Tis het metalen bankje he... dus tattoos zijn heel erg ontopicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef vamperotica het volgende:
Eej... Nou gaan we hier niet over tattoos praten kee...
Hoewel..... Lief zei vanmiddag dat ie "iets" wilde laten zetten voor de kids!!!
Dan mag ik vast ook nog meer ( en niet alleen voor de kids!)
Jah.... da weet ie dus nog niet...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
oh... Oh oh Oh! Dus, wat wil ie dan precies?
Hij zeurt idd lekker Vamp..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe auw!! Da's dubbele pech!!
Pijn al wat minder? ( t kan zo "lekker" lang nazeuren...)
Ja...da's ook weer zo.... Maar de verleiding...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Tis het metalen bankje he... dus tattoos zijn heel erg ontopic
Ieder aan een kant van de in aanbouw zijnde kastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef Belana het volgende:
yep morgen naar de buufwe zijn alle 2 zenuwachtig
en ik moet nog eens in een vies huis zitten ook daar
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:08 schreef Sugar het volgende:
Wat leuk, Suzziieee! Wauw!
Ik ga zo met Maria naar de bso, kijken hoe het daar is. Ze is gewoon bijna 4. Vanaf heel binnenkort gaat ze in elk geval ongeveer 13 jaar achter elkaar alsmaar naar school. Steeds maximaal 6 weken niet en dan altijd weer door. Ik vind dat zo heftig. 4 jaar thuisgeweest, elke dag mochten er dingen. Nu móet er elke dag wat. Een heel programma., ze moet er zomaar in gaan meedraaien. Poeh, wat zal ik vaak terugdenken aan de dagen met haar er hier bij in huis. De hele dag. Ik ga haar zo missen die dagen.
Ik wil ook, maar van alle drie, niet de letters of de namen, symbooltjes die dan 1 zijn, maar ik weet niet wat en ik durf niet, want ik ben bang dat ik alleen maar ga zitten jankenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:46 schreef vamperotica het volgende:
Eej... Nou gaan we hier niet over tattoos praten kee...
Hoewel..... Lief zei vanmiddag dat ie "iets" wilde laten zetten voor de kids!!!
Dan mag ik vast ook nog meer ( en niet alleen voor de kids!)
Hihi.. Met zo'n schip wat inmiddels gezonken is in een berg rimpelsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:50 schreef p_iglet het volgende:
hihi ik moet bij tatoos altijd denken aan de helemaal volgetatoeerde uitgelebberde bejaarde zeeman in het verpleeghuis waar ik een zomer gewerkt heb.
Dat wist ik niet! Ik wil wel een foto zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:38 schreef lily het volgende:
Ik heb een hele sleeve en zit op mijn werk dus ook altijd met lange mouwen (kan echt niet anders, ik werk met veel mannen in pakken).
Gelukkig is er een goede airco en is het sowieso te koud voor korte mouwen of iets dergelijks.
Ja, maar die dingen zitten er ook nog als je oud en verlept in het zorgcentrum zitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Gewoon doen, je bent maar 1 x jong
Zoiets als ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een sleeve?
als ik google kom ik uit op een panty-achtig iets, maar dat bedoelen jullie vast niet
ik stuur je wel een foto (waar naartoe?)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Ik wil wel een foto zien
Zit je daar dan om mooi te wezen? Je verteld iig veel over jezelf zonder ellenlange verhalen te moeten repeterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:19 schreef easy-going het volgende:
Ik heb daar dus helemaal niets mee he, tattoos.
[..]
Ja, maar die dingen zitten er ook nog als je oud en verlept in het zorgcentrum zit
Hehehe.. jij zou het vast niet erg vinden als al die mensen zonder tattoos zich bij jou kwamen melden voor een tattoo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo veel met mensen zonder tattoos maarja... daar zijn er nog teveel van.
Dat je van tattoos houdt is prima, dat je niet begrijpt dat mensen er niet van houden ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:30 schreef RockabeIIa het volgende:Doe niet zo. Ik zei gewoon eens wat ik zelf dacht (maar blijkbaar is die gedachte gek ofzo want ook irl als ik dat zeg reageren mensen gelijk zo aangebrand).
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo veel met mensen zonder tattoos maarja... daar zijn er nog teveel van.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
omdat jij de übermoeder bent en dan kan het niet
dat dusquote:
oh jaquote:
Ik had er toen echt een klok klepel verhaal van gemaakt, ik had iets gehoord over rood en allergiën maar ik wist echt niet meer wat en er is niets leukers dan je broer pestenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Rood duurt bij mij tov andere kleuren 2 a 3 x zo lang eer het genezen is... dus een kern van waarheid zit er wel in
Ik ook.quote:
misschien in een zenuwknoopje geschoten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Bij mij wil een 2e gaatje in mijn oren niet eens. Een tattoo durf ik dus helemaal niet.
eeeh, geen flauw idee. Het wilde bij beide oren niet. Ik hoorde laatst dat je het het beste bij een tattooshop kunt laten doen, dat het beter gaat. Geen idee of dat klopt. Rocka, misschien weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:46 schreef moussy het volgende:
[..]
misschien in een zenuwknoopje geschoten?
In 1 oor heb ik een stuk of 10 gaatjes in het andere oor kan het bij mij ook niet. Nu heb ik echte oorlellen dus heb ik er een gaatje ónder het oude belletje laten schieten en dat ging goed zonder rare ontstekingen en dingen.
Dat heb ik dan weer welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Foto's gemist![]()
Balen zeg. Ik heb altijd gedacht een tattoo te willen. Maar ik denk dat het net als mijn motorrijbewijs wel bij willen zal blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |