald geloof ik
maar toch, tis toch echt nog wel een plaatje wat erin gezet word en als dat eruit moet denk ik dat ze emoeten gaan snijden
het dingetje
[ afbeelding ]
en hoe het uit gaat zien
[ afbeelding ]
Hij is ook in de leer, maar dan gewoon versneld, hij heeft het al beetje mee zitten dat hij erg goed tekenen kan en dat ook al veel deed. Deze maanden dat hij nu bezig is gaan erg goed!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Als ik hem was zou ik eerst eens een paar jaar bij iemand in de leer gaan...
Ik snap je reactie ook wel hoor, maar wel beetje jammer dat je daar meteen al een oordeel over hebt zonder dat je wat gezien hebt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:56 schreef vamperotica het volgende:
Van rotzooi opruimen in een shop ( en daarbij goed je ogen open houden )valt best veel te leren...
En eerlijk gezegd laat ik liever een tattoo zetten door iemand die een paar jaar goed zn ogen heeft gebruikt....Ervaring via via opgedaan, het liefst bij verschillende mensen als...Iemand die "goed kan tekenen"en fijn recht toe recht aan "prikt"....Maar da's mijn idee
Het gaat me ook niet om "het plaatje op zich" maar de ervaring...Verschillende huiden gevoeld verschillende technieken enz.....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik snap je reactie ook wel hoor, maar wel beetje jammer dat je daar meteen al een oordeel over hebt zonder dat je wat gezien hebt.
Ok, daar geef ik je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om "het plaatje op zich" maar de ervaring...Verschillende huiden gevoeld verschillende technieken enz.....
benader het positief: ze blijven niet slapenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:20 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben probeer me voor te bereiden op een hele dag met mijn schoonfamilie.
Wij gaan naar mijn schoonouders, verjaardag van schoonmoeder vieren... we moeten daar al om 1 uur zijn en ik denk niet dat we voor 23:00 uur weer weg kunnen. Dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang. Pffff.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef lady-wrb het volgende:
benader het positief: ze blijven niet slapen
loods 5 is geweldigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:40 schreef snoopy het volgende:
wat een gaten hebben jullie allemaal
Ik zit nu te internetten aan onze nieuwe tafel boven, gekocht bij Loods 5.
Het was een ramp om hem boven te krijgen. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze hem beneden op de stoep zouden plempen maar na enig aandringen en een extraatje hebben ze hem toch naar boven getild. Dat ding heeft een massief houten blad en was dus bijna niet te tillen.
Mochten we ooit dit huis nog eens verkopen, dan is het inclusief tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |